HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.03. 14:15 csibike blogja

Mielőtt zoofília vádja érne, elárulom, ezeken a lovakon szoktam kézimunkázni, cirka két éve gyűröm őket, néha hónapokra elmegy a kedvem az egésztől és szívesen összeszurkálnám azt, aki az egészet kitalálta, a 41.104 keresztszemből már csak köbö tizenötezernyi hiányzik és kész – ők is, meg én is. A munkálatokat jelentős mértékben megnehezíti az a tény, hogy egyszer az esőn felejtettem a cuccot, a színkódok nemes egyszerűséggel leáztak, ergo gőzöm sincs, melyik színnel kell kivarrni az adott lovat, így kreatív és fantáziadús énemre hagyatkozom, meg ezt a mintaképet próbálom silabizálni, amikor a barna nyolc árnyalatából kell kiválasztanom a legmegfelelőbbet. A hímzés felső része, konkrétan a lovak füle pedig azért hiányos, illetve vörös és borszagú, mert ő, aki férfim, rájuk borított egy pohár vörösbort – állítólag véletlenül. Veszettül büdös, mármint az anyag, de kimosni nem lehet, mert leázik a minta, és varrhatom a nagy semmit. Azt már meg sem említem, hogy kizárólag természetes fényben lehet munkálkodni, különben garantált a megvakulás vagy a 29 szín összekeverése. Egyébként az igazi lovaktól rettentően félek: Pici koromban felültettek egy benga nagy állat hátára, a ló hirtelen hátrafordította a fejét, hogy meglesse, ki csücsül rajta, nyitva volt a pofája, még a foga is kilátszott, én azt hittem, le akarja harapni a lábam, tőből, mire laza sírógörcsben törtem ki – azóta csak messziről csodálom a lovakat, jobb a békesség.

P.S.: Hős vagyok, tudom, csirkehero.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr846170576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb 2008.02.03. 16:18:42

Ezt én most nem értem! Ez akkor most keresztszemes vagy goblein? Én is szeretek hímezgetni, gobleinezni, meg keresztszemest varrni, meg rongy-állatokat varrni... Csak egy a bökkenő: addig szinte nem is állok fel, míg el nem készül! Akármekkora legyen is...

cala 2008.02.03. 16:20:10

pedig a paciktól nem kell félni..*nosztalgiázik és köpködi magát, amiért egy lusta állat és abbahagyta* amúgy meg sok sikert, vidd be magaddal melóba:D

csillag 2008.02.03. 17:11:30

csirkHeRO? :)

Sixxty 2008.02.03. 17:50:14

Szerintem nagyon szép, egy-két év és kész is vagy vele. Inkább türelemcsibe vagy :)

Kutyálkodó 2008.02.03. 19:18:02

ezt a képet nem mutatom meg a lányomnak, mert tuti ő is kér egy ilyet:-))))))imád ilyeeket csináálni, csak egy bibi van, hogy szanaszét hagyja a tűket.....

csibike 2008.02.03. 21:08:55

Kuty: Ha mázlitok van, már kivonták a forgalomból és csak felhasználóbarát hímzéseket kaphattok :)) Sixxty: A mintakép szép, remélem, az én alkotásom is az lesz :) Türelmes vagyok, az tény. csillag: Bevallom, nem értem :o cala: Ha akkorák lennének, mint én, nem félnék :))) Lovagoltál? Pigi: Ez sima keresztszemes, szerintem. Az a baj, hogy tényleg csak napfénynél lehet varrni, mert hajszálvékony különbség van az árnyalatok között, és ha belegebedek, akkor sem látom pölö délután :/ Max. nyáron.

csalo 2008.02.04. 06:52:28

ecce kőpőt le lovacska,peddig csak a szedvicsemet osztottam meg vele,azota kerülőm őket:d

Doris 2008.02.04. 08:36:03

Imádom az orbitális hatalmas szemüket. És azt is imádom, hogy én olyan magas vagyok, és kevés ember és állat van, ami nagyobb nálam, így ha közel megyek egy pacihoz, szinte megborzongat a mérete. Nagyon bírom őket.

csibike 2008.02.04. 09:15:53

Doris: Valamiért azt gondoltam, hogy pici vagy :)) csaló: Szar volt a szendvics :))

cala 2008.02.04. 09:34:11

igen, lógoltam ifjabbként (most se vagyok vén), de miután végiggondoltam, posttá érett a dolog, hamarost felteszem..tudod, mit találtam meg 5 perce? hm? Sose ébressz fel..vááááááááááááááááá:D:D:D

csibike 2008.02.04. 12:43:51

Kíváncsi leszek arra a postra, vajh mikor fog megszületni :P:D

Mefi 2008.02.04. 14:33:20

Wohá, ez brutál!

csibike 2008.02.04. 15:57:08

Burtálszar vagy brutáljó? :D

cala 2008.02.04. 19:23:37

amint feljutok Pestre, attól félek..mert az itthoni gép valszeg betegecske és blokkolja helyenként a blogolt meg pár másik oldalt..:s..pedig már beszélhetnékem van..magamban tök jól megfogalmaztam!:P

todella kaunis 2008.02.04. 22:15:21

Jajj de gobleneztem meg hímeztem annak idején én is:) Nagyon szép képet választottál magadnak :) Ne feletjsük el ugye, h a ló a női szexualitás szimbóluma:)

csibike 2008.02.05. 09:42:23

Kaptam, ha tudtam volna, mi vár rám, bele sem kezdek :D Ha már szex és "lovaglás", én másra gondolok :D

todella kaunis 2008.02.05. 17:24:38

Én sem úgy értettem :) És én sem lovakra gondolok... miylen bizarr is!
süti beállítások módosítása