HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.09.13. 01:38 csibike blogja

Hosszú percek óta töröm a fejemet, de továbbra sem tudom, hogy kell elbúcsúzni attól a blogtól, amelyet szeretek és amely évek óta az életem része, és azt sem tudom, hogy kell elbúcsúzni azoktól az emberektől, akik ezt a blogot évek, hónapok, hetek vagy napok óta olvassák-kommentelik. Nehéz, pedig egészen ügyesen bánok a szavakkal, ugye? Húzhatnám-halaszthatnám még a búcsút, de nincs értelme. Ez a blog nekem néhány hónapja már nem az a játszótér, ahol szívvel-lélekkel veszek részt a játékban. Sokat változtam az elmúlt időszakban, olyan dolgokra látok rá magamban és magam körül, amelyekre korábban nem és ezekkel a felismerésekkel muszáj valamit kezdenem. Mostanában tudatosult bennem, hogy ez az évem az élet számos területén az újrakezdésről szól, mert a régi itt és most már nem jó vagy nem elég jó. Tovább kell lépnem. Itt is. Rengeteg minden köt ehhez a nem hagyományos énblogomhoz, sok értékes embert és pillanatot köszönhetek neki. Majd' négy évvel ezelőtt úgy kezdtem el blogot írni, hogy semmit nem tudtam a világról, nem ismertem önmagam és emiatt versek-képek beszéltek helyettem, majd' négy évvel később pedig úgy fejezem be a blogírást, legalábbis ezt a blogot, hogy tudom, ki vagyok, mit akarok és azt is, mennyi mindent nem tudok még magamról. Boldog vagyok, hogy miközben saját magamat szórakoztattam és az életemet boncolgattam, adni tudtam nektek. Akár egy mosolyt, akár egy jó szót, akár egy gondolatot. Soha nem kérdeztem, miért olvastok pont engem, soha nem akartam példakép vagy követendő minta lenni, csak írtam, azt és úgy, ami és ahogy épp jött. Engem lepett meg a legjobban, hogy szükség van arra, amit én adhatok. Megtiszteltetésnek érzem, hogy olvastatok. Hiszek abban, hogy ha véresen komolyan vesszük a mindennapokat és nem tudunk nevetni - főleg magunkon -, nincs értelme az életnek.
Nem zárom be ezt a blogot, itt marad emléknek, legyen mit olvasgatnom vénségemre, remélem, negyven év múlva is megtalálom még a szemüvegemet és eszembe jut a link. Lehet, hogy előbb-utóbb nyitok egy másik blogot, egy új játszóteret, kezdemény talán van, már csak a hit-meggyőződés hiányzik hozzá. Ha érdekel valakit, szóljon, előfordulhat, hogy meghívó kell hozzá. Ádijosz, pajtások. Köszönöm!

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr526169975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2009.09.13. 06:24:09

felnőttünk... bezárunk vagy zárttá leszünk... nincs szükség a blogra, mert jön máshonnan visszajelzés, van másfelé kommunikáció, más dolgok lettek fontosak az életeben... örültem, hogy megismerhettelek, jó volt itt járni... Azért néha nézz el felém, ha ráérsz! :))) Nagyon sok szerencsét, rengeteg boldogságot, hosszú életet és kerek kis családot kívánok neked és Ő aki Férfidnak!!!

Lublin 2009.09.13. 06:59:45

Szió! Szomorkodom...jó volt Téged olvasni, köszönöm ezeket a perceket :-) Ha esetleg máshol, másikat, kérlek szólj, h olvashassalak! Kívánok minden jót, sok sikert, egészséget, humort, kitartást! pussz!

vedina007 2009.09.13. 08:05:18

Szia. Sajnálom, hogy befejezed, jó volt olvasni. Ha mégis lesz új, akkor az engem is érdekelne majd :) Minden jót :)

roza 2009.09.13. 08:27:25

Nagyon szeretlek olvasni,és igen,amit írtál: szükség van arra,amit,és ahogy írsz...szükség van Rád :) Ha lesz új,én is szeretném majd olvasni,és kommentelgetni:) Vigyázzatok magatokra és egymásra :)

