HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.02.22. 20:30 csibike blogja

Mivel az állatfigurás öntőformát elvetemült módon először csokigyártásra használtam, gondoltam, itt az ideje, hogy rendeltetésszerűen is üzembe helyezzem és leteszteljem modellgipsszel. Gipszszármazékhoz eddigi csirkeéletemben csak egyszer volt közöm, amikor a törött könyököm miatt cirka csuklótól cirka vállig begipszelték a bal karomat, s.k. még nem barkácsoltam vele, ezért kicsit zavarba hozott a használati utasítás, amely szerint kevés vízzel tejföl sűrűségűre kellett kikevernem a gipszport. Tulajdonképpen az bizonytalanított el, hogy nem írták oda, mégis melyik tejföl sűrűségre gondoltak konkrétan, pölö a Spar tejfölre, a Danone tejfölre vagy a Mizo tejfölre - az állagot tekintve nem mindegy, kérem szépen. Először a sűrűbb Danone-nal próbálkoztam, ezzel orbitálisnagyot szívtam, ugyanis a cucc pillanatok alatt belekötött a műanyag pohárba, a keverőkanalammal együtt, ofkorsz, az öntőformáig el sem jutottam. A következő műanyag pohárban már mizósra vettem az állagot, ez a massza ugyan az öntőformában dermedt meg, arra viszont már nem volt időm, hogy el is egyengessem, így szegény kriplimedvéknek hol a fejük hiányzott, hol a lábuk. A nyakig gipszesen kivitelezett és hatékony imaformulával ("Ha meg mersz kötni, kicseszlek az ablakon, bzmg!" ) kísért harmadik próbálkozásomat végre siker koronázta: A sparsűrű, pontosabban sparhíg tejfölállag lett a nyerő, rendesen kifolyt a kutyulópoharamból és rendesen szétterült a formában, száradás után pedig némi festéknek köszönhetően megszületett a jóképű medvesrác - perpill hűtőmágnesként figyelget bele a nagyvilágba. (Nyáron jégmedvéket fabrikálok majd, bezony, jégkockában is kell a változatosság.)

A t. hölgyek és urak csibike "Infantilis vagyok és élvezem!" c. bejegyzését olvashatták, ádijosz.

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr976170091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagvirág 2009.02.22. 20:50:35

édes a kis teddy! :) én milkacsokiszív jégkockaszíveket (kockaszív... hát... na mindegy) készítettem tavaly nyáron, mivel jégkockatartóm nem volt, ellenben milka desszertből rám maradt műanyag izémicsodám az de.

Elf 2009.02.22. 20:50:46

hát ez édes volt :) nekem is itt vannak a formák, ki kellene önteni :) a jótanács már megvan, kösz :)

winstonsmith 2009.02.22. 20:55:57

Hmm, ilyent kiskorom óta nem csináltam. Lehet, hogy fel kellene eleveníteni az emlékeket :D

Hű olvasó 2009.02.22. 20:56:20

Kurva jó. :) Nagyon tetszik. Mint minden amiket gyártani szoktál. Nagyon ügyes vagy.

csibike 2009.02.22. 21:15:55

Hű olvasó: Szia és köszönöm :) winston: Melyik részét? :D Emlékeim szerint anno az oviban volt olyasmi, hogy előre kiöntött gipszképet kaptunk és azt pingáltuk ki talán anyák napjára, valami virágot vagy hasonlót.

csibike 2009.02.22. 21:19:39

Elf: Ha a Spar tejföl állaga lebeg lelki szemeid előtt, nem ronthatod el :D csillagvirág: Nekem is tetszik, bár azt nem gondoltam, hogy kicsit törni kell a fejemet a szőrök megfelelő megfestésén :) Az Ikeában van szív alakú jégkockatartó, nagyon tuti.

oximoron 2009.02.22. 21:30:13

az, hogy milyen kreativ, okos es ugyes vagy, tudtam. mint ahogyan azt is, hogy remekul irsz. de hogy ennyire szép is legyel...! nem tulzas ez egy kicsit? :)

doris 2009.02.23. 06:23:59

Na, ezt a gipszeset már legalább látom is. Fiam most hozott haza a suliból egy rakás velencei álarcot gipszből. Úgy döntöttem, mi is csinálunk belőle hűtőmágnest. Köszi az ötletet!

pipacs 2009.02.23. 08:26:32

jujj ez nagyon tetszik! *hűtőmágnesmániás*

picur 67 2009.02.23. 09:26:07

Nagyon jó lett aranyos.

pipi8607 2009.02.23. 10:05:30

Ez nagyon aranyos ötlet! :) Kiskoromban mi is csináltunk ilyeneket, de mi felfüggesztettük a lakásban ide-oda, és úgy diszítették az otthonunkat.. :) Nagyon szép lett, én kiskoromban (5-6) évesen nem készítettem el ilyen csinosra.. :) Bár ez érthető.. :D

ac 2009.02.23. 10:58:34

ezt sajnos megtarthatod, mert az én hűtőmön már nincsen hely a betűmágnesektől és halas csipeszkéktől :( azért roppant jóképű lett a medve, az a csábító tekintet és a mosoly főleg :D

csili 2009.02.23. 11:20:31

Cuki macika lett belőle! Mi is gipszelgettünk karácsonykor, csak mi egy képkeretbe öntöttük bele és aztán belenyomtuk a tenyerünket, majd a kutya mancsát és több kevesebb, de inkább kevesebb sikerrel a cica mancsát és aztán kifestettük.

Elf 2009.02.23. 21:36:52

lebeg wazze, ha nem majd lebegtetem %mrgreen%

vijágocka 2009.02.24. 17:28:12

Küldtem mailt :( Ezek szerint itt is lehet jelentkezni hűtőmágnesért... :D

csibike 2009.02.24. 23:13:16

virágom: Láttam :/ Barter ;) Elf: Csak óvatosan, ha nem akarsz utána takarítani :D csili: Nagyon aranyos ötlet :))

csibike 2009.02.24. 23:17:18

ac: Tudom, a többiből válasszak és barkácsoljak neked :)) Nekem is az tetszik :D pipi8607: Köszi :) Anno anyuék is kirakták, de szerintem már nincs meg egyik sem. picur 67, pipacs: Köszönöm :)

csibike 2009.02.24. 23:19:11

doris: Igazán nincs mit és hajrá :) oximoron: Hű, köszönöm, de nem tartom magam szépnek, úgyhogy nem :D
süti beállítások módosítása