HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.03. 09:06 csibike blogja

Épp azon töröm okos kis buksimat, hogy a Ticket Culture utalvánnyal vajh mi a rákért nem lehet könyvet venni.... Tessék mondani, az nem kultúra?

P.S.: Tavaly is volt kultúra utalványom, csak más típusú, ha jól rémlik. A könyvreváltás igen küzdelmesen zajlott, nem nőtt a szívemhez a dög. Anno kolléganő tanácsára berongyoltam az egyik Alexandrába, gondolván, ha ő ebben a boltban könyvre cserélte az utalványt, nekem is semmi perc alatt menni fog. Ühhü, Csirkerózsika megint álmodott. Rögvest el akartak hajtani utalvánnyal együtt, hogy ők, hogy könyv, hogy kizárt, én meg egy ideig bájosan mosolyogtam, dedede, kolléganő is pont itt, pont ilyen utalvánnyal, pont könyvet, pont pár napja, aztán kevésbé bájosan megkértem a t. eladó hölgyet, legyen oly kedves és ugyan hívja már ide a főnökét, beszédem lenne vele, mert nem igaz, hogy hosszú percek alatt nem jutunk dűlőre, áll mögöttem a sor, melegem van a kabátban, pisilnem kell és igen durván hülyének akar nézni. Érdekes, mihelyt elhangzott a "főnök" varázsszó, t. eladó leküzdötte amnéziáját, hirtelen ráébredt, hogy mégis lehet könyvet venni az utalvánnyal, tán még mosolygott is rám búcsúzóul. (Ja, olyan pitbullszerű vicsorral.) Egyébként nem szokásom főnökkel fenyegetőzni, amíg lehet, tiszteletben tartom az alkalmazotti pszichét - ez volt a második eset az elmúlt 31 évben. 
  

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr46170195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipi8607 2008.11.03. 10:21:58

Nem semmi! Utálom az embereket. A legtöbb ilyen sokat képzel magáról, aztán meg fülét-farkát behúzva, vicsorral a képén kinyalja a seggedet.. Pfej. Csak azért is hivatnám a fönököt és kirugatnám az ilyet. Söpörjön utcát, ha könyvet árulni nem tud... :S

pandee 2008.11.03. 11:50:03

Azért is furcsa ez, mert még a moziban is elfogadják a kultúra utalványt. Pedig az ritkábban kultúra mint a könyvolvasás.

pipi8607 2008.11.03. 12:09:41

Hát igen... Ezek az utalványok egyébként hogy vannak? Színházba ha elmegy az ember, egy embernek jó? Mert ugye senki nem jár egyedül ilyen helyekre, általában kettesben szoktak menni. Lehet, hogy párom az új munkahelyén fog kapni ilyen utalványt korlátlan felhasználhatósággal a cégtől. Azért kérdem csak, hogy ezentúl járhatunk-e majd színházba, vagy továbbra is csórók maradunk?:D

deep blue 2008.11.03. 13:21:13

Hát ezt én sem értem. Érdekes elképzelés, hogy a könyv nem kultúra... %sad%

Golden 2008.11.03. 13:55:08

mondjuk van olyan könyv, ami nem kultúra, de szerintem te nem arra ugrottál :) (meg az utalvány szempontjából is mindegy lenne)

Picike 2008.11.03. 14:41:26

Nem ez a téma, de gondoltam bejelentem, hogy teljesen sikerült végigolvasni a blogodat. 3 nap kellett hozzá. Volt, ahol szanaszét röhögtem magam, volt ahol meg bőgni tudtam volna. Szóval gratula. :-))

Elf 2008.11.03. 14:46:24

Kuttúrálógyá wazze :S Röhej :(

Vikk 2008.11.03. 20:38:58

allitolag a Lira es lant elfogadja menyjel oda. Sztem mokasabb szinhazba jarni hetente amikor kenyerre sincs zse.

Csillagvihar 2008.11.03. 21:11:44

talán azért nem, mert kultúrális rendezvényekre, programokra szól? Még az is lehet, hogy jobbban jártál, h nem jött a főnök.

csibike 2008.11.03. 21:20:00

Kicsit később válaszolok majd, előre is köszönöm a türelmeteket.

andy-pandy 2008.11.04. 12:45:22

és mi volt a másik ilyen eset?;)

csillag 2008.11.04. 13:36:16

Egyszer visszavittem egy csizmát mert egy nap alatt úgy beázott hogy kb 4 kiló volt és a lábujjaim között bugyogott fel a víz, pedig nem úsztam vele,csak esett másfél centi hó. Kizárólag akkor jutott eszébe hogy visszaadja a pénzemet amikor mondtam neki hogy nem kell sietni, megvárom a főnököt, van időm, idebent legalább meleg van. Lássuk be, mind utáljuk a komplikációkat, egyszerűbb azt mondani hogy nem lehet, elfogyott, bocsánat, viszlát.

csibike 2008.11.15. 17:31:54

csillag: Ha segíteni van ott, akkor segítsen és ne legyen tapló pölö azért, mert szimplán olyanja van :)) andy-pandy: Egy pénztáros bige összetörte a tojásaimat a nagy csapkodásban, hiába kértem, hogy ne bassza oda a törékeny dolgokat, nem hallgatott rám :) Csillagvihar: Azokra szól, de szerintem a könyv is kultúra, nem értem a kirekesztés okát. Egyébként meg az Állatkertben elfogadják, ami azért neccesen kultúra :) Ő járt jobban, hogy nem tettem panaszt. Könyvet akkor is kaptam volna.

csibike 2008.11.15. 17:34:18

Vikk: Köszi a tippet :) Legalább a színházi taps alatt nem hallják a gyomorkorgást :D Elf: A Palace mozikban elfogadják, ehelyett azért inkább beváltanám egy könyvesboltban :) Picike: Köszönöm, örülök, ha jól érezted magad, bár remélem, azért sírásra nem került sor :))

csibike 2008.11.15. 17:37:38

Golden: Bingó :)) deep blue: Pedig inkább, mint a mozi :) pipi8607: Egy bizonyos értékben kapod, szóval, ha két színházjegy fér bele, akkor ketten mentek, ha tíz, akkor annyivan vagy annyiszor, ahányszor :))

csibike 2008.11.15. 17:39:18

pandee: Pontosan :) pipi8607: Nem akarok kirúgatni senkit, nem venném a lelkemre, ha miattam lenne munkanélküli valaki. Pusztán elmondtam volna a főnöknek, hogy mi a helyzet: A kolléganőm vett könyvet, az eladó hölgy meg nem akar könyvet adni nekem, segítsen, ennyi :)
süti beállítások módosítása