HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.11. 23:10 csibike blogja

Hosszú haldoklás után likvidálódott a jahús levelezésem, kicsit sem vagyok idegbeteg, á, dehogy, csak sokezer mél figyelt ott csinos kis mappákba rendezve, mi az a pár év, amit őriznek a levelek, b+. Mivel telefonszámok és kódok mellett mélcímeket sem tudok megjegyezni, a címlistámnak meg lőttek, légyszi, dobjatok ide egy mélt, ha nem kaptatok tőlem választ cirka az elmúlt egy-két hónapban, ne legyen már gebasz egy rendszerhiba miatt, vagy küldjétek el az utolsó mélt, amire nem érkezett meg a válaszom: csibikeblogkukacgmailpontcom 

A jahúsra ne írjatok, az egy köcsög. Egyébként a hajamat tépem - még jó, hogy megnőtt.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr726170640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mina 2008.01.11. 23:33:54

Ja ja, ugy konnyebb tépni :D

Babka 2008.01.11. 23:34:27

áááááááááááááá ez kész most megnézem én is mizu a yahoommal..egyébként Te meggyógyultál már? mert én még küzdök a dáthámmal...fszkivan

G Zoli 2008.01.11. 23:46:43

Mi az ok?

csibike 2008.01.11. 23:52:50

Mina: Kopaszon bajban lennék, sajnálom a tányérokat :D Babka: Ez a német jahú, régóta szarakodott, ma köbö egyszer tudtam belépni... grrrr. Zoli: A hajtépésnek? A likvidálódás. A likvidálódásnak meg nem tudom, magától ilyen genya :/

OSUDF 2008.01.12. 01:04:47

Gémél rulz. Kopasztott csirke detto:) Amúgy csak én nem félek, hogy akinek fontos vagyok, (vagy azt hiszem róla, hogy fontos vagyok) így is, úgy is megtalál?:P

Kuffnágel Béla 2008.01.12. 10:53:51

Amatőr csirke. Nem vagy véletlenül szőke ? :D Még szerencse, hogy nem levelezek veled. Most újra elküldhetném az összes leveleidet :D Mert én arhiválok :).

csibike 2008.01.12. 13:58:55

OSUDF: Pusztán arról van szó, hogy hónapok óta döglődik a jahú, és nem szeretném, ha valaki azt gondolná, azért nem válaszolok, mert le akarom rázni. Az emberek olyanok, hogy nem szívesen írnak olyan mélt, hogy "Szia! Azért nem írsz, mert nem akarsz velem levelezni?". A tiszta dolgokat szeretem, ráadásul nem vagyok olyan bunkó picsa, hogyha én nem jelentkezem, azt várjam el, hogy engem keressenek :) Kiderült, valakinek nem kaptam meg a novemberi levelét. Szar lett volna, ha emiatt nem állunk szóba egymással. Kuffnágel: Nem én basztam el, a rendszer omlott össze :)

OSUDF 2008.01.12. 14:46:03

csibike:nem csesztetésnek szántam:) csak az én körömben sosem érdekelt sokmindenkit, ha levelekkel bombáztam őket, úgyhogy le is tettem róla:P

csibike 2008.01.12. 19:58:58

Nem vettem annak :)

gargoyle 2008.01.14. 12:21:47

utolag okos az ember, de: 1. gmailes archiv mindenrol 2. sajat domain nev, sajat postafiok, ingyenes levelezorendszerk hasznaloin harsany kacaraszas. (: tenyleg megeri az eves akar 3000 forintot szerintem hogy nem kell 2 evente mailcimet cserelni, tepni a hajad a 0 supportnal amikor lerohad a citromail/primposta/freemail/yahoo/whatever es azt allitasz be barmikor amit akarsz.
süti beállítások módosítása