HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.10. 20:05 csibike blogja

Összességében 8-9 óra alatt gyűrtem le az új Harry Potter kötetet, 622 oldalt, nem egyhuzamban, mert a testnek is megadtam, ami az övé, ergo edzés szex és kaja tördelte az olvasást. Ma ő, aki férfim főzött, levest és pizzát és palacsintát rendelt, cserébe hosszú órákra csendben maradtam, ez is ritkán fordul elő. Izgalmas az új kötet, akárcsak a többi, hősies küzdelemmel elkerültem mindenféle potteres fórumot, így gyermeki kíváncsisággal falhattam a könyvet. Szépséges magyar nyelvünk csak jót tesz a történetnek, a korábbi kötetek német, angol, francia változatai valahogy nem érintettek meg. Örülök, hogy kezdettől fogva Pitonnal rokonszenveztem, hja, a megérzés, meg Alan Rickman, ugye. Bevallom őszintén, engem az ötlet, a történet nyűgöz le, a Jó és a Gonosz örök, megunhatatlan harca, Harryt és társait meghagyom az első szerelmek lángjától égő-perzselődő tinipubertáskamaszoknak, továbbra sincs szemüveges kispasis poszterem, kitűzőm, fogpiszkálóm, ágyneműm, kisdobos becsszó. Jó lenne tudni, a szülők, irodalom tanárok mit kezdenek Potterékkel – no meg a gyerekek. Vagy a gyermeklelkű felnőttek.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr396170558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mefi 2008.02.10. 20:41:01

Szerintem méltó befejezése volt a sorozatnak, bár kicsit szomorkás voltam a végén, mondjuk minden ilyen jellegű dolog befejezésekor (könyv, film, sorozat) szomorkás vagyok.

F 2008.02.10. 20:57:57

Az én gyermeklelkem szereti őket. Meg a gyermekeim gyermeklelke is.

Sixxty 2008.02.10. 21:09:40

A hosszú órák csendjét majd kompenzálod valahogy :) Régebben én is így olvastam, de most a főnök nem engedi.

Kutyálkodó 2008.02.10. 21:12:48

Amit hallottam róla iskolai körökben: van aki-vééégre kreatívan- beleépíti az óráiba, így kelti fel a diákjai figyelmét matematikára, szövegértésre...stb......A másik fele, meg nem hajlandó tudomást venni róla....

picuranyu 2008.02.10. 21:31:29

Hát nem vagy semmi, hogy végeztél vele. :) Én Keddre várom az érkezését, de én is tuti bezárkózom vele a szobába. ;)

Guinevere 2008.02.10. 21:35:37

Nyaff, megelőztél! :o) Mondjuk nekem volt biológialeckém meg kóros msnezhetnékem... hát igen, így járnak a gyengébbek ;o) Remélem nekem is elnyeri a tetszésem, muhaha >D :D

Carmen 2008.02.10. 21:43:40

Elte angol szakon van Harry Potter óra. :)

csibike 2008.02.10. 22:15:12

Carmen: És mi a célja? :) Guin: Bahhh, bioszlecke, azt a szünetben is meg lehet írni, az msnezős meg írjon mélt :D picuranyu: Muszáj volt, kíváncsi voltam nagyon :)) Jól teszed :D Kuty: Igen, ilyesmit én is olvastam, ezért érdekel, hogy mit kezdenek vele a tanárok, mit emelnek ki pölö Harry személyében. Nyilván van olyan gyerek, akit nem érdekel, ezért nem lehet hibáztatni, viszont szerintem fontos, hogy egy pölö 10-12 éves gyerek ne maradjon egyedül az olvasmányélményével, helyre tudjon tenni dolgokat akár a szülei segítségével.

csibike 2008.02.10. 22:18:08

Sixxty: Kompenzáltam ;) Az én főnököm sem, a dög :D F: Meg tudom érteni :)) És beszélgettek is róla a gyerekekkel? Mefi: Ezzel én is így vagyok, kár, hogy vége, olvasnám még. Az vigasztal, hogy 2-3 év, mire filmen is lezárul :)

Carmen 2008.02.10. 22:26:09

Mivel irodalom óra, gondolom műelemzés elsősorban. Elhelyezzük a világirodalom térképén, ilyesmi. De nemtom, csak hallottam róla, esetleg a kedvedért utánajárhatok. :)

csibike 2008.02.10. 23:40:38

Ha nem kerül sok idődbe-energiádba, örülnék neki, köszönöm, kíváncsi vagyok :)

