HTML

csibike blogja

Friss topikok

  • wattacukor: Helló. Most tartok itt az olvasásban, és már nem állom meg komment nélkül! :) A gumizás az gumizás... (2015.01.31. 20:34)
  • ZJWiQWklgJ: buy ambien ambien sleep driving - ambien drug manufacturer (2012.10.15. 07:26)
  • seaseptJerlor: how do i become a pharmacy technician http://exclusiverx.com/products/aceon.htm pharmacy unit dose... (2011.12.06. 18:20)
  • Csigamami: khm... ha azóta még nem váltottál... a cukorgyanta se nem fáj (annyira- egyébként hihetetlen, hogy... (2011.09.26. 14:36)
  • KelGyo: Rég jártam erre ... Gondoltam, benézek. (2010.05.27. 04:08)

Címkék

2008.04.02. 00:13 csibike blogja

Sokszor előfordul, hogy a kapcsolatban élő nő szexmegvonással bünteti a pasit, gondolván, csúnya, gonosz, rossz kisfiú voltál, drága aranybögyörőm, most szépen duzzogok egy sort, mondjuk, szerdától péntekig, aztán ha úgy látom, eléggé megbüntettelek, és már a szemed is keresztbe áll az elvonási tünetektől, hehe, megbocsátok, egye fene, megdughatsz. Szerintem ez olyan alattomos játszma, ami kiegyensúlyozott, egészséges kapcsolatban, egymást szerető férfi és nő között soha nem fordul elő. Ha szeretek valakit, nem akarok neki rosszat. Nem akarom bántani. Nem akarom megalázni. A legtöbb pasinak a szex, a szexuális teljesítménye a gyengéje, az egyik legérzékenyebb pontja. Ha szeretem a férfit, ezzel a tudással nem élek vissza. A problémákat meg lehet beszélni. Ha mégsem, ha kiazerősebb játszmákból áll a kapcsolat, ha az a kérdés, ki hódoltatja be a másikat, ha a szex a nevelés-büntetés eszköze, semmi értelme együtt maradni.

Elmerengtem. Igen, ma tegnap is meeting volt.

 

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csibike.blog.hu/api/trackback/id/tr736170447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2008.04.02. 06:43:31

Soha nem felejtem el a helyzetet, amikor először hallottam a fenti "fegyelmezési eszközről" . A menyecske nagyon büszkén mesélte, hogy ő milyen ügyesen "idomít"...

Sumi5 2008.04.02. 06:51:07

Csibike! Egyetértek, de egy dolgot hiányolok: egy normális kapcsolatban ezzel a nő is bűnteti magát, hiszen jó esetben a szex neki is jó, és neki is vannak "igényei", hmmm?

Elf 2008.04.02. 07:00:30

Régen én is csináltam ilyet. Ma már felnőttem :D

Rézangyal 2008.04.02. 08:01:44

Én ez el sem tudom képzelni... Idomít? Hát ez komolyan besz@rás.

kelgyo 2008.04.02. 08:25:53

Jól látod, Csibike, és azt hiszem, ebben mindenkinek így kéne gondolkodni (nőnek, férfinek egyaránt). Sajna az a helyzet, hogy az elvonás - mindenféle tévhitekkel ellentétben - eredményhez vezet, de nem jőhoz. Ugyanis Minden pótolható, ha bent nem, hát kint. És bezony, ha bevetté válik ez a módszer, akkor a másiik fél - teljesen normális módon - kifelé nyit, mégpedig aktívan, és célratörően. Aki látta az Amerikai szépség c. filmet, az beláthatja - ha be nem is ismeri -, hogy a ottani apuka esete tulajdonképpen mindennapos - az álomnő kora persze különbözik -, de a kifejlet már a belső erőktől függ. Nos, ezek az általad emlegetett elvonások hamar életre keltik ezeket az álmokat, és széttéphetik at, amit megőrizni akartak. Szóval csínján az elvoinástól, mert abból baj van, úgyhogy kedves holgyek, tudjatok róla, hogy mi folyton álmodunk, de az álmaink csak akkor öltenek testet, ha nem kapjuk meg az "ellenszert". A természet készetése nagy erő, nem lehet gátat vetni neki. (Cáfoljon meg, aki tud, de óvatosan, csak alapos önelemzés után.)

kelgyo 2008.04.02. 08:28:05

Bocs a szöveg hibáiért, a laptop billentyűzete valamiért gyakran megtréfál. :-((((((((

kelgyo 2008.04.02. 08:29:55

Sumi5 (2. komment): így van, és bizony az elvonás akár visza is üthet.

