HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.04. 19:32 csibike blogja

"Az emberek legtöbbjének folyton meg kell mondani, hogy szeretjük (...),
vagy meg kell mutatnunk úgy, hogy megértsék,
különben sok gondjuk-bajukban nem veszik észre."

/Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának/

P.S.: Mikor mondtad utoljára valakinek, hogy szereted? Tudod, úgy szívből, őszintén, minden hátsó szándék nélkül.

 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr676170661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miles 2008.01.04. 19:46:43

meg vagy huzatva?! Ééén? Talán soha! Vagy legalábbis bagyon régen..... Ahhoz tartom magam, hogy úgy kel viselkednem, hogy a másik érezze. Amikor már mondani kell....... régen baj. Bár Dr. Göbbels szerint, az emberek minden hazugságot elhisznek, ha elég gyakran mondogatják nekik... /Van egy tippem, hogy ebből megint male vs famale vita lesz/

hesterchief 2008.01.04. 20:02:15

Folyton mondom, és folyton mondják nekem is. És iszonyú jó érzés, higgyétek el nekem, szerelmetes felebarátaim az Úrban - még egy magamfajta földhözragadt barom is fellelkesül ilyenkor:) Helyenként nem is oly látens hímsovinizmusom ellenére /ha már male vs. female, amivel szintén nem értek egyet előre sem/ akadtam fenn mellesleg a "mondani kell" szóösszetételen. Mert mondani sosem Kell, csak Jólesik. Az két külön dolog. Aki meg nem mondja, annak nem fog jólesni, ennyi:D

Babka 2008.01.04. 21:13:28

5 perce:) anyumnak tegnap, papámnak 2 heteamúgy egyet értek az előttem szólóval,:"mondani sosem Kell, csak Jólesik. "

cala 2008.01.04. 21:25:05

mikor utoljára? ezek számok, csibi, nem szeretek visszaszámolni..nagyon nem régen..:)mielőtt letettem a telefont és azért,mert jólesett..pedig tudom,hogy tudja, de.. male vs. female vitába nem szólnék bele..szerintem nem ezen áll vagy bukik a dolog

csibike 2008.01.04. 22:20:40

cala: Max. annyi az eltérés, hogy a pasik többsége nehezebben beszél az érzéseiről, de hogy vita lenne belőle, azt nem hiszem :) Babka: Szerintem ebben az idézetben a "mondani kell" szorosan összefügg azzal, hogy "különben sok gondjuk-bajukban nem veszik észre". Amikor olvastam, arra gondoltam, hogy tényleg vannak olyan emberek, akik nem tudják, hogy xy szereti őket, mert minden más dolog köti le őket, panaszkodnak, stresszelnek :)

csibike 2008.01.04. 22:28:40

hester: Neked is azt írnám egyrészt, amit Babkának. Másrészt én is azt tapasztaltam, hogy jó mondani is, meg hallani is. Nemcsak kedvestől, családtagtól vagy baráttól is :) miles: Nálam ez nem így műxik. Hiába viselkedik úgy a másik, hogy érzem, szeret, jólesik, ha mondja is. Ha ötpercenként mondaná valaki, zavarna, de kell, hogy halljam is és én is szeretem mondani :) És itt most nem az a lényeg, hogy párkapcsolatról legyen szó.

Szitakötő 2008.01.04. 22:28:59

Még akkor is ha érezteted vele, és ő is veled... ezt jó hallani... csak úgy, csak mert... igaz van olyan, hogy elég ha csak magához húz és átölel, nem is kell mondania semmit... de azért este ha elalszol, jó utoljára azt hallani... szeretlek.... Akár egyik szerelmes mondja a másiknak, akár egy anya a gyermekének és fordítva... ezt jó hallani, kell hallani... A baj szerintem ott van, hogy sokan sokszor uresen es elcsepelve hasznaljak... es igy mar elveszti a varázsát...

Szitakötő 2008.01.04. 22:30:35

Bocs vacak a billentyűzetem néha az ékezetes betűket nem tudom berakni :(

csibike 2008.01.04. 22:34:44

Szia itt, Szitakötő :) Semmi gond, ékezet nélkül is simán érthető :) Szerencsére az ilyen üres "szeretlek"-et egy idő után fel lehet ismerni, bár az tény, megöli a szóba/érzésbe vetett bizalmat.

