HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.14. 21:10 csibike blogja

Mivel idegen tőlem a csordaszellem és a birkastátusz, itt és most bevallom: Rosszul esne, ha ő, aki férfim nem vágna hozzám legalább egy szál virágot Valentin-napon, és én sem lepném meg valami aprósággal. Tudom, manapság trendi utálni ezt a napot, a kőkemény, karrierista, majdnemférfi hímoid nőideál szerint A NŐ nem vágyik ilyen gyermeteg bohóságokra, sőt, látványosan köp egyet, majd megvetően a pasi orcájába vágja a virágot, a csokit, a gyertyafényes vacsorát, és elküldi szerencsétlent a picsbe, mert hogy is meri azt feltételezni róla, róla!, hogy örülne ilyesminek.
Én csak az eszméletlenül giccses-butácska körítést rühellem, el is hagyom, ajándékozni viszont szeretek, az év bármelyik napján, és van egy olyan érzésem, hogy ezzel a legtöbb nő így van. Csak nem meri bevallani, főleg önmagának nem.

Vedd úgy, hogy ez a szerelem névnapja, ennyi.
 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr516170547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tappancs 2008.02.14. 22:29:23

a névnapokat se szeressük...

fkt 2008.02.14. 22:40:24

gozom nincs masok mert utaljak, hogy tredisegbol vagy sem, en utalom mert utalom hogy mindenki azthiszi ha ma elviszi a parjat egy vacsorara, meg ajandekot ad neki akkor kifejezi a "szerelmet" hat szerintem eppen azzal fejezi ki, ha maskor viszi el, es csak valentinkor .... nade ... ez van ... van akinek ez kell ....

csibike 2008.02.14. 22:57:08

fkt: Ha kizárólag erre az egy napra korlátozódik a "jajjdeszeretlek", az probléma, ezzel egyetértek, meg az is, hogy ekkora biznisszé nőtte ki magát és sokszor semmi nincs a gesztus mögött :) Nálunk ez teljesen olyan nap, mint a többi, azt nem írom, hogy minden napunk Valentin-nap, mert nyálas - viszont igaz :D tappancs: Nehéz ügy, nehéz ügy :)

glyc 2008.02.14. 23:17:56

szívemből szóltál %lol%

cesztina68 2008.02.15. 07:55:25

Csatlakozom az előttem szólóhoz...

fkt 2008.02.15. 08:56:04

most akkor megnt nem ertem a dolgot, a valentin napod olyan mint a tobbi, de nem minden napod valentin nap.... ez nem mond ellent kicsit ??? :-o

Foxfox 2008.02.15. 08:57:25

Mostantól az a szabály, hogy minden nap Péter-nap! Oksa?

csibike 2008.02.15. 09:16:21

Fox: Nem. fkt: Tartalmilag félreértetted, amit írtam :) A tartalom az, hogyha leírom, hogy minden napunk Valentin-nap, az nagyon nyálasan hangzik és mindenki engem fog irigyelni, érted? :)) cesz és glyc: Na, örülök :D

Enkeli 2008.02.15. 10:41:44

Én nem utálom. De nem is kerítek neki nagy feneket. Kis apróságok, és ennyi. De egy szál virágot én is elvárok. Mást mondjuk nem. Nem mondom, hogy nem örülnék neki, de nem kell más. :) És például szerintem a Valentin nap egy remeke alkalom arra, hogy mondjuk egy régóta áhított lény tudomására hozd, hogy odavagy érte. Egy virtuális képeslappal, akármivel. Persze, tudom h máskor is a tudomására hozhatod, de ez egy kifejezetten jó alkalmat ad rá. Azt hiszem :)

kakaóscsigás 2008.02.15. 12:12:10

nekem is biztos nagyon rosszul esett volna, ha nem kapok legalább egy kis csokit! :D

csibike 2008.02.15. 12:34:10

csigás: Na, pacsiiii :D Enkeli: Pontosan, ez is olyan alkalom, mint az anyák napja vagy a húsvét és társai, remekül ki lehet használni :) Mondjuk, az a jó, ha nem kizárólag ezen az egy napon szeretjük és ajándékozzuk meg a másikat.

DuDe 2008.02.15. 16:22:31

ha hímsovén férfiállat akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy nekem senki ne szabja meg, mikor valljak szerelmet a csajomnak. Én is főleg a körítés miatt utálom a Valentinezést... Másfelől meg szerintem attól, hogy nem teszem ki a nagyvilág elé, hogy hűdemennyire, és sohasohajobban, attól még ugyanúgy igaz - sőt. A látványszerelmet gyűlölöm.

csibike 2008.02.15. 16:44:03

Ezt a napot csak úgy lehet élvezni, ha az ember elhatárolódik a sok szeméttől-körítéstől és magának teszi széppé :)

Béb 2008.02.15. 18:58:17

Én sem várok nagy felhajtást! Úgy érzem, hogy mi megtaláltuk az arany középutat. Nem csak február 14-én mondjuk egymásnak, hogy szeretjük! És nem csak a szerelemről szól ez a nap! De mégis egy tök jó alkalom arra, hogy elmenjünk kettecskén vacsizni - és nem csak a kaja miatt, illetve készítsünk egymásnak vmi apró meglepit...
süti beállítások módosítása