HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.16. 10:45 csibike blogja

Legyen szó akár a kiszemelt pasi becserkészéséről, akár a bimbózó kapcsolatról, a nők többsége hajlamos azt gondolni, hogy a vágyott / meghódítottnak vélt hím azért nem kezdeményez, azért nem ír, azért nem telefonál, azért nem szervez közös programokat, mert félénk-gátlásos szegény éspervagy nem ér rá a kis elfoglalt éspervagy időre van szüksége a drágának. A nő rózsaszín cukormázba tapadtan mindig keres és talál valami mentséget a láthatóan-érezhetően langymeleg vagy épp hideg megmozdulásokat produkáló pasi számára, mert a nő, mint olyan, megértő, esélyt adó, filózgató (meg még sok egyéb), és csak úgy nem fogja beismerni, hogy ez a pasi nem/sem az, akivel és akiért, pápá holtomiglan-holtodiglan. Létezik rendkívül félénk-gátlásos, rendkívül elfoglalt és rendkívül összezavarodott hím, biztos, az elmúlt 31 évem tapasztalata azonban mégis inkább az, hogyha a pasi igazán akarja a nőt és nem csak díszes skalpnak, akkor kezdeményez, ír, hív, nem játszik-hazudozik, nem gyárt kifogásokat, hanem odateszi magát, eget-földet megmozgat azért, hogy a nő az övé legyen. Küzd érte, mert kell neki egy életre. Ilyen egyszerű...   

P.S.: ... és anno mennyi pofonba szaladtam bele, míg erre rájöttem, bahhh.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr826170224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2008.10.16. 10:49:29

És a 'kell neki örökre' típusból is kettő van. Van az önbizalomtúltengéssel rendelkező és az önbizalomhiányos. De a jó, okos, ügyes, rendes, szerető pasi mindig a jelenlegi. :D

OSUDF 2008.10.16. 10:57:50

És mi van velünk, félénk-gátlásos-túlfilozofáló alkatú pasikkal azon kívül, hogy bukta?:P Az eget-földet megmozgató dolognál gyakran találom szembe magam azzal, hogy ami nekem eget-földet, az a másiknak épp semmi vagy visszahúzódás...pedig csak nem akarok más kapcsolatába beletapicskolni, nem akarok olyan embereket tönkre tenni, akik semmit nem ártottak nekem - csak ugyanazokat szerették, mint én?

csibike 2008.10.16. 11:00:31

Nem gondolom, van középút önbizalom terén is :) Nem értek egyet azzal sem, hogy mindig az aktuális a legjobb. Szerintem az a legjobb, aki mellett boldog vagy és nincsenek kínos-fájdalmas kompromisszumok... :)

csibike 2008.10.16. 11:02:51

OSUDF: Női szempontból írtam a posztot, de szerintem meg lehet fordítani és akkor ugyanúgy igaz mindez a pasikra is - fel és be kell ismerni, hogy rosszul választottál és túl kell lépni rajta, mert nyilván csak azzal lesz esély a boldog kapcsolatra, aki ugyanúgy akar téged, mint te őt :)

todella kaunis 2008.10.16. 11:08:08

Olykor pedig szükség van kompromisszumra. Én minden pasimmal elégedett voltam - csak utólag nem. De ez a mostani - na ő az abszolut tökéletes. :D

Rinn 2008.10.16. 13:33:49

Jajj csirke, én is ilyen ütődött vagyok... :-S Csak abban nem tudok soha kiegyezni magammal, melyik legyen az első helyen: azért nem ír/hív stb. mert félénk/elfoglalt usw és/vagy az én hibám, mint mindig. Ez most fájt, áú.

csibike 2008.10.16. 18:15:36

Rinn: A legtöbb nő ilyen, én is voltam, nem egyszer... :) Mit értesz a te hibád alatt? todella kaunis: A kompromisszum és a kínos-fájdalmas kompromisszum két különböző dolog szerény véleményem szerint :) Mert az lehet kompromisszum, hogy egye fene, nem nyaggatom a hímet a szétdobált zoknik miatt, de az már kínos-fájdalmas kompromisszum, ha pölö szexre csak évente háromszor kerül sor, de egyébként meg minden ok. Az jobb, ha utólag találsz benne hibát :D Nálam eddig minden pasival kapcsolatban volt kisebb-nagyobb hiányérzet, most nincs.

