HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.02.28. 21:30 csibike blogja

Brüsszellel meghitt pavlovi szimbiózisban élünk cirka egy éve. Még soha nem jártam ott, de ha meghallom, vagy meglátom a nevét, rögtön beindul a nyálelválasztásom. A reflex csokialapú, naná, kezdek kiismerhető lenni, hehe. A kép tavalyi, idén türelmetlenebb voltam, még sztárfotó előtt bezabáltam az egészet, ne röhögj, te sem bírnál ellenállni a keserűcsokis izébe mártott mandulás bizbasznak. Mivel piciny hazánkban nem kapható ez a finomság, kitartó munkával a céget szocializáltam csokiutánpótlásom biztosítására: Van nékem egy ilyen csokisdobozból kivágott képecském, még az elsőről nyiszatoltam le a körömvágó ollómmal, és mihelyt megszagolom, hogy az egyik kolléga ippeg Brüsszelbe készül ilyen-olyan megbeszélésre, odasunnyogok hozzá és iszonyú szívhezszólóan megkérem, vegyen nekem egy ilyet, tuti, ami fix alapon még a képet is a kezébe nyomom, meg a négyötven eurót. Úgy látszik, nagyon éhenkórászul szépen tudok nézni - eddig mindig hoztak csokit.

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr476170518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babka 2008.02.28. 21:37:35

azt kell mondjam kifejlődött bennem egy(számomra) új erény:az önuralom. Léböjtnap vége, Macc elé pakoltam egyetlen nyikk nélkül nagyon sok finomságot, most meg megláttam ezt itt és mégsem húztam el azonnal, hanem végigolvastam a postot és még a nyálam sem csöppent a klaviatúrára...:)

Neyla 2008.02.28. 21:57:17

Jaj, ez nagyon finomnak látszik! :)

Béb 2008.02.28. 22:27:43

Ha tudtam volna, mikor Brüsszelben voltam... Pics' !

Tilly 2008.02.28. 23:06:06

A T nevű nagybevásárlóban láttam hasonló alapanyagokból készűlt őŐŐŐrűŰŰletet - éjjel-nappal nyitva:)

Sixxty 2008.02.29. 06:31:59

Úgy látom nagyon biztos módszereid vannak az csokibeszerzésben :)

Foxfox 2008.02.29. 08:37:19

Bezzeg, ha én mernék odamenni a kollégáimhoz...!

zazu 2008.02.29. 09:20:32

Babka büszke vagyok rád, nálam úszik a billentyűzet:((( picsába, h. tőlünk senki nem jár se Brüsszelbe, se Svájcba...

csibike 2008.02.29. 09:33:41

zazu: Legalább ez az egy örömöm hadd legyen itt :D Fox: Mert? Sixxty: Azért ez nem túl gyakran fordul elő :)) Viszont annál nagyobb örömmel zabálom fel a cuccot :D Pigi: Majd legközelebb :) Neyla: Nem finom, ISTENI :D Babka: Gratu :) Én meg nem vagyok hajlandó megtagadni magamtól semmi finomat... Nem azért élek, hogy sóvárogjak :)

Susua 2008.02.29. 10:49:38

úúú, jól néz ki:) És kegyetlen így félúton a reggeli és az ebéd között:P Én is imádom a csokiba mártott (csokibevonatú, csokialapú, csokitöltelékű, stb.) finomságokat. (az én kollégáim leginkább göteborgi külterületre járnak...) Jó étvágyat hozzá - ha van még belőle :D

Doris 2008.02.29. 10:55:06

Reggel volt nálam egy vendég (hurrá). Amíg izélgettem a körmét, elétoltam kis csiszolt üvegtálban az M&M- s cukorkáimat, hogy fogyasszon kedvére. Aszondja: Nem lehet. Fogyókúrázom. Ma kezdtem. Ilyenkor csak napi egy csokit ehetek, és hát reggel már megettem a Sport duo (vagy valami ilyesmi nevű) csokimat. Tudod, így az edzés is megvolt. :-) De miért azonnal Csibi jutott eszembe?

zazu 2008.02.29. 12:09:45

Doris a vendéged piti kezdő.Ha napi 1 csoki belefér a fogyiba, akkor már azaz XXL-es Milka..:DDD

csibike 2008.02.29. 12:29:49

zazu: Vagy egy nagy doboz csoki :D Ennyit az amatőrökről :D Doris: :D Egy markáns különbség azért van közöttünk: Én még életemben nem kezdtem fogyókúrába... :)) Susua: Azért van olyan elvetemült kollégánk, aki Göteborgból füstölt halat hozott, basszus :D

dorw 2008.03.04. 20:41:23

én is imádom! de az étcsokis Lindt Lindor - ami nemzetiségét tekintve svájci - szerintem még finomabb. ;)

csibike 2008.03.05. 07:51:37

Na, azt még nem próbáltam, de most muszáj lesz, hogy legyen összehasonlítási alapom, persze, kizárólag ezért ;)
süti beállítások módosítása