HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.28. 20:09 csibike blogja

Fizikailag igen tropa vagyok, csirkekripli, ez a nagy igazság: Csutkára leharcoltam magam tízévi kézilabdával, a bokám már anno annyira egzotikusan kattogott, hogy a Sportkórházban majdnem elélvezett a doki, miközben tapogatta, hajlítgatta, édesdeden röhögcsélt hozzá, hihi, jó hangja van, hihi, fásliztam a térdemet is, hiába, rúgták-verték, síelni nem merek, fenének hiányzik három hét fekvőgipsz, persze, minek az nekem, mikor a metróban a térdkalácsomba állított aktatáska simán padlóra küld, aztán ott a jobb kulcscsontom, ami két éve magától kificcent a Balcsin és baszott visszaficcenni, biztos az átbőgött éjszakák húzódtak a vállamra, meg a bal könyököm is eltört egy agresszív picsának köszönhetően, látens Lara Croftként még a második félidőt elkézilabdázgattam törött könyökkel, mi az nekem, höhhh, két csinos gerincsérvemet meg sem említem, ha megfázik a derekam, nem bírok kiegyenesedni, ilyenkor már csak kezembe kell tolni a porszívót, a tartásom ideális egy kis házimunkához. Harci sérüléseimnek egyetlen haszna van: Nem tudnak áttoszni a meteorológusok, meggyötört csontjaim rögtön leleplezik a kamut. Mondjuk, frontoknál majd' belegebedek a fájdalomba, szóval, vicces. Ugye.

Teljesen megsajnáltam magam, hüpp és szipp.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr166170460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ac 2008.03.28. 20:18:05

ez a csirkekripli édes volt :) nekem csak egy gigahegem van a jobb térdem fölött, az viszont mindent cudarul jelez. sajna még nem mindig tudom, hogy jobb vagy rosszabb idő lesz, de majd kitanulom...

Rommel 2008.03.28. 21:13:14

Ez azért durva, minden tiszteletem, hogy mindezek ellenére ennyire élvezed az életet. :)

csibike 2008.03.28. 21:40:42

Rommel: Nem ér semmit az élet, ha nem élvezzük :) Egyébként nincs tolókocsim, meg járókeretem, magassarkúban is jól elvagyok, szóval, ti nem látjátok rajtam, mi a helyzet, csak én érzem :D ac.: Bele lehet jönni, én olyan 8 éve tanulom :D Van néhány hegem is, de azok nem fájnak, csak vannak :)

Alessia 2008.03.28. 21:49:18

Sajnállak, de tényleg.... Egyébként milyen idő lesz a hétvégén??? %mrgreen%

Béb 2008.03.28. 22:54:24

Én csak a sebhelyeket gyűjtöm. Te viszont igazi Franenstein lehetsz. %mrgreen% Vagy Frankencsirke.

Magányos Csapos 2008.03.28. 23:01:06

Ez most olyan volt , mint a halálos fegyverben Mel Gibson és Rene Rosso mikor egymásnak mutogatják a sebhelyeket, mütéteket stb...de tényleg nem kevés amit itt felsoroltál...na majd 50 év mulva térjünk visstza mi lett még azóta hozzá :-)

Kutyálkodó 2008.03.29. 02:17:35

Ajaaaaj....a kutyás-professzorképzőben is mondták a múltkor, hogy a csirkecsont hosszában reped a többivel ellentétben.....muszáj Neked mindent előírásszerűen betartani?irgumburgum

Elf 2008.03.29. 05:01:54

A fiam édes volt egyszer. Közölte, ha tolókocsiba kényszerülök, naponta egyszer majd levisz sétálni, meghálálandó azt, amikor én tologattam babakocsiban anno xD

M 2008.03.29. 09:02:50

Már tegnap is elolvastam, de csak hülye mondatok jutottak eszembe... No, egyet mégis ideírok..., ááá... mégsem... :D

M 2008.03.29. 09:05:05

No de mégis: Aki dinamittal a hasán mászkál, sose csodálkozzon, ha itt-ott megfájdul valamije. :)

Doris 2008.03.29. 09:37:57

Milyen érdekes azért. ha így olvassuk egymást, kialakul egy kép a másikról. Elképzeled, milyen lehet ő, talán azt is, hogy néz ki. Nos, drága csib., ez a poszt most abszolut nem passzol ebbe a képbe. És sajnálom, hogy ilyen szarul vagy. :-(

dorw 2008.03.29. 10:24:03

nekem a csontjaim fájnak hidegfrontnál, a fejem melegnél. Ha csak kicsit hideg jön megelégszik a fájás a lábammal, ha nagyon, akkor mindent csontot érzek. még a fülscontokat is :)

csibike 2008.03.29. 13:24:39

dorw: Mindenféle sérülés nélkül, csak úgy? Jó, a fej nyilván sérülés nélkül :D A fejfájás iszonyú dolog :/ Doris: Milyen képet alakítottál ki rólam? :))) Tipikusan az a nő vagyok, aki töri-zúzza magát, és hát a kézilabda sem az úri kislányok sportja :D Eleget küzdöttem-szenvedtem ebben az életben, lelkileg is, fizikailag is. M: Ezt a dinamitosat még nem hallottam :D Csak úgy összegeztem a súlyosabb sérüléseimet, a hegeket, kék foltokat nem számoltam bele :) Elf: Ez tényleg aranyos :D Ne kerüljön erre sor, kívánom :)))

csibike 2008.03.29. 13:27:56

Kuty: Szeretem a kihívásokat :)) Milyen az a kutyás professzorképző? :o Csapos: Nekem is az a jelenet jutott eszembe :D Remélem, már semmit :D Bár, ahogy magamat ismerem... :D Pigi: :D Mindez kívülről nem látszik, szerencsére, ergo elég konszolidált külsőm van :D Alessia: Jó :D

Béb 2008.03.29. 13:42:49

Örülj! Nekem a többségük a fejemen van...

Kuffnágel Béla 2008.03.29. 13:57:04

Fogadd maximális vigasztalgatásom. Mellesleg nincs neked korai csontritkulásod ?

csibike 2008.03.29. 14:16:23

Kuffnágel: Köszi :) Nincs, fizikai és lelki megterhelés miatt van mindez. Pigi: Az nem jó :/

cesztina68 2008.03.29. 15:43:17

Csibe agykontrol? Nálam bevált....Amúgy jó kis macsó csirke vagy....:)

Susua 2008.03.29. 15:48:19

Idős nénik és bácsik szokták (volt régebben) elmesélni egymásnak, hol fáj, szaggat, gennyedzik. Ma már egyre több fiataltól hallom, hogy a testük sajnos rosszabb állapotban van, mint azt a koruk indokolná. Sajnálom, hogy ilyen problémáid vannak, de azért vigyázz magadra! (én is beszállok a "játékba":pár napja közölte a dokinéni, hogy a gerincem olyan, mint egy 70 évesé, pedig nem is erőltettem soha)

csibike 2008.03.29. 16:54:32

Susua: Mondjuk, abban az országban, ahol egy szoba a tornaterem, vagy heti két tesi óra van, nem csodálható, sajnos. Hááátttt, ez az, ami nem nagyon megy, de igyekszem :) cesz: Még nem próbáltam, gyógytorna hat valamennyire, csak csinálni kellene :)

Kutyálkodó 2008.03.29. 18:41:44

Csibi. nemsokára -remélem- beszámolok róla:))))

csibike 2008.03.29. 19:28:21

Várom és akkor ezek szerint jó, ha drukkolok :))
süti beállítások módosítása