HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.13. 19:20 csibike blogja

A fazongyanta csak akkor fáj, ha balfék a kozmetikus. Ja, meg ha rosszul tűröd a fájdalmat.

Fazongyanta kezdőknek: Amennyiben kezdő vagy, ergo még életedben nem szedték le fanszőrzeted egyetlen szálacskáját sem, őszőrsége kénye-kedve szerint burjánzott, ne légy hülye picsa, ne kérj teljes fazongyantát. Ha mégis ezzel akarsz indítani, készülj fel rá, hogy ott helyben belehalsz. A taktikus kezdő először csak pár szálat szedet le – ami éppen kificcen a bugyi alól. Első alkalommal nagyid bundabugyijában menj, kozmetikus legyen a talpán, aki tizenöt szőrszálnál többet gyantáz le ebben a védőszerelésben, téged viszont örömmel tölt el az érzés, jé, a fazongyanta nem fáj. A faszt nem, de erről neked még nem kell tudnod.
Fazongyanta haladóknak: Ebben a szakaszban már tangában gyantáztatsz, kizárólag a tanga által fedett parányi területek maradnak szőrösek, ergo muszáj megtenned bizonyos előkészületeket. Orozd el kutyád kedvenc csontját vagy markolj fel egy szimpatikus fadarabot a parkban – ezeket majd laza csuklómozdulattal a fogad közé szoríthatod, ha éppen kéket, zöldet, pirospöttyös türkizlilát látsz kínodban. Figyelem! A kozmetikust nem ütheted meg, nem rúghatod orrba, nem fejelheted le. Eksön előtt nagyvonalúan használd az izzadásgátló bizbaszokat, ha szkeptikus típus vagy, végrendelkezhetsz is. Még véletlenül se nézd a gyantázást – sokkal jobban fáj, ha látod, hogy tépődnek ki szőreid… és serken ki a véred. Profi szintre akkor léphetsz, ha fadarab és csont nélkül bírod a gyantázást, illetve ha gyanta közben vérszomjas vicsorítás helyett bájos mosolyra húzódik a szád.
Fazongyanta profiknak: A profi bugyi nélkül gyantáztat és nem szarozik, fullszőrtelenítést kér. Nyugi, kozmetikusod több száz pinát látott már életében, bármilyen hihetetlen, a tiéd csak egy a sok közül. A profi gyantáztató kedélyesen elcseveg, elröhögcsél a kozmetikussal, miközben árgus szemekkel lesi, leszedett-e minden szőrszálat a galád. Ha esetleg egy szőröcske kimaradt, a profi maga kéri, ugyan, szedje már le azt a kis sunyit is. Ja, és nem izzad le eksön közben - meg se kottyan neki a tűzforró gyanta. (Na jó, a legintimebb helynél azért felszisszen picit.)

Néhány jó tanács, mert rendes csaj vagyok:
1. Mindenféleképpen tiszta papírt vagy törülközőt tegyen alád a kozmetikus, szerintem nem akarsz se szemölcsöt, se gombát.
2. A gyantát mossa le rólad speckó szerrel, kínos, amikor rádragad a bugyid.
3. Kérj gyulladáscsökkentő, nyugtató kencét a bőrödre, igen kellemetlen érzés, ha napokig a vörös különböző színeiben pompázol.
4. Gyanta után néhány napig ne menj szoliba – a barna foltok elég gusztustalanok, ráadásul lassan múlnak el.
5. Ha megfeszíted a gyantázandó bőrt, nem lesz véraláfutásod.
6. Minél hosszabb a szőröd, annál jobban fáj a fazongyanta, érdemes kicsit visszavágni, de ne sokat, mert akkor meg nem ragad bele a gyanta és cseszheted.
7. Ha fullgyantát csináltatsz, ki tudja, miért, az első napokban félrehord a pisilőkéd, szóval, ne felejtsd el letörölgetni a vécéülőkét – meg a belső combodat.
8. Gyanta után pöttyet kellemetlen a szeretkezés – egy napot várj, utána már nem húzódik, nem ég, nem csíp.
9. Csak olyan kozmetikushoz menj, aki nem használja fel újra a gyantát, kizárólag egyszer használatos gyantával kínoz.
10. A csokoládés gyantának szuper az illata – csokis. Ki hitte volna.

