HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.12.02. 13:19 csibike blogja

Nem hiszek a szerelemben, abban hiszek, ami több nála. Rövid időn belül két blogba kommenteltem eme meggyőződésemet, itt is említettem már. Jól hangzik, még az is lehet, saját gondolatom.  
A szerelem mindig akkor talált rám, amikor nagyon magányosnak éreztem magamat, szeretet- és szereleméhes voltam, akartam valakit, akit szerethetek, és aki szeret engem. Hirtelen robbant be az életembe, még fel sem ocsúdtam a meglepetésből, amikor már nyakig merültem benne, égtem, izzottam, rajongtam, lelkesedtem - aztán egy idő múlva keserű lett a szám íze. Jött az eszmélés. Hiányérzetem volt, tudtam jól, mit szeretnék, mit nem kapok meg. Görcsöltem, kapaszkodtam egy ideig, aztán beláttam, nem hazudhatok tovább magamnak, ennyi. Amíg rózsaszín köd borította az agyamat, győzködtem magam, hogy neki biztosan több idő kell, lassabban bontakozik ki érzelmileg. Fenét. Pasi is képes belebolondulni a nőbe, de csak akkor, ha az „igazival" találkozik - míg a nő hajlamos bárkibe beleszerelmesedni, aki az útjába akad. A szerelem nekem mindig a valóságra boruló rózsaszín függöny, amit ha elhúzok, nincs mögötte semmi. Két ember találkozik, egész jól elvan együtt, de ennyi, semmi több. Ha elfogy az egymásra találás öröméből fakadó lendület, vége, kidurran a lufi, marad az üresség. Többnyire a pasi jut el előbb erre a pontra - csak gyáva ahhoz, hogy a nő szemébe mondja, inkább kivárja, míg a nő szakít vele. Erősebb nem? Pfff. A leggyengébb.
Ami több a szerelemnél, lassan alakul ki. Legalábbis nálam. Akkor jön el, amikor épp elegem van a pasikból, amikor végre képessé válok arra, hogy ne pusztán egy kapcsolattól várjam a boldogságot, amikor egyedül is jó nekem. Lassan fon át, porcikáról porcikára kúszik az érzés, ami több, mint szerelem. Rengeteg mindent fog egybe: Van benne gyengédség, féltés, bizalom, szeretet, szenvedély, hit, biztonságérzet, harmónia, meghittség. Valami ősi köldökzsinór köt össze a másikkal, az összetartozás természetes, magától értetődő. Cinkosok vagyunk, saját kis világunk van, a „mi". Nem várom, hogy lépten-nyomon bizonygassa az érzéseit, szeme, érintése mesél róluk. Nem tudok haragudni rá. Elfogadom a hülyeségeit, mert nélkülük nem lenne az, aki. Egyszerű dolgok okoznak örömöt: Együtt főzni a konyhában, közben összemaszatolni egymást, hallani a szuszogását magam mellett, reggel őt pillantani meg elsőnek, csók a tömött metrón, várni haza, beleszimatolni a nyakába, egymás mellett látni a fogkefénket. Sorolhatnám még. A szerelem felületes dolog, ami több nála - az maga a mélység.

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr686170740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andor 2007.12.02. 13:57:35

Eh... -.- fogalmi zavaraim vannak? Én azt hittem... illetve hát hiszem most is, hogy a szerelem az az a dolog, amit te "több annál"-nak neveztél.

csibike 2007.12.02. 14:10:20

Ez az én tapasztalatom, amit az elmúlt 30 évben gyűjtöttem, saját magamra vonatkozik... :) Biztos mindenkinek más a szerelem-felfogása, nekem ilyen.

csibike 2007.12.02. 14:11:35

A több magában foglalja valamilyen szinten a szerelmet, de pusztán a szerelem nekem nem jelenti azt a többletet :)

Andor 2007.12.02. 14:13:35

Lehet... igazából csak másra más szavakat használunk... :)

Én 2007.12.02. 15:35:33

Ez hülyeség. Amiről írsz, az a rózsaszín ködös szerelem utáni szeretet. Valaki erre vágyna és nem a szerelemre? Kétlem.

