HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2009.07.26. 00:33 csibike blogja

Talán nem véletlenül akadt kezembe ma a legutóbbi sárgaborsó főzelékem receptje, itt az ideje, hogy most, a gazdasági válság kellős közepén észrevegyem végre a benne rejlő meggazdagodási lehetőséget. Ripsz-ropsz én leszek a sárgaborsófőzelékbiznisz Bill Gates-e, meglátjátok. Üstökösként robbanok be a dúsgazdagok csilivili világába, címlapokról mosolygok, interjúkat adok úton-útfélen, miközben a világ minden táján népszerűsítem az új találmányomat. Annyira híres leszek, hogy megírják az életrajzomat, külön fejezetet szentelve annak, miként vált hatalmas üzleti sikerré a konyhai szenvedéstörténetem. Életem hű krónikása részeletesen tárgyalja majd A Főzelékkel folytatott meddő harcomat is, amely kulcsszerepet játszott igen szerény kezdőtőkém rotschildos méretű vagyonná duzzasztásában: Csibike a meggazdagodás előtti cirka másfél évben kínkeserves küzdelmbe bonyolódott A Főzelékkel, mert hiába minden anyázás varázsszó és rántás-habarás, egészen pontosan habarás-rántás-rántás-habarás, sem a tök, sem a borsó, sem a krumpli nem akart főzelékesedni, pedig réges-régen egy messzi-messzi galaxisban birtokában volt a főzelékállagkreálás szent titka. Teltek-múltak a hetek, csibike már-már búnak eresztette szeplős kis tojásfejét, amikor teljesen véletlenül egy új főzeléksűrítő módszerre bukkant - azon nyomban krumplit főzött a sárgaborsó szemek közé. Érzékeny, valódi főzelékre ácsingózó lelkének apró rezdüléseit hűen továbbította botmixer, amely csodálatosan lágy és krémes pürét varázsolt a tűzhelyen rotyogó sárga trutyiból. A tollcsomó tapsikolt, ugrándozott, táncot lejtett örömében, azzal a boldog tudattal tért nyugovóra, hogy másnap pompásan belakmározik a mannából. Orczájáról akkor fagyott le a mosoly, amikor reggel kivette a hűtőből a főzelékes edényt és megdöbbenve konstatálta, majd' leszakad a csuklója, baromi nehéz a dög, egy kézzel alig bírja tartani. Miután belenézett a lábasba, lehunyta a szemét, szabad kezével szívéhez kapott és defibrillátorért fohászkodott: A meseszép főzelék megkeményedett, olyannyira, hogy önként levált az edény faláról és középtájt sűrűsödött össze. Csibike hiába kapirgálta, illetve kocogtatta-ütögette fakanállal a nagyonvilágoslibafos színű förmedvényt, csak némi morzsalék hullott le mutatóban a massza tetejéről, az ismeretlen anyag nem engedte magába a fakanalat... sem a merőkanalat... sem a kést, pedig a leendő Bill Gates izmait megfeszítve kelt birokra a szörnnyel. A tollasrettenet éktelen haragra gerjedt és kidobta... volna a főzeléket, csakhogy az nem eresztette az edényt. Életrajzíróm ezen a ponton megjegyezné, hogy durván négy napig ázott a cucc a lábasban, mire nagy kegyesen hajlandó volt megmoccanni. Kitérne arra is, hogy hosszú hetekkel később, egy szép nyári napon a tojásszökevény kezébe akadt a krumplis sárgaborsó főzelék receptje és hopp, feledve minden sérelmét, szikra gyúlt agytekervényei mélyén, rádöbbent, hogy a szarszínű és ehetetlen antifőzelék kincs - a jövő biotégláját állította elő. Tádámmm, sárgaborsófőzeléktégla. Ha egymás után többször kimondod, remekül megmozgatja a száj körüli izmocskákat. Bunker, híd, irodaház estébé kiváló alapanyaga, nem karcolódik, nem törik, nem mállik, nem olvad, még a kínai nagy fal hiányzó darabjait is tökéletesen pótolja - színének köszönhetően jobban látszik a világűrből.

Zseniális bizniszcsirke vagyok, na.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr326169996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2009.07.26. 05:40:44

fenomenális vagy!!! :meghajoltudásodelőtt: :))))

winstonsmith 2009.07.26. 10:03:51

Én morogva és alig kinyitott szájjal szoktam kommunikálni a körülöttem lévő emberekkel. A sárgaborsófőzeléktégla semmivel sem mozgatta meg jobban az izmokat, mint bármelyik másik szó, amit elmormogok. :D

sixxty 2009.07.26. 16:49:50

Most komolyan, hány mázsa krumplit zanzásítottál be? :) Mert abban van a keményítő, amitől sűrű / kőkemény lesz az étel. Az eredményt amúgy nevezhetjük keményítőssárgaborsónak is, de az nem olyan szép, mint a téglás.

Hermész 2009.07.26. 19:04:17

erre most tényleg nem tudok mást írni, csak: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

csibike 2009.07.26. 23:32:51

Hermész: Én meg csak annyit, hogy egészségedre :)) sixxty: Nem sokat, talán kettőt-hármat és egyik sem volt nagydarab :) Pont azért tettem bele, mert keményítőnapra szántam, a rántás és a habarás ezen a napon tiltólistás, megörültem, hogy végre nem a kukoricakeményítővel kell megküzdenem.

csibike 2009.07.26. 23:33:59

winston: Jól van, aki ilyen Dörmögő Dömötör stílusban nyomja, mint te, az marad edzetlen :)) Elf: Kösziiiii :D

Timcsók 2009.07.27. 13:14:57

Szabadalmaztasd,mielőtt más gazdagszik meg belőle:-)És egy újabb rotschild épülne:-)

Rinn 2009.07.27. 20:09:20

Te csirke, én valamit nem értek. Ha elég ideig főzöd, a sárgaborsó magától is főzelékállagú lesz (értsd: krémesen szétfő, ja és kavarni kell, mert leég). Esetleg rásegítesz botmixerrel. Jó, persze, lehet rántani, csak szerintem felesleges. De lehet nem azonosak a fogalmaink a sárgaborsó főzelék ügyében o.O Ja, és grat a biotéglához %lol%

Golden 2009.07.28. 13:08:37

ez kész, kifeküdtem ... ja, és eddig még szerettem is a sárgaborsófőzeléket, de most ... :)

csibike 2009.07.31. 21:28:34

Golden: Nem írtam semmi gusztustalant, a te főzeléked biztos finom :))) Rinn: Az enyém nem, fogalmam sincs, miért. Timcsók: Levédetem, az fix :)
süti beállítások módosítása