HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.20. 00:16 csibike blogja

Azon kíváncsiak táborát erősítem, akik nézik a "Celeb vagyok, ments ki innen!" c. össznépi játékot, illetve ha pontosabban akarok fogalmazni, azon kíváncsiak táborát erősítem, akik nézik a "Celeb vagyok, ments ki innen!" c. össznépi játékot és még be is vallják eme gyalázatos tényt. (Az megvan, amikor állítólag senki nem nézi az épp aktuális agysejtgyilkos plebsműsort, őilyetsoha, érdekes módon azért mégis mindenki tisztában van a legapróbb részletekkel is? Naugye.) Nem titok, baromi nehezen viselem a celebshow-t, de hősből faragtak, csak kibírom ezt a három hetet. Már eleve az furcsa, hogy napi rendszerességgel le kell ülnöm a tévé elé, utálom ezt a fajta kötöttséget és a doboz előtti ücsörgést, pölö ezért nem nézek egyetlen sorozatot sem. (Jó, a sorozatosdinál más is közrejátszik.) Nem kevésbé zavar, hogy az egy percre jutó szörnyethalt vagy harakirit elkövető agysejtjeim száma rohamtempóban nő. Kérdezhetnéd, hogy akkor mi a rákért nézem. Megmondom: kíváncsiságból. Az egyik német adón még az ősidőkben végigszenvedtem az első garnitúrát és kíváncsi vagyok a magyar verzióra. Egyrészt azért, mert nyughatatlan pszichomókus énem még a műsor kezdete előtt teóriákat gyártott az egyes szereplőkről és szerettem volna tudni, jól gondolkodott-é vagy sem. Másrészt azért, mert erőst szimpatizálok Somával. (Kiesett, ja.) Humoros, nagyszájú, magabiztos, öntörvényű, erős, mélyérzésű, intelligens, életvidám nő, szóval, pont az a típus, akit a legtöbb nő- és hímnemű rühell, hehe.
Csodálatos pszichológiai tanulmányt lehetne írni a dzsungellakókról mint emberekről, magatartásminták, konfliktuskezelés, szerepjátékok és még sorolhatnám, ebből a szempontból kincsesbánya ez a műsor. (Nyilván nemcsak ebből.) Ha lehetne, én is szívesen próbára tenném magam. Még nem voltam ilyen helyzetben és rendkívül izgalmas lenne feszegetni a saját határaimat. Oké, nem feltétlenül tévés körülmények között, bár talán az én mellem is hozna annyi nézőt, mint a Horváth Évié és a gázsi is igen tetszetős, ja, meg Argentína ellen sincs semmi kifogásom. Mivel azonban eddig a pillanatig egyetlen valamirevaló megkeresést sem kaptam a Retek Klubtól, ejnye, be kell érnem a műsoros doboz előtti bátorságpróbával. Nem vagyok könnyű helyzetben, ugyanis a fent vázolt nehézségeket elementáris erővel fejeli meg a műsor egyik szerves része, a Győzike nevezetű borzalom. Ebben az országban több olyan híres-hírhedt ember van, akit személyesen ugyan nem ismerek, mégis mihelyt meglátom-meghallom, kőkeményen undorodni kezdek - az egyik Győzike. Nem arról van szó, hogy cigány, ez jut eszembe róla legutoljára, bár érdekes módon Gy. minden kritika és konfliktus esetén előszeretettel takarózik a cigányságával. A hang, a megjelenés, a gesztus, a mimika, a viselkedés az, amitől iszonyú negatív érzéseim támadnak. Buta, ostoba, gyáva, rosszindulatú, öntömjénező, gerinctelen. Hirtelen ezek a jelzők jutnak eszembe. Egyetlen pozitívumot sem tudok említeni vele kapcsolatban, ami azért érdekes, mert hiába nem szívelek valakit ilyen-olyan okok miatt pölö a való életben, nem esik nehezemre elismerni a pozitív jellemzőit. (Faszfej exeimmel kapcsolatban sem tagadom le, hogy egyikük-másikuk egész tűrhető volt az ágyban vagy értették a viccet vagy jól főzött az anyjuk.) Gy. viszont annyira taszít, mint Kimi Raikkönent az ásványvíz. Ha választanom kellene, hogy kivel menjek bevásárolni a Sparba, Gy.-vel vagy pölö Benkő Dániellel, akkor habozás nélkül az utóbbira voksolnék. (Christian Bale nem játszik, pech.) Nem tudom, Gy-t ki találta ki vagy fel vagy meg, mindenesetre már az első ködös gondolatcsíránál tarkón kellett volna suhintani egy bazinagy péklapáttal. Hogy a fenébe termelődhetnek ki ilyen és ehhez hasonló sztárocskák? Hogy?

