HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.03.23. 22:02 csibike blogja

A költözés margójára:

Legbüdösebb: Az albiban felejtettem a mélyhűtőből levett darált húst. Két nap múlva gyomorforgató bűz és véres konyhakő fogadott. Csak azért nem hánytam el magam, mert nem tudtam, melyik dobozba pakoltam a tisztítószereket.
Legtöbb: Könyv. Nem tudtam, hogy ennyi van. Csak remélni merem, hogy a gyerekeim és az unokáim és a dédunokáim is imádni fogják a könyveket. Nem akarok arra gondolni, hogy ha meghalok, szemétben landolnak.
Legmeglepőbb: A satnyának tűnő konyhai ülőgarnitúrám nemes bútordarabbá változott az otthonunkban. Basszus, fene gondolta, hogy ennyit számít a környezet.
Legjószívűbb: Anno teljesen egyedül cseréltem zárat az albiban, bölcsészként, hehe, és amilyen jófejcsirke vagyok, búcsúzóul nem szereltem ki.
Legvéglegesebb: Új otthonom felé robogván felhívtam ő, aki férfimet, hogy 15 perc múlva nála vagyok, most még kilőhet rakétával, gondolja meg, utána már semmi reklamációt nem fogadok el. Nem tette. Ki érti ezt.
Leghajmeresztőbb: Amikor napokig nem találok semmit, mert nem címkéztem fel a dobozokat, zacskókat.
Legállandóbb: A gerincsérv az gerincsérv marad - örökre. Kár, hogy gyakran elfelejtem és csak csodálkozom, ha nem bírok lábra állni.
Legparázósabb: Az egész költözés alatt attól féltem, hogy a két pakolósrác a teherautó belsejében felbontja a zacskóimat és végigböngészi a szexineműimet. Meg lenyúlja a kispárnámat.
Legutálatosabb: Az a csúnyabarna ragasztószalag. Nem tudom, hány tekercset használtunk el, de agyérgörcsöt kapok a hangjától.
Legkényelmesebb: Bögréink, késeink, tányérjaink sötöbö száma vészesen megnőtt, ergo borítékolom, hogy még ritkábban fogunk mosogatni. És akkor a papírtányérokat még meg sem említettem.
Legdagadtabb: Hideg volt, mindent magamra vettem, amit találtam. Annyira sikerült beöltözni, hogy az egyik izomfickó rákérdezett: Kisfiút vagy kislányt várunk-é? Mondom, hogy kell az a feliratos trikó, b+.
Legerősebb: Ő, aki férfim. Jó érzés, hogy elbírja az állatnehéz könyvesdobozaimat. Meg engem is - anélkül, hogy belehalna.
Legfontosabb: Na, minek csináltunk helyet először? Na? Igen. Ágynak és asztalnak. Szex és kaja, naná.
Legpraktikusabb: Tuti, hogy következő életemben is ágyneműtartós ágyat veszek - polc hiányában kiváló tároló. Ja, az erkély sem maradt üres.
Legvidámabb: Pezsgővel és pizzával ünnepeltünk - aztán nemes egyszerűséggel kidőltünk.
Legszomorúbb: 2006 őszén saját napocskát kaptam lippAitól , hogy mosolyogjak, ha ránézek. Másfél éven keresztül ott vigyorgott a nappali ablakán, huncutul szikrázott a napsütésben. Fáj, hogy elszakadt.

P.S.: Franciaágy, csillár, monitor, irodai multigép blogbaráti áron eladó. Komolyan.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr716170472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel 2008.03.23. 22:12:26

Kvízjáték pedig lehetne, hogy aki a leghamarabb találja ki, honnan készült a kép, az legelsőként léphet be a lakásavató buliba, a többiek csak utána. ;););)

csibike 2008.03.23. 22:28:30

Néhány emberkével meg kellene küzdened :D

Mefi 2008.03.23. 23:32:48

A multigép lehet, hogy érdekelne! A gerincsérv meg eléggé komoly dolog, nővéremnek is van, és a legrosszabb, hogy nem engedik megműteni az orvosok.

OSUDF 2008.03.23. 23:57:41

" Legfontosabb: Na, minek csináltunk helyet először? Na? Igen. Ágynak és asztalnak. Szex és kaja, naná." Ti csak az asztalon tudtok hemperegni???:D "Legerősebb: Ő, aki férfim. Jó érzés, hogy elbírja az állatnehéz könyvesdobozaimat. Meg engem is - anélkül, hogy belehalna. " És mindezt egyszerre???:D Fekete Laci elbújhat... Gratulálok amúgy a porontyhoz XD Jahh és wellcome Back:) *virtuális kergetés egy virtuális vizes slaggal, végülis húsvét van, vagy wtf...*

Mina 2008.03.24. 00:13:40

Szép kis lista :)

fuze 2008.03.24. 00:49:12

egy dobozba beleférne mindenem.

