HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.09.10. 20:30 csibike blogja

Ma olyan életmentős napom van. Először megmentettem kedvenc főnököm életét, aztán ha már vitt a lendület és az áldott jó szívem, megmentettem a sajátomét is. Az övét két szelet Sacher-tortával, az enyémet meg egy szoknyával és két könyvvel. Bár kedvenc főnököm nagy ember, hatalommal és miegymással, engem az érint meg, amikor pl. az épp aktuális csatasorozat után rosszkedvűen ül a székében, mert hiába akar jót, ha falakba ütközik. Hallottam a hangján, hogy fáradt. Angyali énem sugallatára kisétáltam a cukrászdába és vettem neki két szelet Sacher-tortát, a kedvencét. Úgy tettem, mintha sürgős ügyben kellene beszélnünk, berontottam hozzá és vigyorogva előhúztam a hátam mögül a jókedvcsináló szénhidrátot. Működött. Kedvenc főnököm boldogan felnevetett, meghatottan megköszönte, hogy gondoltam rá, majd előbányászta a villáját és Mozartot hallgatva falatozni kezdett. Elmerengtem azon, hogy ha ilyen jólesett nekem az ő öröme, itt az idő, hogy saját magamat is megörvendeztessem - a fogadalmam ellenére. Augusztus vége felé adódott az a végzetes pillanat, amikor elhatároztam, hogy hős leszek és szeptemberben ellenállok mindenféle kísértésnek és nem veszek se könyvet, se ruhát, se barkácscuccot. (Ne gondolj tízezrekre. Akció és turkáló, ez a kitaposott ösvényem és nagyon szeretem. Kincseket lelek.) A nagy elhatározás után rögtön elszontyolódtam leendő sanyarú sorsomon, nem elég, hogy vége a nyárnak, nem elég, hogy nincs konyhám, nem elég, hogy úton-útfélen Fejős Éva reklámokba botlok, még ez is. Angyali énem most is sutyorgott, egészen konkrétan azt, hogy sokkal szélesebb lenne a mosolyom, ha bevetném magam kedvenc turkálómba, illetve lecsapnék a neten kinézett akciós könyvre, nem jó az nekem, ha önmegtagadok. Itt kitérő gyanánt megemlítem gyorsan, hogy tögyönek köszönhetően kedd este fantasztikus élményben volt részem, ha majd meg tudom fogalmazni, leírom, bár kétlem, hogy sikerül, ezért kedd óta pl. még inkább teret engedek a megérzéseimnek és nem frusztrálom-sanyargatom magam feleslegesen, úgyhogy bevetettem magam a kedvenc turkálómba, illetve lecsaptam a neten kinézett akciós könyvre - és azóta hihetetlenül szélesen mosolygok. Legközelebb talán inkább az aktuális hónap elején kellene fogadalmat tennem, nem pedig már az előző hónapban, nem tűnne úgy, mintha már hosszú évek óta nem vettem volna se könyvet, se ruhát, se barkácscuccot, bár lehet, valójában minden fogadalom hülyeség, a fogadalmak magunk előtt görgetése értelmetlen, mert nem fogadkozni kell, hanem tenni vagy nem tenni, csak így, egyszerűen.

P.S.: Úgy rémlik, amikor felnéztem a könyvemből, az egyik gályahelyi szarkeverő exkollegina viharzott le a villamosról. Kár, rávigyorogtam volna.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr116169977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tögyö 2009.09.10. 20:56:24

:)))) Csibém! A következő héten folyt.köv. ....mikor időd engedi. Nekem is élmény volt dumcsizni, örülök, hogy segíthettem. Ölelés.

nihilke 2009.09.10. 23:52:23

nagyon helyes, vásárolj csak! ;) nem nőknek valók ezek a fogadalmak. :S én egész nyárra fogadtam meg, hogy nem költök ruhákra meg könyvekre meg ilyen apróságokra/"fölösleges" dolgokra. ha a hungaroringet az egy nap szigetet és a spanyol órákat nem számítjuk, nagyjából sikerült is betartanom. holnap viszont megyek vásárolni, már alig várom. :D

tk 2009.09.11. 03:08:22

Nagymamám finom Sacher tortákat csinált, nekem is kedvencem. Kapok?;)

Elf 2009.09.11. 04:35:28

a te kedvenc főnöködnek tuti akkor te voltál a kedvenc beosztottja :)

Picike 2009.09.11. 08:17:14

Igazán kedves, hogy megörvendeztetted a főnököd. Ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen jó adni. Lemondani a turizásról kész katasztrófa! Itt is most nyílt egy új, szinte minden nap bejárok! Nem lehet leszokni róla, amikor az ember 400 forintért tud egy felsőt vagy szoknyát venni. :-))

Thia 2009.09.11. 13:27:20

Az én életem is nagy veszélyben van, kapok sachert? :))) Amúgy mindig tudtam, hogy egy hős vagy!

Lublin 2009.09.11. 20:14:48

Hihetetlen jócselekedetek! Ezek után minimum, h megérdemelsz Te is egy kis kényeztetést..!! :-)

csibike 2009.09.12. 23:27:07

Lublin: Én is így gondoltam :D Thia: Ehhh, rosszul álcázom magam :D Picike: Nekem szokásom adni hirtelen felindulásból, minden ok nélkül, csak eddig egyetlen főnököm sem ért annyit emberileg, hogy törődni akarjak vele :) Bezony, aztán meg mindenki azt kérdezi, hogy hű, hol vetted ezt a klassz cuccot :))

csibike 2009.09.12. 23:30:16

Elf: Szerencsére nem emiatt vagyunk jóban... :))) tk: Inkább tanuld meg a családi receptet és lemeózom a kreálmányodat :P

csibike 2009.09.12. 23:31:18

nihilke: Jól tetted :D És mit vettél? tögyö: Megyek, alig várom :) Ölellek!

Elf 2009.09.13. 14:17:04

sejtettem...
süti beállítások módosítása