HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.05.07. 07:06 csibike blogja

Bal csuklómon sokcentis vágott seb díszeleg: Nem, nem engedtem szuicid hajlamaimnak - bozótharcoltam a balkonnövényekkel és az egyik genya megharapott. Fene gondolta, hogy machete és kommandós felszerelés kell a virágültetéshez, basszus. Sziklakertem is épülőfélben, bezony, a kertészetben hónunk alá csaptunk négy bazinagy követ, egészen pontosan ő, aki férfim csapta őket a hóna alá, ők lesznek a szikla, remélem, nem szakad le az erkély. Szóval, pofásodik az s.k. paneloázisom, pedig tősgyökeres lakótelepi patkányként csak annyit sejtek a zöldekről, hogy ültetésükhöz föld meg víz meg "nehogy kirohadj, te dög" varázsige szükségeltetik. Ja, életemben először vettem három, azaz három darab fűszernövényt, legalábbis azt firkálták a bilétájukra, hogy majoranna, hogy bazsalikom, hogy kínai metélőhagyma, én meg elhittem nekik, bár eleinte gyanakodva méregettem a kisebb-nagyobb leveleket - pöttyet zavart, hogy nem a megszokott Kotányi fűszereszacskó figyel a cserépben. Megjegyzem, óriási malaszom van ő, aki férfimmel: Felismerte a kínai metélőhagymarengetegben alattomosan megbúvó fűszálat. Hiába no, kertes házban nevelkedett.

P.S.: Ímé, a kedvencem, narancsvirágnak becézem, böcsületes neve rejtély. Mármint számomra.


26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr516170389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorw 2008.05.07. 07:15:05

gyanúsan emlékeztet a kokárdavirágra. de lehet, hogy tévedek. szokj rá a kaktuszokra: ilyen harapósok mellett már elég edzett leszel hozzájuk! :D

Elf 2008.05.07. 07:38:04

na tudtam én , hogy terjeszteni fogja az igét :P tuti nem téved, higgy neki, mániákus :D a másik varázsige pediglen: a ki ne száradj te dög :P

Aranyhal 2008.05.07. 07:43:38

Asszem záporvirág...én legalábbis így ismerem..) Szép is amikor virágos egy erkély...én is mindig elkezdem, aztán az első 4 napos távollétemen, sajnos a növények sivatagi túrán vesznek részt, mire hazaérek, már az újreélesztés sem mindig hatásos.:)

christaylor 2008.05.07. 08:54:37

na ez szuper, ha már ennyi tippet mondtatok, mert én meg mondok egy harmadikat. :D Szerintem ez rezeda lesz.

cesztina68 2008.05.07. 09:34:24

Záporvirág:) naon szép:) Kezed idővel meggyógyul, legközelebb védőcuccban merészkedj az erkélyre:)

Elf 2008.05.07. 10:01:57

http://www.kertimag.hu/viragmagok/zaporvirag.html Záporvirág nyert :)

Elf 2008.05.07. 10:04:20

http://www.kertimag.hu/viragmagok/kokardavirag.html A kokárdavirágnak apróbban a szirmai :) Bocs a kommentszaporításért :) Tesónak nem volt igaza, megkövetem :)

kelgyo 2008.05.07. 10:39:21

Igen, a növények szeretik a varázsigéket, meg a zenét.... ;-))) Nem tudom, mi ez a virág, de szép. A körömvirágra hasonlít, annak is van ilyen szép narancsszínű változata. Ha jobban látnám a levelét, talán biztosabb lennék benne. Ha a szára, levele zsíros tapintású, kissé ragad a leve, és fura zsírhoz hasonló kesernyés szagú, akkor biztosan az. (Látom, van itt más verzió is, nem tudok hozzászólni.)

csibike 2008.05.07. 10:47:40

kelgyo: Szerintem jobb, ha nem dúdolgatok nekik, még kipusztulnak, vagy levetik magukat az erkélyről :D Nem szoktam tapogatni a növényeket, főleg nem a zsíros, ragacsos és büdös példányokat - ezzel az embereknél is így vagyok :D Elf: De drága vagy, hogy megnézted, köszönöm :))) cesz: Hű, eltaláltad, én meg csak ámulok és bámulok ennyi profizmus láttán :) Valami űrhajósszerkót húzok magamra, csak megvéd :D

csibike 2008.05.07. 10:50:59

chris: A rezedát is csak akkor tudom beazonosítani, ha mutatsz hozzá egy képet :o Aranyhal: Te is eltaláltad, profi vagy :))) Pont azon filóztam, hogy valami rokont kellene megkérni a viráglocsolásra, különben elhal mind... Elf: Mit jelent, hogy mániákus? Kertész? :D dorw: Kaktuuusz? Meg akarsz gyilkolni? :D