Egészségetekre. Pasiknak nem ajánlom a fazongyantát, ehhez ők túl puhányok.

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr716170636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sway 2008.01.13. 19:34:41

plusz ha meleg van, jó, ha a cucc felkenése előtt behintőporozza a felületet, úgy nem tépi a bőrt annyira >8) egyébként a mai napig vannak olyan kozmetikusok, akik nem csinálnak totálgyantát. érthetetlen.

csibike 2008.01.13. 19:39:20

Talán mert félnek tőle, bár nem értem, miért :) Pölö egy kezelésnél többet lehet hibázni, mint egy gyantánál.

sway 2008.01.13. 19:42:32

lehet a fejberúgástól való félelem miatt >8)

Babka 2008.01.13. 20:10:27

Csibikém, ez annyira jól sikerült, hogy szerintem a kozmetikusok többségének is írhatnál egy ilyet..:D (az enyém hál'istennek jól csinálja :) )

Zazu 2008.01.13. 20:24:53

jááj ezt még olvasni is fájt:))))

tejberizs 2008.01.13. 20:53:53

*megtapsolja szárnyast, az irományért*

csibike 2008.01.13. 21:04:52

rizsa: /me pukedlizik :)) zazu: Akkor a kezdő gyantáztató szintet javaslom neked :D fuze: Ez a rideg valóság :) Babka: Köszi :) (Meg kell tartani! :)) sway: Sanszos :) Bár ha valaki kozmetikusnak megy, egy fazongyanta a legkevesebb... :)

Mefi 2008.01.13. 21:37:55

És ha én faszomgyántázom, és kemény vagyok? :D (Pedig nem. Mármint nem gyantázom.)

OSUDF 2008.01.13. 22:10:02

Én meg nem, nem vagyok kemény:D Eléggé fáj, ha beletérdelnek, kell a halálnak egy izmos szőrcsimbók kitépés...

csibike 2008.01.13. 22:43:20

Mefi: Sok pasit ismerek, de eddig egyikük sem volt olyan bátor, hogy kipróbálja a fullfazongyantát :)) Egyszerűen nem bírjátok ezt a típusú fájdalmat, ez van. A nők sokkal-sokkal erősebbek, ezen a területen is :) OSUDF: A tépés még semmi, talán az a legdurvább, amikor felkenik a forró gyantát... :P

G Zoli 2008.01.13. 23:03:58

off-csibike, raktam fel a kérésedre békésebb háttérképet az oldalamra neked :)

Fergie 2008.01.13. 23:09:23

Ez kész :) Tuti nem fogom engedni, hogy a lányom elolvassa, ha aktuális lesz számára:)

Mina 2008.01.13. 23:39:59

Hat, nagy igazsag van abban, amit irtal, csibike!!! :D De az a csokis gyanta az nagyon izgat, bizony :)

OSUDF 2008.01.14. 00:00:11

Csibike: borítottam már a kezemre a forró gyantát, tudom mennyire meleg. Azt elfogadom, hogy intim tájon sokkal rosszabb, de nem én akarom, hogy így mazozzanak a csajok:P :)

dreamdancer 2008.01.14. 03:15:15

azért rakhattál volna fel némi illusztrációt is :)

winstonsmith 2008.01.14. 08:50:42

Én azért mindig megpróbálom alaposan meghálálni az ilyen jellegű női szenvedést. :) :)

Kuffnágel Béla 2008.01.14. 08:53:37

Asszem a fájdalmat bírom - egyszer régen egy bőrgyógyász doki elismerését fejezte ki, miután sikeresen leégette a kezemről a nagy szemölcsöt, hogy milyen jól tűrtem. Inkább attól tartok, nehogy egyszer a golyóim és a herezacskóim is a gyantában maradjanak. A másik ok, hogy hülyén mutatna a nudista strandon, ha a meglehetősen szőrös testemen vakítana a semmi a pöcsöm körül. :) Tehát én személy szerint úgy vagyok bozótellenes, hogy rövidre nyírom hajvágóval - a néhány milliméteres hosszúságú már nem szúr, de a kis csíkosak sem tudnak elrejtőzni benne, és senkinek se megy a foga közé :D

