HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.05. 16:44 csibike blogja

 Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának

Szeretem Zsófikát. Együtt kezdtük az évet, ő, a félénk, gátlásos Kétbalkéz és én, az exfélénk, exgátlásos Kétbalkéz. Nem, nem ismertem magamra, azt hiszem, soha nem voltam olyan romlatlan, tisztalelkű kislány, mint Zsófika. Ő az a játszópajtás, akinek gondolkodás nélkül odaadod a gyönyörűpiros almádat, ami után anyukád hosszú percekig kutatott a sarki zöldségesnél, sőt, alig várod, hogy a kezébe nyomd, mert annyira jó neki adni, annyira jó őt szeretni.
Szeretem Pista bácsit, mert morog, mert busa szemöldöke van, mert ráncos az arca, mert nem is kérges a szíve, mert nagypapaszagú, mert csudaszép bárányt farag Zsófikának.
Szeretem Szabó Mártát. Soha nem volt olyan tanárom, mint ő. EMBER. Nagybetűs. Aki hisz benned és küzd érted. Tudást és szeretetet kapsz tőle útravalóul - pedig csak egy diák vagy a sok közül.

Szeretem Szabó Magdát. Szívmelengetően szép történetet írt. Letehetetlen.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr466170658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiszvijág 2008.01.05. 18:55:41

Én is nagyon szeretem, kár, hogy nem mesélhet nekünk többet :(

csibike 2008.01.05. 19:46:18

Nagyon vártam a Für Elise folytatását :/

Kutyálkodó 2008.01.05. 19:49:00

Ha végzek a tanulással (államvizsgával), akkor ezt elolvasom......

kiszvijág 2008.01.05. 20:55:06

Én is. Az volt az utóbbi időben az a könyv, amit nem bírtam letenni, úgy olvastam :(

csibike 2008.01.05. 23:34:57

Kuty: Ifjúsági regényként definiálják, de annál sokkal több, inkább szól a felnőtteknek :) virágom: Sajnos, ez van :/

Boci 2008.01.06. 10:37:14

Igen. A lányom tanárnője gimiben közölte, hogy Szabó Magdát kell olvasni, választható, de akármit választottak, arra azt mondta, hogy lányregény nem ér, olvasson mást, olyat ami felnőttnek való... Ki érti ezt...

Norka 2008.01.06. 19:16:08

Nekem ez tizenévesen még általánosban volt kötelező olvasmány, de már gyerekfejjel nagyon tetszett....

csibike 2008.01.06. 23:08:25

Boci: Annyira hülyeségnek tartom, hogy egy irodalom tanár közli a gyerekkel, válassz. Bammeg, azért ő a tanár, hogy segítsen, ismerje akár az egész Szabó Magda életművet és javasoljon egy megfelelő könyvet, amit a gyerek nagy valószínűséggel nem utál majd. Norka: Nem emlékszem, hogy nálunk kötelező lett volna. Eddig nálam kimaradt, valahogy idő kellett, míg felfedezem magamnak Szabó Magdát. Kíváncsi vagyok, ha most olvasnád, mennyiben látnád, értenéd másként :)
süti beállítások módosítása