Lazac 2008.04.02. 08:29:56

hmm..nekem tulajdonképpen ez a szerencsém %lol%

Enable 2008.04.02. 08:54:50

Soha nem értettem, miért kell két egészséges embernek az ágyban, egymásnak hátat fordítva feküdni, csak azért, mert összevesztek... Mondom ezt én, aki soxor napokat, heteket töltöttem így a "nemsokáravolt" feleségemmel... Csak azért, mert összevesztünk valamin... Mindketten tudtuk, majd megbolondulunk a másik testéért, de "akkorse"... A dac, az akaratosság, és a "miértponténkezdeményezzek" visszatartott bennünket, hogy egymáshoz bujjunk... Utólag már tudom, hiba volt... Nagy hiba... Ha valaki a szexmegvonással akarja megbüntetni a másikat, az legelőször saját magát bünteti... Rövid az élet...

pp 2008.04.02. 08:57:23

Így soha nem büntettem...az igaz, hogy ha komoly gondjaim voltak egy-egy párkapcsolatban nem biztos hogy kívántam a szexet a pasival...de persze ez már egy másik tészta. :)

Babka 2008.04.02. 09:30:51

kinek jut ez eszébe???/Babka megint kikerekedett szemekkel pislog :O

Foxfox 2008.04.02. 10:24:49

Ez a Báthory Erzsébet-kép nekem kicsit túl kemény!

OSUDF 2008.04.02. 10:28:14

Hehh, megnézem magamnak azt a nőt, aki bírja addig szex nélkül, ameddig én:D lassan már tortát kap a cölibátusom...:/

Impression 2008.04.02. 10:30:04

Sosem büntetném magam azzal, hogy ilyesmivel büntetem a másikat... (Szerintem az aki ilyen, nem is tudja igazán, mi az a jó szex, különben esze ágában sem lenne iylen baromságokat véghezvinni)

kelgyo 2008.04.02. 11:01:22

OSUDF: "... lassan már tortát kap a cölibátusom...:/" Hát, csak módjával, mert a tortának előbb-utóbb kifolyik a krémje, és mégiscsak annak kéne elnyalogatnia, akinek jár. Nem? ;-))))))))))

OSUDF 2008.04.02. 11:22:31

Kelgyo: ez VAGY nagyon gusztustalan, VAGY nagyon nem értem:D Amúgy nincs aki nyalogassa, én meg nem fogom meggyújtani a gyertyát...úgyhogy kívánságom sem lehet;)

Elf 2008.04.02. 11:36:30

Az a helyzet, hogy ha egy nő (én pl igen) haragos, akkor semmi kedve a szexhez. És aztán meg már csakazértse. De ha megtanulod, hogy mindent meg kell beszélni, akkor ez kivédhető. Én többnyire akkor csináltam, ha duzzogtam magamban.

kelgyo 2008.04.02. 11:39:50

OSUDF: lehet, hogy én értettelek félre. Ha hosszú kényszerű megtartóztatásról beszéltél, akkor telítődik az ember, és keres kiutat. És azt annál kell(ene) keresni, akinek jár. Így értettem. Csak semmi kósza képzavar. ;-))))))) Az a rossz, aki rosszra gondol. :-))))

