HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.07. 13:53 csibike blogja

Na, pár napig megint hazaáruló vagyok, meg nemmagyar, meg utolsószemét, meg tökömtudjamégmi, pusztán azért, mert nem megyek szavazni, kezdem megszokni, bár érdekes módon, akkor is hazaáruló vagyok, meg nemmagyar, meg utolsószemét, meg tökömtudjamégmi, ha elmegyek szavazni, szóval, a logikát nem látom a címkézésben, de ha egyeseknek ez esik jól, matricázzanak, fröcsögjenek-öklendezzenek ilyen és hasonló üres szólamokat, megvonom a vállamat, elbiggyesztem a számat és ennyi, szerencsére nem kötelező azt gondolnom, amit másoknak, külön sorom lesz, már megint, ha egyedül állok ott, akkor egyedül állok ott, nem érdekel, és nem, nem megyek, nemésnemésnem, mert már nem hiszek, már nem bízok és már elegem van abból, hogy hülyének néznek, nagy hülyének, pedig olyan pici pontocska vagyok széles e hazában, hogy csak na. Tiltakozom, így, mert jogom van úgy dönteni, ahogy akarok. 

47 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr356170496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel 2008.03.07. 14:06:26

Megértelek, de nem értek veled egyet. Tényleg szar dolog ez a szavazás, meg hogy nem hiszel benne, meg mégis mire jó, inkább takarítok vagy dugok; oké, elfogadom, megértem (meg tudom érteni) az álláspontod. De valahol/valahogy a te jövődről is döntenek, és azzal, hogy nem mész el szavazni, gyakorlatilag azt mondod, leszarod a jövődet. Ezzel pedig nem tudok egyetérteni. Ja, és természetesen HAZAÁRULÓ!!!!44négynégy meg monnyonle.

csibike 2008.03.07. 14:10:08

De ez nem baj, és értelmezd úgy, hogy leszarom a jövőmet, ez sem baj :) Akárhányszor elmentem szavazni, egyszer sem lett jobb nekem, a pici pontnak. Ezzel már nem tudnak mozgósítani, nincs lelkiismeretfurdalásom, mert tudom, hogy nincs választásom, se így, se úgy.

Sixxty 2008.03.07. 14:31:19

Mit is írtál a szeret/em és érdekel, vagy nem és nem -ről egyszer nem olyan rég a blogodban? :) Az a baj, hogy minden ember mást akar irányítani, pedig elég lenne magunkat. Oké, észosztás befejezve ... :)

Mefi 2008.03.07. 14:41:31

Nekem inkább az a bajom, hogy mindenki sír a változásért, és figyeld meg, itt a változtatás (legalább látszólagos) lehetősége, és nem lesz meg a részvételi arány, vagy marad mind a vizitdíj, mind a tandíj. Akkor fogok köpni egy nagyot.

nordmann bá' 2008.03.07. 14:46:25

Tőlem azt kérdezték, hogy igennel szavazok-e vagy nemmel, mire mondtam, hogy lesz amire igennel, lesz amire nemmel. Na itt lefagyott a kérdezők op.rendszere...

Pistahh 2008.03.07. 14:53:10

http://w.blog.hu/2008/02/25/syntax_error "Igazoltan hiányzom: hülye kérdésre nem szoktam válaszolni, ahhoz meg drága a vasárnapom, hogy elmenjek lófaszt rajzolni a szavazólapra"

csibike 2008.03.07. 14:56:31

nordmann: Hű, akkor most nem tudnak téged hová sorolni :D Mefi: Azt gondolom, hogy aki akar, az menjen el, aki nem akar, az maradjon otthon, de emiatt ne essünk már egymásnak :) Spec én nem látom a változás esélyét sem, de ez legyen az én kiábrándultságom, aki hisz, az nyilván elmegy. Sixxty: Továbbra is tartom magam hozzá, azért van külön sorom, azért firkáltam ezt ide :)) Emlékeim szerint soha nem politizáltam a blogomban, ezután sem akarok, csak ez már kikívánkozott egy ideje.