G Zoli 2008.02.11. 00:38:53

Ancsa is olvassa bőszen! :D

2008.02.11. 08:38:08

"Örülök, hogy kezdettől fogva Pitonnal rokonszenveztem, hja, a megérzés, meg Alan Rickman, ugye." ez most mit is takar? ugyanis nekem is ő az egyik kedvencem, de megbocsáthatatlan, amit legutóbb tett. de most, hogy ezt írtad, lehet, hogy mégis van remény? lehet, hogy mégsem annyira gonosz? óóóó!

christaylor 2008.02.11. 08:38:55

elnézést, az az előbbi én voltam. :) alig várom már amúgy, hogy olvashassam!

pp 2008.02.11. 08:40:48

Belekezdtem egyszer és nem ment.. :( Talán nem jókor?

F 2008.02.11. 08:46:09

:) Miután mi állandóan bármiről és mindenről beszélgetünk (kivéve sz.gépes játékok), hát ja, erről is. A "nekem ez tetszett benne a legjobban" példul sok időt kitölt olvasás/nézés után.

csibike 2008.02.11. 09:34:17

F: Jó ilyet olvasni :)) pp: Mármint az újba, vagy úgy általában a Harry Potter kötetekbe? :) chris: Nem szeretném lelőni a poént, ezért nem is írom soha, miről szól a könyv, nem akarom elvenni senki örömét :)) Hajrá! :D Zoli: A metrón is olvasták néhányan :D

pp 2008.02.11. 09:35:19

Az első kötetet kezdtem el.. :)

csibike 2008.02.11. 09:41:20

Nem tudom, mennyire áll közel hozzád ez a világ, de ha csak rossz passz miatt tetted félre, akkor érdemes később belevágni :) Bár az igaz, a nagykaliberű izgalmak az első két kötet után jönnek, legalábbis szerintem. Mondjuk, sokan nem szeretik, nem is olvassák HP-t, de hogy miért, nem tudom. Lehet, nem is olvasták, csak a nagy siker miatt húzzák a szájukat.

Chilly 2008.02.11. 12:59:07

Nekem még sajna az utolsó részhez nem volt szerencsém de 6 részhez igen,amiket becsülettel végig olvastam.Ami nálam azt jelenti hogy addig nem rakom le míg ki nem olvastam.:) Nem érdekel hány órát vagy napot vesz igénybe(bár gyorsan olvasok de akkor is közbe jöhet bármi ami miatt félre kell tennem kicsit de amilyen elmebeteg vagyok ha olvasásról van szó rohanok vissza könyvhöz)A 7. rész sorsa is ez lesz. Csak mostanába nincs vagyis nem lesz időm egyfolytában olvasni!:( ki kell várnom a megfelelő időt azt hiszem...*szipog*

Rege Ata 2008.02.11. 14:10:56

Én még ott tartok, hogy valahogy a Halotti Beszéd és Könyörgést, az Ómagyar Mária-siralmat, ... és a sor végén mondjuk Török Sándort meg a Harry Pottert is egyenrangúan be lehessen építeni, alkotó, érdekes módon. (Bátyám például azért nem jár angol szakra, pedig már másodjára felvételizett rá, mert "Shakespeare, Chaucer, a nyelvészet meg a többiek ... már - általános és középiskola után -sokadszorra jön ki legalább mind a két könyökén, arra meg semmi kedve...")

csibike 2008.02.11. 14:18:14

Rege Ata: Szerintem meg a gyerekek olvasási kedvét ne a Halotti beszéddel próbáljuk felkelteni... :) Ha bátyád ezt megengedheti magának és még le is tud diplomázni, hajrá. Chilly: Uhhh, én nem bírnám ki, hogy ott figyel a polcon és nem nyúlok hozzá :D

Chilly 2008.02.11. 16:00:04

én se bírom de ha meg elkezdem és nem tudom végig olvasni lelki beteg leszek.Dolgozni meg muszáj mennem és oda nem vihetem hogy olvassam.szóval keserű könnyeket hullajtok mikor a könyves polcra nézek.De majd eljön az én időm....
süti beállítások módosítása