HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.05. 12:17 csibike blogja

Kiolvastam ezt a könyvet, persze, csak nem bírtam kihagyni, a kíváncsiság, ugye, ő, aki férfim szavai felcsigáztak, tegnap óta kavarognak bennem a gondolatok Az Igazi Nőről, bár a könyvben erről végül egy szó sem esett, én mégis szeretném valahogy megfogni a jelenséget, szétszálazni, majd egésszé simítani a tapasztalataimat, senkit sem kizárni pölö azért, mert nem szép, hiszen az fix, hogy a szép nő nem feltétlenül igazi nő, szóval, kutatnám azt a pontot, ami minden nő sajátja lehet (nem, nem a G-re gondolok), ha nem torpannék meg arra az emlékre, hogy nemrég egy testépítő hölgyemény a legnagyobb természetességgel ízig-vérig nőként, igazi nőként definiálta magát és emiatt nem filóznék azon, hogyha én is annak tartom magam, nem testépítőnek, hanem ízig-vérignek, igazinak, akkor vajh miből áll az a bűvös közös halmaz. Mondjuk, mellből biztos nem, hiszen pölö nekem van olyanom, a testépítőnők többségénél viszont hiánycikk. 

 

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr546170106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kif 2009.02.05. 12:38:32

de azért kellene neki lennie, és bimbaja tutira van neki, és takarja is, ahogy egy nő (ahogy te is, legalábbis nyilvánosság előtt). én sem látok benne semmi nőiességet, viszont a gyúrás egy betegség, ha valaki mániákusan csinálja, és orvosi segítség kell a leszokáshoz. ilyen egyedeknél nem bírom mással racionalizálni. de sikerült jajderondabaz'meg-képet választanod :)

pipi8607 2009.02.05. 13:09:30

Érdekes, érdekes. Egyébként ezekről nincs jajdeszép kép... XD

Elf 2009.02.05. 13:53:35

nincs is mindenkinek Gje állítólag...

2009.02.05. 15:45:45

Utálom a testépítőket. Egyáltalán nem tartom nőiesnek:S Szóval nem értem, hogy lehetne egy ilyen nő "igazi".

Picike 2009.02.05. 15:52:57

Jajj ne! Szerintem ha egy nő kicsit mondjuk teltebb alkat, az inkább tud nőies lenni, mint egy ilyen. /Most magam mellett beszélek :-))/ Amúgy nagyon tetszett az a mondatod, hogy: "a szép nő nem feltétlenül igazi nő".

Csillagvihar 2009.02.05. 18:04:05

Kiccsé eltévedtem. Mi volt a kérdés? Volt kérdés?

milla 2009.02.05. 18:39:33

Nekem az ilyen még férfiben sem tetszik... Az viszont tuti, hogy baromi nagy gáz lehet az önképével, mert izmos test ide, sportos életmód oda, ez már testrombolás, nem testépítés. Ha lecserélnénk a fejét, szerintem senki sem venné észre, hogy a test gyárilag egy nőé volt. :)

fuckinsuperhero 2009.02.05. 19:09:55

Most itt billegek a tükör előtt,hogy nekem is vannak-e ott izmaim,ahol neki... ok,megvan mind,csak rejtve. Viszont a vádlijáról az jut eszembe,hogy konzervet lehetne vele nyitni. Azt az enyémmel nem tudok. Furcsa,hogy minden testépítő csajnak ilyen csúnya lesz az arca,talán az erőlködéstől.

M 2009.02.05. 19:31:18

Majd osszad meg velünk a titkot, ha megleled! :)

Elf 2009.02.05. 19:35:59

fuckinsuperhero: szerintem attól a sok szeméttől lesz csúnya, amit beszed :S

ac 2009.02.05. 20:09:55

eredetileg azt mondtam volna, hogy ugyanolyan nemi szervetek van, de a testépítőben nem lehetünk biztosak, úgyhogy mondjuk.... mindketten sminkeltek? talán ő is gyűjti a mütyűröket... van haja! (a közös halmaz)

doris 2009.02.05. 20:34:32

Ez ugye valami túlzó grafika, nem pedig fotó?

keresemazutam 2009.02.05. 23:00:58

Pasiban sem!!!!! Nemhogy nőben?????

tögyö 2009.02.06. 08:45:02

A testépítőkre mondta az anatómia tanárom, hogy csak egyszer látnánk a boncasztalon, milyen ,,egészségesek"!! Főleg a veséjük és a csontozatuk! A túlzott fehérjezabálás és a férfihormonok csodákat művelnek ám!! :)) Ez sem fog már szülni. Inkább agyra gyúrna!

ac 2009.02.06. 12:26:08

ja és a női szívek megdobogtatására: http://href.hu/x/846v

Aliana 2009.02.06. 12:40:38

a testépítés még fériben is undorító szerintem, pszichés betegség, kezelni kéne, nem versenyt rendezni belőle... %confused%

csibike 2009.02.06. 16:09:55

Aliana: Nekem sem tetszik. Egyfajta kompenzálásnak érzem és nem látom benne a sportértéket :) ac: Guftuftalan, na :D tögyö: De ha nincs mire...? :)) Kíváncsi lennék, milyen szervi károsodásaik vannak.

