HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.08.15. 14:20 csibike blogja

(#551)

Számos fórumon olvasom-hallom: A nőknek meg kell tanulniuk elfogadni-szeretni önmagukat - kívül-belül. Egyetértek. Nem attól vagyok nő, hogy X utánam fütyül az utcán, vagy hogy Y szépen néz rám a villamoson. Azért vagyok nő, mert annak érzem magam. Belső meggyőződés, ami lényegesen többet jelent annál, hogy nőneműnek születtem. Nő vagyok a randin elegáns ruhában, nő vagyok a boltban farmerben-trikóban, nő vagyok otthon bugyiban-topban. Nő vagyok kifestve, nő vagyok sminktelenül. Nő vagyok a fodrásznál, nő vagyok takarítás közben. Nő vagyok férfi oldalán, nő vagyok férfi nélkül. De! Egy kapcsolatban csak annyira vagyok nő, mint amennyire férfi a mellettem lévő hímnemű.
A női mivolt örömteli megélése hosszú és küzdelmes út végső állomása. Egyfajta öntudatra ébredés. Zsigerig hatoló önmagunkra-mosolygás.
A ruha lehet szép. A smink lehet tökéletes. De csak a megélt nőiség lehet hiteles. Ufff.


44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr896170886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DuDe 2007.08.15. 15:19:38

/me megrögzött hímnemű, és bólogat erősen :)

csibi 2007.08.15. 15:29:33

Mire? Melyik részre? :)

cala 2007.08.15. 16:38:12

Na de (m)ennyire hosszú és (m)ennyire küzdelmes???? ui.: nem minden zene megy még :(

Sárkány 2007.08.15. 17:17:39

Ezt olyan szépen írtad! Inkább nem rontom el a csacsi megjegyzéseimmel...

csibi 2007.08.15. 18:00:24

cala: Gondolom, az adott nő egyéniségétől, tapasztalataitól függ az út hossza... :)

csibi 2007.08.15. 18:01:24

Sárkány: Elrontani? Mindenkinek megvan a saját véleménye, nálam meg mindig is szólásszabadság volt, ergo hajrá... :)

dreamdancer 2007.08.15. 20:18:31

érdekes, férfiak ritkábban filóznak "mitől-miért-mennyire-hogyan vagyok férfi?"-témában. Férfi vagyok ost' annyi. Mondjuk más belső témában se filózunk ennyit... :)

KiZso 2007.08.15. 20:40:09

Ez én is megerősíthetem...! :)

Magányos Csapos 2007.08.15. 20:40:24

Hát amit itt leírtál, az szóról szóra így van. Ezt Nektek Nőknek kell magatokban lejátszani, de ahhoz , hogy igazán NŐK legyetek (így nagybetükkel) igazi férfi kell mellétek.

cala 2007.08.15. 21:05:59

*Ahhoz, hogy egy nő ragyogjon, olyan férfi kell, aki ragyogtatja őt. Minden szétfolyt, elmázolódott asszony csupán felerészben tehet arról, hogy elcsúfult, igénytelenségében az a pasek a bűntársa, aki mellett nem kíván önmagánál is különb lenni, és ugyanez áll az ellen-nembéliekre is* (Fable) mert a fentiekről ez eszembe jutott..köszi, MagányosCsapos:)

Che 2007.08.15. 21:53:52

Soha, szerintem soha nem tudja egyetlen nő sem teljes mértékben elfogadni-szeretni önmagát! Ha úgy lenne, maradnál sminktelen, aranyat, ékszert max befektetési céllal vennél, nem lenne egy hónapo belül ötféle hajszíned! (nem igénytelenségről beszélek!) Azt is mondják, a nő sosem magának, vagy a férfinak akar igazán tetszeni, hanem a másik nőnek! Ez igaz, csibe?

