HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.01.28. 21:55 csibike blogja

… és amikor a háromszázötvenhetedik rozzant mamóka/papóka sasszézik be előttem a dokihoz „Csak egy receptet kérek!” felkiáltással, én meg már két és fél órája a váróteremben dekkolok látens tüdőlövéssel, mert persze, mindenki csak egy kiba receptet akar, akkor igenis nagyon sajnálom, hogy nincs nálam egy árva kézigránát vagy legalább egy fél dobócsillag, basszus.

(A Burger Kingben meg szar a duplaizé, mondjuk, a Mekiben is. Visszasírom az igazi békebeli kétkezes hamburgert, amikor bazinagy sötétbarna puffancsba igazi salátát, igazi hagymát, igazi uborkát, igazi paradicsomot gyömöszöltek. Jó, a húspogácsa már akkor is patkányhúsból készült, de legalább finom volt.)

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr326170589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tejberizs 2008.01.28. 22:05:55

óigen..vagy egy nyomorult kés, bicska, vagy valami bot *agresszív rizs*

Rege Ata 2008.01.28. 22:24:16

(Vajon különös, hogy Grosics Gyulának - állítólag - kilyukadt a tüdeje? Ilyen általános "gyorsaság" mellett ("is"?) ;-o ;-s ;-/)

Scheffer Mariann 2008.01.28. 22:39:43

"és amikor a háromszázötvenhetedik rozzant mamóka"... "mindenki csak egy kiba receptet akar, akkor igenis nagyon sajnálom, hogy nincs nálam egy árva kézigránát vagy legalább egy fél dobócsillag, basszus." Ejnye-ejnye, egy pedagógusnak így megnyilvánulni, tiszta szégyen. Még jó, hogy már nem tanítasz!

csibike 2008.01.28. 22:46:14

Ha a tanítás azt jelenti, hogy álszent vagyok és megjátszom magamat, úgy, ahogy te gondolod, akkor igen, tiszta szerencse, hogy nem tanítok :P Egyébként mindig is irtóztam a humortalan fapicsáktól, pölö most konkrétan rád gondolok, akik úgy kommentelnek, hogy csak a fekete-fehér betűket látják és leállnak észt osztani :)

Susua 2008.01.28. 22:51:09

Azért ezek a békebeli hamburgeresek a nagy adagokkal nem tűntek el teljesen :) Kicsit próbálnak ugyan ők is beszállni a versenybe mindenféle menükkel, de az alap (hamburger, nagy két kezes, mindeféle jó belevalóval) azért ott van:)

Odil 2008.01.28. 22:52:35

wow agresszív csirke :) a mamik nem receptért, hanem dumálni mennek...ez tuti. boomerang kéne :) az milye vad má?! most mi? nálatok már nincs olyan hambi? itt van minden sarkon...:o

Rinn 2008.01.28. 22:52:48

Ó, felénk lehet kapni retrohamburgert. De sajnos tiltólistás :-(

csibike 2008.01.28. 22:59:13

Susua: Bp-en nem láttam ilyen hamburgert évek óta, te igen? :)) Odil: Idegesítő, ha ott ülsz x órán át csak azért, mert a receptért megyek valójában azt jelenti, hogy behazudom a receptet és bemegyek a dokinőhöz beszélgetni. Teljesen mindegy, hogy öreg az illető, várja ki a sorát. Itt nincs :/ Rinn: Na ne, mindenhol van, csak itt nincs? :D Miért tiltólistás? :)

csibike 2008.01.28. 23:05:30

Scheffer: Ott van a családod, szeretgesd őket, meglátod boldogabb ember leszel te is :) Kis humor és még az életet is élvezni fogod :)

Babka 2008.01.28. 23:06:58

csibikém ez tényleg szégyen! (mármint, hogy nem volt nálad dobócsillag.) Meg az is ,hogy elsősorban rosszul voltál és csak X-ed sorban pedagógus.Kész vagyok! Háát ilyet! Gondolom ,mert fiatal(és pedagógus:D:D) vagy nyugodtan megdögölhetnél mosolyogva, miközben az 50 évvel idősebbeket előre engeded..És kapnál post humus vállveregetést Marianntól.. Jobbulást kíván, Egy andragógus :D

Odil 2008.01.28. 23:07:22

jóhogy az, már tapasztaltam. Ez a "csak recept kell" tipikus eset.

