HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.23. 09:00 csibike blogja

Két affektáló negyvenes női egyed galád főnökről eszmecserélt a villamoson, félkómás szervezetem rosszul viselte a hangfekvésüket, főleg éhgyomorra. Füldugó hiányában megtudtam, hogy az a tapír boss képes volt számítógépes tanfolyamra küldeni őket, céges pénzen, két hétre, höhhh, felháborító, minek az nekik, öregek ők már az ilyesmihez. Csendben somolyogtam, anyukámra gondoltam, aki tiramisukészítő májszterin gép és net nélkül nőtt fel, akárcsak én, aztán munkailag rákényszerült a használatukra, ejjj, helyes volt az oktató srác, első műegyetemista románcom ma pedig perfekt adatbázisból, netből, skype-ból, msn-ből. A mobilt és a digitális fényképezőgépet már meg sem említem. Ötvenkét éves. Büszke vagyok rá.

P.S.: Ha családod fel tud mutatni egy szem netben jártas nagypapát-nagymamát és egy szem netfüggő unokát, nektek szól az alábbi verseny, katt ide. Nagyszüleimék nem tudtak megbarátkozni a mikróval sem, a varázsos tárgy évek óta a gardróbban szunyál, szóval, mi kihagyjuk a megmérettetést.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr626170411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aliana 2008.04.23. 09:27:03

nekem nagyapám 70 felett megtanult internetezni, e-mailt küldeni, msn-en webkamerázni, hogy tudja tartani a kapcsolatot a családdal. nagymamám pedig vígan körbefényképezi mindig az összes unokáját a digitális gépével :) és én is büszke rájuk :)

pp 2008.04.23. 09:28:50

Szüleim 50 fölött netfüggők lettek. Skype, böngészés, iwiw, youtube.. :D :D

Aranyhal 2008.04.23. 09:33:11

Anyám 70 évesen elvégezte a "Netre nagyi" tanfolyamot, azóta bőszem ímélezik mindenkivel a családban.:) Néha kicsit továbbképzem, de olyan kis lelkes, most 73 éves..) Ja, én 52...oszt blogolok, digitálisan fényképezek, MSN-en trécselek, iwiw-en ott díszelgek...szövegszerkesztek, táblázatot kezelek, könyvelek szoftwer segítségével...soroljam? Nem tanultam soha PC-ül, ragadt rám, mint útszélén a bogáncs.:)

kakaóscsigás 2008.04.23. 09:52:10

az én nagyszüleimnek a modern kávéfőző okozott gondot. így a vadiúj gép szintén a szekrényben landolt, és ők maradtak a jó öreg kotyogósnál... pedig ennél aztán mi sem egyszerűbb. a papa a mikrót nagyon megszerette, de a mama...

kelgyo 2008.04.23. 10:27:00

Vannak ilyenek is, olyanok is. Van nyolcvínéves netelő mamaka, de van a technikától berosáló huszas. Nem (élet)kor, hanem hozzáállás kérdése.

Elf 2008.04.23. 11:09:01

anyám is 50 felett tanulta meg a számítógépet, bár 10 éve nyugdíjas, azóta nem használja, fater meg sose tudta még bekapcsolni sem, egyszer nekiültünk, azóta inkább nekem ad mindent :) De én is 30 évesen barátkoztam meg vele. Igaz az már több mint 10 éve volt :P

Pistahh 2008.04.23. 12:13:10

Kedves barátom mesélte egyszer, hogy "ma megtanítottam anyámat smst írni. Holnap megtanuljuk azt is, hogy hogyan tud kisbetűket írni"

Rinn 2008.04.23. 12:19:03

Valóban inkább szemlélet kérdése :-) Csak beléjük kell verni, hogy igazából semmit nem tudnak rajta elrontani... apám is ötven körül tanult meg úgy-ahogy bánni a számítógéppel (a könyvtárban volt tanfolyam :-) ) Lassan anyukám is kiérdemel egy saját mobiltelefont, már egész jól bánik az apuéval :-) Pedig régebben még egy bunkofonon (bazinagy piros és zöld gomb) sem tudta, hogy kell felvenni-lerakni. Jövőre bekapcsoltatom vele a számítógépet :-D

cesztina68 2008.04.23. 13:18:51

Szerintem sem kor függő a dolog! Ez a világ meg ilyen felgyorsult technikailag, néha csak pislogunk, hogy miket kitalálnak...Én személy szerint a régi, nyugisabb életformát jobban kedveltem, tudod, amikor napokat vártál egy levélre, és a következő randit személyesen kellett megbeszélni mobil híjján, akkor még voltak fésztufész kapcsolatok. Most meg...

