HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.03.15. 11:06 csibike blogja

Mielőtt péntek este hozzáfogtam volna a durmoláshoz, utolsó ébrenléterőtartalékaimra támaszkodva még gyorsan belelapoztam Stahl Juci egyik szakácskönyvébe, gondoltam, ötleteljen más a szombati menü kapcsán, én majd választok. Nos, úgy megszívattam magam, ahogy az a nagykönyvben írva vagyon. Az még hagyján, hogy a rendkívül guszta szárnyaskaják láttán veszettül korgott-morgott a gyomrom, emlékeztetve arra, hogy a gyümölcsnapnak hála ugyan patyolattiszta, ámde épp ezen okból kifolyólag teljesen üres, az elszenderülés utáni rémálom azonban megviselt: A menzát keresve eltévedtem egy bazinagy épületben, hiába nyitogattam sorra a tökegyforma hófehér ajtókat, kajának sehol sem volt nyoma. T. ellenségeimnek sem kívánom azt a kétségbeesést, ami piciny szívemet és kongó gyomromat szorongatta, talán még a homlokom is gyöngyözött rémálmomban. Kárpótlásul tegnap összedobtam az indiai csirkeszárnyakat S. J. módra, megkívántam a pikánst-keletiest, van ez így. Nagyon reméltem, hogy a receptben szereplő sárgabaracklekvár nem nyomdahiba és valóban hozzá kell adni a sóból, fehérborecetből, curryből, joghurtból, olajból és széttrancsírozott fokhagymából álló trutyihoz, amibe szépen ügyesen beleforgattam a csirkeszárnyakat, plusz az ő, aki férfim bélbolyhainak szánt felsőcombokat. (A sajátomat nem, azt natúr kapta.) Amíg a kimondottan kellemes ízű és illatú trutykóval összemaszatolt szárnyak-combok a sütőben pirultak, az indiai feeling fokozása érdekében összekavirnyáltam a S. J. által ajánlott mártogatósdit - joghurtból, curryből, chiliből, gyömbérből és kurkumából. A füstölőt végül nem izzítottam be, mert a vígan süldögélő csirkevégtagoknak köszönhetően eszméletlen illatorgia kerekedett a konyhában, csak álltam és szorgalmasan tüdőztem lefelé a mennyei molekulákat, szaglósejtjeim szinte zokogtak a gyönyörtől. Pöpec kis esténk volt, na, étkezésileg is. Mondjuk, a kedvenc piros tepsim és a mosogató még mindig durván sárgállik a currytől, eme kínosságot S. J. valahogy elfelejtette megemlíteni a kajabarkácskönyvében, de ezen majd megpróbálom túltenni magam.

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr986170075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salsero 2009.03.15. 11:51:41

Köhömm...mit mondjak erre... köszi, hogy kitettél a linkjeid közé! :) Én is hasonló képpen fogok eljárni, ha lesz időm és energiám a sablonszerkesztés rejtelmeibe ásni magam... A kaja egész jól néz ki... Ez itt a saját gyártmányú, vagy egy mintakép Juci könyvéből? :) Nem igaz az, hogy a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út....de arra se nagy kerülő... :) Csibike...már csak egy dologra vagyok kíváncsi...hogy voltál képes más csirkéket ilyen módon megcsonkítani? Ez nem kannibalizmus? :P

Rinn 2009.03.15. 12:42:27

Hátőőő.... nos igen. Éppen lehet rendes minőségű, valódi barackból készült (még jobb, ha barackdarabokat is tartalmazó) lekvárt tenni bele. De ahogy észrevettem (azért indiai konyhából nem vagyok perfekt sajnos) mifelénk valahogy a chutney-kat lekvárnak aposztrofálják. A hasonlóság kétségkívül megtévesztő lehet, de talán csak az én szótáramban van különbség lekvár és lekvár közt :-) Indiai és egyéb keleti konyhák tekintetében ajánlom az orientexpress.freeblogot :-)

winstonsmith 2009.03.15. 13:05:12

Azért a te felsőcombod sem lehet rossz lekvárosan... :P Stahl Judit könyvből meg eleve nem főzök két elektromos főzőlappal, meg egy mikróval. Azt hiszem inkább a "Lusta agglegények receptfüzetét" kellene megvennem. :)

Luca 2009.03.15. 13:06:16

Nyamm!! Összefutott a nyál a számban!

Lublin 2009.03.15. 14:06:38

Mindenesetre guszta lett :-)

kófic 2009.03.15. 17:20:23

curry + fehérbor ecet +joghurt+barack lekvár?... és nem kaptatok hasmenést.... na neeeeeeeee.....

kata... 2009.03.15. 17:52:22

Nos igen,így van ez,ha koplal az ember lánya,megfőzi-süti,más meg eszi%mrgreen% De miénk a dicsőség!!!!!!!(és az illat,mosogatás%rolleyes%

mclub 2009.03.15. 19:48:02

Hát, ez igen jónak tűnik! :)

ac 2009.03.15. 21:38:20

engem SJ és Jamie is idegesítenek, de nagyon. persze ettől még főzhetnek jókat (hááááát :D), benned pedig pláne nem kételkedem.

csibike 2009.03.15. 22:53:00

ac: A könyvben nem látod, nem hallod :)) S. J.-nek vannak jó húzásai, de tény, hogy olyat is próbáltam, ami azért nem vágott a földhöz :D mclub: Finom is volt :) kata: Milyen koplalás? ::kistányérnyi szemeket meresztő szmájli:: Soha, semmi pénzért nem lennék rá hajlandó. Ettem ebből a finomságból, a diétámba illesztve :)) Te koplalsz?

csibike 2009.03.15. 22:54:26

kófic: Nem, semmi nem kívánkozott ki :) Nagyon finom trutyi kerekedett a hozzávalókból, bár én sem hittem benne :D Lublin: Meg finom is :)) Luca: Remélem, azóta lenyelted :D

csibike 2009.03.15. 22:57:31

winston: Nem bizony :P Inkább írd meg, kaszálnál vele :)) Rinn: Én amatőrként abszolút elhittem, hogy lekvár, chutney még nem volt a számban :) Köszi az ajánlást, a baracklekváromat meg majd megkapom, csak fussak össze végre a készítőjével :D

csibike 2009.03.15. 23:01:14

Salsero: Igazán nincs mit, mivel szóltál, hogy kedvenceltél, előbb-utóbb várható volt, hogy a köszönömrollba kerülsz, ahogy a többi kedves megtisztelő, részemről így tudom megköszönni a gesztust, legalább így, mivel mindegyikőtök olvasására nincs időm.

Elf 2009.03.16. 04:26:15

nyammmmmmm :) így hajnalban ez elég veszélyes :)

winstonsmith 2009.03.16. 19:54:34

Ööö, mivel mit kaszálnék? :)

Kuffnágel Béla 2009.03.17. 11:51:11

Felháborító! Micsoda kannibalizmus! Már megint vércsirke! :P :D

csavi 2009.03.18. 06:28:19

na most ráfolyt a nyálam a billentyűzetre! kellett ez?

csibike 2009.03.18. 20:06:02

csavi: Csili majd meglep karácsonyra egy nyálelszívóval, oké? :)) Kuffnágel: Naná :P

csibike 2009.03.18. 20:06:55

winston: Agglegényeknek írsz receptkönyvet és azzal :)) Elf: Nemhajnalban is az volt, de derekasan befaltam :D
süti beállítások módosítása