HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.11.18. 22:42 csibike blogja

Kiderült, a bölcsi alfahímje nem leledzik otthon délután, ezért hirtelen felindulásból úgy döntöttünk, ő, aki férfim meg én, hogy felnyaláboljuk nemrégmúltötévest és moziba visszük, hadd legyen a t. szülőknek néhány szabad, kettesben és kedvük szerint eltölthető órácskája - az áldott jó szívünk, az. Még az életben nem voltam moziban a térdig-combközépig érő generáció egyik tagjával sem, úgyhogy részemről nem kicsit izgultam az igen hiperaktív nemrégmúltötéves miatt, csak nehogy eltűnjön mellőlem, csak nehogy szétszedje a mozit, csak nehogy elhagyjam a sapkáját, pókemberét, sakkmatricáját és ilyesmi, ő, aki férfim viszont olyan lazán kezelte az egyébként számára is első alkalmat, mintha egy focicsapatnyi gyereket moziztatna minden egyes nap. Nemrégmúltötéves nagyon komolyan vette, hogy a nagybácsijával és annak csajával (értsd: velem) megy moziba: Annyira megszeppent eme új és felnőttes dolgon, hogy a hiperaktitvitásnak leghalványabb jelét sem mutatta, ellenben ünnepélyes arccal és csillogó szemekkel fogta a kezünket a moziba vezető úton - oda és vissza is.

Ne kérdezed, miről szól a Madagaszkár kettő - én végig nemrégmúltötévest néztem, csak nehogy eltűnjön mellőlem, csak nehogy szétszedje a mozit, csak nehogy elhagyjam a sapkáját, pókemberét, sakkmatricáját és ilyesmi.

P.S.: Nemrégmúltötéves nagyon élvezte élete második mozizását, kizárólag azt nehezményezte, hogy mozi után nem maradhatott még velünk. Naja, ha nálunk alszik, sanszos, hogy átvirrasztom az éjszakát. (Hiába no, Chuck Norris sem a pörgő-forgó rúgással kezdte, először örült, hogy be tudja hajlítani a legkisebblábaujját.)

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr796170182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.11.19. 06:09:17

Nagyon kis rendes csirkelány vagy :)

pipi8607 2008.11.19. 06:12:53

Nagyon aranyos sztori! :) Igazi csirkevér csörgedezik ereidben.. :)

Picike 2008.11.19. 09:25:00

Még óvónő időszakomból emlékszem, hogy én is mennyire paráztam, mikor 30 gyereket kellett színházba vinnem. Ilyenkor érik a legnagyobb meglepetések az embert és elcsodálkozik, hogy milyen jól bírnak viselkedni. Azért kíváncsi lennék, ha egyszer egy unalmas filmre vagy mesére vinnétek el, akkor is ilyen jó lenne? :-))

Golden 2008.11.19. 10:23:46

szerintem a Madagaszkár 2. megérdemli, hogy egyszer ő, aki férfiddel kettesben is megnézzétek :):)

Odil 2008.11.19. 10:34:41

Most eszembe jutott, amikor először vittem a kistesómat moziba, annyira figyeltem rá én is, a mese végén ép csak nem ordított, hogy ébredjek már! :D ahhoz képest nagyon jól csináltad ;-)

keresemazutam 2008.11.19. 20:10:49

Én is nemrég néztem meg az M2-őt a nemrégmúlt ötéves lánykámmal....... a film nnaggggyon jó volt, csak arra kellett figyelnem, nehogy a tartó mellett a földön landoljon a 2 mp-enként felemelt üdítő :)

csibike 2008.11.19. 21:29:56

keresedazutad: Úgy is izgalmas lehet a mozizás :))) Odil: Laza voltál :D Golden: Amit fél szemmel láttam, az nem győzött meg, de elég sok minden kimaradt, szóval, még egy ismétlés is előfordulhat :D

csibike 2008.11.19. 21:30:16

Jé, tudok kommentelni, működik a blogol :D

csibike 2008.11.19. 21:33:04

Picike: Hűha, az se lehetett kis kihívás :)) Szerintem neki az volt a komoly dolog, hogy életében először velünk jöhetett, mindegy, mire :D pipi8607: Ja, egy állat vagyok :D Elf: Igyekszik az ember csirkéje :)) Gyakorlunk a sajátunkra :D

Enable 2008.11.20. 05:36:56

Én a közelmúltban a nemrégmúlthuszonhétévest (akijacsajom) vittem moziba, meg a kisebbik tesóját... :P Tökre izgi volt... Velük senem volt egyszerű, pedig nem is eltévedős fajták... Annyira nem, na... 3D-s mozit kukkoltunk, szemüvegben... Valami Galapagosi gyíkok vótak előtünk, meg sok cápa, meg halak, meg madarak... Jameg tenger minden mennyiségben... Aki teheti, nézzen meg egy 3D-s filmet... Felemelő érzés, de télleg... Amúgymeg télleg szeretetre méltó kis csibike voltál, hogy elvitted moziba a rokonyságot... :)

pipi8607 2008.11.20. 06:33:22

Te ááááálat... :D

picur 67 2008.11.20. 08:01:40

Én is izgultam amikor keresztlányomat vittem először moziba, de jól sikerült. A második jobb lesz meglátod.

csibike 2008.11.20. 09:41:42

picur 67: Ja, legközelebb talán már a filmből is látok valamit :D pipi8607: Csip-csirip :)) Enable: Még soha nem voltam ilyen háromdés izében... :o

ZsuKov 2008.11.26. 16:56:41

az nem a Kill Bill Menyasszonya volt a legkisebblábujjával? :D
süti beállítások módosítása