csibike 2009.02.06. 16:11:04

keresedazutad: Hát ez az :) doris: Nem, ez a valóság :) ac: Jegyzetelek, jegyzetelek :D

csibike 2009.02.06. 16:13:47

M: Még gyűröm egy kicsit az agyamat, nem akarok félmunkát végezni :)) fuckinsuperhero: Szia itt :) Az sem rossz, ha diót tudsz törni rajta :D Pölö a súlyemelő csajoknál sem láttam szépet, szóval, igazad lehet.

csibike 2009.02.06. 16:16:57

milla: Egyetértek :) Az is eszembe jutott, hogy biztos csak olyan pasi lehet mellette, akit nem zavar, hogy a csaja izmosabb, mint ő :)) Csillagvihar: Úgy rémlik, nem kérdeztem :) Picike: Azt tapasztaltam, hogy a külső szépség belső tartalom nélkül semmit sem ér :))

csibike 2009.02.06. 16:19:34

zí: Neki biztos megvan a saját igazi nő definíciója, ahogy nekem is :)) Én sem tartom nőiesnek a testépítőnőket. Elf: Nem hiszem, hogy mindenkinél letesztelték :D

csibike 2009.02.06. 16:21:38

pipi8607: Ez volt a legszebb, amit találtam. Mondjuk, cirka két percet szántam rá :D kif: Naja, bimbaja van, de ha már belenőtt a tüdejébe és nyomja a máját, akkor tuti nem cicinek nevezik :D Nem olvastam még utána, de érdekelne, kit mi visz rá, hogy ezt tegye magával...

Rinn, aki nem nőies, és nincs melle sem :-P 2009.02.06. 21:12:09

Ehh, már megint ez az undokoskodás... :-S Nőiesség... ha ő saját magát nőnek érzi, úgy definiálja és úgy is viselkedik (mármint hogy önmaga szerint vonzó), akkor nő és nőies. (A transzvesztitákat jelen esetben hagyjuk :-P) Nem mondom, hogy az én ízlésem szerint egy túlgyúrt nő nőies (és egy pasi férfias). De nyilván vannak olyanok, akik szerint ez is lehet vonzó, vagy ezzel együtt is vonzó, mert amúgy tökjó a humora, segítőkész stb. stb. A közízlés szerint nem nőies a 150 kg-os nő, sem a 35 kg-os (bár az inkább határeset :-P), ha csirke valamelyikről rakott volna be képet, arra is jönnének a fujjolások. Mindegy. Én vagyok a hülye ezen felhúzni magam.

csibike 2009.02.07. 10:01:12

Szerintem azok, akik itt kommentelnek, saját véleménnyel rendelkeznek, és ha nem tartják nőiesnek a testépítőnőt vagy a 150 kilóst vagy a 35 kilóst, akkor nem tartják nőiesnek :) A bejegyzés éppen arról szól, hogy én spec nem a külső jegyek alapján határoznám meg az igazi nő fogalmát... A testépítő nő humorát, segítőkészségét senki nem fikázta, a külsejét utasította el mindenki :)

kif 2009.02.07. 12:25:53

én levizuáltam ezzel a nővel, meg egy vaságyastól 30 kg-s férfival egy szexjelenetet, és vagy 5 percig torz volt az arcom a nevetéstől. (még mindig vicces) most 5 percig keringőzött a móka az agyammal :D ps, volt benne bilincs :)

Rinn 2009.02.07. 14:37:10

És mivel a külsejét kapásból mindenki elutasította, nem is akarja önmagától megismerni, hogy vajh lehet-e humoros, segítőkész stb. stb. :-). És mivel egy testépítő önmaga választása folytán olyan amilyen, ergo szorosan (hmmm... még szorosabban, mint egy "normál emberé", akinek van amije van, és azzal -ilyen-olyan ideológia mellett- eléldegél?) összefügg az énképével, a külsejével együtt őt magát is elutasítják :-) De mint mondtam, én vagyok a hülye ezen túráztatni magam. Volt szerencsém. :-) (Jesszus, kezdek úgy fogalmazni, mint Rege o.O :-D )

csibike 2009.02.08. 21:53:02

Rinn: Ezt senki nem mondta, ezt csak te gondolod az elutasítás mögé... :) Én spec szívesen beszélgetnék akár vele, akár más testépítőkkel. Simán lehet jó fej, szeretetreméltó csaj, ennek ellenére továbbra sem fog tetszeni az, amit a testépítők tesznek magukkal. kif: Perverzkifli :D

csavi 2009.02.09. 06:36:21

ez nem nő!

csillagvirág 2009.02.13. 19:11:26

pfujjj! ez undorító!
süti beállítások módosítása