HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2007.12.21. 21:19 csibike blogja

Beszereztem az utolsó ajándékokat, boldog vagyok és kipurcant, ha valamelyik kedves olvasóm azon filózik, hogy masszázsbérlettel lep meg karácsonyra, ne habozzon, adja oda most, keblemre ölelem – a karomat még tudom mozgatni. Mondjuk, egy Monica Bellucci-féle lábszerkezetet sem utasítanék vissza. Hogy mi a helyzet a boltokban? Elkínzott arcú, vöröslő fejű szervezetek egymás nyakában, orrában, szájában, kapkodás, feszültség, gyomorgörcs, izzadtságszag. Hja, a jónép így készül a karácsonyra. A szeretet ünnepére. Lefogadom, erre az ünnepre jut a legtöbb veszekedés, sírás, üvöltözés. Aki annyira hülye, hogy épp a karácsony miatt stresszeli magát, meg is érdemli. Nem vagyok hajlandó velük tartani. Pláne, hogy van mézes szappanom és epres gyertyám - vásárlás közben nekem is csurrant-cseppent valami, és az nem az orrom volt, höhö.

P.S.: Kellemesen melengette piciny szívemet a túlcsorduló könyvesboltok látványa. Csak azt nem tudom, vajh sok billegő asztal jut-é egy magyar háztartásra, vagy az emberek tényleg olvasnak, méghozzá könyvet?

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr596170698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tejberizs 2007.12.21. 21:24:37

olyan lábért ööö..nem is tudom...végigmennék nullás géppel a fejemen..vagy ilyesmi...

csibike 2007.12.21. 21:25:52

Ha csak ezen múlna, én is :))

Tilly 2007.12.21. 21:39:47

könyvhöz: mostanság online olcsóbb (alexa kiárusit:D és ez nem reklám , tény nagggyon csúnyán bevásároltam, azt hiszem ebből kell majd asztalt raknom, de az is lehet, hogy könyvet eszünk:DD)

cala 2007.12.21. 21:50:32

karácsonyi hangulatból a legjobb mai napig: Fable: Szennyből az angyal..

Rommel 2007.12.21. 21:56:39

Gondolom egy (vagy több) masszázsférfire sem mondanál nemet. :)

csibike 2007.12.21. 22:19:06

Tilly: Könyvbuzi vagyok, a bookline-t favorizálom, de gyakran betévedek könyvesboltba és antikváriumba, tapizni és szagolgatni a könyveket :)) cala: Nem olvastam minden Fable-t, azt hiszem, ezt sem :) Rommel: A férfi masszőrökkel már megszívtam, nem vágyom rájuk :)

Odil 2007.12.21. 22:22:23

Én is tapizni és szagolgatni szoktam :P Az emberek pedig...én ezt soha nem fogom megérteni, ha nem muszáj nem is megyek a tömegbe, max valami kínzóeszközzel vagy egy viperával.

G Zoli 2007.12.21. 22:34:12

Sajnos kevés időm jut olvasásra :(

csibike 2007.12.21. 22:42:03

Zoli: Egész életemben olvastam, ha csak 5-10 percem van, akkor is olvasok egy picit :) Persze, sportolhatnék, vagy mosogathatnék helyette, de ez nem okoz akkora örömöt :D Odil: Jó a tapizás és a szagolgatás :P Ki lehet bírni a tömeget, csak nem szabad hagyni, hogy rádragadjon az idegbetegségük... :)

gargoyle 2007.12.21. 22:48:39

hmm en holnap gondoltam elmenni es szep nyugodtan bevasarolni. remelem meg idoben vagyok es mar mindenki november ota kungfuzik a boltokban szal holnap mar senki se lesz :o

csibike 2007.12.21. 22:49:38

Ehh, naiv lélek, még vasárnap is tömegnyomor lesz :P

csillag 2007.12.22. 00:04:36

Olvasnának, de a szomorú az, hogy sokaknak csak karácsonykor telik egy-egy szebb könyvre :(

csibike 2007.12.22. 01:25:16

Bookline-on vagy antikváriumban olcsón hozzá lehet jutni szép könyvekhez, nekem is onnan vannak :) Az tény, hogy nagyon drágák a könyvek, és ha valakinek kajára kell a pénz, egyből a könyvről és társairól mond le. Bár én inkább a kajáról mondok le... :)

