HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2006.07.14. 19:03 csibike blogja

(#239)

Idézném egyik legkedvesebb barátomat, kissé magamra szabva megjegyzését: Eddigi csirkeéletem legmegrázóbb hajnalán vagyok túl. Nála legénybúcsú szerepelt - a megrázó részt pedig a Capella nevű műintézményben szenvedte el, amikor is pasinak látszó élőlények letapizták egyébként nagyon korrekt fenekét. Na, én nem a Capellában tettem szert identitászavart és kóros rángatózást eredményező, heveny tollhullatással járó megrázkódtatásra. . . és nem is a 220- rázott meg. Az ősrobbanás szelíd kis simogatás ahhoz a csapáshoz képest, ami ma hajnalban érte gyanútlanul durmoló személyemet. Ezek után nem is csodálkoztam azon, hogy a hűtőbe pakoltam a pénztárcámat.. az üres kefíres doboz helyett a kiskanalamat dobtam ki.. a befőttes gumival majdnem kilőttem a szememet.. továbbá munka után egy idegen lakásba próbáltam bejutni, mert rossz emeleten szálltam ki a liftből.

Ehhem, asszem, itt kiteszem a 18-as karikát. Illetve bocs, én kérek elnézést, a 112-est.

Szóval, hajnal 3 körül csengett a teló. Én meg felvettem. Nem kellett volna. Három aranytorkú (félálomban aranyfarkút mondtam) fenomén a bokán rúgott Quasimodo, a manikűrt altatás nélkül elviselő Paris Hilton és a zongorára hajtogatott trombitája láttán elborzadó Lagzi Lajcsi egyesített hangszínén először eldalolta néköm a boci-boci-tarkát.. De csak az első két sort. Pedig kíváncsi lettem volna, hogy a szegíny fületlen-farkatlan bocinak mi lett a sorsa. Az enyhén (???) illuminált dalos pacsirták azonban nem jöttek zavarba az apró malőrtől, belevágtak az o-sole-mio-ba. Ez már többsoros balladává terebélyesedett: A megasztárok sikereit is veszélyeztető gigák rendületlenül ismételték az ószólemióóóóó-t. Nyilván pillanatok alatt öregedtem meg: a mai internetes bioritmusom szerint már csak perceim vannak hátra.
Csaló, bado, Brax: Bocsi, hogy nem bíztam bennetek. Felejthetetlen élmény volt... Nagyon rég nevettem tiszta szívemből.

.

.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr866171211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jóképű 2006.07.14. 20:26:44

Tudod, pihés, te szoktad mondogatni: "Ne nézz hátra, csak előre, csak előre nézz...". Fogadd meg a tanácsot. A mosolyod a legszebb, nem a könnyed :-)

csibike 2006.07.15. 08:26:18

Jóképűkém, puszillak :)))

csibike 2006.07.15. 08:26:58

bado: Nem vigyorog, me leszkapsz - péklapátos irgumburgum :D

skyppy 2006.07.15. 10:59:48

..most merre is szerepel a 3 tenor??..mert arra nem megyek..:PPPPP

Aranytorkucsoda 2 2006.07.15. 16:56:34

Csíbém,ne csodálkozzzz a tőrténteken: befőttes gumi,kis kanál,pénztárca.....stb/bár szerintem még a hálo ruci is benedvesedett:P/ ez mind amiatt volt mert meg hallottad az aranytorku csodák káprázatosan szép és füllbemászo hangjukat aminek nincs párja a világon:DD A kővetkező már élőben fog menni:P..............de ne aggodj értünk az ujraélesztéshez:D

csibike 2006.07.16. 09:02:00

Kyara: Bp. felé közelednek... :D Csalókám, nincs hálórucim 50 fokban :P Ha 1x kapsz a péklapáttal, max. egy felhő szélén fogsz danászni :PP:DDD

skyppy 2006.07.16. 12:31:34

.........és minden jegy elkelt?:PPPP

Aranytorkucsoda 2 2006.07.16. 17:50:14

Ninc háloruciiiiiiiiiiiiiiiiiii?? akkor tutiiiiiiiiiiii élő szerenád lecc:DDD:PP

Mazsy 2006.07.17. 06:44:14

.. Nahát - milyen rendes csapat - hajnali 3 kor is csak Te jutsz az eszükbe! Ez a nem semmi :)) ! Értékeld Csibém - ha lehet ne péklapátos pofockodással! Még elszakad a hangszáluk- vagy bedugul a fülük - akkor nem lesz hallásuk! Még se igy fejezzék már be világhirrű koncertsorozatukat! :)))))))))

csibike 2006.07.17. 19:30:45

Kyara: Én tuti nem vettem egyet sem... de úttűnik, VIP vagyok... :D Ne reménykedj, te is az vagy :D Csaló: Emigrálok :P

csibike 2006.07.17. 19:32:00

Mazsyka, örülök nagyon, h bekukkantottál :))) Nem árt nekik a péklapát... ennél rosszabb már nem lehet a helyzet :D

Mazsy 2006.07.18. 06:37:40

qqcska ..olyan nagyon rossz volt ?

csibike 2006.07.18. 09:02:35

Iszonyúan hamis volt... be voltak nyomva mint állat... hajnal 3-kor adtak szerenádot... :))))) Ezt leszámítva jópofa volt és nagyot nevettem :D De psszt... nehogy megtudják ;)

Csalo 2006.07.22. 02:20:26

Mazsy,ne higgy neki 1 jozanok voltun...már mint én:P 2.A hangunkat még menőmano is megirigyelné annyíra tiszta volt,mint a kristályviz:DD 3.accem ebből megen szerenád lecc a hitetlennek:PP

csibike 2006.07.22. 13:24:23

Józaaaannn? Kizárt :P A többi pont is :D
süti beállítások módosítása