csibike 2008.03.07. 14:57:00

Pista. Ez jóóóóó :D

csibike 2008.03.07. 14:57:22

Jájj, az : akart lenni, nem . :)

Doris 2008.03.07. 14:58:20

Nekem minden szavazás előtt Öcsém szavai jutnak eszembe: szart a fosra cserélgetjük. Most ugyan nem...de mégis. Szar ez is, szar lesz, ha amúgy lesz is. Szar ez az egész.

csibike 2008.03.07. 15:11:52

Az. Sajnos :)

nordmann bá' 2008.03.07. 15:29:36

Mondanám hogy szélsőközép vagyok, de ezt a kifejezést már lefoglalta más, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy nem érdekel a politika. Teljesen mindegy, ki van hatalmon, az úgyis azzal van elfoglalva, hogy a zsebét megtömje...

miles 2008.03.07. 15:38:42

A denokrácia elleni legjobb érv egy ötperces beszélgetés az átlag szavazópolgárral. Ha jól emlékszem, valahogy igy mondta a nagy Roosewelt.

kelgyo 2008.03.07. 15:46:23

Ugyan! Ne viccelj! Ezeket a dolgokat csak fonákról érdemes venni, örülj, ha önálló véleményed van, és nem akarsz másokbak megfelelni. Ha ezért bármit mondanak rád: kit érdekel? Nem téged minősít. A fröcsögés a fröcsögőt, szardobálót, öklendezőt, köpködőt minősíti. Miért is? Mert bennük ott a rengeteg kifröcskölni való, a kidobálni való szar, a kiöklendezni, rádköpni való genya. Biztos érzik, hogy ez tölti ki a lényüket, és jó nekik ha másokra is rányomhatják. Ennyi. Úgy hogy ne foglalkozz Te ilyesmikkel, kicsikők ahhoz, hogy akár egy ilyen posztot megérdemelnének. (Persze nem baj, ha leírod, legalább érzékelheted, hogy nem vagy egyedül ezzel az érzéssel.)

Elf 2008.03.07. 16:40:01

nordmann bá' : akkor nem én hívtalak fel... de nagyon megosztott mindenki, és itt vannak a fanatikusok is :( én nem tom elmegyek e, ha otthonmaradok az 3 nemet jelent, márpedig az egyikre nagyon akarok mondani egy nemet a másik kettőről meg gőzöm sincs még

Chilly 2008.03.07. 17:48:30

Én se megyek elég büntetés hogy pont a születés napomon kéne szavazni menni.Nem akarok!!Elegem van!!!Megértem hogy te miért nem mész!;)

kelgyo 2008.03.07. 19:34:08

Chilly: március 9-én születtél? Pont Rákosi apánk szülinapján? ;-)))))))))))

kelgyo 2008.03.07. 19:35:27

Chilly: egyet elfelejtettem... Él-jen! Él-jen! Él-jen!

Chilly 2008.03.07. 20:18:28

Kelgyo ha ezt most nem írod meg esküre nem tudom....Köszi az infót!!!!:P Bár inkább valaki másról szerettem volna megtudni hogy 1 napon ünnepeljük a szülinapunkat.....Pl. Bajor Imivel...őt szeretem nagyon!:)))

Kuffnágel Béla 2008.03.07. 23:09:55

Tyúkeszű :P Ez a szavazás fontosabb, mint a parlamenti választások. Háttérinfo: S I C K O http://www.bestofgyurcsany.hu/download.php?view.16

Kuffnágel Béla 2008.03.07. 23:14:22

Pontosabb link: http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php?extend.68

