HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.06.27. 21:14 csibike blogja

Lassan kezdenek elfogyni a nehezen megszerzett dobozok, pedig még csak a könyveimet és a barkácscuccaimat csomagoltuk el. (Következő életemben olyan hobbim lesz, ami nem foglal helyet, pölö a maratonfutás.) Nem lehet azt mondani, hogy nem viseljük szívünkön a költözést, ő, aki férfim meg én, minden akadályt leküzdve gyűjtjük munkahelyeinken az óriásdobozokat, illetve szállítjuk haza a kincseket. Soha nem gondoltam volna, hogy összehajtogatott dobozokkal ennyire nehéz tömegközlekedni. Néhányan igen csúnyán meg is bámultak minket, valószínűleg a jólöltözött hómlesz címkét ragasztották ránk, pedig nem voltunk büdösek, csak dobozosak. Munkaidő után kommandóst megszégyenítő bátorsággal csaptam le a folyosókon árválkodó nagy és nagyonnagy dobozokra. Még szerencse, hogy a sokadik emeleten van a szobám, így hazafelé lépcsőzve feltűnés nélkül bekukkanthattam minden egyes szintre, leledzik-é ott néminemű fölös kartondoboz. Leledzett. Mázli, hogy a céges eljárásnak megfelelően a 'kell a fenének' kategóriába sorolt nagydarab ezt meg azt a szobaajtók mellé pakolják ki az ismerős és ismeretlen munkatársak, hogy a taksinéni este elvihesse. Nos, a fene szerepét magára öltő szerény személyem a héten önként és dalolva besegített a takarításba, úgy csaptam le a kitett dobozokra, mint éhes sas a mezei pocokra. Szegény takarítónénit jól megijesztettem, amikor rárobbantam a folyosón, moccanni sem mert, amíg origamitudásomból könnyed bemutatót tartva összehajtogattam a zsákmányomat. Alig fértem ki a cég ajtaján, legközelebb a kocsibejárón megyek, az tuti. Bár családon belül innen is, onnan is kaptunk megbúvó kartonokat, ahogy elnézem a bepakolandó cuccainkat, jövő héten újabb beszerzőkörút esedékes. Addig kell zsákmányolnom, amíg közhírré nem tétetik a céges újságban, hogy valami csirkeszerű kolléganő őrült fénnyel a szemében megszállott módjára gyűjti a kartonbobozokat. Sürget az idő.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr986170020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cesztina68 2009.06.28. 07:42:25

Élénken el tudom a folyosós jelenetet képzelni:):):)

Aliana 2009.06.28. 11:11:59

próbáld meg megkörnyékezni esetleg a nagyáruházakat, nekik szinte mindig van fölös kartonjuk, mi is így szereztünk dobozokat anno apám költöztetéséhez :)

csibike 2009.06.28. 12:19:17

Aliana: Köszi a tippet, ha kifogyunk, megpróbálunk tőlük kuncsorogni :)) cesztina: Vicces volt, szegényt jól megijesztettem :)

Elf 2009.06.28. 20:49:17

homlessz csibe - most röhögök, vizuális típus vagyok :))))))))

Picike 2009.06.28. 20:53:07

Pont én is ma esküdtem meg magamnak, hogy felhagyok a kupit csináló hobbykkal /foltvarrás, stb./ és inkább többet olvasok, mert egy könyv látványa még mindig esztétikusabb, mint az egész lakást megtöltő anyagdarabkák, amik jók lesznek még valamire. :-))

csibike 2009.06.28. 22:24:55

Picike: Á, ez olyan hobbi, amit nem lehet abbahagyni :)) Már én is megpróbáltam néhányszor, de barkácsfüggő vagyok :D Kíváncsi vagyok, neked sikerül-e. Elf: Egs :))))

sixxty 2009.06.29. 20:21:09

Nagyon izgalmassá tudja tenni az ember életét a sok-sok-nagyon sok egyforma, felirat nélküli doboz. Vagy a felirat éppen nem látszik és kezdődik a hol a konyhám, hol a fürdőszobám kérdéssor. És mikor, és hova? Ha publikus :)

tk 2009.06.30. 10:52:37

Itt is gyülnek a dobozok, de még a hozzájuk tartozó hungarocel is...:D

csavi 2009.06.30. 13:07:57

a maratonfutás 42 kilóméternyi helyet foglal. és még 195 métert.

csibike 2009.07.02. 20:17:11

csavi: De nem a lakásban :) tk: Csak a doboz nem elég? :) sixxty: Nem vések rájuk semmit, szeretem a meglepetéseket :D Jövő héten és maradunk Bp-en :)
süti beállítások módosítása