HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.03. 20:49 csibike blogja

Ahogy nézem (és kínkeservesen hallgatom) Dundikát, Zimány Lindát, Bódi Szilvit, Kelemen Annát és a hasonló agykapacitású hölgyeményeket, hja, hetente egyszer művelődni is szoktam, mizújs piciny hazánkban meg ilyesmi, percek alatt megfogalmazódik bennem azon markáns vélemény, miszerint igen jövedelmező főállású hülye picsának lenni. Magyarországon is. Pfff, mind guminő, tudjátok, az az amatőr pasiknak való játszólyuk, ami belül teljesen üres. De még az antinőt is megkockáztatom.

P.S.: Hű, nem plasztikai műtétet kértem karácsonyra. Ennyit a trendiségemről, baszki.

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr986170664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel 2008.01.03. 21:14:15

Ezeket a csámpás, szétkúrt, agyondrogozott, szopósszájú, IQ-betyár, szanaszétszolizott, plázacicás diszkóskurvákat mindenki olyan jól tudja szidni...

csibike 2008.01.03. 21:14:55

Nem szidom őket, tényt állapítottam meg :)

Tilly 2008.01.03. 21:15:45

bizonyos, - és a vagyonos szepontjából is - sajnos nem saját tapasztalatok szerint, igenis, ez nem könnyű meló... ezé nem olcsó! és nem sokan vannak akik ilyen kivitelben, ilyen jól adják elő ezé kelendő... azé!

Rommel 2008.01.03. 21:17:36

És milyen pozitív tényeket! :)

csibike 2008.01.03. 21:19:25

Elsősorban az jutott eszembe, hogy kivel és hányszor kell pölö dugni ahhoz, hogy mindezt megengedhessék maguknak. Mert drága a plasztika, drága a ruha, drága az egész napos kozmetikai kezelés sötöbö. A kelendőséget a mai napig nem értem. De már Pamela Andersonnál sem értettem :))

OSUDF 2008.01.03. 21:19:53

Ühümm... Amúgy a szilikon mell sztem amúgy is agyeltávolítással jár. Miért nem tudja egy csomó nő elfogadni, hogy 1: a pasi nem műanyagot szeretne szopogatni, mert akkor rágná a klavi szélét; 2: a pasi bukik a csoffadt/kicsi/megereszkedett/hajszálnyit asszimetrikus mellekre? Amúgy a hülyeség nem adomány, hanem alanyi jog...Csak sajnos nem lehet lelőni, aki él vele...

csibike 2008.01.03. 21:20:58

Rommel, nem érzem úgy, hogy sajnálnom kellene őket, örülök, hogy nem vagyok ilyen :) Tényleg nem értem, mitől lennének ők jó nők vagy sztárok.

csibike 2008.01.03. 21:22:16

OSUDF: Mint ahogy a nők sem a kigyúrt pasikra buknak... :)

OSUDF 2008.01.03. 21:23:33

De sajn nem is az erőteljes vaspocakos, romantikus, elcseszett génhulladékokra, mint én:P

Mimoooo 2008.01.03. 21:25:31

Hát nem ... Egyébként sztem szót sem érdemelnek a fent említett " hölgyek"

csibike 2008.01.03. 21:27:34

Mimo: Csak kicsit szeretnék tiltakozni a világ ilyensége ellen... :) OSUDF: Az önsajnáló pasikra meg pláne nem :)

OSUDF 2008.01.03. 21:28:35

Ez nem önsajnálat, ez ténymegállapítás:D

csibike 2008.01.03. 21:32:50

Nem erre a kommentedre írtam :P

Neyla 2008.01.03. 21:33:15

Na, hát ha ilyen ciki vagy, akkor többet ide sem jövök olvasni... Felháborító, hogy még vállalod is, hogy van agyad.... :P

csibike 2008.01.03. 22:52:22

:D Mondod te, te kis egy szem lány a fiúk között :P

Odil 2008.01.03. 23:22:51

Ezt a Barbiet láttam egyszer a Struccban...pff és vannak akik tényleg így akarnak kinézni, persze bomba nélkül. Egyébként ez csak az országot és a társadalmat jellemzi..tényleg jövedelmező üresfejűpicsának lenni.

