HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.11.16. 21:04 csibike blogja

S. arról próbált meggyőzni, hogy totál jó buli a Titanic kiállítás, húzzak el rá. Meg a nők úgyis zsigerből szeretik az ilyesmit. Mivel ma van a tolerancia világnapja, türelmesen végighallgattam, aztán közöltem vele, hogy nem. Bővebben: Kurvára nem, mert...
... ütött-kopott, szétázott lyukas cipőm nekem is van.
... ha jégtömböt akarok tapperolni, kinyitom a frigót.
... már listás vagyok, igaz, nem az életem a tét, de pölö az orrom igen. (Vagy a kolléganőm orra, attól függ.)
... életem 85 %-át tolongó tömegben töltöm.
... hangyafasznyi betűket itthon is olvashatok.
... ha szívfájdító élményre vágyom, csak felidézem a ma hallott konyhai pletykát, miszerint idén nem lesz bónusz.

Oké, tény, hajócsavar nincs a kamrában.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr906170769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magányos Csapos 2007.11.16. 21:32:56

és nincs ott a kamrában az a vészharang sem...amugy tényleg jó a kiállítás...jobb , mint pl a Leonardo...amugy ígérem, ha Csibekiállítás lesz mindenféle használati tárgyaidból, vagy általad készített műremekekből én azt is megnézem...pláne ha a kamrádban lesz..:-) P.s. Amugy én meghaltam...mármint a beszállójegyem szerint

csibike 2007.11.16. 23:40:22

Az inkás kiállítás óta szkeptikus vagyok, erről ráadásul nem is hallottam sok jót... Ha valaha az életben lesz kiállításom, meghívlak, bár lehet, csak posztumusz :D

Odil 2007.11.17. 14:42:29

Igazság szerint én a húgom fanatizmusa miatt mentem el, őt teljes extázisban volt, én pedig elnézelődtem. Nem volt rossz, de nem is változott meg az életem. A betűk azért nagyobbak, de a tömeg iszonyatos. Csak úgy éri meg, ha valakit tényleg nagyon érdekel.

Magányos Csapos 2007.11.17. 16:10:46

Na én meg az inkásat nem láttam...Csibe...Neked még életedben dukál ám a tárlat :-)

csibike 2007.11.17. 17:24:23

Odil: Aki eddig mesélt róla, azt mondta, hogy sokkal jobbra számított :) Csapos: Vagy olyan állatkerti rácsok... :D

Chilly 2007.11.17. 19:26:58

Én voltam jobb volt mint a Da vinci kiállítás.És túléltem!!!:)))Tény hogy sokan voltak, de kipipálhatom hogy ezt is láttam. Bár jobb lett volna ha ingyen levisznek 1 olyan tengeralattjáróval és magam nézhetem meg milyen nagy is volt mert még így sem fogtam fel igazán!:P

csibike 2007.11.18. 19:46:49

Na, oda nem jutottam el... :/

miles 2007.11.20. 13:35:03

Hajócsavar ott sem volt. És nem is tetszett igazán. Nem, nem volt rossz.....de olyan semmilyen volt. Felejthatő. Nagy hűhó (majdnem)semmiért

Rege Ata 2007.11.20. 13:37:17

Hm... Lehet, hogy sokan azért mennének el a Titanicról szóló kiállításra, mert ott szeretnének együtt jól elsüllyedni, jól meghalni a Titanickal/tól/ban, aztán újra elmenni jól a róla szóló kiállításra... ;-p
süti beállítások módosítása