HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.04.07. 19:37 csibike blogja

(#182)

Mivel nincs se kertem, se erkélyem (tériszonyom miatt oda csak biztosítókötéllel merészkednék ki... lakván a 7. emeleten... ergo csak a 2-3. emeleten vagyok hajlandó integetni bárkinek is az erkély korlátja mellől, hihi), így csempésztem be a tavaszt a lakásba. Ajánlom figyelmetekbe kedvenc "vázámat": eredetileg méz volt a macis üvegcsében, de egy ideje vázaként funkcionál. Nem is vagyok hajlandó igazi vázát venni.

A nárcisz (merthogyazvanaképen) egyébként az önimádat, öncsodálat szimbóluma – ehhem, ehhem... ez pont nem jellemző rám. Pasikat szoktam az őrületbe kergetni az állandó elégedetlenkedésemmel. A görög mitológia szerint a szép Narcisszusz kegyeiért számos nő versengett – hiába, a jóképű ifjú lába nem gyengült el az iránta rajongó asszonysereg láttán (azért remélem figyelitek... péntek este összedobni egy ilyen mondatot... istennő vagyok, höhö). Narcisszuszt azzal büntették dölyfössége miatt az istenek, hogy amikor meglátta tükörképét egy forrásban, beleszeretett önmagába. Nonstop a saját tükörképében gyönyörködött – sokan úgy vélik, a tükör eredete erre vezethető vissza. Az ifjú végül belehalt az önmaga iránt érzett reménytelen szerelembe. Holtteste virággá változott, amit róla neveztek el.

.

.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr956171270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csalo 2006.04.08. 17:23:55

Hmm....még szerencse,hogy a tükör összetörik amikor bele nézek:DD máskülönbben.......Szerelmes lennééék beléd nagyon.......:DD:P

csibike 2006.04.08. 19:38:52

Hümhümhüm, akkor tükörgyártó céget alapítok... kőgazdag leszeeeeeek :DDD Lehet, így jobban járok :PP:DD

heavenlyy 2006.04.10. 11:36:08

...hm, nem is rossz ötlet ez a macis váza ;)

csibike 2006.04.10. 13:03:07

Zsenicsirke vagyok, t'om :D

heavenlyy 2006.04.10. 17:14:56

ohh :D
süti beállítások módosítása