HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.06.11. 19:27 csibike blogja

Bocs, nem tudtalak hívni, három órán keresztül névnapoztunk, írtam anyunak az sms-ben, azt már nem véstem oda, hogy jól elfáradtam a nagy evészetben-ivászatban-röhögészetben, esélytelen volt, hogy a nap további részében bármiféle komoly szellemi erőfeszítést igénylő munkafolyamatban részt vegyek, kizárólag a kipirult orczájú, csillogó szemű, kócos-fürtös hajzatú, kedvesen kacarászgató-röhögcsélő, aranyosan csacsogó, semmitnemcsináló csirkenő munkakörre találtattam alkalmasnak. Lehet, alapjáraton is van ilyen résztevékenység a munkaköri leírásomban, majd átmolyolom az apróbetűs részt.
Exgályahelyen csapatszellem és közösség masszív hiányában annyiban merült ki a névnapozás, hogy a szokás miatt kötelező jelleggel mindenki kapott valamit a névnapjára és a szülinapjára. Szinte mindig aznap jött a szikra, hogy hoppá, venni kellene valamit az ünnepeltnek. Néha volt egy-egy olyan rövidke időszak a csoport életében, amikor úgy tűnt, végre oldódik a hangulat és talán nem kell tovább távolságot tartanom, önmagam lehetek, ilyenkor már-már jólesett a 15-30 perces közös sütizés-fagyizás, reméltem, hogy na, megtörik a jég és talán kialakul A Csapat, fenét, a három év alatt örökre hiú ábránd maradt, hogy abból a tíz emberből valaha is egy összetartó egész lesz, a barkácscuccoknak viszont mindig örültem, ez egyike volt az ottani kevés jó dolgoknak. Vicces belegondolni abba, hogy a kettő darab szarkeverő-kutakodó, gyermeteg lelkületű kolleginácska járt élen az ajándékaim beszerzésében, hiába no, csíptek a kis drágák, fekete bárány csak a blogom miatti hisztéria hevében lettem - és azóta sem tudok elég hálás lenni a Nagy Manitunak, hogy csirke létemre fekete bárány jelmezt ölthettem. Tudod, az azért kínos volt, amikor a kolleginácskák által hevesen utált és a másik szobában fennhangon fikázott kollégákat kellett ünnepelni: Megjátszás, műmosoly, fals hanghordozás, őszintétlen gratuláció sötöbö, szóval, gusztustalanság a javából. Persze, exgályahelyen volt olyan csoport, ahol létezett jó közösség és jó hangulat, pechemre anno nem annak a csoportnak a kisfőnöke keresett meg állásajánlattal.
Nos, kérem szépen, kedvenc munkahelyemen ilyen nincs és ahogy elnézem drágajó kollégáimat és imádott főnökömet, soha nem is lesz - igazi CSAPAT a miénk, de nyugodtan írhatok baráti közösséget is. Nem vagyok egy nagy sütiguru, már ami az elkészítést illeti, ofkorsz, de ma nulla óra sokperckor még a konyhában tűpróbáztam, egészen pontosan saslikpálcikapróbáztam az általam kreált csokis-mandulás sütit, elképzelni sem tudtam, hogy ezeknek a lányoknak-fiúknak a kedvéért ne vessem be magam a konyhába és ne próbáljak meg mínusz hármas szintű konyhatündérként valamiféle fogyasztásra alkalmas süteményt összeeszkábálni. Exgályahelyen a legelső névnapot és egy muffinfellángolást leszámítva mindig boltban vettem az ünneplésre szánt sütit, nem éreztem késztetést arra, hogy s.k. ezzel-azzal lepjem meg a munkahelyi kollektívát, nagyobb volumenű ünnepi előkészület eszembe sem jutott. Ha nem tudom beletenni a szívemet, teljesen felesleges. A mai süteménybe viszont beletettem, bele én, bár lehet, valamivel több mandula nem ártott volna mellé, mindegy, ennek ellenére szép darabok csúsztak le a lányok-fiúk torkán. Főnököm, aki maga a megtestesült tünemény, zsíroskenyérpartival lepte meg éhenkórász társaságunkat: Sütött le tarját, tudod, az úgy készül, mint a májdarabkás zsír, eszméletlenül finom volt, háromféle kenyeret, paradicsomot, paprikát, kígyóuborkát hozott hozzá, plusz egy vájling tiramisut is az asztalra varázsolt, ja, meg bólét. Csak későn realizáltam, hogy a pezsgő mellé nem kellett volna bólézni, a bólégyümölcsöket meg pláne nem kellett volna betolni a pötty számba, mert a kis dögök magukba szívták az összes alkoholt, ami aztán méltóztatott az én buksimba szállni. Három órán keresztül baráti hangulatban eszegettünk, iszogattunk, beszélgettünk, röhögtünk. Olyan poénokat nyomtunk, hogy hazafelé metróztamban hangosan felröhögtem, amikor egyik-másik eszembe jutott. Jó érzés volt a romeltakarítás is: Főnököm mosogatott, én meg B.-vel együtt törölgettem, pedig a főnök nem akárki, magyarországi viszonylatban sem. Alig akarom elhinni, hogy végre olyan munkahelyem van, ahol otthonosan érzem magam, ahol mindegyik kollégám jelent valamit számomra, ahol önmagam lehetek. Életemben először jutott eszembe, hogy a kollégáimat szívesen vendégül látnám az otthonomban, ami nálam azért nagy dolog, mert eddigi csirkeéletemben még soha nem akartam keverni a privátot és a munkahelyit. Az is eszembe jutott, hogy exgályahelyem önző kolleginácskáit és nyámnyila kisfőnökét-nagyfőnökét szívesen meghívtam volna a mai három órára, csak úgy szívességből, hogy végre fogalmuk legyen arról, mi az A Csapat.