Tabby 2009.09.13. 10:16:21

szia Csibe! Ahogy Te " csak írtam, azt és úgy, ami és ahogy épp jött", én úgy "csak olvastam azt és úgy, ami és ahogy épp jött". Önmagáért, az olvasásért, nem azért hogy boncolgassam vagy értékeljem, kritizáljam az írásaidat, és rajtuk keresztül az életedet. Ezért is szóltam Hozzád nagy ritkán, háttérben követve csak, amit megosztottál velünk. Kívánom, hogy sikerüljön MINDEN, amit szeretnél, és remélem, hogy egyszer újra olvasni tudlak! öllelek Téged Tabby

cala 2009.09.13. 10:18:37

régen nem tudok már szépeket írni, így csak annyi, hogy minden jót nektek, alakuljon úgy az életetek, ahogy gondoljátok és öröm volt Téged olvasni eddig is:)ha egyszer megint erre adod a fejed, én is követnélek a teáscsészémmel, tetszik a stílusod, hozzáállásod a világhoz:) Szépességeseket!

magma 2009.09.13. 10:48:34

Nagyon sajnálom... és szeretnék jogosultságot szerezni a következő blogodhoz, ha szabad... ;)

Gikszer 2009.09.13. 10:52:23

Csibike, sok boldogságot ,jó érzés tudni hogy minden "adott" hozzá : ) remélem továbbra is jól alakul az életed, valamint hogy egyszer "visszatérsz" valamilyen formában. Minden jót,de tényleg : )

Aliana 2009.09.13. 11:19:47

hiányozni fogsz, ahogy és amit írsz, a humorod, a szófordulataid és az egyéni stílusod is :) remélem, ha egyszer még lesz blog, akkor megtisztelsz majd azzal, hogy szólsz :) minden jót Nektek továbbra is! :)

Rege Ata 2009.09.13. 12:15:39

...!most élsz!... (;-D) Légy jóL! ;-)

mm 2009.09.13. 12:33:57

hát, hello :) az rss-ben meg elfér mind a két blog, azért én nem törlöm :)

kata... 2009.09.13. 12:55:10

Szia,és minden jót,szépet:) Ha újra leszel,bárhol is a netvilágban,kérlek jelezd-szerettem olvasni amit,és ahogy írtad...Mint ahogy Ata is írta:Légy jól!!

Fagyika 2009.09.13. 14:43:46

Drága egyetlen Csikken! Oly rég nem kommenteltem már nálad,de olyan nem volt hogy ne olvassalak.Rengetegszer könnyesre nevettem magam 1-1 bejegyzéseden és jó volt tudni nem csak én vagyok életveszélyes ha konzerveket és egyéb dobozokat kell fel/kinyitni és hogy bénázni más olyan mesterien tud mint én.:))Nagyon szerettelek olvasni és veled örültem,könnyeztem a mini csikken miatt.Féltettelek,drukkoltam,hogy jól legyél.Bevallom most a szomorúságtól könnyezem picit rossz lesz hogy már nem írsz..de remélem ha készül másik blog nekem is lehetőségem lesz olvasni.Nagyon szeretném. Kívánom hogy légy nagyon boldog hogy tucatszámra vegyenek körbe a mini csikkenek minél előbb és kérlek,MARADJ ILYEN!! Puszillak!

Béb 2009.09.13. 14:49:49

Hüpp...hüpp... (Szeretnék majd meghívót, ha úgy döntesz.)

Enkeli 2009.09.13. 17:08:45

Tényleg képes voltál adni, és sajnálom, hogy nem jössz többet. Ha esetleg meghívós lennél... én is szeretnék meghívót. Ha lehet. Sok boldogságot az életben, kívánom hogy mindig olyan legyél, amilyennek mi itt megismerhettünk.