Fergie 2008.01.03. 23:35:12

A plasztikát én is kifelejtettem a listából, de majd jövőre... vagy akkor már nem lesz trendi? Egyébként meg szerintem iszonyú fárasztó egész nap plázázni, vásárolgatni, kozmetikusnál ülni, masszíroztatni stb.

Odil 2008.01.04. 09:21:31

és unalmas is....legalábbis nekem az.

csibike 2008.01.04. 09:33:32

Fergie: Egész nap még nem próbáltam, de nekem már a 2-3 óra is megterhelő :)) Odil: Pláne minden nap :)

tappancs 2008.01.04. 09:33:58

ugyan:)

csibike 2008.01.04. 09:37:31

Ez melyik részre is vonatkozik? :D

Mina 2008.01.04. 10:31:14

szerintem valahogy így működnek: minél kevesebb önbizalom, annál több plasztika. miért nincs önbizalma? mert esze sincs, így nincs mire büszkének lennie. eszet nem tud venni (csókolom, kérek 5 kg eszet...), tanulni meg büdös (jaaj, bocsánat, hogy ahhoz is kellene egy csöppnyi ész...), szilikont viszont igen. azt akár kilóra is adják (vagyis inkább körcentire). de ahhoz meg pénz kellene. hát akkor éljünk abból amink van - a lyukból. vagy a kettőből… probléma megoldva (szerintük). az ő szavaikkal élve - önmegvalósítanak! szánalmas...

csibike 2008.01.04. 12:53:53

Igaz :)) Maga az önmegvalósítás nem zavar, csak ne legyen követendő példa, ne állítsák mintának az emberek elé, és ne ez folyjon a csapból is...

Boci 2008.01.04. 14:58:24

Engem kimodottan taszítanak a plasztikázott libák. Valahogy... Én inkább vállalom a koromat, soha nem tagadtam le egy évet sem és nem vagyok hajlandó ezen változtatni. Aztán mindenki azt gondol, amit csak akar.

gargoyle 2008.01.04. 15:30:34

en meg ugy vagyok mindenki ugy nem alakitja/rontja el az eletet ahogy akarja. ha valaki fiatalon akar (jol) plasztikazva sok penzt keres es ezzel megoldja a kesobbieket abba senki se kothet bele szerintem, nem konnyebb munka mindennap tipptoppnak lenni meg azzal is dugni akivel nem akarsz, mint az orszagos szechenyi konyvtarban puloverben folianst bongeszni a 19. szazad szerszamkeszitoirol a szakdolgozathoz. a problema ott kezdodik, amikor valaki nem jon ra hogy 17 evesen meg eleg a feszes bore de kesobb ez villamgyorsan elkezd mulni es ki lesz rakva a mercibol zaros idon belul hacsak nem talal ki valamit. de ezt a fajta idiotizmust meg megint nem specifikusan a plazacicakra fejlesztettek ki, hany tanult no megy bele egy hazassagba, szul 2 gyereket, boldog anya, 20 evig nem dolgozik (mmint munkahelyen, termeszetesen azert nem labat logat otthon) majd amikor 5x eves koraban az oszulo jolkereso apuka elmegy kapuzarasi panikni a 25 evesekhez akkor o ott all minden vagyon, kereset es lehetoseg nelkul. nyilvan ki van hasznalva csunyan. :o elnezest hogy nem csatlakoztam a tomeghez, ertettem amugy a felvetest es egyet is ertek azzal hogy borzalmasra kepesek plasztikazni magukat nok feleslegesen (lasd fergie) de azert ez bonyolultabb annal, hogy aki szepsegre gyur az rossz es buta, aki eszre az meg jo es hibatlan. (:

csibike 2008.01.04. 16:06:54

gargoyle: Nem mondta senki, hogy aki a szépségre gyúr, az buta, aki az észre, az meg hibátlan :) Hallgasd csak 5 percig a fent nevezett csajok egyikét - nekem fájt. Kimondottan róluk szól a fáma. Az, hogy egy ötvenes nőt otthagy a férje, szerintem nem ebbe a körbe tartozik és nem is nevezném idiotizmusnak. Sok otthon maradt anya többet dolgozik, mint az a nő, aki reggel 9-re bemegy a melóhelyre, aztán négykor hazamegy. Mondom, pusztán annyi a gondom, hogy ezeket a libákat ne állítsák követendő példának :) Boci: Ez így van jól :) Ha három-négy szülés után térdig ér a mellem, lehet, megplasztikáztatom :D