Doris 2008.04.02. 11:44:29

Hurrá Elf! Valami ilyet akartam írni. Nem kellene a nőket ilyen démoni alattomos kígyóként bemutatni. Épp most olvastam a szexről egy cikket, és azt forgatom magamban reggel óta, úgyhogy elég jól benne vagyok a dologban. Szovall: Nem feltétlen bünti a "no szex". A szex érzésekből indul (nekem), nem olyan, mint a reggeli kávém, hogy nélküle ne látnék a fejemből ki. Ezért, ha szar kedvem van, vagy mosolyszünet, akkor nem működik a libidóm sem. Miért kellene ilyenkor magamat büntetni azzal, hogy kívánalmaim ellenére kielégítem a pasit, csak azért, mert ő külön tudja választani a lelki és testi kívánalmait, és szeretne már megkönnyebbülni. Elég vulgárisan fogalmaztam, de én meg az ilyesmire harapok eléggé. Bezséljük meg a dolgokat, és ha minden oké, szexeljünk. Nem beszélve arról, hogy vannak tapló pasik (persze nem mr. Darcyra gondolok), akik egyebet nem kívánnak, mint legyen kaja, tiszta gatya és szex, a nőt meg letojják nagy ívben. Nahát egy ilyen szituban lehet, hogy azt mondanám én is, hogy nehogy már neked olyan frankó legyen, ugyan vedd már észre magad. Mert van, akivel nem lehet megbeszélni a dolgokat.

cesztina68 2008.04.02. 12:00:08

Nahát....:) Nekem akármi bántalmam van, csak megérint, vagy végig simogat a tekintetével mindjárt van kedvem, mert tudom, hogy felemel az égig! Az egész lényemre pozítív hatással van, mindenhez van energiám, kedvem töretlen! EZ a megfelelő TERÁPIA!

pityergő pudingotyka 2008.04.02. 12:04:37

Suminál a pont.:) Én se bírnám. (meg mondjuk idomítani se szeretnék...) Doris: Ez nem az a helyzet szerintem, amikor magad alatt vagy, és nincs kedved hozzá, esetleg épp rá se bírsz nézni a párodra. A motiváció a különbség. Hogy te ezt nevelő célzattal teszed, és büntetésből, vagy azért mert most ehhez lenne a legkevésbé kedved, az bizony nagy különbség. csibike: De azért mindehhez azt is hozzátenném, hogy az játszmához két ember kell. A férfi reakciója, cselekedetei, választása, reakciói minderre nem biztos, hogy csak abból állhatnak, hogy keresztbe áll a szeme és tűr. Ha mégis ezt választja, akkor az bizony az ő dolga is, nem csak a nő a ludas.

Kuffnágel Béla 2008.04.02. 12:04:42

Engem csak egyszer lehetne így büntetni. Második alkalom már nem volna... Amúgy maximálisan egyetértek.

csibike 2008.04.02. 12:08:00

Doris: Mielőtt leharapnád a fejemet, hogy alattomos kígyóként állítom be a nőket, tisztázzuk a félreértést, mert úgy látom, félreértetted a bejegyzésemet :) Én arról a helyzetről beszélek, amikor a nő a problémák megbeszélése helyett szexmegvonással fegyelmezi-bünteti a pasiját. Szerintem ez nem jó. Amiről te beszélsz, az egy teljesen más tészta: Épp feszült a helyzet a két fél között, és ilyenkor nincs szex. Szerintem ez érthető, hiszen ha valami nem stimmel, nem várható el egyik féltől sem, hogy úgy szexeljenek, mintha mi sem történt volna. A tapló pasik meg egy harmadik tészta. Jól látom, hogy ezen a félreértésen alapul a kommented? :) Elf: Naná :) Ha a nő épp haragszik, az most mindegy, hogy okkal-ok nélkül, nyilván képtelen odabújni addig a pasihoz, amíg nem tisztázták a helyzetet. Ez természetes :) Viszont ha a tisztázás helyett bevágja a durcát, és így vonja meg a szexet, az gáz.

pudingotyka 2008.04.02. 12:09:10

Ja, nem vagyok pityergő, csak rajtam maradt tegnapról.:))

kelgyo 2008.04.02. 12:20:32

Csibike. Doris: a kelgyó itt én vagyok, ergo alattomos rajtam kívül nem lehet senki. Azt a teremnek a búráját. :-P Ámbár, ha egyiktek attól fél, hogy a másik leharapja a fejét, ergo elfér a feje a szájában, akkor lehet filózni, ki kit néz kígyónak.... ;-)))))))))

kelgyo 2008.04.02. 12:22:52

Pudingotyka ( :-P ): ne is törődj semmivel, vígasztaljon, hogy a Pudingotyka próbája az evés. Jó étvágyat kívánok hozád. :-))))))))))))))

kelgyo 2008.04.02. 12:24:25

Grrrrrrrr. ! :-((((((((((( A tököm ele a billentyűzettel. :-((( Az utolsó szó: "hozzád". Basszus.

