HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.01.26. 17:54 csibike blogja

Ő, aki férfim többször bebizonyította már, számára fontos a lelki egyensúlyom és mesterien kezeli a női agy kiszámíthatatlan forgása miatt bekövetkező legváratlanabb helyzeteket is. Pölö hajnal fél egykor azzal fogadtam az ágyban, hogy képzeld, én nem is vagyok nő a könyvem szerint, mert amíg te zuhanyoztál, azt olvastam Szendi Gábornál Az agy neme c. eszmefuttatásában, hogy "A magzati élet során a harmadik-negyedik hónap környékén kialakult tesztoszteron- és ösztrogénarány határozza meg az agy és a test nőiességét-férfiasságát, és ez visszatükröződik a 2. és 4. ujj arányában. A 2. ujjat az ösztrogén 'növeszti', a gyűrűsujjat a tesztoszteron. Következésképpen az várható, hogy férfiaknál a gyűrűsujj hosszabb, mint a mutatóujj (...), nőknél a mutatóujj hosszabb vagy azonos hosszúságú a gyűrűsujjal (...). Ez az elméleti várható arány, az ettől való eltérés igen sokat mond a nőről és a férfiról...", szóval, mutasd csak a kezed, látod, te férfi vagy, hosszabb a gyűrűsujjad, viszont valami gebasz lehet a rendszerben, mert én is férfi vagyok, nézd, nekem is hosszabb a gyűrűsujjam, legalább egy centivel hosszabb, mint a mutatóujjam, ráadásul a Szendi azt írja, hogy "A hosszabb gyűrűsujjú nőknél maszkulinizáció várható, tehát: gyerekként fiúsabbak (fiús játék, fiúbarátok), jobb testfelük nagyobb, arcuk kevésbé szimmetrikus, balkezesek lehetnek, lelki tulajdonságaikban férfiasabbak, asszertívebbek, kevésbé vágynak gyermekre (karrieráldozat), meddőségi problémák lehetnek, ha szülnek, valószínűbb a fiú utód, a leszbikusság gyakoribb, jobbak a téri, a matematikai, a zenei képességek. Hajlamosabbak diszlexiára, migrénre, asztmára és allergiára...", bár szerintem kizárt, hogy pasi vagyok vagy maszkulin nő, mondom neki, hiszen az allergiám csak a páros években jön elő, a fejem is szimmetrikus, igaz, hogy tojás, de legalább szimmetrikus tojás, Barbie-t imádtam öltöztetni, ugyan sokáig Winnetou-ba voltam szerelmes és legalább tízszer olvastam a nagy indiános könyvet, legóztam is és várat is építettem, ez azért biztos nem olyan gáz, feminin autókat és feminin várakat barkácsoltam, na, és sok lány barátom is volt, meg jobbkezesként irkáltam mindig, nem vagyok leszbikus, még divatból sem, zenei tudásom kimerül abban, hogy ritmusra rázom a seggemet, térlátásom szűkös, legutóbb is majdnem nekimentem a villanyoszlopnak, és már nem egyszer megbeszéltük, hogy kettő-négy gyerekünk lesz és mindegyik a te hátadon fog lovacskázni. Ő, aki férfim türelmesen végighallgatott hajnalok hajnalán, vigyorgott ugyan, de nem hülyézett le, csak megnézte a magasba tartott jobb kezemet és azt mondta, várj, mindjárt jövök, hozok valamit, én meg hallottam, hogy kinyitja azt a gardróbszekrényt, ahol a szerszámokat tartjuk, nagy elővigyázatosan ki is kiabáltam neki, hogy ne, csak a kalapácsot ne hozd, ne törd el a mutatóujjamat, légyszi, hiába hosszabb törötten, ha nem tudom mozgatni, ja, és a fűrésszel se faragjunk a gyűrűsből, oké, ő, aki férfim viszont a centivel jött vissza és nagy röhögések közepette lemértük a gyűrűsujjamat és a mutatóujjamat, ezúton bizonyítva, hogy mégis nő vagyok, hiszen a mutatóm hét centi, a gyűrűs meg hatésfél - csak ferdén nyújtottam ki az ujjaimat. Ő, aki férfim alaposságát híven jelzi az a tény, hogy utána másként is bebizonyította: nő vagyok.

P.S.: Pajtások, ha eszeveszetten vizsgálni-centizni kezdtétek az ujjaitokat, pötyögjétek már be az eredményt, kíváncsi vagyok, köszi.

