HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.28. 21:10 csibike blogja

Kisfőnök ma behívott a szobájába és szólt, hogy az év dolgozója lettem és fizetésemelést kaptam és céges mobilt és céges kocsit jó lenne, ha nem késnék reggelente, ugyanis figyel egy ideje (bazinehéz lehet, minden reggel a nyitott ajtaja előtt megyek el, cöcc) és a harminc perc késés már nem fér bele, csak a tíz-tizenöt, oké, reagáltam szolidan, közben meg igyekeztem visszafogni a röhögésemet, nehéz volt, veszettül csiklandozta a torkomat, főleg akkor akart felbugyogni, amikor szóba került, mivel és honnan járok be, késik-é a buszom, ilyesmi, szóval, igen küzdöttem, hogy hitelesen fessen a komoly orczám és megpróbáljam átérezni a helyzet súlyosságát (nem mintha nem dolgoznám le a harminc perc többszörösét túlórában, holtingyen, de ez valahogy természetes, csak az általam kimódolt ekvivalens késés, csak az nem), ki is gondoltam, hogy majd jól megkérem ő, aki férfimet, holnaptól ne basszuk el az időnket, konkrétan sem, hehe rövidebb ideig élvezzük az ágybéli örömöket és egymást, hiszen a meló az első. (Lófaszt.)

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr926170206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislatol 2008.10.28. 21:19:55

Neked is tök jó fej lehet a főnököd. :-(

Kuffnágel Béla 2008.10.29. 00:38:53

Nem akarom a falra festeni az ördögöt, de ez egy főnöki játszmának tűnik, és az a célja, hogy az elbocsátásra kiszemelt alany kilétét megindokolja: azért, mert késik. Ezáltal legyen saját magának egy alibije, miért ne kelljen magát elbocsátáskor szembeköpnie másnap reggel a fördőszoba tükör előtt. Pitiáner önámítás. De kellő önszuggeszcióval hatásos lehet.

sesame 2008.10.29. 07:09:27

%lol% én is elkésnék, ha lenne ki miatt, és lenne honnan;-)

picur 67 2008.10.29. 07:24:49

Tipikus főnök, azt észre veszi, hogy késel, de hogy tovább bent vagy azt már nem.

merle 2008.10.29. 07:56:37

Beszólni azt lehet, de díjazni az ingyen munkát miért is kellene, nem? Természeters főnöki viselkedés :S

movhu 2008.10.29. 09:03:14

Ha férfi, akkor kicsi a farka/nincs sikere a nőknél, ha nő, akkor régen részesítették szexuális örömökben :) Komolyan pedig: ez a főnök egy sikertelen lúzer, aki kicsinyes és szegényes életét képtelen bármekkora kínlódással feldobni. Az ilyeneket idegesíti, hogy te mosolyogsz, mert milen jogon vagy te boldog, amikor ő nem az. Játékának része, hogy valakivel éreztetni tudja, hogy van hatalma rajta, és amennyiben akarja, akkor lapátra is kerülsz. Arra csak sokkal később fog rájönni, hogy ilyen erőfeszítések helyett egy kicsit abba kellene energiát tolni, hogy a saját életében megtalálja az örömet, és akkor rohadtul nem a másik öröme fogja őt bántani.

marlenka 2008.10.29. 09:12:32

Háát, én ha egyszer is késnék valamelyik órámról, másnap már a szülők tennének bejelentést ellenem:) ha ennek ellenére még egyszer késnék, állásom sem lenne:) hajnal fél hatos kelés rulez:) irigykedem:)

csibike 2008.10.29. 09:55:47

marlenka: Ne tedd, én is hajnal fél 6-kor kelek, ha pontosan akarok érkezni. Tanárként én sem késtem, az elég durva lett volna :)) movhu: Sokáig tartana elmondani, itt miért nem ez a helyzet, szóval, csak annyit, hogy itt nem ez a helyzet, szerencsére :) Alapjáraton viszont el tudom képzelni az általad vázolt szitut is. merle: Mert ez nem multi, az elv meg az, hogy dolgozz a cég iránti szerelemből, csak abból pölö nehezen lehet kifizetni a villanyszámlát :)

csibike 2008.10.29. 09:57:46

picur 67: Sejtem, a legtöbb helyen így van :)) sesame: Akkor tessék dolgozni az ügyön ;) Kuffnágel: Itt nem ez a szitu :)

csibike 2008.10.29. 09:58:49

kislatol: Privátice nincs vele gond, csak főnökként :)