Boci 2007.12.02. 15:40:52

Pedig igen. A szerelmet valahogy mindig megszívtam, nem is kicsit. Soha nem éreztem, hogy jó, csak azt, hogy szenvedek miatta. Ezt, amiről Csibike beszél, csak pár éve találtam meg. És igen, én pl. erre vártam.

csibike 2007.12.02. 15:57:58

Andor: Lehet... :) Babka: Mit jelent a mosoly? :) Te: Mindig is csodálkoztam, hogy vannak olyan emberek, akik csípőből hülyeségnek nyilvánítanak valamit csak azért, mert képtelenek értelmezni az írott szöveget... Egs. Ez az én olvasatom, nem kell vele egyetérteni. Próbálj belegondolni és belenyugodni abba, hogy többről van szó, mint pusztán a szerelemről, ergo egy olyan érzésről, ami nem fellángolás, hanem sokkal értékesebb, teljesebb, mint az a sokszor álérzés, hogy jujj, most de szerelmes vagyok valakibe. Nem az érzések kihűléséről beszélek, hanem az érzések lehető legteljesebb megéléséről... Mindenki erre vágyik, hangsúlyozom, mindenki - csak lehet, másként címkézi magát az érzést. Boci: Örülök, hogy megtaláltad, maradjon is meg jóóó sokáig :))

DuDe 2007.12.02. 20:05:29

pacsi csibejány...ezt szépen mondtad :)

Babka 2007.12.02. 20:40:29

Csak azt, hogy leírtad, amit én is gondolok erről az egészről..:)

Susua 2007.12.02. 21:47:55

Ettől elbőgöm magam :(

cala 2007.12.02. 22:32:03

*mosolyog és csendben pirul,meg meghatódik*

skyppy 2007.12.03. 04:38:53

...óó a szerelem....mi is az...azt hiszem koronként változik....lánykoromban kevertem a szimpátiával....meg is kaptam érte a büntetésem...aztán amikor az ég összeért a földdel és nem érdekelt már semmi - nem volt tét,nem volt cél - megismerkedtem a férjemmel....nem kinyilatkoztatás egyszerűen csak a véleményem.....amikor túl sok a szempont, amikor csak ezen aggódunk, görcsössé válunk magyarázatokat érveket kersünk és találunk a helyzet magyarázatára...pedig talán elég lenne odaadónak és elfogadónak lenni.....:-)) ..vagy ez mamár ismeretlen fogalom???

christaylor 2007.12.03. 08:32:13

ez annyira szép. én mindjárt bőgök, igazán!

Foxfox 2007.12.03. 08:50:21

Már megint ez a "pasik" sztereotípia...! "... jó felejtés enyhe vár! S szólt a Holló: Soha már!"

Balazs 2007.12.03. 09:06:42

Komolyan tok jo szep kis elmelkedes lett volna, ha nem lenne benne az a "Többnyire a pasi jut el előbb erre a pontra - csak gyáva ahhoz, hogy a nő szemébe mondja, inkább kivárja, míg a nő szakít vele. Erősebb nem? Pfff. A leggyengébb." Altalanosito resz....

csibike 2007.12.03. 09:22:53

Balázs: Ez a tapasztalatom, saját, másoktól olvasott-hallott, másokkal átbeszélt... Ennek ellenére nem mondom azt, hogy minden pasi szemét, és ha figyelmesen olvasol, ott látod azt a szót, hogy "többnyire" - ergo vannak kivételek. Mindenki oda sorolja magát, ahová akarja. Fox: És? Nem sztereotípia - tapasztalat. chris: Nem azért írtam, nem szeretném... Örülök, hogy idebiggyesztettél egy mélcímet, akartam kommentelni, vigasztalni, de... :)

csibike 2007.12.03. 09:24:55

Kyara: Odaadás és elfogadás? Én szeretem mindkettőt, de ez ma már nem divat, követelés, számonkérés van általában... Sajnos. csillag: Mi a baj? :/ cala: Na :))) Susua: Ne tedd, tényleg.

csibike 2007.12.03. 09:25:55

Babka: Örülök, ha néhányan tudják, miről beszélek... :) DuDe: Nem annyira, mint ahogy bennem él...

Susua 2007.12.03. 09:26:40

késő :) de sztem tényleg jó írás. én is szeretnék ilyet (szuszogást, maszatolás, fogkefét, stb.)

Foxfox 2007.12.03. 09:30:47

... ezek szerint akkor minden pasi!

csibike 2007.12.03. 09:34:54

Susua: Naaa... Köszönöm :) Drukkolok, hogy legyen neked is. Fox: Tudsz olvasni és értelmezni? Írtam, hogy nem mindegyik...

csibike 2007.12.03. 09:36:06

Ráadásul hogy a rákba próbáltam volna ki minden pasit, vajh köcsög-é vagy sem... :D

Balazs 2007.12.03. 10:39:26

"Erősebb nem? Pfff. A leggyengébb." De ez a mondat nincs megszurve a "tobbnyire" altal... Nem beledkotni akarok csak egyszeruen felbacom az agyam, ha ilyet olvasok. Ugyenezt reagalom a "minden no qrva/buta/stb..." reagalasokra is. Igen vannak a nemekre jellemzo dolgok, de ez a "nem mer dobni" ez olyannyira negativ altalanositas... bah... ezzel felettem is itelkezel.

csibike 2007.12.03. 11:02:45

Baszogass nyugodtan, nem lesz mea culpa. Ez a véleményem, ennyi.

