HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.20. 21:52 csibike blogja

... és ha már a beszélgetéseket említettem, nemrég máshol és másnak meséltem azt az érdekes szitut, amikor virtuális haver közölte, sajna, mégsem találkozhat velem kettesben, mert asszonykája féltékeny típus, inkább igyunk-dumáljunk többesben. Én voltam olyan pofátlan dög, hogy miután a meglepetéstől kistányérnyira tágult pupilláim visszaszűkültek normál üzemmódba, finoman és nőiesen rákérdeztem eme furcsa-sánta indokra, mert azzal ugyan semmi bajom, ha a virtuális haverság nem ültetődik át valós haverságba, van ilyen, nem gond, c'est la vie, nyilván ennyit ért a dolog és nem többet, de hogy valaki megszabja szívszerelmének, kivel találkozhat és hogyan, a szívszerelem meg fülét-farkát behúzva igazodik, az nálam a nonszensz kategóriába tartozik. Az ilyen viszonyra nem tudom azt mondani, hogy jól működő, őszinteségre és bizalomra épülő kapcsolat. Ha birtokolni akarod a másikat, ha be akarod szabályozni, ha rendelkezni akarsz vele, ha ellenőrizni akarod, tuti, hogy nem szerelemről-szeretetről szól a történeted, hanem bizonytalankodásról, kapaszkodásról, kishitűségről, félelemről és még sorolhatnám. Persze, az a drámai helyzet nem alakult ki, hogy kérdéseim hatására szívszerelem elgondolkodott, fejéhez kapott és "Igazad van, baszki!" felkiáltással ölébe vonta asszonykáját és őszintén megdumálták a helyzetet, ki, mit, mikor és hol rontott el és mostantól hogyan is kellene a jövőben, á, ilyen nincs, helyette fixen én vagyok a vérgenya csirke, mert nem elég, hogy megfogalmazom a kínos kérdéseimet, még fel is teszem őket, naivan azt gondolván, a haverság elbírja az ilyesmit. Biztos azt kellett volna mondanom, hogy szuper az ötlet, igyunk-dumáljunk többesben, elhozom ő, aki férfimet is, mert asszonykád így kívánja, bádigárdnak, ja, meg légyszi, kameráztasd be magad és legyen rajtad lehallgató is, és csak tíz méter távolságból beszélgessünk, és a kezedet, na azt feltétlenül kössük hátra, a sliccedet betonozzuk be, plusz húzzunk csuklyát a fejedre fix, ami fix alapon, hogy ne láss, ne hallj, mert én annyira izgató nő vagyok, hogy a puszta jelenlétemmel még azt is elcsábítom és magamba bolondítom, aki pasiként köbö annyira érdekel, mint amennyire Kásás Tamás balerinakarrierre vágyik. (Ugye, az az apróság mellékes, hogy évek óta boldog párkapcsolatban élek és ő, aki férfimen kívül baromira hidegen hagy minden más hím?) Ilyen jellegű hülyeségekhez nem tudok asszisztálni, ez van, és a virtuális haverságot sem sajnálom, ha őszinteséget még nyomokban sem tartalmaz, vesszen. Megjegyzem, örök igazság, ha a pasi félre akar kefélni, félre is fog kefélni, bármilyen óvintézkedést ötöl ki t. asszonykája.

Szívesen vagyok bűnbak, ha valakinek ez kell a lelki egyensúlyához, örülök, ha a magam szerény eszközeivel hozzájárulhatok mások jó közérzetéhez - csakhogy ettől még egy rosszul működő kapcsolat rosszul működő kapcsolat marad.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr616170093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2009.02.20. 22:18:56

mennyire igaz :)

csillagvirág 2009.02.20. 22:47:29

aúúú...