Tom Funtom 2008.03.08. 09:31:10

Az athéni demokráciában idiótának hívták, aki nem politizált ... :D Mit szólna ehhez egy történelem tanár ? :P

badoer 2008.03.08. 11:32:33

felesleges pénz kidobás semmi más.ugyan már meghogy dőnthetunk a dologrol ugyan mar mikkor volt itt olyan hogy egy allampolgar dőnthetett a dolgokroll?sose.ugyan ugy ratyi lessz minden.nem lessz tőbb a fizetés nem lessz olcsobb semmi.sicko nem jo példa erre mert az a tőbb nyeresegérdekelt biztositorol szol de most a vizitdij korhazi napidij tandij a tema.amugy a film nem rossz:)

kif 2008.03.08. 12:03:52

nekem egyszer egy számomra meghatározó ember azt mondta, bárki bármennyire is gyűlöli a politikát, és nem is megy el szavazni, az utána fogja be a pofáját. (azért ezt a szót használtam, mert ő is et használta) szerintem igaza van. ha nem szavazok nincs jogom megelmeroggyanni mikor 1000 hufért elmehetek ügyeletre a halálomon. (de én ehhez még pici vagyok, csak mások véleményéből táplálkozok)

fkt 2008.03.08. 16:08:04

van az a regi nepmese, gyeris meg nem is oltozz is meg nem is, akkor menny el de neis, szavazz, vagyis elmesz es nem tecsetelesz ... es akkor voltal is meg nem is szavaztalis meg nemis ;)

Xaxofon 2008.03.08. 18:58:16

A linkelt cikk jól illusztrálja én miért megyek el még akkor is szavazni, ha semmi kedvem hozzá, mert pl. egyébb jobb dolgom is lenne: http://www.cotcot.hu/stilus/cikk/jogodban-all-valasztani

csibike 2008.03.08. 20:18:11

Xaxi: Nem azért nem megyek el, mert nincs kedvem vagy jobb dologm van. Azért nem megyek szavazni, mert nem látok valódi alternatívát :) fkt: Vállalom, hogy nem megyek. Engem ne nézzen hülyének senki :) kif: Ha nem látom értelmét az egésznek, azért nem megyek el, hogy verhessem a mellemet, ott voltam, jogomban áll pofázni. Mondjuk, én spec nem háborogtam pölö a 300 Ft miatt sem :) Nem látom azt az irányvonalat a mai politikai életben, amivel egyet tudnék érteni, ilyen egyszerű az egész. bado: Pontosan, a helyzet nem lesz jobb, sajnos :)

csibike 2008.03.08. 20:23:43

Kuffnágel/Tom Funtom: Ha akarod, vedd komolyan az egészet, neked legyen fontos, engem hidegen hagy. Ennyi :) Chilly: Hepibörzdéj előre is :))) Elf: Még van időd kigondolni :) kelgyo: Nem vagyok sem ideges, sem szomorú, egyszerűen leírtam a véleményemet :)) miles: Azért a diktatúrát tudnám utálni :D nordmann: Pontosan :)

G Zoli 2008.03.08. 20:23:44

El kell menni. Mindig.

csibike 2008.03.08. 20:24:23

Zoli: Nézd, te így gondolod, én meg nem gondolom így :)

G Zoli 2008.03.08. 21:40:39

Persze csibészke, nincsen ezzel semmi gond :)

csibike 2008.03.08. 22:19:50

Nincs, unalmas lenne, ha mindenki egyformán gondolkodna :) Pölö nem lenne miről postolni :D

daito 2008.03.09. 05:31:43

Alapvetően ez mögé nem kell ideológiát gyártani. Mert már van. Azzal, hogy nem mész el szavazni, ugyanúgy véleményedet/akaratodat nyilvánítod ki, mint azzal, ha elmész és jól odaixelsz az igen/nem megfelelő körébe, esetleg tótawés lófaszokat rajzolgatsz a papírra. Az meg a kedvencem, hogy "ha nem mész el szavazni, akkor utána fogd be pofádat" típusú magyarázat. Egyrészt, erre is igaz az első megállapítás, másrészt ki a fene akar így és máshogy politizálni, harmadrészt ez a közügynek az a része, ami magánügy, negyedrészt messziről jött ember azt mond, amit akar. Ergo, ha nem megyek el népszavazni és mégis járatom a számat: saját egyéni dolgom. Nehogymá' Kovács Úr a Volkswagen reklámból beszóljon ezért, mert úgy küldöm el a picsbe, hogy lába sem éri a földet. Ettől csak egy lépés az, hogy "ha nem a kékre szavazol, akkor mocskos szemét vagy" effektus. Vagy ez a pár éve divatos hazaárulózás. Annyit hallottam már, hogy alig kapcsolok hozzá negatív tartalmat. Ez az igazán gáz. :-)