csibike 2008.04.02. 12:24:42

pudingocska: Már épp kezdtem volna aggódni :)) Egyetértek, egy kapcsolat mindig két emberen múlik. Azért foglalkoztat ez a téma, mert sok helyről hallottam, sok helyen olvastam róla és számos rétege van, számos kérdés, számos lehetőség merül fel. Pölö van olyan pasi, akivel állandóan ezt csinálja a nője. A pasi az elején nem tudott mit reagálni, aztán megpróbálta megbeszélni. A csaj látta, hogy hohó, megvontam a szexet, beszéltünk, ergo ez egy hatásos eszköz - következő alkalommal ugyanúgy megvonta a szexet... Szóval, az a jó, hogy ahány ember, annyi tapasztalat, és részemről egy csomó mindent kérdeznék tőletek, csak ezt a blog keretei sajnos nem teszik lehetővé :) Kuffnágel: Azt hiszem, az a nő folyamodhat ilyesmihez, aki nem bízik abban, hogy párbeszéddel is meg lehet oldani a helyzetet. Egyébként nem tudom, pasik vonnak-e meg szexet a nőtől, vagy ez olyan női reakció inkább :) cesz: Ezt jó olvasni és kívánom, hogy maradjon így örökre :))) A legjobb terápia, az fix :D Impression: Igengenigen :) Az is nagyon fontos, hogy a nő magát bünteti. Ha minden rendben van, minek csinálna ilyet. Talán azok a nők hajlamosabbak büntetőjellegű szexmegvonásra, akiknek kevésbé van rendben a szexuális élete vagy a saját lelke vagy a kapcsolata.

csibike 2008.04.02. 12:34:03

kelgyo: Légyszi, ilyesmit még véletlenül se kombinálj két hozzászólásba :) Szerintem Doris félreértette a bejegyzésemet, ennyi, ugyanakkor amit írt, abban van igazság, csak az a téma egy másik aspektusa. Kedveljük egymást és még véletlenül sem kellene szítani az ellentéteket, ok? :) Nem vettem észre, hogy itt, ebben a témában bárki is nekiugrott volna a másiknak. Úgy látom, izgalmas boncolgatás zajlik, az én megjegyzésem teljesen viccesen értendő, ne láss bele semmit :) OSUDF: Nem is hinnéd, milyen sok aligszexes kapcsolat létezik :) Babka: Sok nőnek :) Bár tényleg kíváncsi lennék, pasinak eszébe jutott-e valaha ilyesmi, szerintem nem :D pp: Ott a pont, szívemből szóltál :)) Enable: Talán egy kapcsolat attól igazi, attól működik, hogy a felek képtelenek egymásnak hátat fordítva elaludni. Én próbáltam, de nem sikerült, 10 perc múlva pedig nekiálltunk megbeszélni a dolgokat, mert mindkettőnkben ott mocorgott, hogy szeretjük egymást, ergo mégsem kellene ennyiben hagyni a dolgot és beszéljük meg. Működött :)

csibike 2008.04.02. 12:39:08

Aranyhal: Ezt mire is mondtad? :)) Réz: Pedig van ilyen, nem kevés. Persze, nem mindegyik pasival lehet megcsinálni. Azt hiszem, az a pasi, aki csak hagyja és eltűri, az megérdemli. Sümi: A bejegyzésemben nem akartam minden gondolatra kitérni, egyszerűen csak vitaindítónak szántam és abban reménykedtem, hogy mindenki hozzáteszi a maga gondolatát, tapasztalatát, amit ki lehet mazsolázni, amin érdemes elgondlkodni :) Egy jó kapcsolatban, ahol a szex is jó, fel sem merül ilyesmi, szerintem :) M: És arra emlékszel, hogy miért nyúlt ehhez az eszközhöz? Vagy mi lett hosszútávon az eredménye? :)