zazu 2008.10.16. 19:05:26

Szívemből szóltál.Bár én meg olyan vagyok, hogyha nem ir, hiv stb.nem mentegetem, egyszeruen elkonyvelem annak, hogy nem akar semmit...:S

Rege Ata 2008.10.16. 19:09:27

Én "rapszodikus-de-elvilegjószándékú" szoktam lenni. Na, jó, meg általában "játszom". Vagyis igyekszem igyekezni, hogy jól érezze magát, meg hogy ne legyen túl szokványos a velem-léte (ezt magamból kiindulva viszonylag könnyen megtehetem;-o)... Aztán meg jön a kitudja... ;-o De ha nagyon akarok valamit, vagy nagyon nem, az úgy is vagy meglátszik rajtam, vagy kifejezem. Szerintem ;-o ;-D

Rinn 2008.10.16. 19:10:35

Az én hibám, hogy olyan vagyok, amilyen, és nem olyan tökéletes, amilyennek lennem kellene: valahogy szebb-jobb-okosabb-humoros stb. Akkor meg minek hívjon, ha úgysem vagyok elég jó? Nézd el nekem, nehéz gyermekkorom volt ;-)

spirea 2008.10.16. 19:44:36

És mennyire rühellendők a játszmák.

winstonsmith 2008.10.16. 20:00:08

"kezdeményez, ír, hív, nem játszik-hazudozik, nem gyárt kifogásokat, hanem odateszi magát, eget-földet megmozgat" És pofára esik.

csibike 2008.10.16. 22:58:45

winston: A nő is ugyanúgy pofára esik, ha nem ismeri be, hogy a rossz pasinál próbálkozik, ez fordítva is így van. Azt lehet érezni / tudni, ha nem megfelelő emberrel van a nő / a férfi, csak nehéz felismerni vagy éppen beismerni. Inkább arról szól ez a poszt, hogy a nők sok energiát pazarolnak olyan pasikra, akikre nem kellene, mert reménykednek, hogy majd megváltozik, pedig nem fog, viszont ha összefut azzal a férfival, aki akarja őt, az küzdeni fog érte :) spirea: Szívemből szóltál :)

csibike 2008.10.16. 23:04:29

Rinn: Szerintem az nem hiba, ha valaki nem tökéletes, nem is kell annak lenni. (Én spec nem ismerek tökéletes embert.) Nehéz kérdés, hogy ki mennyire elégedett önmagával, nem is mindig könnyű megbarátkozni saját magunkkal, de amíg mi nem fogadjuk el magunkat, addig más sem fog. A folyamatos elégedetlenkedéssel magunk alatt vágjuk a fát, azt gondolom. Rege Ata: Remélem, a játék nem játszma :) zazu: Ehhez is bátorság kell, az biztos, mert az ember lánya hajlamos a kombinálásra és őrült reménykedésre :)

Aranyhal 2008.10.17. 08:03:28

az én férfim, hív és kezdeményez, de ezzel együtt baromira elfoglalt is...ez van...én megértő vagyok vele (is)...tudom, hogy amikor csak ideje van azonnal keres...addig meg találok magamnak már (játékot) elfoglaltságot, ami nem feltételnül egy másik hímnemüt jelent %wink%..és nem is nőt %mrgreen%

Doris 2008.10.17. 10:05:18

Ja. És akkor ez a megértő, filózgató, mentségkereső nő akkor néz nagyot, mikor egyszer vége ennek a nyögvenyelős trutyinak, és a pasi két hónap után meggyűrűz egy másik nőt, aztán meg el is veszi egy éven belül. Les csak nagy szemekkel, hogy hova tűnt a "félénkség".