daito 2008.03.09. 05:37:06

Másrészt az elmúlt 6 évben hallottam-láttam már "mozgósító" akciót ebben az országban. Egyszer próbáljuk meg azt, hogy a meghirdetett hétköznapon (nehogymá' hétvégét erre pazaroljuk): mindenki összeszed egy zacskó szemetet a környezetében; nem köpköd, nem firkál össze semmit; kedves-udvarias másokkal; amit csinál munka címén, azt pedig teljes lelkesedéssel, alaposan, pontosan csinálja. Ha már itt is változást vizionált valalki... :-)

Sumi5 2008.03.09. 07:53:34

daito: nagyjából leírtad a véleményem, így nincs nagyon mit hozzáfűznöm. A gond az, hogy mindkét oldalról megy az agymosás, és így lehet az, hogy itt is valaki a változásért sír, és a változás alatt a változatlanságot érti. (vizitdíj, tandíj eltörlése) :)))))

Tom Funtom 2008.03.09. 08:54:51

Igen, kérdés, hogy ki kit néz hülyének. Pld. Autópályára, gázvezetékre van pénz, iskolára, kórházakra, nincs. Változatlanság: ami jó, azt nem kell megváltoztatni. Kérdés: mi a jó a magyar állampolgárok összességének ? Furcsa dolog, amikor az eszükre oly büszke emberek egyszerre pártkatonák lesznek, és nem azt nézik, mi jó a családjuknak, népüknek, országuknak. Amikor nem az alapján választanak pld. pártot, hogy annak a nézőpontja egyezik-e a sajátjukkal, hanem átveszik birka módra valami párt nézőpontját. Nekem ez nagyon furcsa. És mindegy, ki hogyan magyarázza meg, miért idióta (lásd: Athéni demokrácia). A tette minősíti, nem a magyarázkodása :).

dorw 2008.03.09. 09:02:16

én nem megyek. hogy miért? nem hiszek a demokráciában, mint működőképes államformában

csibike 2008.03.09. 11:34:51

dorw: Mindenkinek joga van saját véleményhez :) Funtom-Kuffnágel: Mondom, a politikai demagóg dumák hidegen hagynak, mindenki abban hisz, amiben akar :) Ha arról kellene szavazni, hogy dobják ki a régi kukákat és mostantól kizárólag szelektív szigetek legyenek, vagy arról, hogy minden iskolai menzakajához legyen zöldség vagy gyümölcs, akkor rohannék, mert annak van értelme, az jó nekem is, másnak is, abban gond nélkül tudok hinni. Sümi: Az a gáz, hogy alapjában véve semmi nem változik, a máz lesz esetleg más. daito: Maximálisan egyet tudok veled érteni :)

Tom Funtom 2008.03.09. 17:18:31

A döntés joga: ha nem mész el szavazni, gyakorlatilag átadod a döntés jogát másoknak. Akkor viszont könnyen megtörténhet, hogy azon mások érdekei fognak érvényesülni a tieiddel szemben. De persze ezt úgyis mindenki tudja ... :)

Magányos Csapos 2008.03.09. 17:36:49

Én maximálisan egyetértek Veled...nulla bizalom bármely oldal felé...hisz 90 óta senki semmit nem csinált, csak sarcolt, csalt, hazudott...köszönöm én ebből nem...