Foxfox 2007.12.03. 11:22:35

Csibe: Senki sem utalt arra, hogy minden pasit kipróbáltál volna! Hiszen Te magad írtad, hogy részben olvasott, másoktól hallott, átbeszélt tapasztalatokról van szó! Félre nem érts!, én bírom a markáns véleményeket, ezek a legjobb témák, pláne, ha ki is áll mellettük a blogtulaj!

csibike 2007.12.03. 11:36:58

Nem várom senkitől, hogy egyetértsen velem, vagy elfogadja a véleményemet. Viszont jogom van saját véleményt formálni, és ezt nem fogom csak azért megváltoztatni, mert valakinek nem tetszik. Részemről itt a pont.

Balazs 2007.12.03. 11:43:09

Egyet nem ertek. A velemenyed a "minden pasi patkany", ami az altalam mar tobbszor beidezett reszletbol jott le nekem? Vagy nem ez a velemenyed, csak felreerthetoen fogalmazta/felreertettem? Ledobbentem nem kicsit, mert nem ugy simertelek meg, hogy ilyen negativan altalanosito megjegyzeseket tegyel...

csibike 2007.12.03. 11:51:31

Miért kell ezen a faszságon ennyit rágódni? Egy vállrándítással túl lehet lépni ezen a piti dolgon, de most már a drámázásnál tartunk, b+. Írtam, hogy nem tartok minden pasit köcsögnek. De ha annak is tartanék minden pasit, jogom van hozzá, hogy olyan véleményt alkossak, amilyet akarok. Nem lesz lelkiismeretfurdalásom, hogy jajj, szegény hímnemű olvasóim vajh mit gondolhatnak. Én ezt írtam, neked nem tetszik, ennyi, nincs miről beszélni. Egyébként meg hülyeség azt gondolni, hogy egy blog alapján bárkit is meg lehet ismerni.

Balazs 2007.12.03. 12:01:59

ROFL! Akkor miert nem leptel tul egy vallranditassal a teman? Kulonben meg ahogy neked jogod van velemenyt formalni mindenkinek joga van. Meg veled ellentetes velemennyilvanitasra is... Nem tetszik? Nyeld le a bekat vagy kuldj el a picsaba. Ez a leirom-elolvasod dolog meg ugy mukodik, hogy amit es ahogy leirsz abbol jon le, hogy azt most vajh hogy is gondoltad... Es igen, az en megfogalmazasom is hibas volt... a "nem ugy ismertelek meg" helyett "eddig nem ugy ismertelek meg"-et kellett volna hasznalnom. Persze hogy senkit sem lehet igy megismerni... ennyibol. De valamit csak megismersz a masikbol... latsz belole valamit. Annyit mindenkeppen, hogy az elkepzelt, magadban kialakitott kep alapjan csalodni tudj a masikban...

Odil 2007.12.03. 12:10:29

Ezer és egy bocs, én megpróbáltam végig olvasni, de inkább írok bele :D Azt hiszem, mint már mondtam, hogy nálam ez több annál és most, hogy ezt elolvastam, méginkább azt hiszem ;-)

csibike 2007.12.03. 12:15:21

Bazmeg, Balázs, most komolyan felbasztad az agyamat. Arra próbáltam rávilágítani, hogy hagyd a picsába az én véleményemet, nem arról, hogy nincs jogod a saját véleményedhez. Három dolog miatt tépem teljesen feleslegesen a számat: 1. Jogom van a saját véleményemhez. 2. Jogod van a saját véleményedhez. 3. Mindenkinek joga van a saját véleményéhez. Nem próbáltalak meggyőzni a saját véleményem igazáról. Az meg, hogy ki mit lát a blogból, végtelen történet. Aki bennem pusztán blog alapján csalódik, az tehet egy szívességet, meg is érdemli. Részemről nem akarom tovább ugyanazt a csontot rágni, elmondtam, amit akartam. Ha én tiszteletben tudom tartani más véleményét, más is megteheti ugyanezt. Nem kötelező idejárnia senkinek.

csibike 2007.12.03. 12:16:14

Odil: Én annak csak örülök, ha ez a helyzet, maradjon is így :))))

Madmax 2007.12.03. 12:39:40

"Többnyire a pasi jut el előbb erre a pontra - csak gyáva ahhoz, hogy a nő szemébe mondja, inkább kivárja, míg a nő szakít vele. Erősebb nem? Pfff. A leggyengébb." Mivel, hogy te nő vagy, érthető, hogy a pasikat hülyézed le, mivel bennük csalodsz. Ám általában a másik fél váltja ki a hibákat. Egyáltalán nem lehet egyik nemre se mondani, hogy ő bassza el a kapcsolatok többségét. szerintem.

