HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.14. 22:22 csibike blogja

Igazán hasznos találmány a laptop, ágyban tehénkedve fekve is lehet pötyögni, remélem, nem szunyálok be post közben, kínos lenne, ha reggel klaviatúramintás fejjel ébrednék, bár legalább amőbázhatnánk a kockás orcámon. Hosszú volt a mai nap, ha előre tudom, hogy így alakul, inkább tíz mosogatást vállalok helyette, zsíros-kozmált edényekkel, sőt, a teljes bögrearzenálunk is jöhet. Azért nem vasalást írok, mert olyat nem szoktam, de ha szoknék olyat, azt rühellném a legjobban. Szóval, melóhegyek, melóhegyek és melóhegyek. Igen, a változatosság gyönyörködtetne.

Amin ma morogtam:
- Reggel nem volt szex, brutálisan elaludtunk, ő, aki férfim, meg én. Nyüsssz és nyafff.
- Az új kolléganő állatmód pletykás, be kellene tömni a száját. Srácok, önként jelentkező?
- Mekiben kajáltam, vészhelyzet volt. Denagyonutálommagammiatta.
- Fekete papírba csomagolt csokinyulat is lehet kapni. Jé, valaki gondolt az emósokra is.
- Végre láttam olyan szoknyát, amilyet én is szeretnék. Sajnos, nem boltban, az előttem csámpázó csajon.

Amin ma örvendeztem:
- Sikerült kitépnem a második számú ősz hajszálamat. Az első számút nem találtam, hehe.
- A bóóóti tömeg láttán rádöbbentünk, ő, aki férfim, meg én, hogy holnap ünnep, otthon no kaja, no pia. Jelentem, bevásároltunk, nem fogunk éhen halni. Szomjan sem.
- Öt új virágot hozott a cirmos primulám.
- Péntek van. Mondjuk, hétvégén nem fogok pihenni, de erre most nem gondolok, hess, hess, hess.
- Lesz fókás sütim, majd jól leharapom a fejét.

Jahhh, és ami a legtutibb... Gyere, hajolj csak közelebb... Még egy kicsit... Még... Hadd súgjam a füledbe: VETTEM FARMERT! Vége az álmatlan éjszakáknak , óóójeee. Persze, ebben sem kisebb a seggem, max. ha oldalról nézed, de legalább sötétkék és nőies és még lekváros kenyérre is maradt pénz.

Egyébként meg csibike szőkenős postját olvashattátok, jocccaka.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr306170480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lui454 2008.03.14. 22:37:10

Nálatok rendszeres a reggeli sex?

cukorpotlo 2008.03.14. 22:53:26

ne tépd ki az őszt, jó? mert nyolc lesz helyette... am, őszintén gratulálok a farmerhez. tényleg elismerésem. :)))

pp 2008.03.14. 22:58:52

:D:D Én is ma vettem farmert! És, ahogy olvaslak sztem majdnem egyforma is.. %mrgreen%

Kutyálkodó 2008.03.15. 06:22:05

Milyen az a fókás süti????

cesztina68 2008.03.15. 09:48:58

Csibi, melózni kell sajna,akkor is, ha gáz, kolléga pletykát inzultálni kell, ceksz pótolható:) szoknya is lesz:)primula klassz. Farmer szintén, neked is tavasz?!Nem vagy szőkés....:)

OSUDF 2008.03.15. 10:15:51

Betömni...Acélbetét megteszi?^^ Az ősz hajba meg törődj bele, idővel csak több lesz...nekem is van már vagy 300, pedig nem is Spááártaaaaa....

Mefi 2008.03.15. 10:37:15

Csak aztán ki ne gyulladjon! :)

M 2008.03.15. 13:00:20

Nekem még nincs laptopom, de remlélem, lesz, és majd én is tudok az ágyban teh... akarom mondani fekve pötyögni. :)

winstonsmith 2008.03.15. 13:41:08

Én fiatalabb vagyok, mint te. Mégis őszülök. :)

apacs 2008.03.15. 13:41:37

én is megláttam ámaim szoknyáját, holott nem vagyok/voltam szoknyás. bár valaszeg azért mert akkora volt a seggem, hogy azon a legállatabb szoknya is ágytakarónak hatott. de most...igen, csak még lóvém nincs rá :( de majd lesz. és megveszem és jajdefinileszúgyjárni :D

Chilly 2008.03.15. 18:23:21

büszke vagyok rád Csikken! Végre sikerült találnod nacit!!!!*tapsvihar*Én ma is dolgoztam ráadásul rohadtkorán reggel 6-tól!!!*szip&nyüssz*és holnap is brühüüüüüüüüüüüü!!!!

Odil 2008.03.15. 23:27:03

Ja a fókás süti érdekelne engem is :P egyébként jó a szőkenős post is :D

csibike 2008.03.16. 02:04:57

Odil: Ok, majd megcsinálom, aztán beblogom :D Köszi :D Chilly: Lehet, a mai nap után már nem férek bele :D apacs: Ööö... mennyibe kerül az álomszoknya? :D winston: Remélem, nem attól, hogy a blogomat olvasod :D M: Legyen, nagy jóság :)) Mefi: Á, csak a lábam szokott leégni :D OSUDF: Kettő darab őszhajszálam van, szó sem lehet beletörődésről :D cesz: Nem, valamit rosszul csinálok, mert van, akinek melózás nélkül is van pénze :D Kuty: Fóka formájú süti, mazsola a szeme és tészta a bajsza és ehető. Mondjuk, ha én csinálom, nem biztos, de megpróbálom :D pp: Na, gratula :))))) cukorpótló: Szia itt :) Nyolc? Nekem mindig az az egy szál nő vissza :D lui454: Ühhü :) A reggeli is :D

apacs 2008.03.16. 21:23:29

2490,- egész kerek forint :) azthiszem egy álomért ez bágátel :D
süti beállítások módosítása