csibike 2008.03.09. 18:44:46

Csapos: Én is így vélem, bár eddig mindig elmentem szavazni, mostantól ezerszer meggondolom :) Funtom/Kuffnágel: Az én érdekeimre mindenki magasról szarik, én is csak a saját kis privát szférámban tudom érvényesíteni, illúziókba már rég nem ringatom magam :))

Phillida 2008.03.09. 18:58:56

Én sem járok szavazni már régóta. Többek között azért is, amiért Te. Mert nem bírom, ha hülyének néznek. De az igazibb ok az, hogy nem érdekelnek a pártok, mert véleményem szerint egyik kutya másik eb. Én az embereket nézem. Azt sem tudtam, ki a polgármesterünk, míg megelégeltem a dilijét és csak akkor néztem utána. De ez önmagában nem mond semmit, ettől még lehetne ember. Ugyanígy állok hozzá a többiekhez is.

csibike 2008.03.09. 19:56:34

Azt el tudom képzelni, hogy egy adott hely polgármestere kiválóan működik, mert lelkiismeretes és nem a saját zsebe megtömésére törekszik :)

Sumi5 2008.03.10. 06:31:57

"Az a gáz, hogy alapjában véve semmi nem változik, a máz lesz esetleg más." Na, ez a nagy igazság! :))) Tom: szinte az összes olyan kórházat, amiben hosszú távon gondolkodnak, újítják fel, illetve rengeteg új intézmény épül(t). Mivel az építőiparban dolgozom, ezeket látom. Iskolákkal kapcsolatban igazából csak a felsőfokú intézmények életében van még visszatekintésem. Új épület ott is épül, illetve felújítások ott is vannak. A gond nem is az épületekkel van, hanem azzal, hogy a tanításhoz szükséges modern eszkőzökre nincsen pénz. És most már nem is lesz, mert mi magyarok nem szeretünk fizetni, sokkal jobb, ha ingyen van... Ingyen? Hahahaha... meg fogjuk még inni ennek a levét rendesen! :(

Tom Funtom 2008.03.10. 07:53:55

Dehogynem fizetünk. Sok adót fizetünk, amit lenyúlnak. Meg megy adósságtörlesztésbe olyan hitelek törlesztésére, amelyről nem kérdeztek meg bennünket pld. népszavazással, hogy felvehetik-e. Annyira sok a törlesztés, hogy az államra már nem is marad. Szerintem ezeknek a plusz díjaknak az adminisztrációja stb. valszeg elviszi a díjakat is, rengeteg hátránya van, előnye meg nincs. Már 1200-an haltak bele, hogy nem, vagy későn mentek orvoshoz. Mert az hazugság, hogy csak 300 Ft. Sokszor 300 Ft, plusz a megnövekedett gyógyszerköltség. Szerintem elég lett volna mindenkitől rendesen behajtani a TB díjat, aki eddig nem fizetett. Hogy miért találták ki, hogy mi fizessünk mindenhol még többet ? Hogy ne a munkáltatókat terheljék. Mert akkor romlik a piacképességünk. A piacképesség javításához még adót is kéne csökkenteni, de nem lehet. Másrészt hogy csökkentsék az egészségügyi szolgáltatások iránti keresletet. Csakhogy ebbe beledöglünk, belehalnak a szegények, a nyugdíjasok. Építkezések: Na ebben az országban pont az a baj, hogy a fenntartásra nem fordítanak elég pénzt, de beruháznak ész nélkül, ha kell, hitelből. Pedig a kormánynak nem az a dolga, hogy beruházzon, hanem hogy üzemeltesse és fenntartsa az országot. Az az elsődleges. Nálam az elsődleges prioritás nem az autópálya, hanem az egészségügy és az oktatás. Csakhogy a beruházásokból jön a NAGY JATT (lásd pld. STRABA botrány, abba bokott bele Kuncze). A mostani népszavazással azonban igazából egy elvi döntést hozott a nép. Hogy egy pszichopata rendszert vezessünk-e be, mint az USA-ban, Szlovákiában, ahol a magánbiztosítók lenyúlják a befizetett pénzeket, az ellátást pedig megtagadják, vagy olyat, mint Kanadában, Nagy Brittanniában, Franciaországban stb. De ezekről egy hatalmas tanulmányt lehetne írni. Én a szolidaritás alapú rendszert támogatom.