OSUDF 2008.01.04. 22:41:28

Én egy pár órája, de nem volt semmi foganatja. Amúgy meg úgy emlékszem, hogy kommenteltem ide, csak aztán mégsem látom sehol:S Én vagyok mazsi vagy törölve lett?

omgezniki 2008.01.04. 22:42:50

úúristen BUÉK és Boldog Karácsonyt utólag is ma mondtam a barátomnak hihi :D

omgezniki 2008.01.04. 22:43:59

vagyizé :$ hogyha percrepontosan kéne akkor kb 3 perce :)

csibike 2008.01.04. 22:44:07

Lassan 2 és fél éve blogolok, köbö 2 kommentet töröltem eddig, ergo erre a legvégső esetben szabad csak gondolnotok :D Én sem látom sehol a kommentet. Sajnálom, tudom, milyen érzés, ha valakinek semmit nem jelent az, amit érzel.

csibike 2008.01.04. 22:44:47

Höhööö, diákkkk :D Bódogat neked is, köszi :)) Jól tetted :D

Mina 2008.01.04. 23:07:48

Hmm, kb 2 órája a fiaimnak elalváskor, és 10 perce a Szívemnek... :). Szívből, őszintén... Amúgy tényleg nem KELL, hanem csak szabad...mert jól esik :) És mert a másik boldog attól, hogy hallja is, meg érzi is :)

nefi 2008.01.04. 23:29:33

nálunk a világ legtermészetesebb szava és vallomása, hogy: szeretlek. naponta többször is szerelmet vallunk egymásnak a kölykökkel és Apasival is. volt már olyan kapcsolatom, ami azért ért véget, mert hiányzott ez a szó. az érzés nem. csak a szó maga. ha kínos kiejteni, ott valami nagy baj van. viszont sokszor mondtam már anélkül, hogy lett volna mögötte valami. mert tudom, hogy mondani kell. és akkor nem csesztetnek.

2008.01.05. 00:30:07

Nem is igazán az a kérdés mikor mondtad. Hanem az, mikor érezted? Tudod, úgy szívből, őszintén, minden hátsó szándék nélkül. A legönzőbb érzések egyike a szeretet...

Cuki 2008.01.05. 08:33:05

Tnap a pasinak. :) Váratlanul mondta de nagyon jólesett.:) Neff neked mi lett a blogoddal??

Kuffnágel Béla 2008.01.05. 09:18:42

Mivel én nagyon jól tudom, hogy popórajongó vagyok, és hátsó szándékaim vannak állandóan, ezért tőlem ez hiteltelen volna :D

énke 2008.01.05. 10:21:05

évekkel ezelött... nálunk nem szokás mondani... ha valakit szeretek az általában tudni szokta szavak nélkül is... egyébként szijja tollcsomó :P :D pussz

nefi 2008.01.05. 11:14:38

nincs hátsó szándék nélküli szeretet. aki azt mondja, önzetlenül szeret, az hazudik. nem szeretünk csak úgy. ha nem kapunk cserébe valamit, bármit, nem alakul ki ez az érzés. legyen az szívdobbanás, egy mosoly, vagy jóleső érzés. Cuki: nézd meg a statgépedet, már ment egy bejövő link neked a blogomról. :)

csibike 2008.01.05. 13:22:02

Mina: Én is így gondolom :) Persze, ez a legoptimálisabb eset... nefi: Ha valaki képtelen kimondani, hogy szereti a másikat, tényleg megdöglik a kapcsolat. A hátsó szándékot arra értettem, hogy nem azért mondja valaki, mert pölö így akarja kizsarolni a másikból az érzelmeket vagy így akarja lefektetni a pasi a nőt :) névtelen: Ha nem érzed, nem is tudod mondani... :)

csibike 2008.01.05. 13:25:36

Cuki: Az a jó :)) énke: Wow, szia :D Rég jártál erre :) Egy időben én is ezzel nyugtattam magam, de rájöttem, hogy néhaszeretem hallani, hogy szeretnek... :) Kuffnágel: Lökött :D

kakaóscsigás 2008.01.06. 10:23:07

épp az este, de jó volt!!!!! :)

csillag 2008.01.06. 18:18:25

Sokkal nehezebb volna megválaszolni, nekem mikor mondták. Igazán talán soha.
süti beállítások módosítása