csibi 2007.08.15. 22:24:10

dream: A pasiknak sok mindenben egyszerűbb... :) A nőiség nekem azért fontos, mert a megtapasztalása mérföldkő az életemben. Igaz, erről már beszéltünk, bár nem ebben az összefüggésben, nem ilyen hangsúllyal :)

csibi 2007.08.15. 22:26:39

KiZso: De azért csak foglalkoztat titeket az a kérdés, hogy mennyire vagytok férfiak? Vagy nem? Vagy ez nálatok pölö az ágybéli teljesítménytől függ inkább? :)

csibi 2007.08.15. 22:28:00

Csapos: De pölö a "lerendezést" nagyban befolyásolja, hogy ki milyen kapcsolatot élt meg - a pasival :) Ritka kincs az igazi férfi...

csibi 2007.08.15. 22:28:58

cala: Fable mindig is okos és érzékeny nő volt :) Köszönöm, hogy megosztottad velünk :))

csibi 2007.08.15. 22:35:13

Che: Persze, mert a nők örök elégedetlenek, de tegyük hozzá, hogy a pasik is... :) Amíg pölö anorexiás kislányok alakja az istenített, addig minden normális testalkatú nő is kövérnek fogja magát érezni. Ok, túloztam pöttyet, de a lényeg stimmel. Én mindig az adott férfit akarom meghódítani, megőrjíteni :) Nőnek soha nem akartam tetszeni. Pasiorientált vagyok ízig-vérig. A divatleszbikusságot is meghagyom másnak :)

Pistahh 2007.08.16. 00:04:46

csibi, hány férfit ismersz, aki az anorexiás nőket isteníti? Szerintem ezt az egészet max. a média fújja fel, a nők meg vevők rá.

Sac 2007.08.16. 09:20:26

Pistahh: egyetértek, kellenek a fenének az anorexiás nők, feltöri a csípődet és még félnék is, hogy összetörik alattam :D, nem csak a média fujja fel ez nagy üzlet a plasztikai sebésznek, a fogyicuccot árulóknak, update Norbinak stb. Olyan NŐből legyen sok mint SzépségesszeműistenségkirálynőCSibike :D (csak kicsit nagyobb cicikkel) :P :d

Balazs 2007.08.16. 09:36:42

"A pasiknak sok mindenben egyszerűbb... :) " Ehe... ehe... Gratu az irashoz szep volt. Nem vitatkozom, mert lehet csak reflexbol es nem meggyozodesbol menne:) Viszont az idezojeles resz (mar megbocsass, de) hulyeseg. :)

csibe 2007.08.16. 09:52:25

Pista: Nem mondtam, hogy pasik istenítik őket :) Eddig is azt tapasztaltam, hogy a pasik nem hívei a soványságnak. Szerencsére. A média is a nők elégedetlenségét, bizonytalanságát használja ki :)

csibe 2007.08.16. 09:56:04

Sac: Én is féltem, hogy egy 60 kilós pasi alattam hal meg, ezért a választásnál eleve 80-90 kg volt a kiindulópont :D Persze, mindenkinek nagy üzlet. És igen jó üzlet is... :) Nagyobb cicik? Bammeg, azokat viseld te, nekem bőven elég a saját méretem, elég bajom van velük így is :D

csibe 2007.08.16. 10:00:09

Balázs: Köszi :) Vitatkozhatsz, soha nem mondtam, hogy nekem van igazam. Csak azt írom, amit én gondolok... :) Az idézőjeles? Cala idézetére gondolsz? Ha igen, szerintem nem hülyeség. Van viszonyítási alapom, így tudom, hogy ha egy fatökű pasi mellett vagyok, aki nem tekint nőnek, akkor kevésbé vált ki belőlem szenvedélyt, kevésbé akarom elcsábítani sötöbö. Megfelelő pasi mellett viszont minden nőiségem előjön :)

KiZso 2007.08.16. 10:30:28

Spec. nekem még nem volt problémám az ágyban, nem kell szednem libifidet' ( vagy mi a szar az??! ), nem panaszkodott rám senki. Véleményem szerint, egy férfi akkor tud igazán férfi lenni, ha egy nő, aki mellette van NŐNEK is érzi magát...

csibi 2007.08.16. 10:34:26

Persze, a kölcsönösség megléte fontos... :) De férfi nélkül is nőnek kell lennie a nőneműnek. A nőiség nem függhet kizárólag a pasitól.

