HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.02. 19:29 csibike blogja

Könyveslaszti jött pp -től, azt hittem, nehezebben szedem össze azt az öt könyvet, ami számomra a legmeghatározóbb volt 2007-ben, szerencsére a blogom sok-sok könyves idézetet őriz tavalyról is, hehe. Szerettem Pamuk, Bulgakov, Coelho, Szabó Magda, Márquez, Tolvaly Ferenc, Fable, Kornis Mihály, Kundera, Cabré, Steinbeck, Müller Péter és Updike könyveit, ha kíméletlenül választanom kell, ez az öt adott rengeteget 2007-ben, gondolatot, érzést, tanácsot, szépséget, örömöt, választ, bizonyosságot, megerősítést:

1. Coelho: A Zahír
2. Cabré: Az eunuch árnyéka
3. Steinbeck: Édentől keletre
4. Updike: Gyere hozzám feleségül
5. Kundera: Azonosság

Megpróbáltam felsorolni, kinek passzolnám tovább szívesen a labdát. Az az igazság, hogy a 32. névnél megálltam, kitöröltem a listát, nem tehetek róla, igazi könyvbuziként minden olvasóm ötös listájára kíváncsi vagyok. Szóval, írjatok.

P.S.: Babka, neked még lógok, tudom.

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr876170577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu 2008.02.02. 19:32:22

Imdáom Coelhot. :) Nálam a Veronika meg akar halni a favorit.

csibike 2008.02.02. 19:34:31

Szeretem én is, bár van, amikor soknak érzem a vallásos-spirituális töltetet :) Veronikát még nem olvastam, de tervben van.

Babka 2008.02.02. 20:56:41

szerintem is az a legjobb Coelho-tól, bár a 11 perc is nagyon tetszett az Alkimista nekem szépirodalmilag (hehhe) nemannyira...a mondanivalója érdekes mindenesetre.5-ös listát meg majd postolom holnap, most megyek (s)Macizni :D P.S:Jajmááá' nemmuszáj :D

Chilly 2008.02.02. 22:39:19

Húha 5 könyv ami tavaly meghatározó volt számomra...hm... Danielle Steel:Tudok még szeretni,A csók, Arthur Golden:Egy gésa emlékiratai Ian Mcewan:Vágy és vezeklés Cecelia Ahern:Ui:szeretlek Elizabeth Adler:Ház Amalfin

Rommel 2008.02.03. 01:47:05

Szégyen és gyalázat, de nem vagyok nagy könyvolvasó, viszont Torrente del Bosque - Megdöbbentő kéjgyilkosságok c. alkotása nagy hatást gyakorolt rám.

badoer 2008.02.03. 02:08:59

kőtelezők de arra is alig volt idő:: antony beevor:berlin 1945 az ősszeomlás moldova győrgy-kádár 1 2 ez a kettő volt a kőtelezőkőn kivul:D

Kutyálkodó 2008.02.03. 08:27:32

Huuuh..nem lesz könnyű, de összeszedem...bár bevallom, hogy a sok idétlen , hülye, ostoba,kspr@gfvftv...ocsmány szakirodalom elvette az időmet az utóbbi 3,5 évben....most pótlom a dolgaimat....

zazu 2008.02.03. 09:30:22

1.Coelho:Veronika meg akar halni 2.Vámos:Apák könyve(alapból, minden mennyiségben) 3.Coelho:11 perc 4.Merle:Két nap az élet 5.J.Harris:Szederbor És még csomó mindent ide tudnék írni:))Veronikát ne hagyd ki,én Coelho-s könyveimet ezzel kezdtem,szerencsére.(szuper!!)Alig várom,hogy ledipizzek, és újra legyen időm olvasni.

Susua 2008.02.03. 12:12:18

Be kell valljam, hoyg Coelho Zahírjával kapcsolatban durva előítéleteim voltak/vannak. Annak idején, amikor bejött, a metró tele volt a reklámplakátjával, de nagyon durván, és mivel midnenhol ott volt, ahová néztem, elhatároztam, hogy csakazértsem olvasom el. De már más is ajánlotta nagyon melegem, lehet egyszer mégis ráveszem magam.

kif 2008.02.03. 12:27:52

ami legdurvább volt tavaly, salingertől a franny és zoey, illetve vonnegut gépzongora. persze sok más is, de ez a kettő pfff, és mindenkinek nagyon tudom ajánlani.

csibike 2008.02.03. 14:22:06

kif: Ha végeztem a még ki nem olvasott könyveimmel, rájuk zizzenek, köszi az ajánlást :)) Susua: Engem nagyon mélyen érintett, és ha kicsit elvonatkoztatunk a spiritális résztől, sok igazság van benne a nő-férfi kapcsolatról, legalábbis én ezért szeretem :) zazu: Írtál olyat, amire kíváncsi lettem, köszi :))) A Szederborig még nem jutottam el, mert a melóhelyemen van, én meg ott nem jártam mostanában :D Kuty: Okés, kíváncsian várom :))

csibike 2008.02.03. 14:24:31

bado: Minden kötelezőt kiolvastál? :)) Rommel: Ismerek olyan emberkéket, akik nem olvasnak könyvet, viszont rengeteg minden mást :) Nem merek gyilkosságos könyveket olvasni :D Chilly: Köszi :) A Vágy és vezeklés ott van az elolvasandók listáján nálam is :)) Babka: Ok, leellenőrzöm :)) Mármint a könyveket, nem a smacit :D

badoer 2008.02.03. 15:07:36

persze muszaly mashogy nem tudok rola beszámolot irni:)volt egy kettő ami elég nehez olvasmany volt de ez van:)

pp 2008.02.03. 15:35:20

Egy közös van.. :) Coelhotól még nem olvastam semmit..valamiért nem tudok nekikezdeni. :O *hüle pp*