Susua 2008.01.28. 23:11:07

Hát én a gogo (hami? burger? nemtom) bódékban láttam ilyet, errefelé több ilyen is van. Meg van még itt a gogónál reróbb bódé is :) De azért nem néz ki oyan rosszul, hoyg ne ennék belőle:) És van infrastruktúra is, le lehet ülni helyben fogyasztani!

Susua 2008.01.28. 23:13:48

300 forintért bemenni beszélgetni nekik még mindig megéri. Olcsóbb, mint a pszichológus, az unokáknak pedig hiába rimánkodik, hogy látogassák meg/hívják fel. Valahol szomorú ez, de azért a sorát mindenki kivárhatná.

csibike 2008.01.28. 23:15:55

Babka: Az a baj a Scheffer-félékkel, hogy nincs humoruk. Látnak egy szöveget és vérkomolyan veszik, skatulyáznak ezerrel, majd nekiállnak verni a mellüket, hogy őőőők az EMBEREK, így nagybetűvel :) Sajnálom őket, szar az élet humor nélkül, besavanyodva. Szegény, biztos elszomorodna, ha tudná, mennyire élvezték a gyerekek az óráimat, hány tette le a felsőfokút, középfokút, egyébről nem is beszélve :D Odil: Tipikus, sajnos. Eleve lassú a rendszer, de miattuk még jobban belassul.

badoer 2008.01.28. 23:18:38

300ft ugyan már nem soká lehet rola szavazni:ddd

Scheffer Mariann 2008.01.28. 23:20:23

Én még a nevemet is nyíltan válalom - na, akkor melyikünk játsza meg magát?

Odil 2008.01.28. 23:23:58

Kedves Mariann, mi nem játszuk meg magunkat csak azért mert nem ragaszkodunk a papírformához, sőt... Ez egy blog, amibe azt írunk amit akarunk, úgy ahogyan akarjuk. Azt hiszem nem vagy képben...

csibike 2008.01.28. 23:24:31

Hű, szerintem inkább ne égesd magad tovább :))) Megjegyzem, ez egy blog, de látom a kérdésed alapján, túl sokat nem tudsz a dologról. Ha a 260 wiwes ismerősödből 250 híres ember és fan club és egyéb tömegszervezet, gondolkozz már el azon, légyszi, vajh miért nincsenek igazi barátaid :) Ha épp bajod van a világgal vagy menstruálsz, nem gond, csak ne itt csinálj magadból hülyét. Én szóltam, köszi :) Egyébként meg ha csak annyi a bajod, hogy magányos vagy és beszélgetni szeretnél, azt is megteheted, nem haragszom rád, nincs rá okom.

csibike 2008.01.28. 23:27:01

Susua: Mondd a konkrét helyet :))) Sajnálom az idős embereket, hogy nincs kivel beszélgetniük, és nyilván a dokinak sincs szíve elzavarni őket, de az sem állapot, hogy emiatt húzódik órákig a rendelés. bado: Bezony :D

Susua 2008.01.28. 23:31:51

Hát pl. újpest - központ, a Match mögött (parkoló) - ez a gogo, illetve szemben az Ady művház bejáratánál ;)

gus 2008.01.28. 23:32:24

akkor nem csak mi jártunk így ma. 2 óra várakozás.

Mina 2008.01.28. 23:54:07

Van a Fő utcában az I ker.ben az Éhes Szamuráj. A Lánchíd és a Batthányi tér között. Na ott vannak még/már olyan nagy, igazi kétkezes hamburgerek. A mamókák meg... Sajnálom őket a magányukért, de hiszen pont nekik van tengernyi idejük! Nyugdíjasok már, sietni sem kell (elvileg) sehová (munkába/gyerekért), ráérnének. Illetve ráérnének...

Mina 2008.01.28. 23:54:46

Öööö...ráérnek*

badoer 2008.01.29. 00:17:36

de megneznek egy ket emberket itt 60 70 evesen:de egyvalamit kitetszetek hagyni.VIRUS JÁRVANY!!!!!ez gondolom senkinek nem gyanus mé 2 3 ora a varakozas:D en pénteken 3 es felorat dekoltam haziorvosnal:)

