HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.09.01. 21:47 csibike blogja

Nálunk most az van, hogy ha épp egy soklábú csúf izé mászik az alig pár hetes, szóval, a gyakorlatilag frissen festett sárga falaim valamelyikén, első körben azon drukkolok, hogy nagyseggű csúf izé legyen az a csúf izé és minél előbb húzza le a gravitáció a teljesen szűz (értsd: légy, szúnyog és egyéb gusztustalanság maradványaitól mentes) falamról, plusz lehetőleg azzal a lendülettel tűnjön is el a lakásból, mert nem tolerálom a szépséges falamon mászkáló soklábú csúf izéket, de ha épp nem áramlik bennem a csúfűző csí, akkor a második körben riadóztatom ő, aki férfimet, hogy vészhelyzet van, és szépen megkérem, hogy óvatosan szedd le azt a dögöt, légyszi, de ne maszatold el, teszem azt, fújd le onnan, mert már nincs a festő és mázoló gányoló által kikevert sárgából, ő, aki férfim meg tökélyre fejlesztett technikával leszedi azt a csúf izét, A4-es lapszéllel és műanyag pohár peremével, nem keni szét a falon az izé egyik lábát sem és még életben is marad a dög. Ilyenkor azért eszembe szokott jutni, hogy anno az albérletemben egyedülállóskodván és hirtelen megrémülvén nem egy soklábú csúf izét lerúgtam a hófehér falról és másnap nem győztem tisztogatni onnan a rúgásban elpusztult csúfságból kifakadt szmötyit, mert valahogy mégsem igazán lerúgtam, hanem rárúgtam, és a papucsom-cipőm (vagy épp miben jött rám a rárúghatnék) talpának lenyomatát is kapirgálhattam le, előbbit zsepivel, utóbbit szagos radírral, bár arra nagyon büszke voltam a talpazat mintájának radírozása közben, hogy ha fenyegetve érzem magam, akár vállmagasságba is fel tudom emelni a lábamat és nem borulok fel. Nem az a klasszik Karate Kid megmozdulás, de azért hatásos. Soklábú csúf izé ellen mindenféleképpen.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr386169985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2009.09.01. 21:53:03

Pupák Pókékról van szó? :-o :-)

Elf 2009.09.02. 05:24:39

és a királylányt megmentette a hős lovag :)))

roza 2009.09.02. 08:54:17

Óóó,én is pont ilyen vagyok bogarak szempontjából :D:D

Aliana 2009.09.02. 11:01:58

egy ideig én sem nyomtam szét őket a szép falamon az ágyam mellett, de aztán besokalltam, és most már gondolkodás nélkül paszírozom oda a soklábú izéket, főleg azt, amelyik csíp :)

csibike 2009.09.03. 10:01:09

Aliana: És lekapirgálod a maradékukat? :) roza: Félted a falat? ;) Elf: Ilyenkor nem szokott fotózni megmentés helyett :))

Meggi 2009.09.03. 10:04:12

Ez kész:D Üdítőek a soraid:)))

Aliana 2009.09.03. 10:19:39

nem mindig, mert ha például az egyiknek tök szép szivárványos szárnya van, akkor azt fent hagyon dekorációnak %mrgreen%

Béb 2009.09.07. 10:45:25

Nálunk frissen festés után olt vagy 6-7 ilyen. Szép sorban pár napos közökkel kerültek elő. Annnnnyira gyűlölöm őket! És rettegtem! Mert ugranak is! És mindig egyre közelebb a hálóhoz kerültek elő! Ááááá! Én lecsaptam őket! Úgyis én festek...
süti beállítások módosítása