csibike 2008.04.23. 13:23:52

Rinn: Szemlélet is, nyilván, de az is biztos, hogy ötvenesek-hatvanasok körében ritka az, hogy csak úgy, maguktól a net felé mozduljanak. Munkához viszont meglehetősen fontos a számítógép és a net ismerete. Aki akar és aki érdeklődő, megismeri, megtanulja :) Nagyon jól haladtok :))) Apu sem ért a géphez, de ő nem is akar. Pista: Ez jóóó :D És jellemző is :))) Elf: Én is 10 évvel ezelőtt barátkoztam meg a géppel-nettel :D Ezek az apuk nem valami ügyesek :D kelgyo: A kor is számít, pláne, hogy az idősebbek nehezebben tanulnak, főleg ilyesmit. De tény, aki nem akarja megtanulni, az nem is fogja :)

csibike 2008.04.23. 13:30:42

cesz: Sokszor nekem is hiányzik a nyugisabb élet... :) Érdekes, hogy fel tudtunk nőni mobil és net nélkül, és nem mondanám, hogy egyértelműen a technika áldását élvező mai fiataloknak van jobb dolguk... Egy szóval sem mondtam, hogy korfüggő, de egy húszastól nem fogod azt hallani, hogy öreg a gépkezelés megtanulásához :) csigás: Most, hogy írod, nem is tudom, hogy a nagyszüleiméknek milyen kávéfőzőjük van... :D Olyan emberkéről is tudok, aki a vadiúj mobilt tette be a vitrinbe, mert nem akarja használni, de szép :)) Aranyhal: Le a kalappal mindkettőtök előtt, anyukád nem semmi :)))) pp: Uppsz :D Remélem, ha náluk vagy, nem kell verekedni, hogy ki üljön a gép elé :)) Aliana: Annyira tetszik, ha valaki 60-70 felett ilyen aktív, ez teljesen szuper :) Nem jó, ha valakinek a szomszédasszony az egyetlen társasága és csak a folyosó tisztaságáról tudnak pletykálkodni...

kelgyo 2008.04.23. 16:12:28

Csibike: megfordítva is igaz. Aki meg akarja tanulni, az meg is fogja. Pozitív gondokodás, kéremszépen. ;-))))))))))) Ez hiányzik sokakból.

ac 2008.04.23. 18:12:04

az én nagymamám még a színes tévé ellen is tiltakozott sokáig, ma már beletörődött, a mikrót megtűri, de nem haszálja, volt mobiltelefonja is, de csak ült a polcon és porosodott. 53 éves anyukám pedig csak alig-alig ért a géphez, de azért mindig van nála egy pendrive, amire felteszi a digitális gépével készült fotókat a kerti virágairól :) a mobilja pedig ijesztően tele van mindenféle régi képekkel, van még exemmel közös nyarlásos is rajta, meg minden, tényleg minden...

csibike 2008.04.23. 20:49:22

ac: Azért a pendrive és a digi előtt is le a kalappal :))) kelgyo: Persze, a pozitív gondolkodásnak nincs hagyománya piciny hazánkban :)

zolderdo 2008.04.23. 22:02:31

Ajjaj én is belekényszerültem a technika alkalmazásába a munkahelyemen,mióta meg én is szeretnék lógni a neten itthon,azóta csak csodálkoznak,hogy mi történt a ház asszonyával?:)

Deep Blue 2008.04.23. 23:07:56

Nagy szülők hiányában én is kihagyom. %neutral%

csibike 2008.04.24. 10:09:20

Deep Blue: :/ zölderdő: :D Csak határozottan :))

Bullfrog 2008.04.28. 15:59:14

ha én fel tudok mutatni egy netrajongó 82 éves apát az elég jó?:) Iiwivezik, levelez, kitudjamicsinál még:)

csibike 2008.04.28. 16:34:41

Szuper, pláne, hogy nem verseny :)
süti beállítások módosítása