NiRa 2009.02.21. 01:15:27

Nincs mit, tényleg :) A rendelést egy hónap múlva tudom teljesíteni, úgyhogy jól gondold meg ;))

Elf 2009.02.21. 04:06:43

amit leírtál a szitu biztosításához, az egy kemény szexmenet előkészülete :P de nyugi, az ilyen nem éri meg a fáradtságot mégsem... viszont! a tavalyi ajándékod még mindig itt csücsül ám :)

Csapos 2009.02.21. 08:44:36

hát az ilyen kapcsolat valóban nem kapcsolat...pontosabban az, de hogy semmit nem ér az is biztos...bizalom nélkül valóban megette a fene az egészet...

Picur67 2009.02.21. 09:41:00

A jó kapcsolat alapja a bizalom, ha az nincs meg akkor megette a fene az egészet. Bocs csibike, és javítottam amit nehezményeztél.

Snyecc 2009.02.21. 11:29:55

nekem van olyan barátném, aki a több éve tartó pasijával nem mennek el egymás nélkül bulizni, mert annyira féltékenyek, és félnek, hogy bizony a másik bepasizik/becsajozik azonnyomban. szerintem EZ a bizalom maximális hiánya...

pandee 2009.02.21. 12:05:11

teljesen egyetértek veled. az ilyet mindig is hülyeségnek tartottam. szerencsére nem vagyok egy féltékeny típus, így nem is értem, hogyan gondolja valaki komolyan, hogy a pasija nem találkozhat kettesben más nővel.

csili 2009.02.21. 13:29:12

Én úgy érzem hogy minket csavival nem csak szerelem/szeretet köt össze hanem barátság is és ez nagyon jó érzés. Rá mindig számíthatok! De már velünk is megesett egyszer hogy féltettem a kapcsolatunkat (nem az ő hibájából, csak rossz tapasztalatok miatt) és nem reagáltam valami szépen egy szituációban, de megbeszéltük és azóta másképp látom a dolgot. Szerintem nagyon fontos hogy barátként is számíthass a párodra.

csibike 2009.02.21. 14:21:31

csili: Egyetértek :) Ráadásul a barátság mellett fontos még az is, amit szintén említettél: a megbeszélés. Ha valaki féltékeny, ki kell deríteni az okát, ami lehet külső, lehet belső, különben ettől a tüskétől labilis marad a kapcsolat. Mondjuk, ehhez bátorság kell, amit nem szívesen vállalnak fel az emberek. Volt két-három olyan kapcsolatocskám, ahol féltékeny voltam én is és pontosan tudtam, hogy azért, mert az aktuális pasiban nem tudtam megbízni, hiszen minden megnyilvánulásából sütött, hogy teljesen mást akar attól a viszonytól, mint én. Nekem ez mindig egyfajta jel volt, hogy gáz van a kapcsolattal és a pasival, és mivel a megbeszélésre esély sem volt, szakítással végződött, ilyen feltételek mellett nem is végződhetett másként. Utólag tudom, hogy még annyi ideig sem kellett volna húzni, de amikor az ember lánya épp azt hiszi, illetve próbálja bemagyarázni magának, hogy szereti xy-t, nehezen tér magához :D Tanulásra azért jók voltak ezek a tapasztalatok. pandee: Ha erős a kapcsolat, akkor ez nem jelent problémát, viszont ha pölö a nő önértékelési problémákkal küzd, vagy a pasija adott már okot a féltékenységre, simán előfordulhat. Viszont van olyan is, aki élvezi a "párja" féltékenységét és sportot űz abból, hogy féltékennyé tegye. Nem tudnék olyan kapcsolatban élni, ahol vagy én vagyok féltékeny, vagy rám féltékenyek. Ha nem lehet megbeszélni a dolgot és ez egy állandó probléma, teljesen felesleges együtt maradni. Bár biztos van, aki inkább így van együtt valakivel, mintsem egyedül éljen :)

