HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.12.26. 23:22 csibike blogja

Meggyőződésem, hogy egy engedékenyebb fitnessguru is simán szívinfarktust kapna a tegnapi és a mai családi karácsonyozás során orczámba tolt ételmennyiség láttán, az elfogyasztott alkoholmennyiséget már meg sem említem. Valami bennem is megpattanhatott a falatozásnak-italozásnak köszönhetően, mert holnapi táplálékom gyanánt max. sárgarépát és gyógyteát tudok elképzelni, holott nem jellemző rám az ennyire szegényes fantázia, bár meglehet, inkább beállok fényevőnek - a jelenlegi fényviszonyok nem aggasztanak, hónapokra elegendő tartalékot halmoztam fel derék- és fenéktájt. Ha majd meg tudok mozdulni, megpróbálom rávenni magam arra, hogy lepakoljam a szobabiciklire akasztott ilyen-olyan ruhafélét és rendeltetésszerűen használjam a sporteszközt. Ő, aki férfim egyszer azzal viccelődött, megelégelvén a szerinte teljesen megalapozatlan jajjdenagyafenekem c. nyühögésemet, hogy addig nem kapok vacsorát, amíg körbe nem biciklizem a háztömböt, érted, a szobabringával, szóval, szerintem ez a taktika simán leszakítaná rólam ő, aki férfim XL-es méretű családja és az én M-es méretű családom körében begyűjtött bejglis, kókusztekercses, rántotthalas, káposztás, libanyakleveses, muffinos, töltöttpulykás, ilyen-olyan csokis, szaloncukros és egyebes pluszdekákatkilókat. Egyébként eszméletlenül jó hangulatban telt dechuszonöt és dechuszonhat, rengeteget nevettünk és játszottunk, a felnőtt korosztály most kivételesen nem nyúlta le nagyon a térdig-combközépig érő, illetve a tinipubertáskamasz generáció ajándékjátékait, igaz, ő, aki férfim helikopterezett egy kicsit, de az nem számít, mert tényleg csak egy órán át nem engedte a távirányítós helikopter közelébe annak gyerektulajdonosát. A gyermeklelkületű felnőtteket idén a Wii kötötte le és hát az olyan, hogy nem lehet abbahagyni, nagyon mókás játék, spec a fenekemben ott is izomláz virít, ahol még csak halványan sem gyanítottam izom létezését, pedig a Wii előtt lenyomott alkohol miatt nem igazán pörögtem fel, ez meg is látszott a bowlingozásomon, ráadásul a Wii fitnessteszt azzal szembesített, hogy a mai fizikai teljesítményem alapján hetvennégy éves vagyok, kegyetlen tőrdöfés ez ifjú szívem kellős közepébe, naja, tudtam én, hogy sok volt a szaloncukor és a forralt bor.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr576170136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.12.27. 05:08:33

Tartsd ki, lesz ez még jobb is, majd úgy tavasztájt. Akkor már csak 47 leszel :) :D

winstonsmith 2008.12.27. 10:13:31

A forraltbor nem hizlal. Attol csak sokat beszelsz, meleged lesz, ledobod a ruhaidat es sokat izegsz-mozogsz. Tehat fogyokuras ital. :) Norbi update forralt bor.

Aliana 2008.12.27. 10:50:56

lassan nekem is rá kéne állnom a répára, de még annyi süti van itthon %eek%

Cuki 2008.12.27. 11:06:25

Ó nemár egyszer egy évben van karácsony. Hidd el Csibim tavasszal majd leolvad az a pár kiló. Amúgyis szerintem a férfid nem a medencecsontjaid szeretné tapogatni. És különben is olyan élvezetes néha csak úgy együtt heverni és egy egy szaloncukrot tologatni a másik szájába.:D Rajtam is meglátszik a karácsonyi zaba de én azzal vigasztalom magam, h van az évnek mondjuk 330 napja (a szülinapok évfordulók karácsony húsvét leszámítva) amikor répázhatok vagy fényt ehetek.:D

pipi8607 2008.12.27. 11:33:28

Én sose tartom számmon, miből mennyit eszek meg... Dec. 6 óta pedig édességen élek szinte, most karácsonykor erre még rájött néhány finom, szaftos étel is napokon keresztül, most sütizek, csokizok tovább, és jól érzem magam! :D Majd ha vége az ünnepeknek, és jön a munka, megint minden visszaáll a régi kerékvágásba.

Elf 2008.12.27. 11:37:28

Hát ez a répázás bennem eléggé más képzeteket sejt. De igazatok van csajok, az is fogyaszt :P

Sixxty 2008.12.27. 19:19:59

A fenék izomláz biztos, hogy a wii-től van ? :)

csibike 2008.12.27. 20:13:10

Sixxty: Is :D Elf: ... és milyen egészséges a répa minden formája :D pipi8607: Én sem, mert szeretek enni, de az elmúlt napok mennyisége igazán ütős volt :D Már nem bírok csokira nézni, katasztrófa... :D

csibike 2008.12.27. 20:17:08

Cuki: Ő nem, soha, a szilveszteri nadrágomon éreztem a változást, de biztos a szekrényben ment össze egy kicsit :D Ne tartóztasd meg magad az év többi napján sem, legalábbis az önsanyargatás nem tesz jót a léleknek, az enyémnek semmiféleképpen :)) Aliana: A karácsony a kaja ünnepe... :D winston: Klassz logika :D (Egyébként meg hízlal, mert alkohol :o)

csibike 2008.12.27. 20:18:12

Elf: Majd begyakorlom a játékokat és úgy simán tizennyolc is :D

winstonsmith 2008.12.27. 23:28:53

Ja meg valami - meg sosem lattam olyan embert, aki a wii-s bowlingtol kapott volna izomlazat.... :P :) :) :)

Picur67 2008.12.28. 09:19:32

Úgylátom meglesz a program, mindenhol az új évre, leadni a karácsonykor felszedett kilókat. Tegnap már én is ott tartottam, hogy főzeléket szeretnék enni. Csatlakozom ahhoz, hogy a "répás" fogyókúra a legjobb.

csibike 2008.12.28. 16:10:58

Picur67: Ráadásul januártól minden fórumon azt lehet majd olvasni-hallani, hogyan szabaduljunk meg a karácsonyi zaba alatt felszedett kilóktól és hogyan lendüljünk formába a bikiniszezonra :D winston: Mondanám, hogy nézz meg... :)) Nincs ebben semmi különös, az elmúlt egy évben nem csináltam bowlingmozdulatokat, a többieknek a tenisz és a boksz tett be :D

kata... 2008.12.28. 16:20:53

Érdekelne ez a Wi nevű játék,főleg az a rész,mikor a nem is létező%eek%izmaim életre kelnének%mrgreen% Szia,így ismeretlenül%lol%-de ez nagyon tetszett%lol%

Elf 2008.12.28. 18:32:41

Répa jó bizony :P Egy jó szex után lehetsz akár 16 is %mrgreen%

keresemazutam 2008.12.28. 21:25:58

Mi az a WI? Én is én is- (vagy egészen hülye lehetek,hogy nem tudom miaz????)

csibike 2008.12.29. 19:47:08

kata és keresedazutad: Ezt az infót tudom ajánlani: http://hu.wikipedia.org/wiki/Wii Én sem tudtam, mi az, amíg nem játszottunk vele :))) kata: Üdv itt :D Elf: Majd letesztelem a játékon :D
süti beállítások módosítása