Béb 2008.04.02. 13:34:27

Én is szoktam szexsztrájkolni. Akár fél évig is! De mindig csak akkor, ha nincs itthon az ember! %mrgreen% De félre a tréfát! Soha nem tennék ilyet! Nem tolnék ki magammal... %razz% Meg szerintem ez nem is megoldás és nem is nevelés. csak pillanatnyilag érzi magát nyeregben a nőci. Utána meg rí, hogy miért kefélt félre a párja... AZÉRT! Az ilyen nő talán még a szexet sem élvezi, talán azt is eszköznek használja. A szex amolyan kétélű tőr a kezében, de semmiképp sem az, aminek lennie kéne! Én vallom azt, hogy nem szabad haragban lefeküdni. És nem is akarok soha! s nem is volt még ilyen soha egyetlen együtt/egy ágyban töltött éjszakánkon sem. Hiszek benne - és a tapasztalat ezt mutatja - , hogy mindent meg lehet beszélni! Mindent! S az, ha büntetem a pasit, még nem biztos, hogy nevelő hatású is! Főleg, hogy szegények ilyenkor azt se tudják sokszor, hogy miért vannak büntiben... De ismerek nőt, aki alkalmazza ezt a módszert. Ügyes el is vadít maga mellől minden férfit... (De szerintem neki komoly bajai is vannak a fejecskéjében! És kétségbe vonom, hogy valaha is élvezte a szexet.) Te jó Ég! Litániát írtam... Sorry!

Bullfrog 2008.04.02. 13:44:08

jó kép

DuDe 2008.04.02. 14:25:10

azért látom, hasznosan telnek az ilyen meetingek...még ha nem is azoknak hasznosan, akik szervezték :)

glyc 2008.04.02. 15:43:57

Reggel óta forgatom a szavakat a számban, hogy hogyan kéne leírni, de Dorisnál a pont. Leírta, amit gondoltam, úgyhogy vedd úgy, hogy itt is az szerepel. %mrgreen% Az a helyzet, hogyha szar van a palacsintában, a fenének sincs kedve a szexhez.

kelgyo 2008.04.02. 15:44:25

Csibike: nem ismersz még, idő kell, míg tudja a környezetem, mikor vagyok komoly, mikor vicces. :-D A szmájlikkal próbálom érzékeltetni, de elég silányak. :-))))))))))

glyc 2008.04.02. 15:46:38

Amúgy viccesnek találom, hogy ez tényleg egy általánosan gyakorta előforduló cselekvés és itt mégis elég sokan megmosolyogják és legyintenek, hogy ugyanmá' én aztán nem... hm... Bár lehet, hogy az olvasók 90%-a kivétel. Akkor bocsi!

Doris 2008.04.02. 16:13:20

Ok, így rendben.

Doris 2008.04.02. 16:15:31

VISZONT AKKOR ÍRJÁL MÁR OLYAN PASIKRÓL, AKIK MEGVERIK A NŐJÜKET, VAGY NYÍLTAN MEGCSALJÁK, VAGY KOCSMÁZNAK A HAVEREKKEL AHELYETT, HOGY MEGBESZÉLNÉK A PORBLÉMÁKAT, AZTÁN A NŐ MÁR KÍNJÁBAN ELVESZI TŐLÜK A SZEXET, MERT SEMMIT NEM TUD KITALÁLNI, HOGY A FIGYELMÜKET KIKÉNYSZERÍTSE!!! íRJÁL MÁR ILYET IS, CSIB!

Odil 2008.04.02. 17:41:28

Hát ezt most nem olvasom végig :) nem is értem mi értelme van ennek, hisz nem csak a pasit, hanem magamat is büntetném vele. Nem biztos, hogy kibírnám a szeretett férfi érintése nélkül. Mindent meg lehet beszélni, ez meg hülyeség.

apacs 2008.04.02. 19:01:03

és ha a pasi játsza ugyan ezt? csak nem egy két napig? akkor mi van?