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr206170218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.10.20. 05:38:31

Amióta van ez a kütyüm a számítógéphez és mehet a tv rajta, azóta szokás szerint háttérnek megy a tv. Nem nézem, csak hallgatom. De már ettől is kiráz a hideg, mert nem értem, hogy miért vállal be egy jó anyagi helyzetben lévő ember, aki amúgy tök intelligens (pl Soma vagy Mariann) ilyen baromságot. Jó tudom, sok pénzért. De tudnak annyit fizetni valakinek, hogy kukacokat vagy csótányokat zúdítsanak a fejére, vagy 10 napig ne tudjon wc-zni? Hát igen, tudnak. Azt hiszem engem nem tudnának rávenni, van egy határ, amit úgy gondolom, nem kellene túllépni senkinek. Győzi IQja meg valahol alulról verdesheti a 100at, viszont piszok szerencsés, ezért megszedte magát. A hangjától nekem is a hátamon futkos a hideg. Nyálas nyafogós. Mint egy plázacica :S

Iggyke 2008.10.20. 07:08:32

Én természetesen nem nézem, és ha mégis, akkor is. :) Mamagésát én is csípom. A többieket nem minősítem, médiában dolgozom.. van halvány néminemű fogalmam arról, ki mit és miért csinál. És hogyan. Viszont, ha a Benkővel kellene elmennem bárhová is, valószínűsítem, hogy saját magam csapnám tarkón.

ac 2008.10.20. 08:23:00

nekem az szokott eszembe jutni róla, hogy ő mégis mennyire de mennyire sokat keres ezzel, hogy alapvetően egy zsák szar..

Mefi 2008.10.20. 09:28:09

Nekem valahogy feláll a szőr a hátamon az egésztől, de szüleim például nézik, és még jókat röhögnek is rajta.

Marla 2008.10.20. 11:20:39

én szerintem az 1000-ből vagyok az a bizonyos egy, aki inkább 20 Győzivel záratom össze magam, mint az EGY Benkővel. :)

tk 2008.10.20. 11:23:59

A részek száma, amit láttam, 1 és 3 között lévő páros szám volt. Abban Gy aranyos volt :D

kóficka 2008.10.20. 11:29:02

Ne haragudj de ezt a Somázást nem nagyon értem... és nem épp tőled vártam iránta rajongást:P még hogy értelmes meg ilyesmi? Aki azzal szerzett anno hírnevet hogy Londonban lepisált valami köztéri szobrot... nahát, nahát.... ebből kifolyólag én se kulturáltnak se értelmesnek nem tekintem... de a Te dolgod... Amugy meg inkább már sorozatok.... Sajnos a magyar televíziózás csak nagy ritkán (akkor is tiszavirág életűen) villant fel jó sorozatokat... de attól még hogy ki mondod rá azt a szót hogy "sorozat" nem biztos hogy a lágy könnyű "hose armadno secorunia alehandro pescuodo " féle nyálra kell gondolni.... (lásd ellenpélda : Sopranos, Rescue Me, Dexter ) szal igen is lehet jó sorozatokat találni :P

Rege Ata 2008.10.20. 13:14:38

Egy hely, ahol zuhogó esőben az esőkabát és az alóla kilógó haj cseppnyire sem vizes, ahol a fákon "ökovizes-ballonos" "vízvételi hely" "terem"... ;-o Szerintem minél előbb esik ki valaki, annál... civilizáltan-értékesebb. Eszerint a legcivilizéletlen marad a győztes. Arra kevés választási lehetőség van. Vagy mi.

szkepsz 2008.10.20. 13:29:10

hát nem csekkoltam még ezt a dolgot egyszersem, de kizártnak tartom, hogy hiteles pszichológiai következtetést lehetne levonni egy műsorból, aminek a spontaneitásértéke enyhénszólva megkérdőjelezhető. Nemhinném, hogy van egyáltalán olyan műsor, ahol nem előre leosztott, vagy legalábbis erősen instruált szerepek és szituk lennének. Ennyire azért egyik kercsatorna sem merész. Pl a vacsis műsoroknál is kézzelfogható volt néha, hogy "akkor most te legyél finnyás, akkor most te főzzél disznót, mer a vendéged vegetáriánus" stb. intrukciók erősen játszottak. Persze ez csak gondolat.

Enkeli 2008.10.20. 13:56:53

"...annyira taszít, mint Kimi Räikkönent az ásványvíz" :D Celeb táméhoz hozzászólni nem nagyon tudok. Pár részt láttam, mikor időm van meglesem. Szerintem Győző és Benkő mind nagyon jó szerepjátékos. Soha nem fogják őket kiszavazni, kellenek az őrültségek, és a megosztó személyiségek.