Susua 2008.01.04. 16:54:00

hú, gargoyle, de értesz a nőkhöz meg az élethez. Mesélj, a sajátod is ilyen faszán csinálod? csibike: bocs az offért

cala 2008.01.04. 19:07:07

gondoltam, csendben maradok, de sajnos be lett kapcsolva a tv..:S igazából hogy egy kedves ismerőst idézzek a "hölgyek" a nocomment kategóriába tartoznak..az egy dolog,hogy szerény véleményem szerint ízlésficamuk van helyenként és ezt merészen mutogatják is,más részről meg..maradjanak csendben..amíg a képek beszélnek helyettük, addig elhiszem, hogy húésha, de ..volt egy emlékezetes beharangozó valamelyik beszégletős izéhez, amiben az egyik szöszi megnyilatkozása: "én csak pénzért nyitom ki a számat. Minden értelemben." valahogy így volt azt hiszem..és közben sütött róla a sötétség, és hogy nem tudja, mit mond pontosan..na EZT tiltanám be..a plasztika meg személyre szabott..én pl nem..

csibike 2008.01.04. 22:31:31

Ha képekről van szó, nekem sem esik nehezemre azt mondani, hogy némelyikük egész formás - bár a műmell ritka gusztustalan látvány, mert messziről ordít róla, hogy mű :)

Mina 2008.01.04. 23:14:41

Az igaz, hogy magánügy, és stb, de az a baj hogy mit látnak a kis 8-14 éves csitrik a tv-ben? Ezt. Persze, attól még nem akar mindenki olyan lenni, de... De sokan azt fogják hinni, hogy így kell könnyen sok pénzt keresni.

gargoyle 2008.01.05. 03:40:38

azert a tutit nem terveztem megmondani akkor sem ha igy ertettem. egyszeruen csak zavar minden oldalrol az eloitelet (: ha ugy gondolod uresfeju libanak konnyebb ut, akkor miert nem csinalod? (: nyilvan mert valojaban nem az. ettol meg en is sirok attol amikor a sztarolt holgyek elmeselik az eletrol alkotott velemenyuket, nem is gondolom hogy jol csinaljak. de asszem akadnak akik ugyanezzel a starttal tobbet tudnak kihozni, ahogy egy diplomabol is van aki tobbet hoz ki van aki kevesebbet.

gargoyle 2008.01.05. 03:42:29

csibike: az hogy valakit otthagy a parja mindig szomoru, de gyakran elkerulhetetlen. kerdes hogy ezek utan mennyire kerul remenytelen helyzetbe, es hogy elozoleg mennyire keszulhetett volna fel erre, illetve mennyire szolgaltatta ki magat. tenyleg nem akartam kicsit sem ketsegbe vonni egy haztartasbeli/anya munkajanak erteket, veletlen sem cserelnek vele mert nehez es halatlan melonak tartom.

csibike 2008.01.05. 13:27:42

Nekem nincs semmi bajom azzal, amit mondtál, nem vettem pici szívemre :)))

gargoyle 2008.01.06. 04:13:48

akkor jo (: bar mar susuanal sem ertettem mivel gazoltam a lelkebe, sajnalom :o

Susua 2008.01.06. 22:15:40

gargoyle: a legutóbbi (karácsony után 2 nappal kidobott) volt barátnődnek gázoltál a lelkébe (és törted össze tökletesen), ezért gondolom úgy, nem te vagy az, aki hitelesen el tudja modnani, hogyan kell sikeresen élni, akár műnőként, akár családanyaként, akár diplomával,a kár anélkül

gargoyle 2008.01.07. 12:13:06

o_O kicsit azert eros volt talan. meg ize nem is ide valo. de majd atgondolom mennyiben kapcsolodik ez ehhez a temahoz

csibike 2008.01.07. 13:52:25

A végén kiderül, hogy itt mindenki ismer mindenkit :)

gargoyle 2008.01.07. 23:19:52

melrose place univerzum (c by suematra) (:
süti beállítások módosítása