HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.10.29. 19:58 csibike blogja

Volt néhány olyan szórakoztató és intelligens pasi csirkeéletem elmúlt egy-két évében, akikkel plátóice jókat beszélgettünk-röhögtünk és akikkel aztán valahogy megszakadt a kapcsolatunk, nem értem, miért, lassan, de biztosan eltűntek a baráti-haveri-ismerősi horizontomról, nekem meg hiányérzetem van miattuk, de épp amikor kezdenék elszontyolódni azon, hogy hiányoznak és jó lenne megmondani nekik, hogy hiányoznak, akkor eszembe jut, hogyha én is hiányoznék nekik, már régóta jókat beszélgetnénk-röhögnénk, ezért inkább betűnként kitörlöm a félbehagyott smst, meg a méles piszkozatot is a szemétbe dobom, mert csak, érted.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr516170202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2008.10.29. 20:04:53

Ja, értem. Én akkor is be szoktam fejezni a "hiányzolkereslek" sms-t. Mert miattam. Érted?

Andor 2008.10.29. 20:31:43

Hmm. Ismerősérzés.

pandee 2008.10.29. 21:37:05

Lehet, hogy ők is pont így vannak ezzel.

OSUDF 2008.10.29. 21:41:42

Csak egy dologba gondolj bele ilyenkor: mi van akkor, ha ők is így gondolják, és ezért ők is kitörlik a félbehagyott SMS-t, mailt, és gondolják azt, hogy te felejtetted el őket?:)

deep blue 2008.10.30. 00:58:53

A bepasizás hátránya, amikor már van egy hím a közeledben, akkor a többi úgy érzi, hogy nekik már nincs helyük... %neutral% pedig beláthatnák végre, hogy nincs köze a kettőnek ennyi emacipált csirke életében... %neutral% persze az is lehet, hogy új barátnő, oldalborda nem tolerálná az ő környezetükben felbukkanó plátóibeszélgetős csirkéket... %neutral% Pedig oltári hülyeség, az egész az őszinteségen, és a bizalmon múlik %rolleyes% engem pl azért nem értettek soha más csajok, mert a LEGJOBB pasinak kijelentett - baráti körben - pasim néha nők közé engedtem... aztán az egyik úgy gondolta, hogy ez feljogosítja arra, hogy lecsapja a kezemről... csak azt nem vette számításba, hogy neki esélye sincs az én "legjobb" pasimnál %rolleyes% nem tudom miért kell ilyen hülyéknek lennie a kevésbé önálló gondolkodású - és inkább csak a feleség anya szerepre vágyó - nőknek %rolleyes% sosem fogom megérteni

Golden 2008.10.30. 08:48:24

nem pasikkal, de úgynevezett barátokkal, barátnőkkel kapcsolatban is sokszor elmerengek ezen. Lehet, hogy Csillagviharnak van igaza, és egy "egysorost" mégiscsak meg kellene ereszteni. Persze, ha arra nem jön válasz, az is válasz; de akkor már nem rajtunk múlt. Ennyit viszont be kell vállalni lelkileg.

csibike 2008.10.30. 09:37:00

Golden: Én is ennek vagyok a híve, éppen ezért kezdeményeztem már, de valahogy maradt annyiban a dolog, ezért inkább elfogadom, hogy ez van :) deep blue: Sok igazság van abban, amit írsz, én is hülyeségnek tartom az ilyet, de ha ez van, akkor ez van. Sok nő gondolja úgy, hogyha te szuperül megvagy a pasiddal, akkor ő is biztos szuperül meglesz vele, csak ez aztán marhára nincs így :))) OSUDF: Nekem nem gond, ha meg kell tennem az első lépést, megtettem már régebben, de a 2. és a 3. és a sokadik lépés már nem az én feladatom :)

csibike 2008.10.30. 09:39:27

pandee: Azt tudnám ismételni, amit OSUDF-nak írtam :) Andor: Elég sok kapcsolatra rá lehet húzni ezt a sablont :) Csillagvihar: Egyyszer befejeztem, magam miatt, de többször nincs értelme, azt gondolom, ennek ellenére hiányozhatnak :)

apacs 2008.10.30. 10:40:12

én nem értem. én megírnám :) de én én vagyok.

apacs 2008.10.30. 10:46:24

helyesbítek, én megszoktam írni. ha nem jön válasz, az is válasz, ahogy csillag írta. de legalább az én lelekem tiszta, és nem engem sanyargat.

