HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.13. 21:51 csibike blogja

„Őszintén szólva felháborodtam ezen az írásodon. Megérdemelték, amit kaptak? Nem véletlenül...? Ismered egyáltalán a történelmüket, szokásaikat? Hogy miért úgy ítélik meg őket, ahogy? Olvass már utána, légyszi. Belegondoltál abba, mi lett volna, ha a te családodat gázosítják el? Hogy az a családi sztori, hogy kiírtották a rokonságodat és ha kíváncsi vagy rájuk, menj el Dachauba, talán szerepelnek a haláltáborok fényképein? Ártatlan embereket, gyerekeket, nőket gyilkoltak meg, érted??? Ártatlanokat... Ők kinek vétettek?
Azért, mert zokon veszel valamit, esetleg személyes konfliktusod van, nincs jogod általánosítani és több millió ember halálát jogosnak titulálni.
Nem, nem vagyok zsidó.”

Kommenteltem. Olvassuk egymást, régóta, diákom lehetne. Dühös vagyok és csalódott. Nem akarom elhinni, hogy bárki is jogosnak tarthatja emberek millióinak szisztematikus legyilkolását. Egyelőre azzal mentegetem, hogy nagyon fiatal.

Mikor szokunk már le a zsidózásról? Mikormikormikor??? Elcseszett egy világban élünk, basszameg. 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr66170549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2008.02.13. 21:55:36

"egy Kr.u. XX. századi cserbenhagyásos gázolás soraihoz Európa 1933-1945"

Kuffnágel Béla 2008.02.13. 22:21:21

Egyetértek. Hogy kerül már megint a csizma az asztalra ? Szerintem agybaj, hogy ha Magyarországon zsidókkal kapcsolatos dolgok kerülnek elő, akkor a szálak mindig csak a holokauszthoz vezethetnek. Agybaj, ha pld. Kiss Péter az USA-ban csak arról képes nyilatkozni, hogy szerinte az ellenzék antiszemita. Csakis azért mehet rosszul az országnak, mert árpád sávos zászlókkal tüntet az ellenzék, nem azért, mert elkúrták. Holott az emberek ugyanolyanok, mint amikor jobban mentek a dolgok, csak a kormány változott. És ha árpádsávos, akkor nyilas, és akkor holokauszt. Egy szart. Szerintem a zsidó kártya kijátszása mindig csak ellentéteket szül. Éppen ennek az ellentétnek a szítása hoz politikai nyereséget a ballib oldalnak, mert az elpártolt szavazói egy részét egy kis szalonfasisztázással még visszahódíthatja. Szóval szerintem ez a politika bűne.

Rege Ata 2008.02.13. 22:22:51

Kuffnágel, és ez is politizélés volt. ;-p ;-| ;-s

Kuffnágel Béla 2008.02.13. 23:16:46

Egy kicsit ... :) De politizálni szabad, gondolom nem tilos a blogol.hu-n ... :)

Doris 2008.02.14. 08:50:28

Gyűlölöm a zsidózást, cigányozást, buzizást...utálom az ilyen bárminemű véleményalkotást, ami először bőrszínt, orrméretet, szexuális hovatartozást vizsgál. Ostoba és olcsó magyarázat ez bármilyen viselkedésre.

Babka 2008.02.14. 10:05:48

Babka bólogat bőszen Doris kommentjére.. Ez már tényleg kicsit sok(k)..Miért nem érzik ezek az emberek, hogy attól lehetne szép a világ, hogy ennyire sokféle ember lakja...értékelni kéne a miénktől eltérő kúltúrákat...és gazdagítani vele a magunkét nem?

Tilly 2008.02.14. 10:34:56

csak azt nem értem, hogy ha ilyen sokan gondolkodunk igy miért mégis a másik végletből van több

pudingocska 2008.02.14. 10:40:53

Tilly, mert nem vagyunk elegen. A negatív pedig mindig jobban előtűnik a pozitívnál. Amikor az apósom elkezd zsidózni mát ingám nem mondok semmit. Úgysem hallja meg.

