HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.11.03. 22:34 csibike blogja

Van önkritikám, ezért pölö nyilvánosan nem fakadok dalra. Mondjuk, lenne az a pénz, amiért igen, de tripláját fizetnék, hogy inkább ne, azonnal fejezzem abba, sicc innen, használjam másra a számat, abban legalább tehetséges vagyok. (Ööö… evésre gondoltam, meg pofázásra, meg ilyesmi.) Már az általánosban kiviláglott: Nem vagyok hangember. Tanárom egyszer próbált énekeltetni – az élmény hatására kétségbeesett, mint kiéhezett eunuch a kupiban, onnantól kezdve nem erőltette a dalolászást, ha mégis, kizárólag kórusban. Környezetem hallójáratát nem szennyezem, maradok a takarítás közbeni, szex utáni, zuhany alatti dudorászásnál – zümmörészek, a magam örömére.

Kérdem én, hogy a sok tehetségtelen, önjelölt csillagocskának nincs egyetlen olyan őszinte ember az életében, aki azt mondaná neki fésztufész, te, bazze, soha az életben ne lépj fel semmilyen tehetségkutató sóóóműsorban, még véletlenül sem, mert kurvára nincs hangod, nem tudsz énekelni, az angolod meg olyan, mintha az arabot törnéd...

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr386170792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil 2007.11.03. 22:44:13

Na igen, a számból vetted ki a szavakat. Félek, megálltam a fejlődésben (is)...

csibike 2007.11.03. 22:55:24

Uhhh, akkor mégis oralizálunk, turkálok a szádban :D Hát, ha az a fejlődés netovábbja, hogy tetszik egy ilyen színvonaltalan műsor, akkor örökre csoffadt csirke akarok maradni :)

Sümi5 2007.11.04. 07:00:00

Én asszem erről a tehetségkutatóról is lemaradok! :P Egyébként van több olyan ismerősöm is, akinek csodálatosan jó hangja van, de mikrofonba, vagy éles helyzetben már nem tudnak énekelni, sőt...

winstonsmith 2007.11.04. 07:50:42

Már meint milyen műsorok mennek otthon? :) Jajj, egy hét és otthon leszek és újra ömleni fog rám ez a sok szar. Bár ha nem kapcsolom be a tévét... :) Énekelni én sem tudok, mindig kaptam egy kettest, ha elmondtam a szöveget, vagy hármast, ha ritmusosan mondtam el. D

Magányos Csapos 2007.11.04. 08:27:38

Nem..nem mondják meg nekik, mert akkor öszetörnék kicsi lelki világukat...inkább hagyják hogy ország világ lött lejárassák magukat, és rajtuk röhögjön mindenki. Közben aki meg igazán tehetséges az szerényen a háttérben marad.

DuDe 2007.11.04. 09:41:13

Csapos: pacsiii :) Szerintem ez úgy működik, hogy a szűkebb környezete 1. ugyanúgy nem érzékeli, hogy nincs hangja, és abban nő fel, hogy "ó, de szépen énekel...", aztán mikor kikerül az életbe, akkor már annyira beleivódott, hogy nem hiszi el senkinek az ellenkezőjét ("azért mondja, mert irigy") 2. hallja ugyan, hogy nincs hangja...és itt jön be Csapos kolléga előző kommentjének mondanivalója :) Én is tudom magamról, hogy a hangom által kiváltott pozitív élmények száma alulról konvergál a nullához, tehát maradok szintén a hümmögésnél....bár a szituációk (sajnos) nem feltétlen azonosak az általad soroltakkal, csibejány %rolleyes%

csibike 2007.11.04. 11:26:23

Sümi: Valahogy mindig abban reménykedem, hogy na, majd ez a műsor nem lesz szar, de aztán persze, hogy az... :D Azon lehet dolgozni, szerintem :) winston: Itthon leszel? Szuper :))) Gondolom, nem a tévézés lesz az első dolgod :D Ezek szerint nem fogunk együtt duettezni :D Csapos: Az a vicc, hogy sokan megsértődnek azon, hogy mások nem tartják őket tehetségesnek :) DuDe: Egyetértek :) Ha annyi önbizalmam lenne, mint az ilyen elvakult emberkéknek... :D

Babe 2007.11.04. 12:29:49

Életem katasztrófája (az egyik) anyámnak valaki egyszer azt mondta, hogy jó hangja van... Hosszú évek óta szenved ezért anyám környezete. (S még az a szerencse, hogy nem tudjuk ki mondta, mert akkor már meglincseltük volna!) A másik katasztrófa - valaki egyszer azt mondta anyámnak, hogy jól vezet... :-)

csibike 2007.11.04. 13:24:24

Ehhem, füldugóra gondoltatok? Vagy leukoplasztra? :D A vezetés már problémás :D
süti beállítások módosítása