Andor 2008.10.20. 13:58:13

Nekem amíg nem volt netem, anyuéknál kerestem menedéket, és ott a gép és a tévé egymás mellett van, így akaratlanul is belenéztem. Most, hogy van netem, már nem nézem, nem is hiányzik, de azt sem mondom, hogy teljesen hülyeség, nekem is az a véleményem, hogy érdekes a szituáció, és érdekes, hogy hogyan boldogulnak el a szereplők. Mondjuk én kivétel nélkül egyiket sem 'ismerem', talán az általad említett Gy.-ről hallottam már ezt-azt. Ehhez a műsorhoz egyébként úgy álltam hozzá, hogy ugye vannak ezek a hírességek (hírhedtségek :D), és hát az átlagember ezeket sztárolja, ezeket követi, akár elvakultan is. E műsor kapcsán azonban bárki megláthatja, hogy az esetleg 'példaképként' követett ember milyen is a valóságban, hiszen azért az oké, hogy tévéműsor, és ezt ők tudják is, de azért általában, amikor valamilyen 'rendkívüli' feladattal szembesülnek (már az egész szituáció ilyen, de a bátorságpróbák a mégis extrém helyzetek), akkor nem színészkednek, hanem valódi énjüket mutatják meg, így bárki számára nyilvánvalóvá válik, hogy melyikük milyen ember. Nagyjából. Éppen ezért ezt így viszonylag hasznos műsornak tartom, bár én nem nézem. Amúgy ezek az emberek ezzel pénzt tudnak nyerni? Az ilyen pénznyerős dolgokat nem az utca emberének szokták meghirdetni? Csak mert számomra kissé nonszensz, hogy az eleve sztárok, tehát gazdag emberek zsebét tömik így, kivéve akkor, ha ezek az emberek kötelezően felajánlják a nyereményüket (vagy nagy részét, mert azért mégiscsak csinálniuk kell valamit) valamilyen jótékonysági célra. Asszem, kábé ennyi a véleményem erről.

Doris 2008.10.20. 15:38:48

Soma annyira mű és teátrális, hogy rosszul vagyok tőle. A hangja az egyetlen, amit elismerek, de amúgy teljesen hamisnak érzem. Pózol állandóan. Győzi egy gennyláda, de Horváth Évára érdemes figyelmezni. Vagány, értelmes, bátor csaj. Hozzáteszem, előtte is láttam már vele beszélgetést, és ugyanez volt a véleményem.

csibike 2008.10.20. 15:57:02

Doris: Somát illetően nem értek egyet veled, de senkit nem akarok meggyőzni Soma kvalitásairól, nem feladatom, plusz mindenkinek megvan a maga véleménye és legyen is :) Horváth Éva kapcsán csak helyeselni tudok, akik kényeskedő cicababára számítottak, igen csúnyán csalódtak és ebben a játékban ez a jó, ez is jó :) Andor: Nem tudom, az átlagember mennyire sztárolja ezeket a celebeket, én tuti nem teszem - ezek szerint vagy átlagon alulinak vagy átlagon felülinek számítok :D Szerintem most van egy olyan tendencia, hogy a "nép" szereti látni a híres-hírhedt emberek küzdelmét, most ez a trendi. Engem nem zavar, hogy pénzt kapnak, azért is fizetni kell, hogy Madonna elmenjen Bécsbe koncertezni, alapvetően nincs nagy különbség :) Ha pölö Czene a műsor alatt nem dolgozik, akkor ebbn az esetben ez a munkája, ezért kap fizetést, a valós melóból adódó kiesést meg innen pótolja.

csibike 2008.10.20. 16:02:36

Enkeli: Nem hülyék a műsorkészítők, kedves, aranyos, barátságos emberekkel nem lehet eladni a műsort :)) szkepsz: Ha nem nézted, akkor hogy lehetsz ebben ennyire biztos? :) Azt el tudom képzelni, hogy a keret valamennyire adott, de elég sok a spontán reakció, akár a próbák, akár a feladatok, akár az együttélés kapcsán. Nem hiszem, hogy pölö Bárdosinak és Benkőnek adtak egy szöveget, lezsírozták, hogy tegyenek úgy, mintha rühellnék egymást. Kizárt. Bárdosi teljesen magától küldte el Benkőt az anyjába - nem is egyszer, a kamerák előtt. Ez teljesen emberi és tanulságos.