Balazs 2007.08.16. 10:42:08

Amit en tettem idezojelbe es te mondtad:D (mar megijedtem, hogy van viszonyitasi alapod... :DDDD)

KiZso 2007.08.16. 10:43:18

Hát ja. Kissé bonyolult dolog ez... :) Vagy nem is annyira?? :D

csibi 2007.08.16. 10:44:06

Abban is van viszonyítási alapom: Tapasztaltam, ráadásul sokat beszélgetek pasikkal is. Spec ezt ők is mondták :)

Balazs 2007.08.16. 11:38:31

Jajj ugyanmar nem kell minden hulyeseget elhinni:D

Balazs 2007.08.16. 12:13:57

Ugyanis rohadtul helyzetfuggo a dolog. Bizonyos szituaciokban a noknek jelentos elonyuk van. Bizonyos szituaciokban meg hatranyban vannak. Mi pasik nem vehetunk fel bugyivillantos miniszoknyat szobelire. Ha koltozik az iroda, vedoitalt hoznak vajh kinek kell felcipelni az irodaba?:) Meg ha felrokkant vagyok es a lepcson felcipelni magam kinszenvedes akkor is:)

csibike 2007.08.16. 12:22:11

Van előnyük a pasiknak is: Pölö az iskolában vagy álláskeresésnél. Ugyanolyan végzettségű pasi és nő közül a pasit veszik fel... Ha a nő szülni akar, legtöbbször el is felejtheti az állását. Rengeteg példát lehet hozni pro és kontra. Én spec arra gondoltam, hogy érzelmileg a pasik egyszerűbben működnek, mint a nők. Pölö nem filóznak-tépelődnek annyit :) Bocs, azért ne a nőnek kelljen már nehezet emelni... Ha az őskorban tudtatok vadászni és mamuthúst vonszolni, akkor most tudjatok kartonokat is cipelni :D

Sac 2007.08.16. 12:32:39

Kösz én meg vagyok elégedve a sajátommal, de neked szivesen besegítek a cici cipelésbe :)

csibike 2007.08.16. 12:50:00

Ok, mindjárt felvéslek a cicihordozó listára :P

Balazs 2007.08.16. 14:35:39

Iskolabaaaaaaan??? He? Az iskolaban javareszt a noknek van elonyuk:) Allaskeresesben sem feltetlenul van elonyuk a ferfiaknak sot... Nezz csak meg egy csomo irodat. Bakker tobb no dolgozik mint faszi. A mi osztalyunkon pl az oszt vez ferfi, en ferfi, + szamtechesek ahol van 3 ffi. 2 kolleganom itt, OV helyettes no, szomszed szoba 2 kollegano, szamtech 1 kollegano. 1 kollegano szul 1 kollegano es 1 kollega a masik epuletben leledz. Ugy van nalunk tobb no, hogy a szamtech is hozzank tartozik!!!! Baaaa az pedig igencsak durvan ferfimelo:) Erzelmileg... hat az ketsegtelen, hogy a ferfiak ritkan bonyolodnak bele hosszu talalgatasokba, majd veszik tenynek azokat ellenben a masik nem... hat... jah. Akkor ha jol ertem a ferfiaknak azert konnyebb mert kevesebb problemat generalnak maguknak?:) Jesz:) Csibike. Ha mar a mult fele megyunk vissza, akkor szeretnel olyan helyzetet a noknek ami akkor volt? Mellesleg az oskorban az elkopott terdporcu emberek nem eltek sokaig es a 2mes emberbol is igen keves volt...

csibi 2007.08.16. 14:43:31

Eleve több a nő, mint a férfi. Az sem mindegy, hogy hozzátok milyen kvalifikáció kell, mennyit lehet keresni a melóval sötöbö :) Egyébként ma mintha nem lenne nálad a humorérzéked... :)