Sumi5 2009.09.13. 17:27:35

Köszi Csibike az elmúlt éveket. Igaz sokszor passzívan, de mindig itt voltam! Örülök, hogy megismerhettem a személyedet, azt sajnálom, hogy ezt személyesen nem tudtam megtenni. Mindenesetre, ha úgy alakul, én is olvasnálak tovább/újra! Sok boldogságot, vidámságot kívánok Neked, és azt is, hogy továbbra is úgy alakuljon az Életed, ahogyan Te szeretnél.

ac 2009.09.13. 18:58:25

engem majd érdekelne egy esetleges új csibike blog, addig meg nem is tudom mit mondjak, kívánjak-e sok szépet és jót meg ilyeneket, de szerintem nincs rá szükséged :)

Vica 2009.09.13. 20:05:02

Bakker, itt halogattam, hogy írjak Neked kommentet, aztán mire rászánom magam, bezársz... Így aztán Zugolvasdiából kívánok Neked minden jókat. Aztán ha valahol folytatod, vagy esetleg könyvet adsz ki, én tuti vevő leszek rá.

Vica 2009.09.13. 20:26:40

Jut eszembe, ha könyvet adsz ki, csibike néven tedd, különben nem fogom tudni, hogy Te vagy az:DDD

epikataphora 2009.09.13. 20:28:27

Ez a nap összegyűjtötte nekem a legjobbakat.. Egy barátnőm válságos helyzetbe kerül a párjával, én meg az enyémtől kapok egy megrendítő kommentet és félek a holnaptól, és még ez a blog is meghal? Jézusom.. >.< Azt hitem, hogy ma már több csapás nem érhet, erre.. :D Hát mindenesetre akkor engem is értesíts ha nyílik az új játszótér, máris hiányzik a kedvenc körhintám :D A továbbiakra is kívánok sok szépet :)

Csapos 2009.09.13. 21:11:05

Hát most elszontyolodtam, de teljesen megértelek...hiányozni fogsz Csibe! Vigyázz magadra! (meghívóra én is pályáznék)

winstonsmith 2009.09.13. 21:17:40

:S Azért majd szólj ha feltűnsz valahol, újra. :)

csillagvirág 2009.09.13. 21:31:55

furcsa, hogy néhány hónap alatt mennyire hozzá tud nőni valaki az emberhez csak az írásain keresztül. engem az lepett meg, hogy nem lepett meg a döntésed. talán azért, mert az utóbbi hetekben már én sem szívvel-lélekkel írok. kár, hogy a semmitmondó blogból egyre több lesz, az ilyen frappáns-vicces-bájos-értő-érzőből pedig egyre kevesebb. nagy űrt hagysz magad után, csib'.

nihilke 2009.09.13. 21:34:23

óóó, csibike, nagyon fogsz hiányozni. :( de ha úgy alakul, akkor én is szeretnék majd meghívót.

pandee 2009.09.13. 21:36:56

Nagyon sajnálom, hogy befejezed ezt a blogot, de remélem idővel lesz majd másik, amit én is szívesen olvasnék. Minden jót Csibike, megérdemled/megérdemlitek!

Niki 2009.09.13. 22:15:09

Neeeeeeee! ez a kedvenc blogom :( igaz én sosem kommenteltem de mindennap elolvastam amit írtál. Csibi hiányozni fogsz(de ha lehet majd 1 meghívót én is kérnék :P) minden jót

che 2009.09.13. 22:40:08

Légy boldog, s elégedett...minden téren. S maradj ugyanilyen életed végéig!

mindennaposos 2009.09.13. 23:15:01

Hiányozni fogsz, nagyon.!:) Olyan voltál sokszor, mint egy második nővér, remélem lesz még alkalmam olvasni téged, és erőt meríteni az írásaidból. Megtiszteltetés lenne, ha beavatnál majd a "körbe". Minden jót Neked, Ő, aki férfidnek és remélhetőleg még valakinek! Puszi, Zs.