csibike 2008.10.20. 16:09:02

Rege Ata: Mondjuk, a nyakig érő sár azért elég meggyőző... Én láttam vizes hajakat, de biztos csak káprázott a szemem... :) kóficka: Vicces, hogy azt írod, hogy "pont tőled nem vártam". Mire fel? Nem is ismersz. A blog alapján? Ugyan már... :) Egyébként vállalom, elég sokat olvastam-hallottam-láttam tőle az elmúlt években ahhoz, hogy szimpatizáljak vele, és nem feltétlenül nyilvános szereplésekre gondolok. Ha te egy akció alapján ítélsz, lelked rajta. Engem nem zavar, ha nem értesz velem egyet, van ilyen :) A sorozatok kapcsán nem a nyálra gondoltam nyilván. A trendi sorozatok sem igazán érdekelnek, de te csak nézd őket helyettem is :))

csibike 2008.10.20. 16:12:01

tk: Ja, biztos aludt :D Marla: Sanszos :) Mefi: Van ez így :)

csibike 2008.10.20. 16:14:54

ac: Hja, az "érték" szó vele kapcsolatban még nem jutott eszembe, de látod, van, aki kedveli :) Iggyke: Wow, médiaguru vagy? :)) Mondasz példát?

csibike 2008.10.20. 16:19:48

Elf: Szerintem nem a pénz a döntő. Azért melyiknek van lehetősége csak úgy elmenni Argentínába x hétre, hogy nem kerül egy fillérébe sem, plusz próbára teheti magát? :) Amit írsz, az kihívás, nekik is., ráadásul nem kötelező, azt vállalsz fel, amit akarsz. Ha meg a pénz a döntő, miért ne éljenek a lehetőséggel? :))

Lex 2008.10.20. 16:55:06

pontosan ezaz.minden ingyen plusz kaszálsz is egy somó zs-t.meg persze elutazhatsz eg másik kontinensre,ami teljesen eltér a megszokott és elkényeztett Európától.

Elf 2008.10.20. 19:12:27

Hát nem tudom. Azért hiába utazott el, sokat nem lát belőle, csak a dzsungelt. De hát a pénz nagy úr, ez tény. meg népszerűsíti is önmagát. De nekem akkor sem tetszik.

winstonsmith 2008.10.20. 20:57:23

Én tényleg nem láttam egyetlen részt sem. :)

csibike 2008.10.20. 21:58:31

winston: Egye fene, elhiszem :D Elf: Elfogadnám a pénzt is és a kihívást is :) Lex: Európa elkényeztetett? Ezt sem hallottam még, és nem is biztos, hogy így van. Miért gondolod? :)

kóficka 2008.10.20. 22:22:04

tudtam hogy nem fog zavarni az ellenvélemény nem is azért irtam... én csak a sajátomat közöltem... végül is azért irunk hogy ezt megosszuk nem?... de azér ott a pont:D

spirea 2008.10.20. 23:13:03

Nekem pont az a pillanat veszi el a kedvem, ahogy hetekkel (?) előbb megjelenik az iszonyú agresszív visszaszámlálás (reklámháború) a képernyő sarkában a műsor kezdetéig. Onnantól nem kockáztatok, be sem kapcsolom azt a csatornát:) És nincs hiányérzetem.

csibike 2008.10.21. 13:16:55

spirea: Sokat kell tévét nézni ahhoz, hogy ez zavarjon, nem? Én alapjáraton alig nézem és így arra a pár pillanatra nem zavar. kóficka: Ez a blog elég sok mindent elbír, szólok, ha valami nem oké :) Engem csak az lep meg, ha valaki előre belegyömöszöl egy skatulyába a blogom alapján, ezt találtam viccesnek, pláne úgy, hogy itt az életemnek csak elég kis hányada csapódik le :))

spirea 2008.10.21. 19:17:06

Nem, dehogy kell sokat. Ahhoz elég, hogy ne akarjam nézni az adott műsort (se...).

lex 2008.10.22. 22:16:42

mikor argentinában voltam,láttam,hogyis él ott mindenki.minden más.azt hittem egy másik világba hoztak.nemistudom perpill megmagyarázni,akármiről is lenne szó,legyen az a buszokról vagy a Fantáról(ami ott nem sárga,hanem narancssárga és narancsosabb ize van megminden)vagy tökmindegy miről,én azt tapasztaltam,Európa tényeg annyira másvilág vagy fordítva.(lehet ez a komment most full értelmetlen de most nem megy nagyon a magyarázás)

csavi 2008.10.23. 10:07:51

na ennek a műsornak a morzsáira már sajnos rákényszerültem, de nagyon szoktam tiltakozni. ellenben győzőt azt utálom. azt nem lehet nem látni itt vagy ott. és nem tudom miért. a zenéhez semmi köze. ha bármi értéket (?) lehetett felfedezni az albumain az nem volt köszönő viszonyban sem vele. szellemi képességei olyan mélységben vannak, ahol az élet csírái sincsenek, humora nincs és megszólalási visszataszítóak. én annak szurkoltam, hogy hagyják kint a dzsungelben.
süti beállítások módosítása