Rege Ata 2008.10.29. 10:41:39

Csak ne (ő) lenne (a) főnök? ;-o ;-p ;-D

deep blue 2008.10.29. 11:09:47

Lehet, hogy ezért nem bírtam megmaradni a munkahelyeimen, mert én az ilyen gondolataimat belemondtam a kisfőnökök arcába?!

csibike 2008.10.29. 13:27:16

deep blue: Megkapta már az arcába, nem egyszer, nem véletlenül vagyok én a fekete bárány, ennek ellenére nincs változás és nem is lesz. Max. egy másik melóhelyen :) Rege Ata: Pontosan.

Xaxofon 2008.10.29. 13:31:29

Hú de ismerős! A mostani munkahelyemen más a helyzet, de az előzőn a kisfőnök még azt is meg merte pendíteni, hogy a nagyfőnöknél – általam − kiharcolt fizetésemelést visszavonja. És persze, az akár eset kilencig! tartó túlórát, a munkahely iránti szeretetből, természetesnek vette. Megjegyzem: előző főnök: nő volt, jogász és talán 24 éves. Jelenlegi, jó fej főnők: férfi és kb. 40. Ha főnök, akkor szerintem a férfi jobb. Mondom ezt nőként.

DuDe 2008.10.29. 14:02:19

csibike: én a helyedben innentől pontosan érkeznék, és pontosan a (FIZETETT!) munkaidő végével felállnék az asztalomtól, és lelépnék :) Ebbe kössön bele, vagy ha többet akar, fizessen a túlóráért...innen, a leírásod alapján kicsinyes kötekedésnek tűnik ez az egész.

OSUDF 2008.10.29. 15:37:26

Öööööö...nekem amikor lerohadt a buszom a 40 fokban, és egy hétig rendszeresen 5 perceket késtem, a melómba került...:/ Csibike: nincs nálatok véletlenül egy betöltetlen munkahely a számomra?

csibike 2008.10.29. 20:18:14

OSUDF: Ma pontos voltam, meg majd egy ideig próbálok az lenni :) DuDe: Ez a verzió a legsanszosabb :) A túlórával nem lehet mit kezdeni, vagy akkor csinálom meg a dolgokat, vagy később, más opció nincs. Itt nem fognak fizetni érte. Amikor tanítottam, akkor se fizettek azért, hogy egész hétvégén dolgozatokat javítottam :) Xaxi: Szerintem is jobb a pasi főnök :) A nő vezető pozícióban elég gyakran bizonyítani akar és ez eléggé meghatározza a főnökségét.

winstonsmith 2008.10.29. 21:30:13

Kedves magyarországi ex-főnököm e-mailben szokott minket emlékeztetni, hogy ne késsünk. Erre mi emlékeztettük arra, hogy 50 km-ről járunk be, áthajtunk egy nem túl kicsi város reggeli csúcsforgalmán és sosem megyünk haza időben. Bambán ránk nézett, ujja hegyével feltolta a szemüvegét és egy hét múlva újra megírta a levelet. Ez ment egy évig. Aztán eljöttem.

kakaóscsigás 2008.10.30. 15:59:19

na az előző főnököm is ilyen volt. elmagyarázta h példát kell állítani a többiek előtt, stb. erre ő volt az aki 8 helyett 9-re járt be... rá se ránts. görények ezek mind!

csibike 2008.10.30. 19:47:46

kakaóscsigás: Jó, az én főnököm azért legalább egy órával korábban bent van :)) winston: Jól tetted :) Remélem, te is írtál neki mélt :D

Enable 2008.10.30. 22:10:40

Mindenfőnökálmalehetsz... :D
süti beállítások módosítása