Lazac 2008.03.24. 07:49:50

eddig háromszor költöztem életemben, többet asszem nem szeretnék...egyre több kacatot halmozok fel az évek során. %lol% üdv az új otthonodban, legyél boldog!!! %smile%

Kutyálkodó 2008.03.24. 08:02:15

a multigép mit takar magában???*érdeklődő*

apacs 2008.03.24. 10:31:20

nekem a könyveim ruháim okoztak gondot :D költözésnél, igaz azóta vettem egy valaggal. én előszőr amúgy Őrmezőre gondoltam, hogy ott laktál. aztán már nem tudom :D

csibike 2008.03.24. 10:48:33

apacs: Naja, a könyveket áthoztuk, de helyük még nincs, egyelőre dobozokban figyelnek :o Nemnemnem, 11. kerület :) Ha kihajoltam a napocskás ablakomon, a Schönherz koleszt is láttam. Hja, égi szép emlékek :D Kuty: Ma megírom priviben és küldök róla képet is, jó? :) Aranyhal: Köszi :D Nekem ez volt a negyedik, ha jól számolom, és innen már csak egyszer szeretnék költözni, abba a házba, ahol majd felneveljük a négy gyereket :D (/me álmodozik rendületlenül) fuze: Ne felejtsd el, hogy én cirka 8-10 évvel idősebb vagyok, mint te és nő és átéltem már ezt-azt :) (Lesz abból több doboz is, tudom.)

csibike 2008.03.24. 10:51:54

Mina: Majd szóban a többit :)) OSUDF: Slaggal csirkére? Noooormális vagy, Maaargit? :P:D Mi mindenhol tudunk hemperegni, de enni asztalnál szeretünk :D Mefi: Akkor majd ma írok mélt, küldök képet, mármint a gépről :D Az enyémet nem merték megműteni a dokik és örülök is, hogy nem tették, mert műtéttel még szarabb lenne. A műtéttől nem lesz hiperszuper, sajnos. Ha érdekel, van jó gyógytornászom, nagyon szuper.

Béb 2008.03.24. 11:14:43

Jaj, de utálok én költözni... Bár, ha az emberemhez kéne... Akkor talán kevésbé utálnám. (Október vége óta még mindig van, amim dobozban.)

Mefi 2008.03.24. 12:04:28

csibike: köszi, mélcímem gondolom tudod. :] Nővéremnek sem merték; most már jobban van, de anno szülés után (epidurálták) egy-két évig volt olyan, hogy szabályosan felkelni nem tudott, és közvetlenül gerincbe kapta a szurit.

Odil 2008.03.24. 12:19:25

Hasonlókat immár 20-szor éltem meg... :o jó dolog a költözés, mindent leszámítva persze :)

DuDe 2008.03.24. 12:28:51

hehe...én is először az ágyat raktam össze :) Igaz, nálam sokkal prózaibb oka volt...a derekam %confused% te is vigyázz a sajátodra, és még egyszer sok boldog pillanatot az "új" helyeden :)

csibike 2008.03.24. 13:50:35

DuDe: Igyekszem, de nagyon nehéz :) Köszönöm :)) Odil: A 20 igen szép szám :o Nem bánnám, ha többször nem kellene, max. egy nagyonvéglegeset még :D Mefi: Ühhü, megnézem a levelezésünket :D Szegény :/ Ha terhességnél jön elő, ezerszer rosszabb, mert ott a kisbaba, akit csak meg akar fogni, el akar látni az anyukája... Szólj, ha érdekel a doki, engem ő tett járásképessé :) Pigi: Akkor kevésbé utálnád :)))

ac 2008.03.24. 13:56:25

teljesen megértelek, nekem most három lakásban vannak a könyveim, persze én egy negyedikben fogok lakni. még nem tudom, hogyan pakolom át őket, szerintem anyámra hagyom a 99%-át, vagy könyvtárat nyitok, simán megélnék belőle...

tappancs 2008.03.24. 20:33:39

franciaágy milyen és mennyiért?

M 2008.03.24. 20:50:59

Nos, egy költözés igazi kezdet-dolog.... :)

csibike 2008.03.25. 07:25:50

M: Így is mondhatjuk :)) tappancs: Megírom :) ac.: Jó ötlet a könyvtár, bár én nagyon sajnálnám a könyveimet :)

tappancs 2008.03.27. 07:05:07

ok, várom.
süti beállítások módosítása