Babka 2008.02.14. 11:09:36

Tilly, szerintem nincsenek többen, csak hangosabbak...

Rege Ata 2008.02.14. 11:35:02

("...What a wonderful world... Ooooo-h-yeeeeeeee(sss)...")

badoer 2008.02.14. 11:54:47

tőrtenelem mint tantargy tudasanak igazi hiányát látom ebbe.mikkor most volt a becsulet napja vonulas szombaton megneztem volna pár fiatalember tőrtenelmi jegyeit:)nagyapám mondta őruljetek hogy nem éltetek akkor.ezek az emberek nem tudjak mi folyt itt nem olvasnak stp stp

kif 2008.02.14. 12:19:05

a legkeményebb, hogy csírájában kellene ezeket a dolgokat elfojtani, és a mai 16 évesek körében mein kampf esopus fabuláiként funkcionálnak. divat lett, ők meg már ostobák maradnak. én az ő szüleiknek verném a fejét a falba. (amúgy, könyvajánlásként konrád györgy: elutazás és hazatérés, nagyon megdöbbentő, és aztakurva könyv)

Rege Ata 2008.02.14. 15:00:13

Azt ünnepelni, hogy huszonvalahányezerből ha életben maradt talán ha kb. száz... :-s

movhu 2008.02.14. 16:17:44

Az a baj, hogy a szülők sokszor belül fajgyűlölők. Mert mit hall a gyerek? "Ó, rossz volt az a holokauszt." A következő pillanatban meg "Mocskos zsidó politikus" vagy "Köcsög cigány", "A büdös niggere". És szépen a gyerek elsajátítja, amit többször hall. Oldom a témát egy viccel, talán ismerős. Cigánygyerek elhatározza, hogy skinhead lesz, mert az olyan menő. Hazemegy, mondja az apjának: -Apám, skinhead leszek Apa leteker egy állati nagy fülest neki, és otthagyja. Ugyanezt előadja a bátyjának, az belerug egy nagyot. Cigánygyerek kijelenti: -Még csak fél órája vagyok skinhead, de úgy utálom a cigányokat! :D

Zsoc 2008.02.14. 17:43:09

Csibike: Egy picit rosszúl értelmezted a szöveget. Nem egy mondatba foglaltam a második világháborút és azt hogy megérdemelték... de a blogomon válaszoltam, meg ki is egészítettem a bejegyzést. Igazából nem értem, miért magyarázkodom... (Lehet kommentálni nálam is, de csak kúltúráltan...)

csibike 2008.02.14. 20:21:40

Zsoc: Amit leírtál, az egyértelmű bárki számára, éppen ezért nem linkeltelek. Lehet lovagolni a szavakon, hogy mit, melyik sorba írtál, lehet, rosszul fejezted ki magad, lehet. Magyarázkodnod nem kell, egy olyan dologról írtam, amit minden ember részéről ugyanúgy zokon vettem volna, mint a te részedről, emellett mindenki azt gondol, amit akar, én meg nem akarom megszabni, hogy ki mit gondoljon. movhu: Jájjj, nem ismertem ezt a viccet :D Az a baj, hogyha megkérdeznéd a szülőket, miért zsidóznak-niggereznek, a többség nem tudná megmondani, mert nem átélt dologról van szó, hanem egy "rossz szokásról", beidegződésről, amit nagyon könnyen átörökíthet a gyerekre úgy, ahogy te is mondod. kif: Nem tudom, ki és mivel mutathatna utat a mai fiataloknak, szülők feladata lenne. (Igyekszem eolvasni.) pudingocska: Ez attól is függ, ki melyik rendszerben nőtt fel, és igen, van, akit semmivel nem lehet meggyőzni arról, hogy hülyeséget beszél.