csibike 2009.02.21. 14:25:08

Snyecc: Uhh, az sem egy szilárd kapcsolat, viszont érdekes, hogy több éve bírják így és nem keresnek megoldást :) Szar lehet időzített bombán ülni. Picur67: Osztom :) Nem nehezményeztem, csak furcsa volt másnál látni. Csapos: Ennek ellenére sokan élnek ilyen kapcsolatban :)

csibike 2009.02.21. 14:27:49

Elf: Engem inkább kivégzési előkészületre emlékeztet :D Tegyünk azért, hogy nálam csücsüljön :)) NiRa: Azt hittem, csak úgy betetted a képet. Nem gondoltam, hogy ennyire komoly :)) csillagvirág: Fáj? :)

csibike 2009.02.21. 14:28:26

todella kaunis: Csak hangosan gondolkodtam... :)

csillagvirág 2009.02.21. 14:33:48

csib': nem kicsit. :)

szederke 2009.02.21. 17:36:07

engem elengednek buliba is pedig számtalan okot adtam a féltékenységre,de nem tolerálom,ha le akarnak kötni-ezt tudja a párom is,de azt is,hogyha megpróbálna visszafogni,akkor boldogtalan lennék-és ezt nem szeretné,mert ha én rosszul érzem magam a kapcsolatomban,akkor ő is.És ez forditva is igaz,én is elengedem őt bárhová,bár ő monogám típus,sosem kellett féltenem.Lehet,hogy ilyen szerencsés vagyok,csak nem veszem észre?

csibike 2009.02.21. 17:50:42

Talán nem is szerencse kérdése, hanem a bizalomé. A "számtalan okot adtam a féltékenységre" c. rész érdekes, bár nyilván nem ugyanaz, ha pölö moziba mész egy hím haveroddal vagy azt látja a párod, hogy épp mással csókcsatázol... :)) Üdv itt :)

csili 2009.02.21. 20:52:25

Nekem is volt pár alkalom amikor mondogattam magamnak, hogy "Én őt szeretem és bármi van jó lesz és nem szakítunk!" Aztán hopp mégsem így lett:)) Utólag visszagondolva jobb is. Már nem tudnám őket magam mellett elképzelni. Nemrég azon vitatkoztam egy illetővel, hogy az ember igenis tud változni valaki másért.

todella kaunis 2009.02.22. 16:22:00

No akkor mesélek. Ugye távkapcsolatban élek, amióta elkezdődött az őszi félév, leköltöztem Pécsre, így Budapest és Pécs közt rohangálok. Így természetes, h szóba került egy komoly beszélgetés kapcsán a féltékenység. Én: féltékeny vagy? Ő: Igen. Én: Én is. Ő: Pedig nincs rá okod. [Jó, ennél hosszabb volt...] A tudomásomra adta, h bízhatok benne, azóta semmi. Persze, olykor előjön, de mindig emlékezek ezekre a pillanatokra és a legmegnyugtatóbb, ha az ember megbeszéli a párjával. Így gáz, h ennyire félti a csaja az illetőt:D Én is találkozom kettesben pasikkal, bár igaz, ők is mind foglaltak:D

csibike 2009.02.22. 21:10:56

todella kaunis: A távkapcsolat kicsit más tészta, de az biztos, ott is alap a bizalom :) Én is nyugodtan összefuthatok más pasikkal, meg ő, aki férfim is találkozhat más nőkkel, nálunk sincs ebből gond. Örülök, hogy nálatok sincs :) csili: Naja, a nők igen durván tudnak ragaszkodni pölö pöcsfej pasikhoz is, pusztán azért, mert kitalálják, hogy szeretni akarják őket annak ellenére, hogy egy sor tény a kapcsolat ellen szól és ezt a nők is nagyon jól tudják :))) A változás jó kérdés, attól függ, miben :)

szederke 2009.02.23. 13:02:06

Hát igen a hűség szobrát nem rólam kéne mintázni,de attól még lehet engem szeretni:)Asszem én pasi voltam előző életemben....vagy csak visszaadom amit ifjabb koromban kaptam?