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr806170113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillag 2009.01.26. 18:27:44

Nekem hosszabb a mutató,de azt nem írtad le,akkor mivan...

mm 2009.01.26. 18:30:21

7.5-7.5 :))))) persze, és akinek a lábán a 2. ujja hosszabb, mint az első, az egyszer elválik a második férjét meg túléli. hehe. (bocs:))

Elf 2009.01.26. 19:21:46

hosszabb a mutató: fiús voltam, agresszívebb, de a korral nyugszom le, féloldalas vagyok, de a zenei érzékem nulla, allergiás, migrénes, de néha PMS alatt hisztis nő, jól eligazodok a térképen és nem szoktam eltévedni, nem akarok kislányt, de 2 fiam van, ja és marhára nem vagyok leszbikus, állandóan bebizonyítom :P

Béb, a zagresszív kismalac 2009.01.26. 19:23:38

Mutató: 7 Gyűrűs: 6,5

winstonsmith 2009.01.26. 19:40:27

Hmm, hogyan definialod az ujj hosszat? Nekem kb. 9 cm mindegyik. Akkor most mi vaaaaan? :)

sway 2009.01.26. 20:12:04

mutató 7.8, gyűrűs 7.3 [amin azért kurvára meglepődtem.]

Cuki 2009.01.26. 20:37:15

Nekem a mutatóujjam 6.5 a gyűrűs csak 6. Kicsi kezem van.:)

Golden 2009.01.26. 20:40:31

na most kérdés, mettől kell mérni, de ha csak úgy ránézek, a gyűrűs sokkal hosszabb; mindenesetre abban a pillanatban méricskélni kezdtem, ahogy a szövegben eddig jutottam :) Gyerekkoromban rengeteg fiú barátom volt, akikkel rendszeresen fociztam, viszont én voltam a hercegnő is, akit ki kellett menteni a toronyszobából. Apró szépséghiba, hogy ehhez fára is kellett mászni. Saját vonatom is volt, ami a fiúk nagy részéről nem is volt elmondható. Két babámra emlékszem, az egyik egy pislogós-sírós-bepisilős nagy baba volt, a másik egy kicsi négerlányka. Ezenkívül maci, majom, meg az indiános könyvek. Mindig jobb kezes voltam. A zene világa is megkísértet gitártanulás formájában, de az első néhány szolfézs óra után feladtam a zenei karriert. Lett két fiam, eddig nem kísértet meg a leszbikusság, most meg már minek. Jobban tájékozódom, mint a férjem, aki tuti diszlexiás, viszont nálam mostanában alakul egy ilyen asztmás köhécselés.

pandee 2009.01.26. 20:50:54

a mutató egyértelműen hosszabb - éljen nő vagyok :)

Aliana 2009.01.26. 20:59:07

többször is lemértem, mindig más jött ki, úgyhogy ezennel abszolút feminim nőnek nyilvánítom magam %lol% egyébként miért van az, hogy pl a térlátást és a zenei értéket férfias tulajdonságnak írja? %confused%

Doris 2009.01.26. 21:16:21

Mutató: 7 cm, Gysűrűs 7, 5 cm. Nem vagyok ősanya, ehhez képest 3 FIAM van, szabálytalan az arcom, és sok domináns vonásom van. A zenei érzékem erősebb az átlagnál, de a logika és a tájékozódás nem az erősségem. Szóval felemás eredmény.

lublin 2009.01.26. 21:49:18

nincs centi, de ránézésre a mutató hosszabb...basszz....mégiscsak nő vagyok...ehhe...az utóbbi napokban túl sok volt a gyanús jel...tehát igaz... :-))))))

keresemazutam 2009.01.26. 22:32:58

Ajajj, itt valami gond van.... mutatóim kb. 1 cm-el rövidebbel a gyűrűsnél: az ok.hogy gyerekként fociztam, fiúkkal haverkodtam és ezt a jószokásomat máig megtartottam :), de: 2 lánygyerekem van, akik akkor sikeredtek, amikor akartam, az egyik egész fiatalon... nem vagyok asztmás és allergiás sem- nem is folytatom- de még valami mindig és mindenhol eltévedek, még sokadikra is...NA?

deep blue 2009.01.27. 00:01:05

maszkulin nő vagyok, hosszabb a gyűrűsujjam, ráadásul a legtöbb tünet igaz rám, igaz leszbikusságig én sem jutottam, és babáztam is, de a versenyautók már ovis koromban is jobban érdekeltek, meg a terepasztal, amit apám a tesómnak épített, és focizni is beálltam ... a többit nem elemzem, de elég sok jellemző, amit a maszkulin nőkről írtál igaz rám. %rolleyes%

ac 2009.01.27. 10:29:08

ránézésre hosszabb a mutatóm, de nem sokkal.