roberto 2008.10.30. 14:30:23

továbbra is úgy gondolom, hogy nincs és nem is fog létezni olyasmi, hogy plátói kapcsolat nö és férfi közt. lehet, szabad, kell is akár ezt hinni, felölem - s bizonyára ennek is van evolúciós funkciója, mármint hogy ezzel bódítjuk magunkat. de ha egyszer kialakul egyfajta közös hullámhussz, ami mentén egy nö vagy férfi valamit már barátságnak definiál, ergó folyamatos találkozásokat sürget, ott onnatól minimum az egyik fél vagy tudatosan, vagy tudat alatt, vagy tudatlanul nem mond/érez igazat! bizonyos vagyok benne, hogy minimum az egyik reménykedik, hogy párt talál. és bár vannak pasik - hogy akkor most csak a magam neméröl beszéljek - akik ha a lány egy másiké lett, mégse bontják meg a kapcsolatot, mert úgymond melegen tartja magának a dolgot, hátha egyszer... de lám, ez is akkor érdek, ami a nemiség mentén zajlik. öszinte leszek: a franc akar csak azért teázni valakivel, mert milyen jó fej, ha maga éppen egy szingli pasi és egy lányt meghív erre. MINDIG ott van a feje, farka, akármilye hátuljában az a bizonyos HÁTHA. és igen, lehet, hogy ez megváltozik - de csak azért, mert benözik ö maga, és a régi csajkapcsolatok legyezik a hiúságát - plusz akár még finoman vagy durván sakkban tarthatja párját is - amolyan "látod kicsim, nekem még vannak más lánybarátaim is... úgyhogy vigyázz rám!" ezek hüllöagytörzsi szinten, kis biokémiával megkevert folyamatok. ez elöl becsukni szemet, mantrázni hogy deigenisnekemvanpasibarátoméstéééééényleg nem akar tölem semmit... lányok, ilyen nincs. pont. és tudjátok mit? ha mélyen magatokba néztek, szerintem fordítva sincs. mindegy, bocs a terjedelemért. meg persze lehet most jönni vitatkozni :)))

csibike 2008.10.30. 14:46:14

roberto: Hű, ezt át kell gondolnom, mielőtt reagálok :)) apacs: Már kezdeményeztem anno, ezért is gondolom úgy, hogy részemről megtettem mindent, és bár egynél többet nem vagyok hajlandó lépni, néha azért eszembe jut :)

keresemazutam 2008.10.30. 17:45:20

Én mindig elküldtem az ilyen témájú mail-eket vagy sms-eket, aztán a válaszig halálra paráztam magam és ezerszer megbántam......kivétel nélkül mindig pozitív volt a reagálás, ilyenkor fellélegeztem.....aztán persze nem volt folytatás :)

csibike 2008.10.30. 19:38:41

M: Hétköznapi történet :)) keresedazutad: Nem bántam meg soha, mert az volt bennem, hogy megtettem, rajtam nem múlik, ha nem jön össze, legalább megpróbáltam, de ez a nincs folytatás ismerős :D

csibike 2008.10.30. 19:45:28

roberto: Magában a férfi-nő barátságban én sem hiszek, de vannak pasi haverjaim, akiktől én az égvilágon semmit sem akarok és azt sem tudom elhinni, hogy ők pont arra várnak, hogy mikor leszek szabad, szóval, mégis van valami semleges/plátói izé közöttünk :) Nyilván egy teázás nem olyan, mintha a pasi megdugta volna a nőt, viszont elég sértő, hiszen attól, hogy nem dughatják meg a nőt, attól még az a nő ugyanaz a jó fej, humoros, okos sötöbö nő. Elgondolkodtam és arra jutottam, hogy nekem még nem volt olyan pasi az életemben, akinek volt barátnője és csak azért barátkoztam volna vele, hogy esetleges szakítás esetén befeküdhessek az ágyába :)

apacs 2008.10.30. 20:03:01

nekem két olyan barátom van, akiktől sem én sem ők nem akarok/nak semmit. és tényleg nem. nekem ők, mint pasik nem pasik, és neki én mint nő nem vagyok nő. ellenben nagyon bírjuk egymást, sok mindenről tudunk beszélni. és ez jó. és egyik sem várja, hogy én szakítsak a kedvessel, de tanácsot adnak, ha kérek. és fordítva is így van. szóval roberto vitáznék. és tény az is, hogy van olyan pasi barátom, aki régen a pasim volt, és igen lehetne - sőt volt is - újra köztünk bármi. mert tudom mivel tudok - tudtam - rá(juk) hatni. és ki is használom, ha találkozunk, vagy beszélek velük telefonon. de ez már megint más. velük jártam régen :D és szemét is vagyok :D

zazu 2008.10.31. 08:44:17

Egyetertek Robertoval. Mert oké, hogy leulunk hulyulni, beszelgetni, de igenis az a kis plusz, ami a baratodda teszi, vagy massa mint a tobbi ellenkezo nemu ismerost, pont abbol a pluszbol fejlod(het)nek ki dolgok. Ha belegondolok, az igazi fiubarataim, akikkel rendszeresen meetingelunk-es höh baratkent kezeljuk egymast- tudom(es nem sajat kutfobol), hogy barmikor tobb is lehetne, es csak miattam nem lett meg . Szal szintem fiu-lany baratsag nincs, hacsak a masik, a sajat nemehez vonzodik:P:)))))és ijesztő ezt igy kimondani, annak tudataban, hogy az uj lovagomnak szinte csak lany baratai vannak:(((Basszus....:S

csibike 2008.11.01. 20:08:29

zazu: Ha boldog kapcsolatban élek, akkor számomra minden más pasi abszolút semleges. Ha gond van a kapcsolatommal, épp abból látom, hogy más pasi hatni tud rám :) Szóval, perpill akármilyen hímmel beszélgetek, az nekem totál semleges és közömbös, mint pasi, viszont emberként érdekes. A csak lány baráti kör is érdekes :) apacs: Egyetértek az elejével :)) A második része meg spéci helyzet :D

roberto 2008.11.01. 20:17:45

"akiktől én az égvilágon semmit sem akarok és azt sem tudom elhinni..." nah, itt a kulcs. a fél okcidens világirodalom pont azzal van tele, hogy mit nem képes az egyik nemü elhinni a másik nemüröl... és ezek folyományaival. :)

apacs 2008.11.03. 22:19:29

csibém, tele vagyok ilyen spéci helyzetekkel :) mesélhetnék.
süti beállítások módosítása