HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.12.09. 22:12 csibike blogja

Mindig elmerengek, ha olyasmit olvasok, hogy a nő/pasi csak az ágyban hajlandó szexelni, csak akkor, ha nem fáradt, ha lezuhanyzott, ha fogat mosott, ha kellően szőrtelen sötöbö. Szerintem ezek kifogások, problémákat takarnak. Nem feltétlenül az adott kapcsolattal van baj, lehet ez pölö "szimplán" önértékelési probléma, túlzásba vitt megfelelni akarás, törekvés a másik által egyáltalán nem elvárt tökéletességre. Annak is megvan a maga romantikája, ha két izzadt, fáradt ember a bejárati ajtónak támaszkodva falja-karmolja egymást. Szerintem.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr696170723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil 2007.12.09. 22:18:41

és én azt hogy szeretem :P

Odil 2007.12.09. 22:19:44

ja és a szék...:D most én is elmerengtem...azok meg hülyék ;-)

csibike 2007.12.09. 22:32:58

Jó is az... :) Nem hülyék, sanszos, hogy valami bajuk van - magukkal vagy a párjukkal, de nem mernek beszélni róla.

Odil 2007.12.09. 22:34:59

jóvanna én is úgy gondoltam...nekem is volt ilyen gondom, de később rájöttem, hogy hülye vagyok, mert az illető nem a borotvált lábamért szeret :D na így értettem, hogy hülyék.

OSUDF 2007.12.10. 05:34:41

Vagy lehet, ez is csak azt mutatja, hogy lehet, hogy 12-13 évesen elkezdenek hemperegni manapság a népek, de lövésük sincs arról, hogy mitől szex a szex... "Vajon miért mondja minden nő, hogy csapnivaló szerető vagyok? Hogy tudnak ilyen végleges álláspontra helyezkedni 3 perc alatt?" Woody Allen

Balazs 2007.12.10. 08:47:42

Kinek a pap kinek a papne:) Van aki el sem tudja kepzelni hogy lehet pizsamaban aludni van aki azt tartja lehetetlennek, hogy lehet nelkule. Pont a szex az amiben annyira de annyira kulonbozunk egymastol:) Neha meg nem:)

Balazs 2007.12.10. 08:48:09

De 100%osan agree csibike irasahoz:)

csibike 2007.12.10. 09:00:39

Balázs: Biztos vagyok abban, hogy ha valaki csak és kizárólag akkor hajlandó szeretkezni, ha nem fáradt, ott valami gond van a háttérben... :) OSUDF: Ja, a 12-13 éves lelkileg még totál gyerek. Sok "felnőtt" sem tudja, mitől szex a szex, ennek számos oka lehet :) Odil: Egyetértünk :) Nekem is volt olyan korszakom, amikor azt hittem, csak zuhany után lehetek kívánatos :D

Béb 2007.12.10. 09:42:26

De az úgy dög unalmas is lehet! (Bár én már azért is ölni tudnék!) S amúgy is milyen jó az, amikor fáradtan, lustán, kissé borostásan, tévénéző pózban - mert csak annyi energia van. De legalább úgy és akkor, és ott is szeret(get)itek egymást...

gargoyle 2007.12.10. 11:26:34

azert ez nem szexkerdes. ha valaki csak es kizarolag bizonyos korulmenyek kozott hajlando valamit csinalni az azert mindig gyanus. amugy egyetertek a tetellel, csak kiterjesztenem barmely cselekvesre (:

Norka 2007.12.10. 11:35:30

Huu, most biztos megköveztek de én egyáltalán nem tartom az igényességet önértékelési zavarnak...es a zuhany akkor is alapvető követelmény nálam, már csak annál is inkább mivel az emberből a nap folyamán különféle dolgok távoznak odalent és nem túl higiénikus ezt igy puszilgatni vagy nyalogatni....:( De lehet csak az irigység beszél belőlem, hogy egyesek képesek minden időben, minden helyen és minden állapotban élvezni:)))

OSUDF 2007.12.10. 11:41:28

Hümm, itt már lassan minőségi-mennyiségi kérdések kerülnek felszínre:) A minőségiben Norkának igaza van, az orál részleg tényleg kellemesebb tisztán.... De lehet anélkül is szexelni, ahhoz pedig nem kell feltétlen állandó tisztaság:) (meg is haltam volna egy hetes sátorozás közben, ha nem lehetne semmit se csinálni frissenfürdés nélkül....:P)

csibike 2007.12.10. 11:46:07

Norka: Nyilván izzadtan nem kerül sor olyan tevékenységekre, mint mondjuk tisztán, bár ki tudja :) Van olyan is, hogy valaki ébredés után rohan el zuhanyozni, fogat mosni, holott este zuhanyzott, mosott fogat. Én inkább arról beszélek, hogy az igényességnek is vannak határai, a sterilitás például abszurd. Spec engem mindig is zavart, ha a pasi szex után egyből rohant ki zuhanyozni - teljesen természetes dolog az izzadás :) Vagy azzal sem tudnék mit kezdeni, ha egy pasi azt várná el tőlem, hogy a nap 24 órájában tiptop legyek - nonszensz, mert emberek vagyunk, megizzadunk, elfáradunk sötöbö.

csibike 2007.12.10. 11:49:32

gargoyle: Ezek a dolgok gyilkolják a kapcsolatot, szerintem :) Pigi: Jaja, kell a változatosság :) Minden helyzetet ki lehet használni :D OSUDF: Kellemesebb, naná, ezt senki nem vitatja. A másik megállapítással is egyetértek :)

Odil 2007.12.10. 11:50:25

Én kifejezetten szeretek szeretkezés után meztelenül fetrengeni a kedvesemmel ahelyett, hogy rohannánk zuhanyozni. Az orális része persze ilyenkor azért kimarad, de tényleg nem kell az mindig. Főleg amikor alig beérve a lakásba, a falnak döntjük a másikat :D:D Nah most jól elmerültem :D

Balazs 2007.12.10. 13:59:34

/kotekedes ON Ooo van aki nem mos fogat reggel az esti fogmosastol fuggetlenul?:D /kotekedes OFF

csibike 2007.12.10. 14:09:20

Balázs: Szeretkezésről van szó, bocs, ebben az összefüggésben próbálj értelmezni :P Odil: Egyetértek :)

kakaóscsigás 2007.12.13. 09:51:33

márpedig én úg yérzem jól magam, n aés persze felszabadultnak, ha rendbe raktam magam. nem vagyunk egyformák. ettől még nem vagyok defektes vagy ilyesmi.

kakaóscsigás 2007.12.13. 09:52:40

és önértékelési gondjaim sincsenek, sőt a párkapcsolatom is remek.

csibike 2007.12.13. 10:06:53

Ha neked így jó, akkor így jó... Viszont vannak helyzetek, amikor megkívánod a másikat és nincs idő zuhanyra, tollászkodásra, mert akkor oda a pillanat varázsa. Nem lehet mindig patyolattiszta az ember - nem biztos, hogy defektes, egy szóval nem mondtam, de a csak ágyban, csak tisztán, csak szőrtelenül és társai szerintem kizárják a spontaneitást, merevnek érzem az ilyesfajta hozzáállást. Persze, mindenki úgy szexel, ahogy neki jó.

kakaóscsigás 2007.12.14. 11:27:37

:D remekül kibeszéltük! :D
süti beállítások módosítása