csillag 2009.02.25. 18:46:45

Egyrészt egyetértek. De nem mindenki ugyanolyan.Nálunk ez pl máshogy van. Megmondta előre, hogy ami az övé az az övé.Elvárja hogy ne járkáljak el mással.Vagy elmehetek, de akkor a cuccommal együtt.(Persze a barátok az más,de őket ismeri.) És én ezt elfogadtam, és tényleg rá sem nézek másra.És nem csak azért mert ezt kérte, nekem is így jó. Én szeretem érezni, hogy a birtokában vagyok, és azt tesz velem amit akar,minden szempontból. Van aki szeret amolyan önkéntes "rabszolga" lenni, de ez nem feltétlen elítélendő. Másrészről viszont egyetértek.Viszont azt gondolom, hogy ha elmentetek volna együtt, és megismer, és látja hogy haveri viszony, szimpatikus vagy neki, akkor legközelebb eszébe sem jutott volna nem elengedni a pasit.És a pasi is tudná hogy nem kell "engedélyt kérnie". Én is rosszallóan néznék ha a pasim elmenne olyan lányokkal találkozni akiket én nem ismerek. És hangsúlyozom, hogy itt csak olyan más lányokról van szó akiket nem ismerek. És én ettől nem érzem úgy hogy korlátozva lenne az életünk. Csak máshogy gondolkodunk. Viszont ebben a máshogy gondolkodásban egyetértünk. :)

Slipp 2009.02.26. 12:40:36

azt hiszem eljott az ideje, hogy irj nekem vegre egy nyuves levelet ...teljesen igazad van...de egyszeruen nem tudom igy nezni...megevett a feltekenyseg...meg most is:) szoval keresd meg a mailcimemet...hatha meg tudsz arrol gyozni, amit ugyan tudok, de nem erzek

movhu 2009.02.27. 09:34:50

Bonyolultan vizsgálva a kérdést biztosan potenciális veszélyforrás egy ilyen találka, de tudjátok annyit szoktam erre mondani, hogy akit egy találkozón el lehet csábítani, az jobb ha megy, illetve jobb, ha elengedjük... B verzió: sok év szenvedés együtt, ami mindkét félnek, majd a gyerekeinknek is borzalom.

csibike 2009.02.27. 19:53:45

movhu: Potenciális veszélyforrás? Ha egyik sem akar semmit a másiktól? Nem hiszem :) A mondat másik felével egyetértek. Slipp: Ez csak az én véleményem, nem akarlak meggyőzni, te :))) (Levélírásban gyenge vagyok mostanság, de igyekszem, max. szóban mesélsz :))

csibike 2009.02.27. 20:04:43

csillag: Szeretem, amikor leírom a véleményemet és mindenki hozza a maga példáját, ez szerintem nagyon izgalmas, pont azért, mert nem vagyunk egyformák. Jó, hogy írtok, kíváncsi vagyok, hogy működnek másoknál az ilyen és hasonló dolgok. Nem olyan, mint egy beszélgetés, de blogban ennyire van lehetőség :) Én pusztán haveri-baráti összeröffökre gondoltam, nem flörtre vagy ilyesmire. Tudom, hogy vannak olyanok, akik kapcsolatban is igénylik a visszajelzést más pasiktól-nőktől, akár flört, egyéb formájában, én nem vagyok ilyen. Érdekes, amit a "második" részben írsz. Egyrészt van benne igazság, másrészt szerintem sok függ ennek a megoldásnak a kommunikációjától. Harmadrészt pölö ő, aki férfimnek nincs azzal gondja, ha olyan pasival futok össze, akit nem ismer és fordítva. Persze, ez mindig azon múlik, hogy ki milyen ember, milyen tapasztalatai vannak, milyen a kapcsolata a párjával sötöbö :)
süti beállítások módosítása