Béb, a zagresszív kismalac 2008.05.07. 11:15:04

Én is szeretnék majd sziklakertet-építtetni katonámmal vay tesómmal! De én nyuszifület ültetnék bele! És az is tervben van, hogy ha épít nekem teraszt a katonám, akkor ott fűszernövényeket fogok termeszteni natúr agyagcserepekben!

Deep Blue 2008.05.07. 11:18:16

A növények szeretik még a tápoldatokat is, és legközelebb csak védőöltözékben menj, nem véletlenül hordanak minden filmben a hölgyek kertészkedéshez kesztyűt! %wink%

kelgyo 2008.05.07. 11:32:13

Csibike: jogos, az én dúdolgatásommal is ki lehet zavarni a világból az embereket, hát még a normális növényeket! ;-)))))))))))

Elf 2008.05.07. 11:49:24

A mániákus az olyan aki megszállottan csinál valamit :) Mániásan :D

csibike 2008.05.07. 11:50:12

kelgyo: Mondom én :D Deep Blue: Csak télikesztyűm van... :)) Ebből is látszik, nem vagyok hölgy :D Pigi: Mi az a nyuszifül? :o Jól hangzik, tessék megvalósítani :)))

csibike 2008.05.07. 11:51:04

Elf: Jó, ez eddig megvolt, de virágügyileg...? Gyűjti, termeszti, szagolgatja, tapogatja sötöbö? :D

kelgyo 2008.05.07. 12:25:59

Elf: én ezzel úgy vagyok, hogy minden szépségüket élvezni kell, de leszakajtani csak a legszebbet kell.... Ja?! Még a virágokról van szó? ;-))))))))))))))) Párrrrdonnnn...... :-O

kelgyo 2008.05.07. 12:27:33

Csibike: bocs, előzőt hozzád írtam, megtévesztett, hogy Elfnek címezted.... Másra összpontosítottam....

Aliana 2008.05.07. 13:38:33

nekem van két kaktuszom, azok túlélik, hogy csak kb kéthavonta jut eszembe a locsolás %wink% az átültetés érthető módon nincs a tevékenység-listámon :D

csibike 2008.05.07. 15:05:45

Aliana: De azokon nincs olyan szép virág... :))) Megértelek :D kelgyo: Ok :D

Susua 2008.05.07. 15:24:49

..."Emellett pár havonta egyszer kiválasztott egy növényt, ami túl lassan nőtt, vagy száraz, barna foltok jelentek meg a levelein, vagy egyszerűen nem nézett ki olyan jól, mint a többi és körbehordozta a többi növény előtt. - Búcsúzz el a többiektől, pajti - mondta a szerencsétlen növénynek. - Kevés vagy... AZtán elhagyta a lakást az alkalmatlan növénnyel és pár órával később visszatért az üres cseréppel, amit aztán gondosan szem előtt hagyott. Londoszerte a legélénkebb, legelegánsabb és legszebb növények voltak. Ezen felül a legrémültebbek is." Ez is egy módszer ;)

Aliana 2008.05.07. 17:20:39

kaktuszokokn is van néha szép virág, csak vigyázni kell, hogy ne ráoltott legyen, mert az egöli szegénykét :)

csibike 2008.05.07. 20:57:45

Aliana: Teljesen kínai, amit mondasz, nem ismerem a kaktuszokat :))) Susua: Ez naggggyon jó :D Honnan van?

M 2008.05.07. 22:14:33

Az én kezemen is vannak növények ejtette sebek. Ez egy ilyen korszak - úgy látszik.

Susua 2008.05.08. 00:09:37

Neil Gaiman + Terry Pratchett: Elveszett próféciák. Az egész könyv nagyon szuper (fantasy), én imádom - és ajánlom :) (régen adták már ki és talán csak a Silverlandban kapható, de innen letölthető: http://image.hotdog.hu/_data/members3/119/270119/doksi/syhijinfrk.rtf )

csibike 2008.05.12. 19:25:06

Susua: Köszi, meglesem :)) M: Vagy te is harapós növényekkel futottál össze :))
süti beállítások módosítása