Cuki 2007.12.03. 12:45:33

Mélyen egyetértek csaj...:)

Odil 2007.12.03. 12:51:20

Hát csak elolvastam...a múltkor nálam is hasonló "te köcsög, lefikázod a pasikat" vita lett. Mi van? Mié kell ezt? Én észre sem vettem ezt a részét...érdekes, talán mert nem vagyok pasi :S

Balazs 2007.12.03. 12:56:40

Szerinted en irkalnek ilyen fel oldalakat, ha az agyfelbaszas nem lenne kolcsonos? Kulonben meg a picsaba is... mi a rakrol vitatkozunk? Mindenkinek lehet velemenye. Mindenki velemenye lehet serto valakire nezve... Nah mindegy... Szamomra ez egy irasbeli beszelgetes. Az meg nem ugy muxik (nalam), hogy elmondom amit akarok es hello... lehet valaki igy oldja meg, az o dolga. Megismeres tema: Mindenki kiad magabol egy reszt. Csak egy reszt es sokkal melyebb, masabb, tobb retege van az embernek mint azt egy blogbol, kommentekbol meg lehessen ismerni. En pl ezert nem blogolok. A retegeimet nem valogatas nelkul mutatom meg mindenkinek. A blogom szerintem jelszoval vedett postokbol allna:D Az uccso mondatodat meg, ha nem is olyanra akartad, de elegge "leszaromhogyittvagye"-sre sikerult...

gargoyle 2007.12.03. 12:57:35

nyilvan mert a nok nem arra erzekenyek. a mindennoribancra is tobb no kapja fel a fejet mint pasi alapesetben. amugy a "nem dobja a nojet mert bena/balfek" dologra reagalva azert szerintem hamar talalnank parszazezer magyar anyat aki azert nem hagyja ott a ferjet 40 eve es fozmostakaritszexelgyereketnevel orrbaszajba neki kozben mert jajistenem mit csinalnek utana... egyforman iteljuk el a ket viselkedest ha lehet (: na uncsi mar ez a tema. hogy all az uj polod csibike? :D

csibike 2007.12.03. 13:00:21

Madmax: Egyetértünk, a kapcsolat két emberen múlik, mindig. Az én tapasztalatom az, hogy a pasik többsége szeret kivárni, kényelmesebb megoldás számukra, ha a nő veszi észre és mondja ki, hogy vége a kapcsolatnak. Cuki: Melyik részével? :) Odil: Ha valaki tudja magáról, hogy ő nem ilyen, akkor ez bőven elég, szerintem, nem kell drámázni. De úgy látszik, hogy mégsem.

csibike 2007.12.03. 13:06:10

Balázs: Ne baszogass már, tényleg, léci :) Nem ér ennyit az egész. gargoyle: Bakker, 40 év után már nincs is szex, hol élsz te? :D Én a megismerni valakit és az érzelmek összefüggéséről írtam, nem arról, hogy mi a helyzet évek óta tartó csapdás kapcsolatok esetében :)

Balazs 2007.12.03. 13:52:54

Csibike: Najo, mert a te blogod, ezert hagyom, hogy tied legyen az utolso szo:P A kovire nem reagalok:P Odill: bezzeg ha nok leszolasa lett volna... :P:D "a pasik többsége szeret kivárni, kényelmesebb megoldás számukra, ha a nő veszi észre és mondja ki, hogy vége a kapcsolatnak." Igen ez iiigy helyes:P De telleg befogtam.

Balazs 2007.12.03. 13:53:34

javitas: A helyes a megfogalmazasra es nem az idezojeles viselkedesre ertendo...

Cuki 2007.12.03. 14:35:05

Csibike minden részével egyetértettem.:)

csibike 2007.12.03. 18:43:51

Cuki: Örülök :))

DuDe 2007.12.03. 19:06:57

Ezúton szeretnék gratulálni az összes szőrszálhasogató, túlérzékeny lelkű, über önérzetes kommentelőnek...fa és erdő - semmi több

Odil 2007.12.03. 19:07:09

hát bazzeg....ez durva lett, nem kell drámázni...

homb 2007.12.04. 14:06:41

"egymas mellet latni a fogkefenket" - az nagyon jo, most mar en is tudom:)

homb 2007.12.04. 14:08:40

mellett, bocs

csibike 2007.12.04. 14:12:04

Ugyehogyugye? Totál egyszerű dologról van szó, mégis olyan meghitt... :) Üdv itt :)

Rege Ata 2007.12.04. 14:18:26

A "pasik" időnként őszinte, szánó-sajnáló, együttérző, stb. mosollyal lehülyézhetnék magukat... a tökéleteshez minél közelebb... ...és onnan végre kimozdulhatnának. ;-o
süti beállítások módosítása