csibike 2008.01.29. 00:38:05

bado: Amilyen lúzer vén banya leszek, ott halok meg a váróteremben, mire bejutok :D Hiába van járvány: Nálunk 24 emberből 5 ment be orvosi vizsgálatra, a többi receptet kért, jogsihoz csináltatott igazolást és egyéb adminisztrációk. Ez a szívás. Mina: Köszi, megjegyzem és igyekszem eljutni oda :)) Rossz hallgatni, amikor 2 idős emberke órákon át azt sorolja, ki halt meg, mi fáj, mit műtenek és társai. Sajnálom, hogy sok öreg nem tud másról beszélni, csak erről. gus: Pacsi :) Kezdem azt hinni, hogy 30 perc alatt már be sem lehet jutni a dokikhoz. Susua: Messze van, de ha egyszer arra visz az utam, felkeresem, köszi :))

badoer 2008.01.29. 00:58:18

áááá nálunk akkor sok infulenzas volt azer kellet majd 4 orat kidekolni:DDD

sway 2008.01.29. 02:27:27

lángszóró, én mondom. LÁNGSZÓRÓ!

Doris 2008.01.29. 06:15:00

Olyan hambi van itt nálunk. Olyan puffancsos- salátás. Imádom én is.

Cuki 2008.01.29. 07:56:59

Egyszer Debrecenben jársz csörögj rám és elviszlek igazi bazinagy barna puffancsra amibe igazi paradicsomot uborkát salátát még káposztát és sok hagymát is meg finom (patkány) husit gyömöszöltek.:))

csillag 2008.01.29. 10:36:55

Akkor még patkányHÚSból készült. Ma már semmilyen hús nincs benne. Ezittabaj.

csibike 2008.01.29. 10:41:39

csillag: Azt hiszem, nem is szeretném tudni, miből készülnek a mai egyenhamburgerek :D Cuki: Okés, szavadon foglak :))) Doris: Azon filóztam, megpróbálok itthon gyártani olyat, ha már így felcsigázódtam :D sway: Te kis brutális :P:D bado: Az is szívás :D

Phillida 2008.01.29. 10:59:02

csibike, én tökéletesen egyetértek veled. November közepétől több mint egy hónap betegállományban voltam kénytelen leledzeni, s meredt szemmel lestem, hogy mi is van a rendelőben. Mondjuk a végére asszimlálódtam, ami annyit jelent, hogy ültem rezignáltan és néztem ki a fejemből, míg a nővér beszólított. Hamburgereket nem szeretem, mert kínszenvedés megennem őket (összevissza csuszikál, tök béna vagyok), ráadásul nem vagyok róla meggyőződve, hogy igazi hus van benne (no meg a sertés, marha húst sem nagyon kedvelem)

Rege Ata 2008.01.29. 11:05:37

Ha csak receptért megy, miért nem elég megmondani az asszisztensnek, aki elvileg ki-kijön, és amikor hozza a receptet, nyújtani a vizitdíjat, és annyi, lehet menni élni és virulni... és a többieket is hagyni élni és virulni? ;-o

Phillida 2008.01.29. 11:11:31

Ez végülis így történik, csak épp valami rohamozásszerűen. Mire az asszisztens kezébe kerül egy nagy maréknyi cédula, addig szegény teljesen kába lesz. Visszaténfereg az orvoshoz (aski közben rendel, telefonál, kávézik, miegymás), megirogatja a recepteket, esetleg jóváhagyást kér az orvostól, majd alá kell a dokival iratnia. A rendelés miatt viszont ez idő. szóval nem annyira egyszerű.

movhu 2008.01.29. 11:56:25

Pont az a baj, hogy a vizitdíj alól mindeféle indokkal felmentést lehet kapni, és tudom, hogy egyesek unalmukban járnak orvoshoz, mert egyébként csak otthon ülnének. A kórház dettó. A feleségem mesél dolgokat. Öreg néni eljátsza, hogy a műtét után 1 hónappal még nem tud járni, de közben az igazi ok, hogy otthon nem várja senki, ott bent meg törődnek vele. Aztán kiderül, hogy semmi baja.

badoer 2008.01.29. 12:08:16

cuki debrecen jo város:DD

csibike 2008.01.29. 14:07:48

Phillida: Nem találkoztam még az ellenkezőjével. Általában idősek mennek be kilónyi receptért, és valahogy nincs kitalálva a rendszer, hogy ilyenkor ne bénuljon meg minden. Remélem, már nincs semmi bajod :) Rege Ata: Phillida és movhu el is mondta, miről van szó.