Sac 2007.08.16. 15:22:06

Sokan vannak előttem? Ha igen kérhetném, hogy tornasorba állítsd a népet? :D

csibi 2007.08.16. 16:04:38

Nem számoltam még össze... :D

Pistahh 2007.08.16. 17:23:58

"Ha a nő szülni akar, legtöbbször el is felejtheti az állását" erről annyit, hogy nálunk egy nő visszajött 3-4 gyerek - 9 év gyes/stb után "dolgozni". Ekkor onnan indul, hogy törvényileg jár neki a 9 évre visszamenőleg az összes szabi - kb. 200 nap, amit megintcsak törvényileg nem vihet át következő évre, ki kell vennie. Tehát a cégnek 9 éven át semmi bevételt nem hozott, visszajön, és szinte azon hirtelenjében újból eltűnik kb 10 hónapra úgy, hogy a cég közben fizetheti a fizetését (amit megintcsak a törvényi kötelezettség miatt az elmúlt 9 év átlagával emelni kellett...). Ez olyan 4-5 millió forint lehet kb. Ennyibe került a cégnek úgy, hogy közben ő semmi bevételt nem termelt. Melyik az a cég, amelyik ekkora pénzügyi terhet be mer/akar vállalni? Ez egy profitorientált cégnek sem jön jól. Csoda akkor, hogy inkább férfiakat akarnak felvenni, akiknél elhanyagolható ez a "kockázat"? (félre ne érts, nem vagyok nőellenes, pusztán a jelenlegi rendszert tartom igazságtalannak). Pista

csibi 2007.08.16. 20:28:12

Nem gondolom, hogy nőellenes lennél :) A rendszer biztos nem jó, ez sem jó. De az is igazságtalan, hogy ha valaki szülni szeretne, akkor azzal kell számolnia, hogy nagy valószínűséggel nem veszi vissza a munkahelye... Egy álláskereső interjún pedig kvázi nincs esélye azért, mert ott a nemrég szült gyerek.

Pistahh 2007.08.16. 22:27:27

csibi: ezért is gondolom azt, hogy praktikus volt a régi családmodell, amelyben a feleség otthon volt a családdal, a férj meg eltartotta őket. A nő így tudhatta, hogy biztonságban van anyagilag. A "nagy női egyenjogúságnak" ez is az ára. :)

csibi 2007.08.16. 22:33:37

Azért egy nőnek a gyereknevelésnél többre van szüksége... :) Én spec nem akarok karriert építeni, de azt sem tudom elképzelni, hogy "csak" gyereket neveljek. Igaz, olyat is hallottam-olvastam, hogy a főállású anya szégyellje magát, miért nem megy el dolgozni, elvárja, hogy eltartsák... Na, ez is guftuftalan.

Sac 2007.08.17. 09:07:52

Azért van pár főállású anya akinek azért van annyi gyereke, hogy eltartsák, de nem az ura hanem (mi) az állam. Ez is guftuftalan :).Aztán meg sírnak, hogy nem kapnak eleget. Mindenki válaljon annyi gyereket amit el bír tisztességesen tartani.

csibi 2007.08.17. 09:20:20

Messze nem tökéletes a rendszer, sajnos. Azért az sem korrekt, hogy ezrekbe kerül a pelenka, a bébiétel és még sorolhatnám...

Sac 2007.08.17. 12:38:32

Bébiétel kb 1 évig kell, pelenka mondjuk 2,5 évig:), persze egyetértek sokba kerül utánna is minden, lányomnak a suliban csak az ebéd havi 6e, és a heti 5 napból max 1 nap amikor megeszi. De a gyerek projektból ne csak az élvezetre koncentrájunk már könyörgöm :))

csibi 2007.08.17. 12:44:16

A gyerek utána is "sokba kerül"... :) Nem feltétlenül az élvezet miatt lesz valakinek sok gyereke... Pölö van olyan, hogy a vallása miatt nem védekezik valaki, az abortusz meg ugyanezen ok miatt tiltott...
süti beállítások módosítása