HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.09. 23:56 csibike blogja

Gondoltam, segítek. Szoktam. Most is akartam. Pölö egy SOS-gyermekfalunak. Kicsit jó szándékkal, mert biztos rászorulnak, kicsit önző módon, mert minek álljon ez meg az a szekrényben. Ciciben szűk Kinőtt ruhák-pólók, fenékben szűk mosásban összement nadrágok, duplapéldányos könyvek, írószerek. Ilyesmi.
Gondoltam, másnak szüksége lehet ezekre a dolgokra. Jó állapotban, tisztán, illatosan.
Gondoltam. Én. Naivan.

Nem kicsit lepődtem meg, amikor közölték: Nem kérnek adományokat. Basszus, ilyen jól megy egy SOS-gyermekfalunak? Minden árva, intézetis sötöbö gyereknek tömve a gardróbja, csak én nem tudok róla? Talán három éve a Máltai Szeretetszolgálattal jártam tökugyanígy. Az ember adna - de nem kell. Akkor sem értettem, most sem értem: Miért nem? Az adóm egy százaléka bezzeg kellene... Fújjj, csibi, dög vagy.

P.S.: Ha tudtok olyan családról, ahol égetően szükség van ruhákra, írjatok, légyszi. Mélcím bal felső sarokban figyel.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr86170435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.04.10. 05:44:44

Nálunk itt a Sparnál van egy gyűjtőkonténer, én mindig oda viszem le a kiselejtezett ruhákat. Anyukám meg a Családsegítőhöz...remélem használható infók.

cesztina68 2008.04.10. 06:48:44

Na azért ez már nem semmi:(

Elf 2008.04.10. 07:29:04

1. Mostanában tele vannak a tescok ruhagyűjtőkkel. 2. Kispesti Skálánál van 2 konténer, én mindig oda dobom be. 3. Velem történt: Ágyakat cseréltem, négyet le. Felhívtam őket, kell-e? Másnap visszahívtak. Ha ÉN! leszállítattom Szolnokra, akkor ott van egy család, akinek szüksége lenne rá!!! ÉN! Hát ment a lomtalanításba 4 darab használható ágy. Semmi baja nem volt, csak a fiúk kinőtték, a mienk helyett meg vettünk nagyobbat, nem középen elválasztottat. Ennyit a szeretetszolgálatokról...

Alessia 2008.04.10. 07:31:43

Ismerős szitu. A miért-re a választ én sem tudom. Érthetetlen.

ac 2008.04.10. 07:35:29

mi apu ruháit akarjuk majd odaadni (majd, ha már anyának lesz ereje kiválogatni őket), van regeteg még bontatlan, becsomagolt inge is, teljesen tiszták. van most vanishnek valami ilyenje, hogy gyűjtik a ruhákat, kimossák, és továbbítják rászorulóknak.

Babka 2008.04.10. 07:48:36

Mi az egyik "vegyeskereskedés" bejárata előtti ,-direkt erre a célra fenntartott-konténerbe szoktuk bedobálni a kinőtt ruhákat..állítólag jó helyre mennek.. azon nagyon csodálkoztam, hogy a könyvek sem kellettek...????nem is értem..

simmer 2008.04.10. 09:16:10

Ez elég fura. Tudod vhol olyan, mint amikor odaviszed a koldusnak a 20 dkg párizsit az 5 zsömlével és megsértődik.... volt már ilyen :(

Sumi5 2008.04.10. 09:19:42

Vöröskereszt is örömmel veszi, ha elviszed nekik! Majdnem minden kerületben megtalálhatóak!

Rege Ata 2008.04.10. 09:20:51

"- Nagyi, de honnan tudta, hogy az a papi régi kabátja a Vöröskereszt területi vezetőjén a riportban? Hogy...?... rajta volt az a kávéfolt...!?!" (Kern A.) (Tudnék picit mesélni a hazai "gyermek- és ifjúságvédelem" (legalábbis jó 10 évvel ezelőtti) állapotáról... egy keveskét... ;-s) (*reményked, hogy jóóóó a helyzet manapság, sőt!*)

csibike 2008.04.10. 09:56:13

Rege Ata: Horrortörténet lenne, úgy sejtem. Sümi: Azt hittem, a rászorulók veszik örömmel, de úgy tűnik, nem így van. simmer: Valahol hasonlót olvastam. Ha jól emlékszem, ott is kajáról volt szó, a csövesnek adtak zsömlét, amin ő felháborodott és eldobta... Elhiszem, hogy a pénzt könnyebb elinni. Babka: Én sem. Nem tudom, mi a menete egy ilyen konténeres dolognak, tényleg jó helyre kerülnek-e a cuccok vagy sem...