pipacs 2009.01.27. 10:32:53

mutató: 7 gyűrűs: 6,5

csibike 2009.01.27. 12:34:19

pipacs: Egyeznek az ujjaink :D ac: Lehet, csak ferdén tartod? :o deep blue: Szendié az érdem, én csak őt idéztem, arra viszont kíváncsi lennék, hogy alakulnak ki az ilyen és ehhez hasonló megfigyelések :)

csibike 2009.01.27. 12:36:32

keresedazutad: Nem tudom, milyen megfigyeléseken alapulnak ezek az álítások, azt nem írták :) Nekem is volt olyan fiús lányismerősöm, akinek lánygyereke volt. Biztos sok a kivétel :))

csibike 2009.01.27. 12:38:19

lublin: Mármint arra, hogy nő vagy? Pölö nem állva pisiltél? :P:D Doris: Jaja, nem is tudom, hány százalékban fedhetik egy az egyben a valóságot a Szendi-féle megállapítások :)

csibike 2009.01.27. 12:41:25

Aliana: Mindig más jött ki? :D Az hogy lehet? Nem ezen múlik, szerencsére :) A térlátásról én is mindig azt hallottam, hogy férfitulajdonság, pölö a legtöbb nő ezért képtelen normálisan vezetni :D pandee: Hurrá :D Golden: Sejtettem, én is elkezdtem nézegetni, ahogy ezt olvastam a könyvben :D Nálad is elég összetett a kép :)) Néger babám nekem is volt :D

csibike 2009.01.27. 12:42:44

Cuki: Erre is azt lehet mondani, hogy nem a méret a lényeg :D sway: A hossz miatt eleve vagy a másikat gondoltad hosszabbnak? :)

csibike 2009.01.27. 12:47:02

winston: Ööö... nem az az ujjad, ami a lábad között van :P Ujjtőtől az ujjhegyig ;) Pigi: Veled is egyezik az ujjhosszunk :)) Elf: Soha nem is akartál kislányt? :)

csibike 2009.01.27. 12:48:15

mm: Én csak azt írtam, amit olvastam, naaaa :D csillag: Erről nem írtak a könyvben és még nem néztem utána a neten :/

pipacs 2009.01.27. 12:50:08

igen, ezek szerint te is kis kézen élsz! %lol%

deep blue 2009.01.27. 13:33:18

Tudod kivétel erősíti a szabályt, így minden szabályra kell kivételnek lennie %rolleyes% vagy hogy van?!

movhu 2009.01.27. 14:03:07

Bammeg, transzvesztita lehetek, mert nekem egyforma. Ideje utánanézni, hogy ki gyártotta azt a három gyereket :D

ac 2009.01.27. 19:31:57

nem ferdén, de ha tenyér felől nézem akkor bőven a mutató a hosszabb, ha kézfej irányából, akkor alig valamivel nyer. de csak bal kézen, a jobb az egy teljesen más világ, azon hajszállal inkább férfi vagyok. nincs valami szabály? :) egyszer lefotózom, nekem ilyen furcsa kezem van. még anyajegy is van a tenyeremen...

csillagvirág 2009.01.27. 19:52:49

nő vagyok! sajnos se centi, se vonalzó a lakásban - nade majd ha anyunál leszek, nekiesek valamelyiknek. egyébként a bal a női oldal, a jobb pedig a férfi. lehet, ac, hogy ebből adódik, hogy a jobb kezed szerint hajszál-férfi vagy. :)

todella kaunis 2009.01.27. 23:15:19

Húú az imént komoly önvizsgálathoz folyamodtunk:D Ha a jobb kéz balra dől a mutató nagyobb de amúgy a másik. Én matchbox-kislány voltam olykor menő Barbiekkal:D

Aliana 2009.01.28. 01:07:37

újramértem, eredmény nálam, mert kommentnek kicsit hosszú lett volna %wink%

milla 2009.01.28. 10:36:59

Nálam fél centivel vezet a gyűrűs ujjam, de szerintem nem ez az oka, hogy motorozom... :) Amúgy tényleg sok hímnemű barátom van, jól tudok tajékozódni és tolatni, de szabályos matrijoska fejem van, tök hülye vagyok matekból és bot fülem van. Viszont az allergia stimmel, főleg a kicsinyes kreténekre... :)

Elf 2009.01.28. 10:56:35

Akarni akartam, de már rájöttem, nem való nekem :) Fiús mama vagyok, a szó legszorosabb értelmében. A lányomat nagyon elfiúsítottam volna azt hiszem.

csibike 2009.01.28. 21:43:59

Elf: Hiszek neked :)) milla: A matrijoska fej? :D Kicsinyes kretének ellen is van orvosság és itt most nem a 220-ra gondolok :D Aliana: Uppsz, mindjárt megnézem :))

csibike 2009.01.28. 21:46:45

todella kaunis: Naja, ezt a dőlést kell kiküszöbölni :)) csillagvirág: Csak óvatosan, nehogy kárt tegyél magadban :D ac: Tenyér felől néztem, nekem valahogy úgy volt természetes :) A könyvben csak ennyit találtam a témáról... A fotót kíváncsian várom :))

csibike 2009.01.28. 21:48:12

movhu: Nézd, ha a kezed nem is, de más testrészed még működhet jól :P:D deep blue: Mindig van kivétel, osztom :)) pipacs: Másom viszont nagy :D
süti beállítások módosítása