Foxfox 2008.03.10. 13:04:24

kif: Szia! Tévedett az az ember, bezony, jó nagyot!

Sumi5 2008.03.10. 22:18:15

Tom: demgagóg maszlagokat hordtál össze... :) Ettől függetlenül pár dologban igazad van. Valóban túl vagyunk adósodva, és valóban nem sok választása van a kormánynak. Jó megoldás sajnos nincs. Viszont: a beruházásokra igenis szükség van. Sajnos ezek valóban lenyúlásokkal párosulnak, mivel az építőiparban dolgozom, mindezt pontosan látom. Viszont azt is tudni kell, hogy lenyúlásokkal együtt egy új egészségügyi intézmény (vagy iskola) olcsóbb és jobb tud lenni, mint egy régi felújított!!! (a beruházás is olcsóbb sokszor, de az üzemeltetés mindenképpen!!!!) A népszavazásnál pedig nem arról döntött a nép, hogy legyenek-e magánbiztosítók, hanem a vizitdíjról, a tandíjról, és a kórházi napidíjról!!! A magánbiztosítók bevezetése majd egy újabb sok milliárd forintba kerülő népszavazás lesz hamarosan! A biztosítós rendszer egyébként nem idióta, és nem a pénzlenyúlásról szól elsősorban, hanem az észszerű gazdálkodásról, amit a comment-ed elején hiányoltál az állam részéről! (persze, ha a Viki bá aszonygya, hogy az állam nem jó gazda, mert nem jól tartja fenn az intézményeket, akkor úgy van. Ha kicsit később aszongya, hogy az állam sokkal jobb gazda, mint egy biztosító, akkor viszont mán úgy van. Persze ő soxor változtat irányt, akár 180 fokban is, a birka népnek úgysem tűnik ez fel!) A vizitdíj, tandíj, és napidíj egyébként azért volt jó dolog, mert tényleg az intézményeknél maradt, és arra költhették, amire akarták. (kórházakban, pl. jobb volt a kaja (értsd: nem szar, csak kaki), sok háziorvosnál is fejlesztések történtek a rendelőkben (ők majd jól megszívják, ha hitelt vettek fel a vizitdíjra alapozva!)) A tandíj nagy részét pedig kötelezően vissza kellett volna osztani a diákoknak ösztöndíj gyanánt, tehát az emlegetett tehetséges, de szegény gyerekek nem lettek volna kizárva az oktatásból! Én az igazságog, szolidáris alapú rendszert támogattam volna, ha elmegyek szavazni. Nem mentem, mert sajnos egyértelmű volt, hogy az "akar-e fizetni?" kérdésre még nem elég érett a magyar nép, a magyar demokrácia. Feltehetnénk olyan kérdéseket is, hogy Legyen-e adómentes minden élelmiszer? Egyetért-e azzal, hogy a tömegközlekedés ingyenes legyen? Egyetért-e azzal, hogy ne legyen útdíj az üzemanyag árában? Egyetért-e azzal, hogy minden magyar állampolgárnak évente egy nyaralást az állam fizessen? stb... A válaszok elég egyértelműek, az állam meg majd csődbe megy... Ilyen jellegű kérdéseket nem lett volna szabad engedni népszavazásra, mert az átlagember nem tud rá jól válaszolni. (az más kérdés, hogy érinti a költségvetést, bárhogy is döntött az AB) Mint ahogy nem lett volna szabad mást ígérni a választási kampányban, és mást cselekedni a kormányszékben... (persze ez utóbbi már ciklusokon átívelő hagyomány nálunk! :((( ) Azért én még reménykedek... talán mire a fiam felnő, addigra ez is egy noooormális ország lesz...
süti beállítások módosítása