Kuffnágel Béla 2008.01.14. 08:55:24

Amúgy egyet értek dreamdancerrel, illusztrációt akarunk, persze nem valami fake fotót :)

csibike 2008.01.14. 09:04:30

Kuffnágel: Szemölcségetés? Bahhh, az semmi a gyantához képest :P:D Nekem teljesen mindegy, hogy a pasi hogy ápolja, de ápolja :) Majd teszek fel képet a gyantapatronról :P winston: Helyes, helyes, helyes :D dream: Ok, mindjárt felnyomok néhány kitépett szőrszálat :P

csibike 2008.01.14. 09:06:39

OSUDF: Sok pasi van, aki elvárja a fullszőrtelenítést... :) Mina: Régóta járok kozmetikushoz, gondoltam, megosztom a tapasztalataimat :)) Próbáld ki :D Fergie: Első gyantázásom előtt én sem tudtam mindezt :)) Zoli: Lesem :)

OSUDF 2008.01.14. 09:09:55

Csibike: Arról nem én tehetek asszem...:P Úgy vagyok a kopasztással, ahogy a vicc is mondja. Jó benne, hogy nem megy tele szőrrel a szád nyalás közben. Rossz az, hogy reggel oviba kell vinni... :)

Mefi 2008.01.14. 10:12:37

csibike: hát most nem a ki az erősebb vitáért, de semán bepróbálnám, ha úgy lenne. (Az más kérdés, hogy utána lehet sírva rohannék el. :D)

netkoo 2008.01.14. 10:47:48

Szi aPihés.Elöször is B:Ú:É:K. :) Mert még idén nem jártam nálad:P Amit olvastam az nem semmi de annyira bírom a megfogalmazásaidat:) DE a csirkét ugy szokták kopasztani ,hog yelötte jól lekell forrázni:P.P

Foxfox 2008.01.14. 11:49:57

Jó szó a kificcen! Használhatom?

gargoyle 2008.01.14. 12:17:26

nekem sipcsonttot mar sikerult gyantaztatni jol sikerult viccbol kifolyolag. annyira nem volt gaz, inkabb hulyen nezett ki 3 honapig a teglalap alaku csupasz folt a labamon (persze junius-szeptemberben mert miert is ne nyar elejen vicceljenek meg). persze gondolom a fazongyanta ehhez kepest nem 3szor hanem kobosen fajdalmas.

csibike 2008.01.14. 13:17:06

Mefi: Na, akkor elcipellek a kozmetikusomhoz, legyantáztatod a fazonodat, kiteszed a képet a blogodba, én meg vállalom, hogy kiírom ide, Mefi istenkirály, kemény srác, mert bevállalta a fazongyantát :D netkoo: Neked is, köszi :) Elég forró a gyanta, azzal nincs gond :P Fox: Ez már régi, felőlem :) gargoyle: Uhhh, az tényleg idétlen lehetett :D Így van :)

Mefi 2008.01.14. 16:47:08

Meggondolandó. :D

Susua 2008.01.15. 11:05:53

nem kell egyébként, hogy a gyanta tök forró legyen, a cukor/mézgyanta pl. kézmelegen használandó, és - különösen az érzékeny helyeken - sokkal jobb, mint a sima gyanta.

csibike 2008.01.15. 12:34:18

Kozmetikában mindig forró vagy igen meleg - illetve az érzékeny területen forrónak érzékeli az ember :)