mm 2008.04.02. 19:04:40

és ha megbeszéltétek a problémákat, utána még édesebb a szex, hurrá :))))))

kelgyo 2008.04.02. 20:00:34

Doris: igazad van, de m'é kajabálsz? :-P

csibike 2008.04.02. 20:04:28

mm: Így van :D apacs: Akkor is gáz, ha pasi próbál ezzel büntetni, bár szerintem ez nem olyan gyakori, vagy igen? :) Odil: Ha meg nem lehet mindent megbeszélni, nem érdemes abban a kapcsolatban maradni :) Doris: Caps lock off :D glyc: Nem vagyok ennyire kétkedő, elhiszem mindenkinek, amit ide leír, nincs rá okom, hogy ne tegyem :) Dorisnak is azt írtam, amit most neked: Muszáj különbséget tenni két dolog között. Ha azért nem szexelek a pasival, mert így akarom megbüntetni, az gáz. Ha azért nem szexelek a pasival, mert épp feszült a helyzet és annak a megoldásáig nem érezném jól magam, az érthető. Legalábbis szerintem markáns különbség van a kettő között.

csibike 2008.04.02. 20:08:52

kelgyo: Jó, csak ilyesmivel azért óvatosan szabad viccelni, mert van, aki mindenfélét beképzel a fekete-fehér betűk mögé, és az nem sül el jól :)) DuDe: Ha valami nem érdekel, miért kellene foglalkoznom vele? :)) Nem vagyok én akkora pont, hogy ne merenghetnék meeting alatt. Bullfrog: Az. Üdv itt :) Pigi: Egyetértek veled :) Nem tudom, meddig lehet ezt eljátszani egy pasival.

Susua 2008.04.02. 20:14:58

Doris: az a baj, hogy ilyen pasik már a sexmegvonásra sem figyelenek, mert már nem akarnak a csajukkal szexelni sem (nem a csajukkal akarnak), már csak aludni járnak "haza". :S

Lazac 2008.04.02. 21:37:40

majd elmesélem csibém %smile%

M 2008.04.02. 21:55:03

Valami olyasmi hangzott el, hogy végülis minden úgy lesz, ahogy ő akarja, mert különben "puncimegvonás" van. Többre nem emlékszem, nagyon régen volt, csak akkor annyira megdöbbentem, hogy a helyzet maradt meg bennem, meg ez a szó.

apacs 2008.04.02. 22:20:40

nem oylan gyarkori, de van ilyen. tudom.

ines 2008.04.02. 22:24:09

így is van. :)

kelgyo 2008.04.02. 22:25:00

Csibike: "kelgyo: Jó, csak ilyesmivel azért óvatosan szabad viccelni, mert van, aki mindenfélét beképzel a fekete-fehér betűk mögé, és az nem sül el jól :))" OK, vigyázok, mert szeretem a jó elsülést. :-P

csibike 2008.04.02. 23:14:34

kelgyo: Helyes ;) ines: Örülök :) apacs: Elhiszem, sőt, kíváncsi vagyok a részletekre is. M: Van egy olyan tippem, hogy nem tartott sokáig a kapcsolat :) Aranyhal: Nem ér felcsigázniiiiiii :D Susua: De minek...

Mina 2008.04.02. 23:16:12

Huu, nagyon jó a kép! A téma is, mert szex elvonással büntetni sunyi dolog (hmm, vajon a pasik is csinálnak ilyet?)! Dorisnak is igaza van, habár az egy kicsit más tészta :)

slipp 2008.04.03. 04:14:36

nem ertek ezzel egyutt...mert ha en pipa vagyok a paromra, akkor nekem este ne akarjon hozzambujbni este, mintha mi sem tortent volna, mert ugy rugom le az agyrol, hogy a laba nem eri a foldet:)))

Doris 2008.04.03. 05:55:12

Hát slipp...ez egy korrekt utolsó komment lett ide :-)

apacs 2008.04.03. 07:49:41

csibe, drága alkalomadtán elmondom :)

csibike 2008.04.03. 09:31:44

apacs: Köszönöm előre is :)) grappa: Nyilván, de nem azért nem szexelsz vele, mert meg akarod büntetni, hanem azért, mert haragszol rá és haragosan nem igazán lehet élvezkedni, nem? :))) Ha az utóbbi igaz, akkor az más tészta, mert az előzőről szól a post. Mina: Ha jól emlékszem, ez egy Martha Dahlig kép :) Mindenkinek igazsága vagyon, én úgy látom, és jó, hogy előkerültek a külnböző szempontok-helyzetek :)

apacs 2008.04.04. 18:35:46

nincs mit :)

daci 2008.04.05. 09:33:34

Ez de durva
süti beállítások módosítása