HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.01.30. 17:36 csibike blogja

(#387)

Egy dolog miatt szeretek pakolászni (pakolászás = bömbölő zenével kísért, reggeltől estig tartó tevékenység, amelynek során csirke számtalan sebet szerezve áttúrja az ÖSSZES cuccát az edényektől kezdve az egyetemi jegyzeteken át a karácsonyi díszekig; eme tevékenység "S lőn rend és tisztaság!" felkiáltással, valamint ájulásszerű horpasztással zárul): ilyenkor rég nem látott, elveszettnek hitt kincsekre bukkanok. Ezeket forgatva jókat lehet nosztalgiázni, vigyorogni - főleg ha régi ruhadarabok próbálgatása, szamárfüles gimis füzetek olvasgatása, évekkel ezelőtt készült fényképek nézegetése is műsoron van. Jelentem, a felmosó vödrön csücsülve pölö belefeledkeztem a tanár kollégák aranyköpéseit tartalmazó iskolaújság egyik régi számába.

Ímé, néhány gyöngyszem:

Irodalom óra: A kilencedik szimfónia is ezt teszi: visszaveszi, kifordítja, uff-uff, visszaveszi...

Kémia óra: Ha nem megy, van egy rávezető kérdésem: Nos?

Biológia óra: Szóval, a Peti egyik esjtjéből kivágunk egy darabot... Persze, csak gondolatban...

Irodalom óra: Idefigyelj, Péter! Ott egy ajtó. Látod, van rajta egy kilincs. Odamész, azt lenyomod és kinyílik. Kimész, becsukod, és nem jössz vissza. Rendben?

Fizika óra: Viktor, hogyan számoljuk ki az autó sebességét? - Ööööö... - Oh, bocsánat, Viktor, ez túl nehéz kérdés... Nos, milyen színű a vörös csillag?

Irodalom óra: Gyerekek... én titeket... el foglak pusztítani.

Kémia óra: Csendben vagy, meghúzod magad, és színessel írsz a füzetbe!

Biológia óra: Gyerekek, játsszunk! Ki tudja elmutogatni a dipeptid kötést?

Kémia óra: Látjátok, gyerekek, ezzel a keverékkel bármit csinálhatok: Megütögethetem, beszólhatok neki. Csak egy dologra rág be: Ha leköpöm.

Irodalom óra: Idefigyelj, Viktor! Menjetek innen! Menjetek... Nemtom, menjetek le a büfébe! Menjetek! Tessék, adok pénzt is!

Kémia óra: Igen, mágnesesség. Két s-sel. Mint seggben a g.

Irodalom óra: Imre valójában nem László, bizonyos értelemben Péter viszont László... Kertész Imre ezért bizonyos értelemben Péter.

Biológia óra: A nyílt keringési rendszer nem azt jelenti, hogy a kutyából menet közben kifolyik a vér.

Fizika óra: Ha csöndet akarok teremteni, akkor a legegyszerűbb, ha felteszek egy kérdést.

Irodalom óra: Melyik vers szól arról, hogy "Ó, vén Európa, unlak rohadtul?" A rohadtul nincs benne a versben.

Kémia óra: Mihez kell több energia? Ahhoz, hogy az első padsorban ülőket elimináljuk, vagy ahhoz, hogy az utolsóban lévőket?

Matek óra: Hogy tünteted el itt a táblán látható együtthatót? - Nemtom... szivaccsal?
Egyéb: Mikor van húshagyókedd? Most pénteken?

.
P.S.: Ööö... hááát... izééé... az én aranyköpéseimet nem sikerült megtalálni ::ártatlanulnéz::

.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr996171061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2007.01.30. 17:42:15

..ezek között ott van már a tied is?...melyik az?...:PPPP

csibike 2007.01.30. 17:45:17

Mondom, nem találtam meg :) Eleve nem is lehet benne, mert töri-német szakos vagyok :P Holnap folytatom a pakolászást, lehet, kezembe akad. Anno a diákjaim összegyűjtöttek néhányat :D

DuDe 2007.01.30. 18:33:33

pedig épp mondani akartam, hogy biztos neked is voltak :D

skyppy 2007.01.31. 06:24:40

:-))),látom nem kapkodod el a pakolászást...már én se akarok 1 nap alatt megcsinálni egy nagytakarítást....:-)))

kiszvijág 2007.01.31. 08:11:43

Majd én is pakolászok otthon és vigyázz, mert meglelem a gimis beszólásaidat, oszt akor pilloghatsz :p :D:D

kakaóscsigás 2007.01.31. 10:55:44

ez a mágnesesség nagyon tetszett! :D

csibike 2007.01.31. 12:00:39

Dude: Voltak, mert nem hagyományos módon tanítottam :D Kyara: Sajnos, figyelnem kell, nehogy megerőltessem magamat, így nem tudok mindent egyszerre megcsinálni :/ vijágocka: Csak semmi kompromittálás :D Megleltem a gimis "regényeimet" :))) csigásos: Nekem is :D

kiszvijág 2007.01.31. 13:45:13

Nekem is megvannak, meg a verseim is :D Majd tartunk író-olvasó talit. Hol te írsz, hol én olvasok :D

cala 2007.01.31. 15:58:53

Ezek nagyon jóóók!:) Anya is tanár, tartottam neki apróbb felolvasást..még neki is tetszettek:)

Tim 2007.01.31. 19:41:09

Csibi, a Te köpéseid is aranyból lennének? :P

csibike 2007.02.01. 20:32:49

cala: Bizti neki is vannak :)) Tim: Megnézzük? :D Inkább nem, még a saját térdemet találom el :D Soha nem tudtam rendesen köpni :D
süti beállítások módosítása