Rinn 2009.09.14. 06:36:14

Csirek, hiányozni fogsz. Talán, esetleg, alkalomadtán... ha egy aprócska meghívóról nem feledkezel meg... :-)

pipacs 2009.09.14. 07:30:11

Egyszer minden véget ér, igaz? :) Mindenesetre a meghívóért én is sorba állnék! :) puszi!

Picike 2009.09.14. 07:32:16

Ó! De rossz ezt olvasni! Nem állok neki könyörögni, hogy ne tedd, mert Te tudod, hogy mit, miért teszel. Az az igazság, kicsit úgy érzem, az életem része lett ennek a blognak az olvasása és eléggé hiányozna. Meghívót én is szeretnék, ha lehet! :-))

otto69 2009.09.14. 07:39:31

Nos, így hétfő reggel ez egy kicsit rosszul esett. Nem elég, hogy szélső nap van és esik, még ez is :( Szerettem olvasni soraid, mert sok pozitív gondolattal ajándékoztál meg és sokszor elkápráztattál a kézügyességeddel. A konzervnyitás meg ilyesmi, az nem tartozik ide. Biztos nehezen hoztad meg ezt a döntést és fáj a blog bezárása. Ha úgy érzed, hogy nyitnál egy újat, gondolj rám is kérlek! Kívánom, hogy a jövőben sok boldogság érjen, mind a munkád során, mind a magánéletedben. Hozzátok össze a bébit és legyen teljes az életed! Csók!

Meggi 2009.09.14. 09:46:55

Drága Csibi! sajnálom, hogy befejezed, de megértem.. én is egyre többször és több ideig szünetelek, már Nem az... igen, értem.. megjegyzem nem volt olya, hogy ne csaltál volna mosolyt az arcomra, még akkor is ha rosszabb dolgokról írtál, mert úgy tudod leírni, hogy annak párja nincs.. Természetese szívesen olvasnálak bárhol.. Szóval Ha majd' akkor gondolj rám is:) Vigyázz magadra, és épülj, soha ne hagyd el a humorodat.. erőt, kitartást, és sok sok sok boldogságot kívánok neked, nektek!

Toothfairy 2009.09.14. 09:53:32

Óóó!:S:S V.Begy is most fejezte be a blogírást. Nemár hogy te is.:( Jaj Csibim nagyon fogsz hiányozni...:S Kérlekszépen ha lesz új blogod akár meghívós akár nem küldj egy mailt/meghívót a karamellcukorka@gmail.com címre... Szeretnélek tovább olvasni.:) Addig is/vagy ha már nem találkoznánk úgymond a blogvilág keretein belül: Minden szépet és jót kívánok Neked és Ő aki Férfidnek illetve a bébibabának aki már egész biztosan a leköltözést tervezgeti hozzátok.:) Puszi!

Babka 2009.09.14. 13:59:12

Csak szólok, engem érdekel :_( sajnálom ,hogy ide többet nem, de megértem.Puszik!

Mefi 2009.09.14. 14:23:44

Sajnálom, igazán. Két éve olvaslak talán, de benne voltál az öt legnagyobb kedvencbe, akiket még akkor is elolvastam, mikor senki mást. Sok sikert kívánok neked a továbbiakban és ha lesz új blogod, azért dobhatnál nekem egy mélt róla!

iggyke 2009.09.14. 14:25:24

Nagyon fogsz hiányozni Csibike. Nagyon sokszor feldobtad a napomat. Ha mégis újrakezdenéd itt, vagy máshol, én örülnék. Minden jót kívánok Neked, Nektek! puszIggyke

Timimi 2009.09.14. 17:40:35

Bár én is "csak" zugolvasód voltam, de azért hiányozni fognak az írásaid. Ha lesz új, én is kérnék meghívót.:) Addig is minden jót!

pipi8607 2009.09.14. 17:59:27

Nem vagyok a szavak embere, de a többiek egyébként is mindent leírtak helyettem. Sajnálom hogy mész, mégis örülök, hogy Neked így a legjobb, továbbá megtisztelve érezném magam, ha a leendő blogodnak én is olvasója lehetek, ha elérkezik az ideje! :) Minden jót addig is! :)

kislatol 2009.09.14. 18:19:27

nohát-nohát...derült égből villámcsapás :-) Ha mégis re, én is kérnék címet. Köszönöm.