Rinn 2008.01.29. 18:14:36

Hát mert egy az egyben maga a Bűn - egynapi kalóriaadag :-D (De csak akkor, ha tényleg jól van elkészítve, másmilyet meg úgyse érdemes :-D)

Scheffer Mariann 2008.01.29. 23:27:02

Aranyos csibikenyomozó! - Csak úgy mellékesen megjegyzem: 5 évig a Mole Rouge – ban táncoltam, és 8 hónapot a Madáchszínház színész büféjében dolgoztam pultosként (ha ismered a színészek rigolyáit, akkor megérted, hogy miért csak 8 hónap) Tehát innen is vannak a közismert emberekhez némi ismeretségem. A clubokat meg csak szubjektívé visszajelölöm. És, ha érdekel az iwiwen is van elég barátom az ismerőseim között, és több is lenne, ha lenne számítógépjük v. internetes előfizetésük, de nincsen. Sajnos. Amúgy meg szinte minden nap rámtalál (jelöl meg) néhai vagy jelen ismerős – még csak 6 hónapja jeleneztem be. És egyébként is, igaz barátból kevés is elég. Úgyhogy nem vagyok magányos. Jah, és közel 7 hónapja nem mestruálok.

csibike 2008.01.29. 23:50:06

Mariann: Örülök, ha így van, a babához meg gratulálok - ha jól értem az utalást :) Ahogy látod, ide barátságos, jókedvű emberkék kommentelnek, akik szeretik jól érezni magukat, akár itt, akár máshol. Én is ilyen vagyok :) A blog jó dolog, lehet nevetni, tapasztalatot cserélni, közösen elfilózni valamin. Azt viszont sehol nem veszik jó néven, ha egy vadidegen rosszindulatú megjegyzést tesz akár a tulajra, akár valamelyik kommentelőre :) Mint mondtam, nem haragszom, én tudom, milyen tanár vagyok, mit értem el, mit tettem le az asztalra, ha bárki megjegyzése befolyásolna, nonstop pszichiáterhez kellene járnom :) Ha van kedved, gyere, csatlakozz, kommentelj nyugodtan, biztos neked is van véleményed, megosztanivalód, amiből talán tanulni is lehet, csak próbáld humorral nézni a bejegyzéseimet, ne pedig véresen komolyan vedd őket. Amíg az ember tud nevetni, főleg önmagán, addig boldog élete van :) Rinn: Értettem :D

Scheffer Mariann 2008.01.30. 11:09:48

Bocsi-p-csip, hogy elitélően nyilvánultam meg, de amikor a csapból is a gyerekbűnözésről és a szülői gondatlanságról folynak a hírek, akkor egy kicsit érzékenyen érint egy pedagógus írásaiból az, hogy "nincs nálam egy árva kézigránát vagy legalább egy fél dobócsillag, basszus". Tudod, én értem a viccet, de a gyerekek készpénznek vesznek mindent – főleg egy pedagógustól. Pedig a tanárok – akarva, akaratlanul is – nagyon is sokat tudnának segíteni a gyerekek tudatának kialakulásában, fejlődésében. Akár viccen keresztül is. Amúgy meg szeretem a jegyzeteidet olvasni – eddig az összes könyvet olvastam, amit ajánlottál, azaz a paradicsomosat még mindig. Sajnos akiket kedvelek és szeretek, általában azokat szoktam a leginkább megbántani az őszinteségemmel. Bocsi-p-csip!

csibike 2008.01.31. 00:23:41

Sajnos, a pedagógus ma már nem példa, valahol a lábtörlő környékén van a megbecsülése. Nem célom, hogy bárkit is blogon keresztül neveljek. Adni szeretek, ezért a humor, az irónia, a kép, a vers, a zene, a gondolat. Járnak hozzám 16-19 éves fiatalok is, ők egyből leszűrik, mi a poén, mi a komoly, nem félek attól, hogy szó szerint vesznek egy ilyen bejegyzést, kiváló antennájuk van arra, hogy olvassanak a sorok között és helyén kezeljék a dolgokat. Emberi és értékes a blogom szerintük, és én erre büszke vagyok, mert ez azt jelenti, hogy gondolkodnak, szelektálnak, elfilóznak az olvasottakon, aktív szerepet játszanak, nem pedig a passzív befogadást választják. Azokról a könyvekről írok, amelyeket épp kiolvastam, a paradicsomos az egyik kedvencem :) Szerencsés vagyok, engem csak az tud megbántani, akit szeretek és közel engedek magamhoz, ehhez pedig mindenféleképpen élő kapcsolat kell :)
süti beállítások módosítása