P.S.: Igen, munkaidőben névnapoztunk, de megsúgom, ha a munka úgy hozza, márpedig gyakran úgy hozza, mindegyikünk túlórázik - akár hétköznap, akár hétvégén. Alant az a bizonyos saslikpálcikapróbázott süti figyel, ilyesmit sikerült barkácsolni.

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr246170036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magma 2009.06.11. 19:41:24

Méghogy mínusz hármas szintű konyhatudomány... höhö... tudod ki hiszi ezt el! én nem! :D;)

Aliana 2009.06.11. 21:28:01

olyan jó olvasni, hogy végre normális emberek között dolgozol, minden munkahelynek így kéne működnie! :) egyébként a sütiből nem maradt véletlenül? kíváncsi lennék a szakácstudományodra... :P

Lex 2009.06.11. 22:03:36

uuhhhhh ezt muszály volt???:O csorog a nyáááálam...mehetek felmosni:( :D

Elf 2009.06.11. 22:06:51

:szélesvigyor: :nyálcsorgatás: :D

csillagvirág 2009.06.11. 22:52:27

ótejóég! ez rendkívül guszta!!! gondolom a monitort hiába nyalogatnám, nem lenne süti íze. mos' mi lesz? mos' mi lesz?

roza 2009.06.12. 08:25:49

De jó lehet ilyen munkahelyen dolgozni.Az enyém most kb. olyan,mint a Te előzöd...szinte totál ugyanaz a helyzet. A sütid pedig... Nyami,nyami,myaamiiii :D

Cuki 2009.06.12. 18:50:50

Mmm extragusztaságost alkottál már megint Csibim. Pont az előbb szörnyedt el szülőanyám amikor kifelé látott igyekezni a fürdőkádból, ugyanis az elmúlt napok hetek (egyenlőre még sajnos sikertelen de nem adom fel) tanulása közepette elfelejtkeztem néha az evés ivásról és igen látványosan belappadt a hasam. Egy ilyen sütiféléből viszont be tudnék tolni egyet kettőt, biztos jót tenne. Örülök egyébként, hogy visszakaptunk, ez az a Csibi akit ismerünk és annyian szeretünk. :) Főnököd és kollégáid pedig nagyon rendes emberek lehetnek.:)

Cuki 2009.06.12. 18:51:39

Jajj ezt el is felejtettem. Receptet kérekszépen!

Babka 2009.06.12. 23:07:08

Csibim! sürgősen alálkozni szeretnék Veled és a Sütiddel!!!! (a klaviatúra már elázott)

Thia 2009.06.13. 10:02:56

Sajnálom Csibi, nekem fontosak az olvasóim, kénytelen voltam szakcionálni a bejegyzéseidet, így ne hari, de pontosítottam és javítottam a linkedet nálam. :))

csibike 2009.06.13. 21:19:37

Thia: Azért az durva, amit a csibike helyett írtál, nagggyon durva :D Babka: Ez már elfogyott, de ha találkozunk, csinálok :)) Cuki: Azért tessék enni-inni :) Azok. Megpróbálom nem elfelejteni a receptet, azt hiszem, még az egyik hússal is sokaknak lógok.

csibike 2009.06.13. 21:22:09

roza: Sajnos, hajlok arra, hogy az én munkahelyem a kivétel, aminek nem kellene így lennie, hiszen szar hangulatú helyen szar dolgozni... csillagvirág: Nyalogatással max. portalanítod :) Elf: Széles vigyorgás közben csorog a nyálad? :D

csibike 2009.06.13. 21:23:44

Lex: Én csak blogolgatok... :) Aliana: A legtöbb nem így működik, sajnos, de van, akinek úgy is jó. Nekem nem volt az és örülök, hogy egy igazi csapatnak vagyok a tagja.

csibike 2009.06.13. 21:25:25

magma: Pedig igaz :) Alig pár sütit tudok megcsinálni. Az utóbbi időben kaptam rá a sütésre-főzésre, de az igazi konyhatündértől még nagyon messze vagyok annak ellenére, hogy finom dolgokat produkálok.

Thia 2009.06.14. 09:25:58

Csibi! Te kezdted! :)))

csibike 2009.06.15. 09:45:48

Én? Csak blogolgatok... :)
süti beállítások módosítása