F 2008.04.10. 09:59:04

Mikormég városkában laktunk lakótelepen, ezzel nem volt gond. Szépen szatyorban letettem a kuka mellé. Fél órán belül (de inkább hamarabb) már biztosan nem volt ott és azt is tudtam, h rászorulók vitték el.

csibike 2008.04.10. 10:00:07

ac: Lehet, ehhez nekem soha nem lenne erőm... :/ Alessia: Ismerős? Téged hol pattintottak le? Elf: Durva és annyira érthetetlen. Igazság szerint kimondottan gyerekeknek szeretném adni a dolgaimat, nem hajléktalanoknak. Talán a Sparban is van hasonló ruhagyűjtéses dolog. cesz: Nem tudom, ez mennyire elterjedt... Aranyhal: Köszi. Körbenézek még, hátha vannak segítségre szoruló gyerekek.

csibike 2008.04.10. 10:01:38

F: Ez nálunk is így lenne, de kimondottan gyerekeknek szeretném adni, nem azoknak az alkesz csöveseknek, akik ott ténferegnek a környéken.

F 2008.04.10. 10:13:22

Jaja, az alkeszekkel mindig gond van.

Norka 2008.04.10. 10:56:27

Nekem is gyűlik otthon egy hasonló zsák de nem gondoltam hogy ilyen nehez lesz majd "elpasszolni", ha sikerrel jarsz valahol ird meg, köszi:)

kislatol 2008.04.10. 11:08:38

"Adománygyűjtés ovábbra is szívesen várjuk bárki önzetlen adományát az alsószentmártoni Kis Tigris Gimnázium roma hallgatói és családtagjai számára! Bármilyen fölösleges, de használható ruha, gyermekruha-, játék, a mindennapi élethez szükséges használati eszköz gazdára talál az elképesztő szegénység közepette élőknél! Nagyon fontos lenne a Gimnázium könyvtárát klasszikus szépirodalommal gyarapítani, de természetesen mindenféle könyv helyet talál a formálódó könyvtárban! Kérünk mindenkit, hogy lehetőségeihez képest segítsen, hogy segíthessünk! Koordinátor: Kalmár Csaba (70-339-9905)"

kislatol 2008.04.10. 11:12:22

hozzáfűzném, ezt pont ma találtam véletlenül, úgyhogy nem tudok részleteket, csak gondoltam hátha...

Odil 2008.04.10. 11:18:43

Én is jártam már így, hasonlóan naívan elmentem a máltaihoz és bazzeg. Na ez azért durva. :o inkább a gyerekekkel találkoztam volna, kíváncsi lennék ők mit mondanak.

Elf 2008.04.10. 11:37:03

Én amikor a nagymamám meghalt a helyi nyugdíjas klubba vittem le a ruhákat. Szépen megköszönték és elfogadták

csibike 2008.04.10. 11:45:07

Elf: Körbenézek még, de nem örülök, hogy ez a helyzet :/ Odil: Jobb, ha nem tudjuk meg, van egy olyan érzésem. kislatol: Köszi. "Ismerem" a Kis Tigrist munkámból kifolyólag, sejtem, nekem kellene megoldani a szállítást, az meg nem megy. De rákérdezek. Norka: Megpróbálom, aztán ha van valami, szólok. F: Mindig.

Aliana 2008.04.10. 12:34:21

esetleg próbáld meg a baptista szeretetszolgálatot, azt hallottam, ők normálisabbak, mint a máltaiak

kiszvijág 2008.04.10. 13:42:54

Pedig valaki most még reglámozza is, hogy gyűjt ruhákat, vagy a Máltai, vagy a Vöröskereszt. Tv-ben szok menni egy exbarátokköztös néni arcával..... Vagy hívjátok fel a vecsési családsegítőt, a mamám ruháit nekik adtuk oda miután meghalt...

csibike 2008.04.10. 15:19:19

virágom: Futok még egy kört, de a tukmálást viccesnek érzem, azt is, ha nekem kell cipelnem-szállítanom. Aliana: Köszönöm a tippet és üdv itt :)))

mm 2008.04.10. 15:50:05

kiszvijág: az a vanish akciója, a tescónál, amit már fentebb javasoltak páran :)

Sixxty 2008.04.10. 21:09:52

Ma láttam egy vöröskeresztes gyűjtőkonténert használt ruháknak, igaz Hűvösvölgyben, tőled jó messze.

khmm 2008.04.11. 20:54:38

felvilágosítani nem tudok, de elmesélem azt a kétségbeesést, amikor árvízkárosultaknak igyekeztünk segíteni, több tonna ruhájuk volt, de nem volt mit inniuk.... vagy amikor a roma gyerekeknek azért volt kínos odaadni a 20 db iskolatáskát, mert ők 25-en voltak.
süti beállítások módosítása