zazu 2009.09.14. 18:32:52

Egy ideje már én is érlelem, de úgy érzem még nincs itt az idő....úgyhogy megértelek, de visszavárlak, ha nem is ide:)(kreatív blog, na?:) Úgyhogy engem is felvéshetsz a linket kérők hosszú sorába. Puszi

Csillagvihar 2009.09.14. 19:41:34

Nem kérek külön meghívót, mert úgyis tudod, hogy csikken-függő vagyok. :) Örülök, hogy nem zárod be, nem törlöd. Kár lenne érte, rengeteg ajándék van benne.

khm 2009.09.14. 21:03:01

nagyon jó továbblépést Csibe. köszönöm a sok gondolatot amit elém szórtál. a vidámakat is,a kedveseket is,a bájosakat is és a bánatosakat is. mélyen emberiek voltak,és mint ilyen, értékesek. légy boldog! (ez csak amolyan jókívánság,nem parancs;-)

todella kaunis 2009.09.15. 14:54:59

Ha det bra! :) (Jó volt olvasni, köszi a derűs időkért:) )

csutka 2009.09.15. 23:09:32

Szia! Majdnem a kezdetektől olvastam a blogodat, és igaz, h nem sokat kommenteltem, attól még nagyon sokat jelentett/jelent nekem :) Volt, mikor megkönnyeztem, volt mikor kacagtam, és ezt köszönöm. Kívánom,h mindig maradj meg embernek, és soha ne állj be a sorokba. A változás fontos és jó, én is egy ilyen korszakomat élem, érthető a döntésed. Hosszú, szép életet(ha rajtad múlik, az is lesz :D)! De ha nagyon hiányoznánk, azért szívesen fogunk fogadni néhány kósza bejegyzést... :D

csutka 2009.09.15. 23:21:29

Ja, és én is kinyílvánítanám igényemet egy meghívóra... kérlek...Kérlek...KÉRLEK!!! (őzikeszemes szmájli) :D Most már térdenállva írok... :DDD csutka.judit@freemail.hu

csibike 2009.09.16. 10:36:40

Hihetetlenül aranyosak vagytok, nagyon megható olvasni a soraitokat, köszönöm :)

Sac 2009.09.16. 12:28:28

Szió! Mostanában nem kommentelek, de azért olvastalak az a pár nap amióta "ismerjük" egymást kötelez rá engem, hogy ÉÉÉÉÉNISSSSS KÉREK SZÉÉÉÉPEEEEN MEGHÍÍÍVÓÓÓÓT :). Puszi. Pillangószárnyúszépszeműistenségkirálynő ;)

Zephyr 2009.09.16. 13:56:22

Bátorítalak,hogy egyszer majd könyvesítsd meg a történeteidet. Ha pedig úgy döntesz, visszatérsz, kérlek küldj nekem meghívót. Minden jót kívánok neked, Csibe!

Vica 2009.09.16. 13:57:43

Ha meghívós lesz valahol-valamikor, és nem csak "ismerősöknek", akkor naná, hogy beneveznék én is!

Moni 2009.09.17. 17:28:32

Óóó. Hát akkor... páááá... majd személyesen.

parázs 2009.09.17. 21:53:50

üdv, kedves Csibike!! azt hiszem, ehhez is erő kell. tudni, hogy eljött az idő. az nagyon jó, hogy, itt marad a blog, olyan lesz majd, mint egy régi kedves könyv, amit olykor olykor újra lekapunk a polcról. könyvesített változat amúgy engem is érdekel, a meghívásos, vagy egyéb új blog is! minden jót!

p 2009.09.18. 03:28:49

>>ölel-ölel-ölel

p 2009.09.18. 03:30:10

és köszi mindent... (ezt a blogol már nem szerette) vigyázz magadra! remélem még összefutunk! szia!