Thia 2008.10.17. 10:13:00

Én spec. most nem értek egyet veled. Túl sok olyan történetet hallgattam meg két oldalról, amikor kiderült, hogy apró félreértés miatt nem lett kapcsolat, mert ő azt hitte nem akarja őt, ő meg azt hogy biztos őt nem akarja.... pedig ki tudja mi lehetett volna belőle? Azt meg nagyon sokszor hallottam személyesen, hogy sose gondoltam volna, hogy Te járni fogsz velem. Általában nem az elszánt, "eget-földet-megmozgat" kezdetű kapcsolataimban hangzott el. Nekem ez a tapasztalatom. Ráadásul sokkal többször találkozok a másik oldallal (már egy órája nem küldött sms-t, biztos nem kellek neki- féle mondatokkal.)

csibike 2008.10.17. 11:08:43

Thia: Az nem baj, nem szánom szentírásnak a gondolataimat, ezt mindig más gondolja így, ráadásul előszeretettel, szóval, ami engem illet, szívesen veszem az ellentétes véleményeket is, mert ahány ember, annyi tapasztalat és mindegyik érdekes, tanulságos. Az enyém sok-sok nővel, pasival folytatott beszélgetésből szűrődött le, ezért írtam azt, amit. Az általad említett félreértések simán adódhatnak, egyetértek, ráadásul ennek a kérdésnek számos dimenziója van. A poszt csak az egyikről szól, arról az esetről, amikor a nő feleslegesen benne marad egy kapcsolatban, mert várja, hogy a pasi véééégre lépjen, de ez nem fog megtörténni, mert "rossz" pasit választott, a "jót" pedig onnan ismeri majd fel, hogy ő is ugyanúgy akar majd egy kapcsolatot. Azt is felvéshettem volna kiegészítésképp, amit pölö Doris írt, mert nagyon passzol. Ez a "már egy órája nem küldött sms-t, biztos nem kellek neki" gondolat szerintem pont a bizonytalan nő jellemzője.

csibike 2008.10.17. 11:11:25

Doris: Pontosan erről beszélek :) Aranyhal: Biztos vagyok abban, hogy azért vagy megértő vele, mert tényleg elfoglalt és nem csak mondja és kölcsönös az adok-kapok :))

Pistahh 2008.10.17. 12:44:12

Csibike: "Én spec nem ismerek tökéletes embert." Felőlem megismerkedhetünk. ;)

Aranyhal 2008.10.17. 13:07:56

így van csibém %smile%

Rege Ata 2008.10.17. 13:28:34

csibike, tudod: "elvan a gyerek, ha játszik" - aszongyák ;-D Szóval, ha játszom, akkor én játszom, a játszmához az is kellene, hogy a másik "is" berögzült legyen...vagy mi ;-o (Attól én mindinkább menekülök, sőt, lassan mindinkább megmenekülök... ;-o ;-D) Játszani meg bármikor, bárhol, bármit, bárhányan, ... lehet... ha szabad... ;-D

Neyla 2008.10.17. 21:33:42

Hú, ez a bejegyzés most nagyon jól jött a számomra, külön köszönet érte! :O *gondolkozik rajta*

csibike 2008.10.17. 23:10:07

Neyla: Majd írd meg, mire jutottál :) A kommenteket is érdemes olvasni, sok érdekeset írtak a hölgyek-urak. Rege Ata: Egs :)

csibike 2008.10.17. 23:11:05

Aranyhal: Sejtettem :D Pistahh: Te? Tökéletes? Ki hazudott neked ekkorát? :))) :P

2008.10.19. 11:38:39

nálunk változatosak a dolgok:D legalább nem fogom megunni...:D ja, pár hónap elégszarhelyzet után rendeződtek a dolgok:D lassan minden a helyére kerül:D hja, annyira türelmetlen vagyok néha, hogy esély sincs hülye kifogások gyártására:D

Neyla 2008.10.19. 12:48:34

Hát, röviden arra jutottam, hogy teljes mértékben igazad van! :) És hogy jó lenne, ha én a te eszmefuttatásodból tudnék tanulni, nem kellene megvárnom, míg magamtól rájövök... szóval most próbálkozom...

apacs 2008.10.19. 14:05:09

én is így tapasztaltam

csibike 2008.10.19. 16:55:17

apacs: Talán ez általánosabb, de biztos van kivétel, írták néhányan :) Neyla: Sajnos, a saját pofáraeséseket nem lehet megspórolni... :) zí: Ez is egy megoldás :D

apacs 2008.10.21. 19:21:17

van, hogy a pasi csak évek múlva jön rá, hogy ő is telefonálhat. igaz akkor napi 40-50 perceket is képes csacsogni :). szóval azért vannak. és igaz ez már nem a kapcsolat hajnala :D ez már bőven az estéje, vagy inkább a délutánja :)
süti beállítások módosítása