HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.09. 19:12 csibike blogja

Perpill csak igen tetemes összegért mozdítanám meg a seggem, pölö döcögnék egy kört a ház körül vagy ilyesmi, korrekt módon bezabáltam, nem tudom, hol fér el ennyi cucc bennem, lassan úgy érzem, csak egy kurvanagy gyomor vagyok, semmi több, a sírfeliratomat is kiokoskodtam már: „Amíg élt, (n)eve(te)tt”. Hálás lennék egy lélegeztetőgépért, ebből is látszik, igénytelen vagyok, köpök bundára, Mercire, malibui villára, pö-pö. A családi kaja- és piaprojekt mellett azért játszottunk is, a reggeli napsütésben mi ketten, ő, aki férfim, meg én, délelőtt pedig a rokon apróságokkal, kisautódobálásból, -pörgetésből és -tologatásból profi vagyok, bár már erőteljesen hiányolok egy kislányt a családba, a sok kard, katona, autó között üde színfolt lenne egy nyamvadt habosruhás Barbie. Este nehéz hassal szívvel kihagytuk a Daubnert, ilyen nap után kimondottan halálos hat-nyolc pár szelet süti, ezért inkább Harry Pottert hoztuk haza, igen, a legújabb kötetet – még habfürdőzés közben is olvashatom, ma kifejlesztett úszógumimnak hála, tuti nem süllyedek el.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr476170559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cesztina68 2008.02.09. 20:51:48

Dettó szituban nyomorgok boá, csak Harry nincs itt:)

Doris 2008.02.10. 09:05:59

Én meg nem merek enni, mert egy órája kiállt a fájás a fogamból, és félek, ha ételt lát, azonnal újra kezdi. Kitolásból.

picuranyu 2008.02.10. 09:11:41

A mázlista, milyen jó lehetett az a fürcsi. :) Nekem várni kell erre jövő hétig. :( Mármint nem a fürcsire, hanem Harry érkezésére. ;)

Mina 2008.02.10. 10:54:00

Jaj, te nőőőőőőőőő!!! :D

Guinevere 2008.02.10. 13:12:51

Azz eddigieket egy-egy éjszaka alatt olvastam el, de ebből most sajna kiöregedtem :o( még a 3/4-e hátravan ;o) Jó olvasást Csibike! ;o)

Odil 2008.02.10. 16:55:14

Fene, Harry miatt irigy vagyok, bár már tudom mi a vége...asszem :o Venni kéne egy autós Barbiet, az egy fokkal jobb :D

csibike 2008.02.10. 20:15:46

Odil: Szerintem nem a vége a lényeg :) Fiúk és Barbie - kizárt :D Guin: Ehhe, hány éves is vagy? :D Köszi, megvolt, remélem, neked is :))) Mina: Ezt most mire is mondod? :D

csibike 2008.02.10. 20:36:52

picuranyu: Épp akartam kérdezni, hogy miért nem fürödhetsz a jövő hétig :))) Bookline-on jól előjegyeztem, aztán jól megrendeltem, így nagyon egyszerű volt, semmi tolongás, sorbanállás, 2 perc alatt megvettem a könyvet :D Doris: Szegény te :/ Lekopogom, de soha, semmi baja nem volt a fogaimnak. cesz: Így járnak a falánk nők :)))
süti beállítások módosítása