Xaxofon 2008.02.03. 16:26:06

Sajnos nincs mindig elég időm szépirodalmat olvasni, de szerencsére tavaly sort kerítettem egy már nagyon régen vágyott alkotás beszerzésére. Mindenkinek csak ajánlani tudom Rakovszky Zsuzsától: A kígyó árnyéka című könyvet. Nem tudtam letenni. Nagyon felkavaró.

csibike 2008.02.03. 21:11:06

Xaxi: Felírtam ezt is, köszi, mihelyt lesz fizum, irány a bookline :) pp: Én úgy vágtam neki, hogy semmit nem hallottam róla. Nem mindegyik könyve tetszik, de itt többet is dicsértünk, láss neki :))) bado: Le a kalappal :)

Rege Ata 2008.02.03. 21:14:21

Én a Veronika meg akar halni-t egyszerre olvastam a Szadako élni akar-ral (azt nem Coelho írta, persze)... Azóta nem is volt szükségem több Coelho-könyvre. :-o

Ildi 2008.02.03. 21:33:33

1. Andrew Matthews: Hallgass a szívedre! 2. B.T.Benter: A hóhér jussa 3. Kario Dan: Múlt-varázs 4. Lisa Jewell: Harmincasok...és utána semmi? 5. Mumbull: A 4000 éves mennyasszony +ráadásként még megemlíteném Andrew Bellringer: A púpos sárkány legendája című regényt... nagyon jóóó.. :D

csibike 2008.02.03. 22:23:47

Ha rajtatok múlik, lesz mit olvasnom :)

Susua 2008.02.04. 11:00:43

Jut eszembe, nekem nagyon tetszett Csernus: A nő-je, bár elég fogékony is voltam a témára. Ha visszakerül hozzám (már ne is tudom hanyadik embernél jár) újra elolvasom. Egyébként én az év elején fedeztem fel Szabó Magda (felnőtt) könyveit, szuperek, de ezeket gondolom Neked nem kell ajánlani :D

Babka 2008.02.04. 11:45:21

Inkább ide:D : 1.Hans Fallada: Mi lesz veled emberke? 2.Updike : Nyúlketrec 3.John Hersey: Harangot Adanónak 4.Robert Merle: Jó városunk Párizs 5.Dosztojevszkij: A félkegyelmű + ráadás, amit már harmadszorra : Vonnegut : Kékszakáll

csibike 2008.02.04. 12:46:57

Susua: Szeretném elolvasni, de őszintén szólva, fenntartásaim vannak - lehet, ezt a könyvet nem egy pasinak kelltt volna megírni, főleg nem Csernusnak :)) Szabó Magdától nem olvastam mindent, de családom tudja, hogy a könyveivel bármikor meglephetnek :D Babka: Köszi, tőled is lesz mit olvasnom :) Merle sorozatát imádom, kár, hogy elvették tőlem.

Susua 2008.02.04. 13:05:37

Én a Csernus könyvben nem azt láttam elsősorban, hogy egy pasi írta, hanem hogy egy olyan ember, aki rengeteg rengeteg - többek között - párkapcsolati problémával, nővel, pasival talákozott, beszélt és ezeknek a kivonatát, tanulságát összefoglalva, érthetően és elgondolkodtatóan le tudja írni. Persze, nem tökéletes - ő nyilván nem író, és nem fogod tudni a tutit sem, de eddig szinte mindenki talált benne elgondolkodtató dolgokat. És jó képek vannak benne:)

Babka 2008.02.04. 14:16:54

Elvettééééék??????(ha egy ilyen sorozatot elvesznek az embertől azt kb ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor a gyerekedet tépik ki a kezeidből..(na jó azért ennyire nem durva , de azért egy kicsit mégis:))))) és melyi a kedvenced? Nekem a Mesterségem a halál c. de azt már jó régen olvastam...

badoer 2008.02.04. 15:10:12

ez olyan meglepő csibike?:d muszály kiolvasni anelkul hogy fogok le érecségizni?:) sehogy:D van egy kettő ami nem nyerte el a tetszesemet de van olyan ami nem rossz szerintem:)

csibike 2008.02.04. 16:01:01

bado: Jól teszed :) Van, aki mással elolvastatja a kötelezőket, ezért lepődtem meg. Babka: Ehhh, exem lenyúlta, pedig neki aztán semmibe nem került volna megvenni az egész sorozatot. Nekem a Francia história sorozat :))) Susua: Kíváncsi vagyok a könyvre, hogy egyáltalán mit ír és hogyan :) Meg akkor a képekre is :D (A tutit azt tudom, legalábbis azt, hogy én mitől vagyok nő :))

badoer 2008.02.04. 16:08:37

én nem bizok semmitse a véletlenre:DDD szerencsem van szeretek olvasni.gyerekoromba anyu szokatott rá hangosan kellet olvasni a meset illőte meg diavetitőtt kellet.ellőte elolvasta nekem meg visszakellet mondani a kép alapjan:)

Susua 2008.02.04. 19:04:42

Engem érdekelne a tuti, amit Te tudsz:) Írsz Te is egy könyvet? :)

Fannyka 2009.02.05. 18:38:25

Háát kedvenceim talán az Árvácska, Jane Eyre, a Szadako élni akarm meg az Anna Frank naplóját nagyon szeretném elolvasni!:)
süti beállítások módosítása