HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.09.28. 17:57 csibike blogja

Vedina007 -nél botlottam bele. Tetszik.

Mi lennék, ha…

hónap lennék: május
a hét egy napja lennék: szombat
a nap egy időpontja lennék: délelőtt 11
bolygó lennék: Vénusz
tengeri állat lennék: delfin
cím lennék: könyvcím
berendezési tárgy lennék: ágy
történelmi személy lennék: csibike I. Erzsébet angol királynő
folyadék lennék: kakaó
drágakő lennék: ametiszt
fa lennék: meggyfa
madár lennék: az vagyok csirke (Ehhh, mi más… )
szerszám lennék: kalapács
virág lennék: sárga rózsa
időjárás lennék: napsütéses
mesebeli lény lennék: tündér
hangszer lennék: hegedű
állat lennék: tigris
szín lennék: kék
érzelem lennék: öröm
zöldség lennék: paradicsom
hang lennék: nevetés
elem lennék: Duracell tűz
autó lennék: Lamborghini
dal lennék: Andrea Bocelli & Dulce Pontes: O mare e tu (Katarzis a köbön.)
film lennék: Veszedelmes viszonyok / Távol Afrikától / Csokoládé (Nem tudtam választani.)
könyv lennék: A sehány éves kislány (... és az összes kedvenc könyvem – lévén könyvbuzi, estig sorolhatnám.)
étel lennék: lecsó
hely lennék: tengerpart
íz lennék: édes
illat lennék: vanília
hit lennék: az önmagunkba vetett hit
testrész lennék: szem
arckifejezés lennék: mosolygás
tanóra lennék: történelem
rajzfilm lennék: Pom pom meséi
mértani alakzat lennék: gömb
szám lennék: 11
ruhadarab lennék: szexinemű
ékszer lennék: fülbevaló
kiegészítő lennék: sál
szeretet megnyilvánulása lennék: érintés (Fodorákosilag nézve „A lebbenés.” szeretnék lenni, ha már.)
rovar: kacsafarkú szender

… és most pszichológus énem kézen fogja tesztkitöltő énemet és szépen elcseverészik vele a válaszokról. Ádijosz.

P.S.: Ha bűn lennék, paráznaság lennék. Tényleg kimaradt. Üdv, Freud.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr306170248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.09.28. 18:28:04

ezt most ellopom :) bocs... nagyon tetszik! (több ponton egyezünk :P)

Csillagvihar 2008.09.28. 18:48:59

ezdejó! lehet, én is megcsinálom

Neyla 2008.09.28. 18:55:41

Nagyon jó, és tetszenek a válaszaid! :)

Elf 2008.09.28. 19:06:57

Csibike! Kihagytad a bűn lennéket :P

2008.09.28. 19:20:27

Szép dolog az önbizalom, meg az önszeretet, hisz minden szeretetnek alapja, de....kezd egy kicsit SOK LENNI BELŐLE! Peace! de mér nem hagyhattam szónélkül.

csibike 2008.09.28. 19:36:35

névtelenke: Nem igazán értem, melyik rész verte ki nálad a biztosítékot, a kacsafarkú szender vagy a tengerpart, esetleg a hegedű...? Ha neked ezen a blogon bármi is sok(k), egyszerűen katt a jobb felső sarokban figyelő piros x-re és snitt. Ha téged épp én zavarlak, ajánlom, mélyedj el saját magadban, tégy rendet odabent, hiszen a problémáidról (pölö önbizalomhiány, irigység, kisebbrendűségi érzés) nem én tehetek, remélem, ezt belátod :) Jobbulást neked, drukkolok a terápiádhoz. Elf: Mindjárt javítom :P (Köszi :D) Neyla: Köszi, a teszt miatt meg vedináé az érdem :)

csibike 2008.09.28. 19:39:07

Csillagvihar: Kíváncsian várom :) Elf: Csak nyugodtan :)) Van tippem, miben egyezhetünk, majd lecsekkolom nálad ;)

Elf 2008.09.28. 19:58:47

Ui: én a bűnnél igencsak gondolkoztam a paráznaság és a mohóság közt, de úgy döntöttem a szexben is lehetek mohó :P Maradt az :P Szerintem jók lesznek a tippjeid :) (betettem)

Juliette 2008.09.28. 20:08:54

ilyet én is..^^ majd ha lesz hozzá energiám. át kell ezt gondolni:)

winstonsmith 2008.09.28. 21:41:09

Legalább megtudtam, hogy mi a fene az a kacsafarú szender. Én az ilyeneket csak bogaraknak hívom. :)

csibike 2008.09.29. 11:12:55

winston: Utánanéztél a kacsafarkú szendernek? Wow, a tudásszomj :)) Majd én is írok még róla. Juliette: Hajrá :)) Elf: Jó az érvelés :D

Elf 2008.09.29. 13:11:16

Ugye? :P :D Tudom én a hedonizmust fokozni :P

Slipp 2008.09.30. 08:13:19

en sem birom, ha valami folyton csak "edes"...de szerintem ennel fontosabb dolog, mint az onszeretet, nincs. Ha nem szeretjuk magunkat, hogy szeretunk mast? Rajta vagyok ezen a projecten is:)))

csibike 2008.09.30. 19:52:18

A csak édes unalmas, kell oda sós is, meg keserű is sötöbö. Egyetértek és örülök, hogy rajta vagy :))

Susua 2008.10.02. 02:33:11

Sehány éves kislány! Csak jóval később jöttem rá, mit is akartak a szüleim azzal a könyvel:) Ettől függetlenül imádtam!
süti beállítások módosítása