dai2 2008.01.15. 17:03:45

Azt sejtem a dolog hátterében, hogy a fiúk azon a bizonyos részen, tájékon azért klasszisokkal érzékenyebbek. Nem kicsinyíteni kívánnám a nők erejét, kitartását, de gyk. tapasztalat az, hogy a nők pl. az oda célzott rúgást is jobban bírják, mégha kimondottan nem is igénylik. Ráadásul képzeld azt el, hogy "ami odabent van nektek", hímeknél az is szőrös, kint. Öntenél-öntetnél rá gyantát és huzogatnál-e utána szőrszálakat? (Ezt most kicsit ahhoz tudnám hasonlítani, hogy "pedig a fiúk elviselik edzésen, amikor a mellkasukat ütik-rúgják, eközben a lányok meg húzzák a szájukat".) Harmadrészt, a fiúk cerkáján lévő bőr, ami mint említettem már burkoltan, szintén (lehet) szőrös. Ráadásul egy pöppet érzékenyebb a test többi részénél, főleg, mivel egy pasi is kapcsolódik hozzá, ráadásul a szervezetünk központi eleme, jó sok idegvégződéssel. Te gyantáztatdnád a mellbimbódat? (Ha gonosz lennék, megkérdezném, hogy rajzolnál-e lovacskát betonra a szemceruzáddal...) :-)

csibike 2008.01.15. 21:01:58

Basszus, szerinted a nőknél ott krokodilbőr nő? :D Szerintem a nők ugyanolyan érzékenyek, nem csak a külső területről van szó...:) Avonos szemceruzával igen, a L'oréalt már nem áldoznám be :P

ZsuKov 2008.01.16. 18:52:27

én nem szeretnék hazaérva a vizsgázásból mefi.be-n életnagyságú (értsd 5x5 pixeles) képet látni a csupasz nemiszervéről. mert én kajaalapú életforma vagyok és ez elvennék az étvágyomat :D

ZsuKov 2008.01.16. 18:53:53

*elvenné

Mefi 2008.01.16. 19:53:12

Aki két mondatot két kommentben követ el, két helyesírási hibával, az csúnyább dolgokra is képes. ;]

csibike 2008.01.16. 23:33:57

Zsukov: Na, a kis érzékeny lelked-gyomrod :D Pedig ennek hiányában még mindig az a véleményem, hogy minden pasi puhány a gyantához :P:D Mefi: Hű, mesélj :D

Amaz 2009.07.11. 14:16:32

Én csináltattam teljes fazongyantát (férfi vagyok). Sokáig kellett keresgetni, mire valaki elvállalta... Szép sima lett mindenem, és nem volt olyan vészes, mint ahogy sokan írják. A simaság nagyon jó.

Amaz 2009.07.11. 14:19:27

A zacsi kellemetlen volt, de inkább az volt rossz, amikor letépte a csíkot, az valahogy kicsit megütötte a golyóimat. Eléggé szét kellett feszíteni a bőrt a zacsimon, hogy le tudja tépni a csíkot. 6 hétig tök sima volt minden. Mostanában inkább csipesszel kihuzkodom a zacsimról, a többit meg epilátorral leszedem.

Butcho 2009.10.07. 15:32:44

Én is tervezem a teljes fazon gyantát, csak a zacsi tépkedés... még egyenlőre ijesztően hangzik! Másutt már volt, az annyira nem vészes! Amúgy én is járok nudista strandra, és ahogy láttam ott inkább a teljesen csupasz fazon vezet! Először még én is szőrösen mentem... :-)

p_szhy 2011.02.07. 18:30:19

nagyon nagy ász vagy ez pöpec volt x"D : D

hisztiske 2011.02.15. 19:38:09

hát én első neki futásnak teljes fazon gyantánt kértem a kozmetikusomtól és mit mondjak nem haltam bele .volt egy két kellemetlen percem de én nem bántam meg hogy fejes ugrott a dolgokba. és ez egy olyan lány mondja aki még egy kis csipéstol is tud hisztizni...

Csigamami 2011.09.26. 14:36:47

khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy micsoda különbség de tényleg) se nem lesz utána piros és égni is kb. 10 percet ég, mire kilépsz a kozmetikus ajtaján, már el is felejtetted.... a szex is megy már mire hazaérsz. Komolyan nagyon jó dolog, s ha a kozmetikus profin csinálja (hál ég nekem profi jutott) akkor még egy kósza szál sem marad. SOHA TÖBBET NEM GYANTÁZTATNÉK!!!! Csakis ez a cukor mázga, nagyon jó! Ja és még egy trükk: amíg nincsen "vezérszál" addig ha pisilésnél valamelyik combodat félrehúzod kicsit, hátulról belemarkolni és hátrahúzni, akkor nem visz félre a pisilőke sem ;o)
süti beállítások módosítása