hesterchief 2007.12.22. 03:36:27

Nem olvasnak. Sem így, sem úgy. Ha nincs pénz, úgy egyszerűen van mire ráfogni, de ha van, az sem motivál. Költői kérdés: vajh' hány 'új és méregdrága' könyv jönne ki egy manapság divatos ruha vagy elektronikai cikk árából? Félreértés ne essék, én is nyavajgok hogy drága, pedig sokszor minden sz@rra szórom a pénzt könyv helyett. Csak legalább utólag konstatálom:) Cala: az a könyv mindent áraszt, csak nem karácsonyi hangulatot:) Szvsz ha nekem olyan karácsonyom lenne, akkor párosítanám a kislapát és a hátsó kert fogalmát;)) Túlcsorduló könyvesboltokról meg annyit, hogy általában a legnagyobb szenny csordul túl ott is, lájk dö tévé, meg internet. Bár vannak értékes /nem anyagi értelemben/, szórakoztató és gyönyörű könyvek is - preferálom az Agave kiadó munkásságának egy részét, de tessék megnézni az új Eco kiadásokat, azoktól olvadok;)

cala 2007.12.22. 10:12:05

csibi, ha nem hallgatsz hester édesre, akkor kölcsönadom..de szigorúan visszakérem a kötetet, mert nekem kedvenc:P hester: ízlések és pofonok..te az utóbbiból kapsz majd:)

Babka 2007.12.22. 11:01:28

Mink karácsonykor sosenem veszünk könyvet..csak máskor, sokat, mer'jólnézki a polcon és irigykedhetnek a vendégek, hogy mennyire műveltek lehetünk:DDD Viccet félretéve: elkeserítő, hogy máskor konganak az ürességtől a könyvesboltok,amúgy sztem, az nem lehet kifogás, hogy drága, mert vannak könyvtárak ahonnan lehet kölcsönözni jól, és sztem ott olvasni is nagyon jó,meg vannak antikváriumok is..

hesterchief 2007.12.22. 11:18:58

Babka: én imádom, hogy a szobám egyik egész oldalát egy könyvespolc foglalja el:) Antikvár pedig tényleg istencsászárság, a könyvtárat meg nem szeretem. Azért nem, mert sajnálom visszavinni...ha valami jó, akkor legyen meg otthon, hogy bármikor levehessem. Egyébként nem is akarok róla tudni, kész...ezért nem szeretek kölcsönkérni sem:)

csibike 2007.12.22. 11:26:33

hester: Én inkább nem kajálok, de legyen könyvem :) Mondjuk, sok múlik a családon, a magyartanáron sötöbö, bár az is igaz, hogy a mai világban nehéz megszerettetni az olvasást. cala: Köszönöm, lehet, sor kerül rá hamarosan :) Babka: Rengeteget jártam könyvtárba, de valahogy azt szeretem, ha ott figyel a polcon az a könyv, amit imádok :)) hester: Egyetértek :)

Babka 2007.12.22. 11:39:30

Hát ez nem is Neked szólt, drága, hanem azoknak, akik nem olvasnak egyeltalán, mondjuk ők lehet ezt sem itt :) Egyébként én is azt szeretem:)

Rinn 2007.12.22. 14:34:47

Nyílt titok, hogy a karácsony jelenti az egész éves könyveladások felét. Legyünk optimisták, talán ilyenkor inkább megenged magának az ember egy-egy drágább, minőségi könyvet. Nem csak úgy értve, hogy szép nagy képes, színes-szagos, hanem mondjuk szövegminőségileg (textológiailag, stilisztikailag, művészi/tudományos érték) szempontjából is. Mert azért lehet 300 Ft-ért is olyan szépirodalmat venni, ami nem antikvár. Csak a végén kiderül, Gárdonyi nem is azt írta le az Egri csillagokban, mint amit abba a könyvbe nyomtattak :-)

csibike 2007.12.22. 19:22:23

Rinn: Bezony, ez így van :)) Cégnél mi is azért kaptunk kultúrcsekket, hogy könyvre, színházra költsük - csak sehol nem fogadják el :D
süti beállítások módosítása