csibike 2008.02.14. 20:28:51

Tilly: Nem tudom, hogy kik vannak többen... Ez a probéma mélyen gyökerezik és az emberek csak hurcolják-hurcolják magukkal. bado: Igazából keveset tanítanak a zsidókról, sokszor pont a történelmi háttér hiányzik. Ott az ókor, a Biblia, aztán szinte már csak a holokausztnál tanulnak róluk, sajnos. Babka: Szép a sokféeség, így van. A cigányokkal szembeni előítéleteknek helyt tudok adni, mert én is tapasztaltam hajmeresztő dolgokat, de a zsidózás szerintem nem esik ezzel egy kategóriába. Kuffnágel: Igen, valahogy a "zsidó kártya" mindig ott lapul a politikusok zsebében, de az is érdekes, hogy sok ember mennyire lelkesen helyesel, pedig ezen már túl kellett volna lépni. Doris: Ha álindok valamilyen konkrét problémára, akkor én is.

Magányos Csapos 2008.02.15. 19:51:38

ehhez a posthoz nehéz mit mondani....én eddig kétszer jártam auschwitzban...láttam milyen érzelmeket vált ki 18-22 éves fiatalokbol....ahogy vidáman viháncolva bemennek, majd pár perc mulva döbbent csend...aki nem hisz ebben , nézze meg...és utána mondjon bármit

Sumi5 2008.02.15. 20:29:12

Örülök, hogy Csibike postolóinak nagy része normálisan gondolkodik erről a kérdésről! :) A fő gond tényleg az, hogy ma divat a cigányozás és a zsidózás. És írhatsz bármit Kuffnágel, ez biz' javarészt a jobb oldalnak köszönhető. A szélsőségektől egyértelműbben kéne elhtárolódni, és legalább az ilyen nyilvánvaló ügyekben konszenzusra kéne jutni az ún. politikai elitnek. Persze erre várhatunk akármeddig... Az igazi jó cigányzenénél egyébként nincsen jobb! ;):)

SQ 2008.02.15. 20:40:48

" A cigányokkal szembeni előítéleteknek helyt tudok adni, mert én is tapasztaltam hajmeresztő dolgokat, de a zsidózás szerintem nem esik ezzel egy kategóriába." Akkor most ezt sem minősíteném... A cigányokkal szemben MIÉRT mersz általánosítani? Ugyanúgy vannak közöttük is értékes emberek és utolsó senkiházik, mint a fehérek, sárgákm, hupililák között... És nem, én sem vagyok cigány.

csibike 2008.02.15. 20:43:44

Sümi: Legalábbis azoknak a véleményét ismerjük, akik kommentelnek :)) Úgy tűnik, a zsidózás az élet szerves része, a zsidóknak soha az életben nem lesz nyugtuk ettől, pláne, ha a politikában is kedvelt jelszó. A cigányozás is divat, de annál azért más a helyzet. Csapos: Én meg nem merek elmenni, mert félek, hogy lelkem mélyéig megrázna. Évekig foglalkoztam a zsidók történelmével, irodalmával - már ez is mélyen érinti az embert.

csibike 2008.02.15. 20:47:14

SQ: Nyugi :) Egy szóval nem mondtam, hogy minden cigány gyilkos, minden cigány lop, csal, hazudik, sőt, tudom, hogy közöttük is vannak rendes emberek. De ha kicsit is ismered a zsidó történelmet, őket nem gyilkolás, lopás, hazugság sötöbö miatt üldözték. Ha jártál már cigánytelepen, te is tudod, hogy élnek és ez nem előítélet kérdése, ez a valóság.

csibike 2008.02.15. 20:51:12

SQ, talán még azt is érdemes lenne összehasonlítani, mennyire megalapozottak a zsidókkal és a cigányokkal szembeni előítéletek. Érdekes tanulmány születhetne. De borítékolom neked az összehasonlítás eredményét: A cigányoknál sokkal megalapozottabbak az előítéletek, sokkal több a valós, mindennapi alap, és amíg ilyen körülmények között élnek, ez így is marad.

Magányos Csapos 2008.02.15. 21:07:38

Teljesen megértelek....akit mélyen érint meg annak jobb ha kihagyja...
süti beállítások módosítása