HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.12.29. 18:22 csibike blogja

Miután a férfi lelép pókerezni, a nő bevág egy tál pattogatott kukoricát, elmajszol két kockányi fél tábla narancsos csokit, csipeget a kókusztekercsből. Lelkierőgyűjtésképpen. Mert az nem mindig van otthon, sem a gyógyszertáros nénihez, sem a henteshez nem lehet odabattyogni, hogy csókolom, három kiló lelkierőt kérnék szépen, ha picit több, maradhat, mosógépbeindításhoz lesz. A nő zaklatott. Joggal. Be akarja bizonyítani a férfinak, hogy ezzel a szerszámmal szerkezettel is prímán bánik. Bizalmatlanul méregeti a mosógépet, nem olyan, mint az övé, ufószerűbb, ellenségesebb, gonoszul csillog a szeme, a gombok, ábrák, pöckök, cirádák háromsornyi rejtélyére percekig fintorog. Begyömöszöli a ruhát, gyors sikerélmény, bár a szörnyeteg elöltöltős, agyrém. A nő tétován álldogál, nagylábujjával absztrakt mintákat karcol a szőnyegre, zilált állapotában még egy normális kört sem tud odavésni - a normális kör most valahogy háromszöges, némi ovális beütéssel. A nő tanácstalanul nézi a jegyzettömbről letépett papírfecnit, a férfi ugyanis volt olyan segítőkész és póker előtt rögzítette a mosógép elindításának mikéntjét. Ja, rögzítette. 12 számmal és 4 nyíllal. A nő első körben agyvérzést kap, a másodikban pedig szomorúan konstatálja, nincs navajo indián ismerőse, a mezei morzés is hiánycikk. A nő vállat von, a férfi ruhája a tesztalany, ha esetleg összemennek a mosásban, tíz év múlva még mindig oda lehet adni az unokaöccseinek, rosszabra meg egyelőre nem akar gondolni, a halálra ítéltek nyugalmával teker egyet itt, nyom egyet ott, hátha. S lőn – a borzalom hangot ad ki, mosáshoz hasonlót. A nő megkönnyebbülten szusszan egyet, bevág egy tál pattogatott kukoricát (ja, azt nem, elfogyott), elmajszolja a narancsos csoki másik felét, csipeget a kókusztekercsből. Levezetésképpen.

P.S.: A nő 38 és fél perc múlva lélekszakadva rohan ki a fürdőszobába, majd hálatelt szívvel konstatálja, a mosógép vízelvezető csövét beépítették, csók a szerelő homlokára. Szívgörcse teljes egészében csak 7 és fél perccel később múlik el – a kezében tartott ruhák vizesek és illatosak. Olyan nagy baj nem történhetett.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr36170677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil 2007.12.29. 21:23:19

kész horror ;-) az elöltöltős tényleg agyrém...

Babka 2007.12.29. 22:01:56

Az én férfim hálisten nem ilyen elöltöltős szörnyűséget vett. Amúgy ezt megint szépen levezetted :DDD potyogtak a könnyeim: 1. ok : együttérzés 2. ok : má' megen annyira röhögtem (kínomban.. is):)))

csibike 2007.12.29. 23:40:13

Babka: Kínodban? Nem akartam szart írni, bocs :)) Odil: Nekem egyszerű felültöltősöm van, sitty-sutty :)

Babka 2007.12.29. 23:53:49

Jajjmááááá' tudodmiért nemazért nemszar! sőőt! Te olyat amúgy sem tudsz!!!! :P:D Már látom a reakciót :"mit nem tudok? szarni?":DDD

Fergie 2007.12.30. 00:00:17

Micsodacsodacsibevagy :)

OSUDF 2007.12.30. 01:01:13

Agglegény évek tanulsága: - Pakold be - Tekergesd - Nyomogasd - Kapcsold be Ha zizeg, rossz dolog nem lehet, és te vagy a nap hőse:P Két éve van új mosógépem, de azóta sem tudom, hogy a kicsi spirál mi, és hogyan lehet bekapcsolni. De azért működik!!! ^^

Juliette 2007.12.30. 01:27:56

óóó..ezek a mosógépek!:D

Csillagvihar 2007.12.30. 11:00:03

Nekem januárra mosogatógépet igértek *be van sz.rva*

Cuki 2007.12.30. 11:37:40

Nálunk is felültöltős van és egyedül én meg anyám tudjuk kezelni.:D (Úgyahogy:D) Pont az előbb szólt a takarítónéni h menjek indítsam be mert ő nem bírja. SOHA nem vennék elöltöltős borzalmat. Amúgy klassz bejegyzés volt csajszi rehegtem egy nagyot mert királyul szemléltetted a női lélekben dúló viharokat és káoszfelhőt ilyen esetekben.:)))

Kuffnágel Béla 2007.12.30. 12:04:27

Ágyrajáró lettél ? :D

Mina 2007.12.30. 12:49:11

Ez nagyon édes volt!!! :) Hát, nálunk épp fordítva volt… Nekem elöltöltősöm van (amúgy isteni ;), de neki felültöltőse szörnyetege volt. Paráztam is tőle rendesen :D

kiszvijág 2007.12.30. 14:25:35

A fentieket megelőzendő az összeg háztartási gépet én választottam ki :) Tudom, más szitu, mi már a közöset szereztük be. Kalánka erősködött az előltöltősért, de miután így rámaradt volna a mosás nemes feladata örökre, inkább lemondott ezen elvéről :D

csibike 2007.12.30. 14:47:33

virágom: Hehe, jó trükk :D Azért ne hagyd házimunka nélkül, léci :))) (Ne áruld el neki, hogy ilyen genya vagyok :D) Mina: Köszi :) Pedig a felültöltősön sokkal kevesebb a krikszkraksz, gomb és miegymás :)) Kuffnágel: Dehogy, eddig ő mosott :D

csibike 2007.12.30. 14:50:22

Cuki: Az elöltöltőst azért sem szeretem, mert az ajtajába mindig beverem a lábamat :D Köszi :) Csi: Na, az jó játék lesz :D (Részvétem :))) Julie: Zárat és lámpát tudok szerelni :D

csibike 2007.12.30. 14:51:56

OSUDF: A sajátomat kiválóan kezelem :)) Fergie: Igyekszik az ember csirkéje :D Babka: Nem tudtam, mire írtad a kínodat :D

Babka 2007.12.30. 15:11:18

Hát igen. Odaírhattam volna, hogy azért röhögtem kínomban, mert eszembejuttattad a kalandjaimat az elöltöltős mosógéppel az utolsó albimban. (aminek a vízkivezető csövét a kádba kellett volna...de soxor nem..):)

gargoyle 2007.12.30. 16:15:02

latom az eloltoltos-felultoltos dolog elegge vallashaborufele itt (: amugy mindegyik tok ugyanolyan elarulom, csak mashol van az ajtaja :P (: ja es az eloltoltoset ne nyisd ki csak ha vege a mosasnak kulonben felmosas is lesz (:

kiszvijág 2007.12.30. 17:17:39

Dehogy hagyom, ott van a takarítás... ;) Én sajnos rosszul leszek a porszívó hangjától meg porallergiám is van :D

csibike 2007.12.30. 18:20:57

Babka: Így már okés :) Nekem is olyan, amit a kádba kell és sokszor nem... :D gargoyle: Az élet nagy kérdései :D Nem háború, a felültöltős simán vezet :P Nem ugyanolyan, az elöltöltősön több a felesleges ábra :D virágom: Helyes :))) Nekem is van por, de ez nem oszt, nem szoroz :D
süti beállítások módosítása