2009.09.18. 20:02:40

sajnálom, hogy véget érnek a kellemes percek, de bízom benne, hogy nem bírod sokáig és valahol megint olvashatlak. Jó feltöltődést! :)

Lilla 2009.09.19. 13:07:15

én is kérek meghívóóót! : )

Hermész 2009.09.20. 22:59:05

Zárásra értem ide... :S Nem voltam túl gyakori vendék itt, de valahányszor itt jártam, gazdagodtam valamivel, és... mellőzöm a közhelyeket: csupa jót tudnék mondani rólad és erről a blogról, és csupa jót kívánok neked! :) ha esetleg folytatod, én is szeretnék meghívót kérni. minden jót kívánok!

2009.09.20. 22:59:11

csibikém... hát, ne haragudj meg, tényleg ne, deee.. legalább egy vizespólós kép nem fért volna be a végére, ha már itt csorgattuk a nyálunkat azokra a Képzeletkaparón Kellemes Keblekkel teli mondatokra?: P

Kuffnágel Béla 2009.09.21. 09:19:59

Üdv Madár! Azt hiszed, hogy mert kinőttek a tollaid fel is tudsz szállni ? :) És unod már, hogy állandóan Madárnak néznek ? :) Mi leszel legközelebb ? Pld. kisnyúl ? :P :) (Netán Playboy nyuszi ? :)) Lássuk, fel tud-e szállni a kisnyúl ... :)

Lex avagy Melanie 2009.09.22. 15:02:34

:( :'( kérlek nekem is küldj majd meghíívót :))) imádtam a soraidat olvasni.Első dolgom volt már lassan 2 éve,mikor megnyitom a netet,hogy beírtam,hogy csi,és már adta is ki az oldalad.Nagyon tehetséges vagy több szempontból és jól tudod!Használd ki továbbra is életed során.Hiányozni fogsz!Minden jót nektek!! De visszaolvasni is szuper lesz,rengetegszer nevetettél meg minket =)

Tabby 2009.09.23. 18:15:06

Nem tom szoktál el vissza osonni, de ha igen, akkor csak szólok, hogy hétvégén szombaton Fehérváron lecsófesztiválos sárkányhajós fesztiválos lesz kirakodóvásárral egybekötve, ha esetleg még nincsen program :)

M 2009.09.27. 21:32:09

Sajnálom. Titkon reméltem, hogy egyszer majd találkozunk személyesen, és megtudhatom pl. a neved (is). Te tudod az enyémet... Puszi: Gy.

vadmacs 2009.09.29. 16:48:39

Így buknak le a zugolvasók (én is) olvastalak rendszeresen, és ha lesz publikus blogod, engem is érdekelne :)

outsider 2009.09.29. 23:47:13

... Tényleg lebuknak. :) Azért ha dobsz egy címet, esetleg meghívót, szívesen olvaslak tovább is...

csibike 2009.10.03. 19:30:16

Sziasztok, 'lebukottak' :) Nektek is köszönöm :) M: Még bármi előfordulhat... :) Tabby: Lemaradtam :/ Majd jövőre.

babszi 2009.10.04. 23:06:43

Najó, akkor már én is bevallom...igen...zugolvasó voltam/vagyok, sőt azt is be kell vallanom ha már ilyen piszok őszinte vagyok, hogy júniusban az államvizsgán megkérdezték szoktam-e blogot olvasni, és én azonnal szóba hoztam csibi blogját:) Persze csak annyit vallottam be, hogy egy db blogot olvasok rendszeresen és pusztán azért mert szórakoztatóak és elgondolkodtatóak a bejegyzések. Sajnálom,hogy már egy jó ideje nincs mit olvasnom, de kitartó vagyok, vissza-visszakacsintgatok ide, hátha... :)

marlen 2009.10.05. 22:13:21

Ha virágos az út, ne kérdezd: merre visz - menj rajta végig! (Anatole France) Ezt most értsd úgy, ahogy akarod:) Remélem, jól érted!:)
süti beállítások módosítása